Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 15 van 38 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 15 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Kabouter vr 30 dec 2011 - 8:46

Bazinga schreef:Crap Very Happy Haha gaat wat worden... Hij komt op m'n pols Wink

Binnenkant pols? Naja, waar op je pols hij ook komt, daar kun je heel makkelijk bij Wink. Ik heb hem op de buitenkant van mijn pols en daar viel de pijn mij dus echt heel erg mee. Alsof ik me aan het epileren was.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 15 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:49

Binnenkant, waar een horloge overheen kan zegmaar.. Dat was de 'eis' die mijn manager stelde. Ik mocht 'm wel laten zetten, maar als ik moet notuleren bijv als de regiomanager of districtmanager er is, dan moet ik 'm kunnen verhullen. Hij wordt dus ook niet groot!

Ben niet bang voor de pijn, hoor! Vriendin die mee gaat heeft al een tattoo, ook op de pols en die zei dat 't meer een vervelend, dan pijnlijk gevoel was. Ach k zie 't wel! No pain, no gain. En dan nog; ik heb 't er voor over. Fritsie voor altijd op m'n lijf I love you (I know ik spoor niet)

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 30 dec 2011 - 8:54

Ik ben echt heel benieuwd hoe hij eruit gaat komen te zien!! En Frits zal wel trots zijn :P.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:55

Kabouter schreef:Ik ben echt heel benieuwd hoe hij eruit gaat komen te zien!! En Frits zal wel trots zijn :P.

Ongetwijfeld Wink Haha hij is wel gek op m'n pols (daar melkt ie altijd) dus ik merk 't wel; als-ie dat opeens niet meer doet...

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 30 dec 2011 - 9:06

Leuk, Bazinga!

Kabouter, ik loop nu mrt rode merkstift op m'n lichaam, als zijnde ruwe schets. Ik ben hemaal happy! Het is wel nog iets groter dan ik zelf dacht ivm de welving volgen van m'n heup/lichaam omdat ik ook een stukje naar m'n ribben toe wil.
13 april eerste sessie!! Hij dacht dat het 20/25 uur zou duren in totaal :shock:
Ik denk/hoop dat hij ruim rekende...smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 9:08

Wow da's lang! Wel gaaf Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 30 dec 2011 - 9:41

Zo dat wordt een flinke zit (in delen natuurlijk)! Maar het gaat vast heel erg gaaf worden. Cool wel dat je nu al hebt gezien hoe het ongeveer zal gaan worden.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:22

Nate84 schreef:
Bazinga schreef:
Twellie schreef:Oe, ik zou het er niet op gokken dat daar echt 'Frits' staat, het Japans heeft toch een lettergrepenschrift? Misschien eerst even bij een Japans persoon checken?

Ik heb 't bij een tolk gechecked net!

Even de uitleg; er zijn verschillende manieren om in het Japans een naam te spellen, omdat er verschillende gebruikte schriften zijn. Je hebt het Katakana, soort nabootsing van lettergrepen, je hebt Kanji, da's een soort chinees en meer gebaseerd op de betekenis van de naam. Dan heb je nog 2 soorten, Hiragana, het basis-schrift Japans en als laatste is er het Romaji, wat niet logisch is voor een tattoo, vind ik, da's namelijk Japans in Westers geschrift...

Dus nu kan ik kiezen!

1. ふりっつ
2. ふりつ
3. フリッツ
4. フリツ
5. 不離子
6. 不利津
7. FURITU
8. FURITSU
9. FURITTSU
10. FURITTU

Bovenste 2 zijn Hiragana, dan Katakana, dan de Kanji (vind ik niet mooi) en de laatste zijn de Romaji.. Wat ik ook geen optie vind :P Ik laat ze ook nog even aan m'n vriendinnen zien, wat zij er van vinden... Voor mij is 't Hiragana ook nog wel een optie smile

Ik zou zelf voor nr. 1 of 2 gaan. Met nr. 3 en 4 heb je een smiley op je lijf Wink

Dat is juist leuk, een smiley! Ze wordt ook blij van Frits, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 10:27

TGR schreef:IK DURF NIET! Cry

Dan gaan we samen? Ik wil een theezakje.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 30 dec 2011 - 10:28

Dat is lang zeg! Maar goed ik denk wel dat ze ruim rekenen. Ik heb 3.5 uur gezeten voor de mijne en dat vond ik echt net te doen. Binnekort ga ik hem toch nog laten bij kleuren want ik vind hem te licht geworden helaas. Alleen weet ik nog niet bij wie want ja Joy zit nu te ver weg voor me.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale vr 30 dec 2011 - 11:10

Ik ben benieuwd hoe lang ik het trek per sessie. De eerste staat van 12.00-16.30 op papier, voor de outlines... Ik moet ook ruim 2,5 uur reizen (enkele reis) Wink Maar ik ga dan bij m'n moeder logeren.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Terkina vr 30 dec 2011 - 13:27

Haha, wordt jouw tatttoo net zo groot als de mijne Aziraphale? Hij schatte bij mij ongeveer dezelfde tijd, maar was uiteindelijk wel iets korter bezig hoor. En hij werkt echt snel door... Fijn hè, die stift op je lichaam? Vond het stiekem wel heel leuk, omdat ik dan al een beetje een idee had :-)
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Aziraphale vr 30 dec 2011 - 20:48

Terkina, ik hoopte al dat je dit zou zeggen Very Happy Qua oppervlakte is het ongeveer even groot! Maar mijne loopt niet schuin (wilde hij wel graag ivm de balans) maar van m'n heup welft het over m'n rug, ribben, schouders. Qua ornamenten komt het wat overeen met de jouwe, maar dat komt ook door zijn stijl.
Het worden blauwe lelies en knoppen, zwart/grijze/schaduw ornamenten die ws uitfaden naar groen als er een bloem zit. Geen bladeren.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  TGR vr 30 dec 2011 - 21:07

Dijn82 schreef:

Op je borst?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 21:23

TGR schreef:
Dijn82 schreef:

Op je borst?
laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Terkina za 31 dec 2011 - 0:30

Aziraphale, waarschijnlijk worden jouw ornamenten meer zoals het rug-/ribstuk met de rode rozen (in zijn portfolio) of niet? Want daar werkt hij vaker mee dan die ik heb. Klinkt wel heel mooi, ben benieuwd! Wel grappig dat jullie het helemaal qua kleuren hebben uitgedacht. Bij ons was het echt per keer kijken, wist alleen dat ik echt paarse rozen wilde. Dus we hebben nog wel eens flink zitten discussieren, want hij wilde er geel in en ik per se niet. Heb uiteindelijk hem toch zijn gelijk gegeven haha... en ben er erg blij mee.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aziraphale za 31 dec 2011 - 1:00

Komt omdat ik echt alleen blauw, zwart/grijs/wit/huidskleur en evt paars of groen wilde. Maar ik heb het idee dat hij me nog wat kleurtjes probeert aan te smeren tegen die tijd Laughing
Qua ornamenten wordt het de Jugendstil-stijl.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 1:06

Oe Aziraphale, klinkt gaaf!
Ben jaloers! Wil ook! :P

Gast
Gast

Bericht  Sterre za 31 dec 2011 - 1:59

Klinkt heeeel mooi Aziraphale, ik ben heel benieuwd naar het ontwerp!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  SnowWhite za 31 dec 2011 - 2:10

Mooie ontwerpen komen hier weer voorbij!
Ben benieuwd als ze gezet zijn smile
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Terkina za 31 dec 2011 - 2:36

Aziraphale schreef:Maar ik heb het idee dat hij me nog wat kleurtjes probeert aan te smeren tegen die tijd Laughing
Geel. Let op mijn woorden, hij gaat je geel aansmeren. Het geel/oranje dat op mijn lijf zit, vindt hij namelijk de mooiste kleur, haha.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Niene za 31 dec 2011 - 2:54

Klinkt gaaf je tattoo Aziraphale!

Ik heb 3 weken geleden de tattoo op mijn arm uit laten breiden en bij laten werken en nu ligt er een nieuw ontwerp klaar,en hoop dat die de eerste of 2e week van januari gezet word Very Happy
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 10:16

TGR schreef:
Dijn82 schreef:

Op je borst?

Nee, daar wacht ik nog 30 jaar mee en dan hoef ik alleen het touwtje te laten tatoeëren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 21:55

Dijn82 schreef:
TGR schreef:
Dijn82 schreef:

Op je borst?

Nee, daar wacht ik nog 30 jaar mee en dan hoef ik alleen het touwtje te laten tatoeëren.

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 10:06

Whieej ik vind 't spannend!! Morgen 16:00 heb ik de afspraak....

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 38 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: