Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?

+27
L!ND@
Pandora
joyce0606
miss22
Koffieleut
Linda
Catwoman79
Flip Fluitketel
Alex
Wennes
-Ieniemienie-
Monnie
meisje
CCC
Flower_L
holaagirl
Poisongirl
Viva
Makamba
Jasmine
studiebol
Océane
SarahKey
moepie
Happydobby
Ugly Betty
Lejow
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest? Empty WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?

Bericht  Lejow di 29 nov 2011 - 4:23

Ik hou het niet meer bij met al die zwangeren!
Wie hebben er nou precies positief getest de afgelopen 2 weken????

En natuurlijk:
GEEEFEEELLICCIIITEEERDDD bounce
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest? Empty Re: WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?

Bericht  Ugly Betty di 29 nov 2011 - 4:28

Haha ik kan het ook al niet meer bijhouden, het zijn er erg veel. Degene die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij deze: Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat jullie er lekker van kunnen genieten!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest? Empty Re: WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?

Bericht  Happydobby di 29 nov 2011 - 4:30

Ja ik zie ook weer veel tickers voorbij komen, leuk want een jaar geleden op 16-11 had ik een positieve test in handen.

Dus alle zwangere gefeliciteerd!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  moepie di 29 nov 2011 - 4:30

IK smile smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 4:30

Haha, ik heb negatief getest (gelukkig), dus mijn misselijkheid en niet lekker zijn hoort gewoon bij een soort van griepje?

Ugly Betty: Jij ging morgen weer testen toch? Spannend, ik duim voor je hoor! hug
En nog bedankt voor je lieve PM van vorige week!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 29 nov 2011 - 4:34

Happydobby schreef:Ja ik zie ook weer veel tickers voorbij komen, leuk want een jaar geleden op 16-11 had ik een positieve test in handen.

Dus alle zwangere gefeliciteerd!

Ik ook, precies dezelfde datum.

Ik vind het erg leuk al de nieuwe zwangeren! Al weet ik niet meer wie wie 'vroeger' was.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Ugly Betty di 29 nov 2011 - 4:38

ProudMama schreef:Haha, ik heb negatief getest (gelukkig), dus mijn misselijkheid en niet lekker zijn hoort gewoon bij een soort van griepje?

Ugly Betty: Jij ging morgen weer testen toch? Spannend, ik duim voor je hoor! hug

Ja ik denk morgen, maar ik moet eerst gewoon werken en 's avonds sinterklaas vieren. Dus ik weet niet of ik een pokerface op kan zetten na postieve test (of ik ben teleurgesteld na een negatieve test en heb een minder leuke sinterklaas). Maar ik wacht eerst gewoon af of ik nog ongesteld ga worden smile

Fijn voor je dat je niet zwanger bent. Misschien is je hele lijf oververmoeid en ben je daardoor misselijk?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 4:41

Ugly Betty schreef:
ProudMama schreef:Haha, ik heb negatief getest (gelukkig), dus mijn misselijkheid en niet lekker zijn hoort gewoon bij een soort van griepje?

Ja ik denk morgen, maar ik moet eerst gewoon werken en 's avonds sinterklaas vieren. Dus ik weet niet of ik een pokerface op kan zetten na postieve test (of ik ben teleurgesteld na een negatieve test en heb een minder leuke sinterklaas). Maar ik wacht eerst gewoon af of ik nog ongesteld ga worden smile

Fijn voor je dat je niet zwanger bent. Misschien is je hele lijf oververmoeid en ben je daardoor misselijk?
Ja, dat is het dubbele he?! Maar als je niet test denk je er ook de hele tijd aan denk ik?

Ben ook flink verkouden, in een ziekenhuis heb je natuurlijk wel heel veel bacterieen. En mijn maag zal ook vast reageren op alle stress.

Gast
Gast

Bericht  Océane di 29 nov 2011 - 4:54

Ik heb ook positief getest, maar bij ons was het niet helemaal gepland. Uiteraard wel welkom hoor...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  studiebol di 29 nov 2011 - 4:58

Aquala schreef:Ik heb ook positief getest, maar bij ons was het niet helemaal gepland. Uiteraard wel welkom hoor...

Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat het ff schrikken was!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Jasmine di 29 nov 2011 - 5:06

Ik heb vanochtend ook positief getest, iets meer dan een half jaar na mijn vorige positieve test. Ben ontzettend blij, maar vind het ook ontzettend spannend!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Makamba di 29 nov 2011 - 6:47

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en uiteraard een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Viva di 29 nov 2011 - 7:01

Ik heb in de afgelopen 2 weken positief getest Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Poisongirl di 29 nov 2011 - 7:04

Leuk! gefeliciteerd allemaal smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  holaagirl di 29 nov 2011 - 7:54

Jeetje wat een zwangeren! maar allemaal: Reuze gefeliciteerd! geniet (ondanks de kwaaltjes) er lekker van de komende tijd!!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Flower_L di 29 nov 2011 - 7:57

Gefeliciteerd iedereen! Fijne zwangerschap gewenst.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:00

Me2!! Very Happy In het Zomer 2012 Mama's-topic staat een lijstje met mama's to be (waarvan de meesten pas net zwanger zijn).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:06

Wel getest maar dan negatief Wink

Gast
Gast

Bericht  CCC di 29 nov 2011 - 8:07

Gefeliciteerd allemaal!!!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:08

Mama_van2 schreef:Wel getest maar dan negatief Wink

Mv2, was het de bedoeling dat de test positief zou worden, of toch niet? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:10

Het had gemogen angel

Gast
Gast

Bericht  meisje di 29 nov 2011 - 8:11

Gefeliciteerd allemaal!

Mv2, jammer!
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:13

Ach het is nu ook niet echt de tijd daarvoor maar ik werd maar niet ongesteld en dat was de vorige 2 keren ook niet zo, ook misselijk in de ochtend en sinds deze week lust ik echt geen koffie meer dus ik dacht, laten we eens testten maar nee, negatief. Ben nu trouwens nog niet ongsteld Question

Gast
Gast

Bericht  Monnie di 29 nov 2011 - 8:16

Wat leuk, zoveel nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd allemaal!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  -Ieniemienie- di 29 nov 2011 - 8:20

Mama_van2 schreef:Ach het is nu ook niet echt de tijd daarvoor maar ik werd maar niet ongesteld en dat was de vorige 2 keren ook niet zo, ook misselijk in de ochtend en sinds deze week lust ik echt geen koffie meer dus ik dacht, laten we eens testten maar nee, negatief. Ben nu trouwens nog niet ongsteld Question

Wat leuk dat jullie voor evt nog een 3de gaan! Ik dacht dat jullie het door de omstandigheden voorlopig bij 2 hielden?
Wel heel gaaf hoor! Maar wel vaag dat je nog niet ongi bent. Misschien nog eens een testje doen?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: