Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 27 van 38 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 27 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Ooh La La! wo 27 jun 2012 - 1:54

Gast schreef:Wie weet er een goede tattoo shop in de omgeving Amsterdam/Purmerend? Ik denk er al heel lang over na en heb de knoop doorgehakt: ik wil een tattoo! Op mn onderrug en wat ik zelf heel erg mooi vind is roze cherry blossom.

Met hoeveel geld moet ik ongeveer rekening houden voor een tattoo? Ik ben hard aan het sparen zodat ik hem eind vh jaar kan laten zetten.

Ik heb mijn tattoo laten zetten bij H.ouse of T.attoo op de Haarlemmerdijk in Amsterdam.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 27 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Roza za 14 jul 2012 - 1:57

Upperdepup! Nog mensen met nieuwe tattoo's? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:18

Ik moet hem helaas nog laten zetten :-). Zit nu nog te twijfelen of ik een gele kern wil (zoals op mijn getekende versie) of ook gewoon een roze. Dit weekend ben ik bij mijn ouders dus ik ga de kleurpotloden van mijn zusje weer eens uit de kast halen :-).

Maar ik denk dat het uiteindelijk pas het najaar gaat worden die tattoo ivm kosten. Je bent denk ik al snel 100 euro kwijt? Ik moet het nog even navragen maar voor mijn vakantie gaat het niet meer worden denk ik :-(.

Oh en ik heb het mijn ouders even tussen neus en lippen door vertelt, en mijn moeder vond het zoals verwacht helemaal niks smile . Mijn vader zei niks. Ik was toch wel benieuwd hoe ik zou reageren als mijn moeder het niks vond want ik vind haar mening meestal heel erg belangrijk maar ondanks dat ik haar reactie jammer vind, blijf ik nog steeds overtuigd van mijn tattoo, voor mij een teken dat ik het ook echt echt wil en er geen spijt van ga krijgen :-).

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale za 14 jul 2012 - 5:23

Ik krijg a.s. donderdag weer wat nieuwe inkt! Als het goed is m'n schouder/bovenarm. Sessie duurt 3,5 uur dus er wordt een flink stuk ingekleurd.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 11:59

Nooit gedacht dat ik me zou melden in dit topic, maar denk er steeds vaker over om een kleine tattoo te nemen op mijn pols, namelijk een achtste noot. Klein, subtiel maar voor mij een mooie betekenis. Echter, zou mijn vriend het vreselijk vinden en ik vraag me af of ik het wel leuk blijf vinden...

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 19 jul 2012 - 19:59

Verse lotusbloemen erbij! Op m'n onderrug, heup en ribben Wink

Laatst aangepast door Aziraphale op wo 25 jul 2012 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry do 19 jul 2012 - 20:15

Oooooooooh wow I love you hoeveel sessies moet je nu nog?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis do 19 jul 2012 - 20:36

Mooi, Aziraphale! I love you
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale do 19 jul 2012 - 20:37

Er staat nog voor 6,5 uur gepland maar dat heeft hij niet meer nodig, zei hij. Alleen de ornamenten nog! Die worden olijfgroen/goudgeel met kleurverloop erin.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Chocolate Cookie do 19 jul 2012 - 20:52

Wauw, mooi zeg Aziraphale!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 0:18

Tnx! Ben erg opgelucht dat dit stuk nu is ingekleurd smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 5:17

Heel erg gaaf Aziraphale!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 6:56

Aziraphale schreef:Verse lotusbloemen erbij! Op m'n onderrug, heup en ribben:
Ik zag je foto al op FB voorbij komen, prachtig!

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 7:00

Forumster schreef:
Aziraphale schreef:Verse lotusbloemen erbij! Op m'n onderrug, heup en ribben:
Ik zag je foto al op FB voorbij komen, prachtig!

Tnx! Bij wie dan? smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:13

Aziraphale schreef:Tnx! Bij wie dan? smile
Iemand uit mijn lijst reageerde op de foto die je vriend gepost had en doordat tie openbaar staat zag ik hem ook. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 20 jul 2012 - 7:18

Forumster schreef:
Aziraphale schreef:Tnx! Bij wie dan? smile
Iemand uit mijn lijst reageerde op de foto die je vriend gepost had en doordat tie openbaar staat zag ik hem ook. Very Happy

Dacht ik al, tnx smile Heb 'm nu voor alleen vrienden gezet.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza vr 20 jul 2012 - 7:22

Super mooi Aziraphale!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Mees vr 20 jul 2012 - 12:07

Wauw..echt heel erg gaaf!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:35

Ziet er mooi uit! Deed het kleuren aan de zijkant zeer? Toen ik voor mijn tattoo ging, was er iemand die er één in haar zij liet zetten. Ze kon de pijn niet verdragen en ze zijn er ook mee gestopt om een andere keer verder te gaan. Ik heb een tattoo op mijn arm, die ik naar mijn rug wil uitbreiden en waarschijnlijk ook een stuk naar mijn zij toe. Maar ben wel een beetje geschrokken van haar reactie!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:42

Fruity schreef:Nooit gedacht dat ik me zou melden in dit topic, maar denk er steeds vaker over om een kleine tattoo te nemen op mijn pols, namelijk een achtste noot. Klein, subtiel maar voor mij een mooie betekenis. Echter, zou mijn vriend het vreselijk vinden en ik vraag me af of ik het wel leuk blijf vinden...

Je pols is een opvallende plek en is de laatste jaren echt een mode-item geworden, over een paar jaar is dit niet meer 'in'. Maar je moet het vooral voor jezelf doen en niet zozeer kijken naar wat je vriend en andere mensen vinden. Jij moet er heel je leven mee lopen, dus jij moeten kiezen waar jij je het prettigst bij voelt.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale zo 22 jul 2012 - 0:48

Peachy schreef:Ziet er mooi uit! Deed het kleuren aan de zijkant zeer? Toen ik voor mijn tattoo ging, was er iemand die er één in haar zij liet zetten. Ze kon de pijn niet verdragen en ze zijn er ook mee gestopt om een andere keer verder te gaan. Ik heb een tattoo op mijn arm, die ik naar mijn rug wil uitbreiden en waarschijnlijk ook een stuk naar mijn zij toe. Maar ben wel een beetje geschrokken van haar reactie!

Ik heb 3,5 uur gezeten. Leuk is anders, en ja, het doet best pijn. Maar ik vond het goed te doen smile Vooral na een uur of meer, begint je lichaam zelf endorfine en adrenaline aan te maken en vond ik het steeds beter gaan. Het verschilt qua pijn echt per millimeter.

Wel merk ik dat ik lichamelijk meer last heb van het zetten bij dit gedeelte, zeker de nacht na het zetten de de dag erna. Ik was bibberig, misselijk en slapjes. Ben 's nachts bijna flauwgevallen maar dextro hielp wel goed.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 22 jul 2012 - 1:13

Aziraphale, mooi zeg!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 1:17

Wow Aziraphale!

Ik ga zo naar de shop om even te informeren naar de kosten e.d. Very Happy

@ Fruity: Ik had ook nooooit gedacht dat ik een tattoo zou nemen. Ik ben twee jaar geleden ofzo met het idee gekomen en nu ben ik er zeker van dat ik het ook altijd leuk zal blijven vinden. Zolang je er zelf nog niet zeker van bent zou ik het niet doen.

En misschien anders op een andere plek? Op mijn pols zou ik ook te opvallend vinden, vandaar dat hij aan de binnenkant van mijn enkel komt.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 22 jul 2012 - 2:09

Super vet Aziraphale Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 27 3079029344
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 2:17

Mooiiiiii Aziraphale!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 38 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: