Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koud

+16
Makamba
Shisha
Snoes
luisa
Shy
Joli86
Arwyn
Mida4you
Happydobby
Pussycat
duckie
Eris
Toet
Jade
Atelier Madame
VeryCherry
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Koud - Pagina 2 Empty Re: Koud

Bericht  Antibes vr 28 okt 2011 - 23:38

Youandi schreef:Serieus, wij slapen de hele winter onder een zomerdekbed. We hebben boven ook nooit de kachel aan.
Als je daar eenmaal aan gewend bent...

Dat hangt er wel heel erg vanaf of je het onder het dekbed warm krijgt natuurlijk. Ik vind een frisse neus 's nachts heerlijk, maar soms krijg ik mijn bed ook écht niet warm en dan is het geen kwestie van wannen hoor.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud - Pagina 2 Empty Re: Koud

Bericht  sanne-84 ma 31 okt 2011 - 6:41

ik ben ook een ontzettende koukleum! vooral koude voeten... en dat is buiten zo'n probleem!! binnen moet ik er aan denken om mn pantoffels aan te doen, want als ik eenmaal koude voeten heb dan is het moeilijk om het weer warm te krijgen.
we slapen wel nog onder mn zomerdekbed, eigenlijk best wel lang nog. maar kan het zo moeilijk warm krijgen in bed, en dan maakt het niet uit of er een zomer of winter dekbed op ligt. terwijl ik van buiten wel warm zou aanvoelen, maar van binnen blijf ik koud. maar als ik dan eenmaal warm ben (als ik ergens een keer in slaap gevallen ben) dan heb ik het daarna ook wel warm (en dus te warm als mn winterdekbed erop ligt) heb mn elektrisch deken daarom nu ook al aangehad, want dan kom ik in een warm bed.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud - Pagina 2 Empty Re: Koud

Bericht  Esperanza wo 2 nov 2011 - 2:00

duckie schreef:hier nog een koukleum... overdag op t werk heb ik t altijd erg warm maar zodra ik thuis kom dan moet ik echt de kachel hoog hebben,een dik vest aan, sloffen aan en dan soms nog een fleece dekentje op de bank hebben.
heb ook al een kruik in bed omdat ik het in bed gewoon echt niet warm krijg... maar als ik het eenmaal warm heb kan ik snachts gewoon wakker worden dat ik het te warm heb... pffff
binnenkort de elektrisce deken er weer op en het andere dekbed.... wat moeten we wel niet als het echt winter is hahaha
+1
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koud - Pagina 2 Empty Re: Koud

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» koud
» Koud
» Zo koud
» Koud!
» Koud

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum