Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 28 van 38 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 28 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Mees zo 22 jul 2012 - 8:03

En al een afspraak gemaakt Confusion?

Ik wil ook zo graag nog een tweede. Het feit dat mijn omgeving het echt helemaal niks vindt, houdt me toch tegen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 28 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Poubelle zo 22 jul 2012 - 8:04

Mees schreef:

Ik wil ook zo graag nog een tweede. Het feit dat mijn omgeving het echt helemaal niks vindt, houdt me toch tegen.

Wat zonde. Het is jouw lichaam, en dat jij het mooi vindt en bij je vindt passen moet genoeg zijn.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 8:21

Nee nog geen afspraak gemaakt. Ik twijfel nog of ik het voor of na mijn vakantie wil laten doen ivm kosten :-).

Gast
Gast

Bericht  Reeza zo 22 jul 2012 - 9:56

Ik weet dat het totaal niet vergelijkbaar is, maar ik ben toch benieuwd wat jullie kwijt waren voor jullie tattoo.. Ik wil graag weten of ik €200 of meer €800 kwijt zal zijn.
Of is het ook mogelijk om naar een shop te gaan voor een tekening en prijsopgave? Hoeveel ben je daar dan ongeveer voor kwijt?

Dit is een beetje wat ik wil (even de link, zit op de iPad)

http://www.pieway.com/fashion/lily-flower-tattoos-designs-for-girls-and-women/attachment/cute-lily-flower-tattoo-for-girls-on-back/
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Mees zo 22 jul 2012 - 10:02

Pixie schreef:
Mees schreef:

Wat zonde. Het is jouw lichaam, en dat jij het mooi vindt en bij je vindt passen moet genoeg zijn.

Dat is ook zonde en misschien ook stom, maar als ik weet dat bijvoorbeeld mijn vriend het echt lelijk vindt en dat ook zou zeggen tegen mij, vind ik het moeilijk om me daar niks van aan te trekken. Wie weet doe ik het nog wel ooit hoor..want weet precies wat en waar ik hem zou willen.

Ik ben heel benieuw Confusion.
Mees
Mees
Prater
Prater

Bericht  Poubelle zo 22 jul 2012 - 10:15

Reeza schreef:Ik weet dat het totaal niet vergelijkbaar is, maar ik ben toch benieuwd wat jullie kwijt waren voor jullie tattoo.. Ik wil graag weten of ik €200 of meer €800 kwijt zal zijn.
Of is het ook mogelijk om naar een shop te gaan voor een tekening en prijsopgave? Hoeveel ben je daar dan ongeveer voor kwijt?

Dit is een beetje wat ik wil (even de link, zit op de iPad)

http://www.pieway.com/fashion/lily-flower-tattoos-designs-for-girls-and-women/attachment/cute-lily-flower-tattoo-for-girls-on-back/

Voor mijn 2 grotere was ik €250,-(arm) kwijt en €350,- (zij-rug).
Vooral die op m'n arm is vrij goedkoop, dat is een foutje geweest van degene met wie ik de afspraak maakte, dat was niet de tattoo-artist.
Ik zou uitgaan van €300.-.
Je kunt altijd bij een shop langsgaan voor informatie.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle zo 22 jul 2012 - 10:16

Mees schreef:
Pixie schreef:
Mees schreef:

Dat is ook zonde en misschien ook stom, maar als ik weet dat bijvoorbeeld mijn vriend het echt lelijk vindt en dat ook zou zeggen tegen mij, vind ik het moeilijk om me daar niks van aan te trekken. Wie weet doe ik het nog wel ooit hoor..want weet precies wat en waar ik hem zou willen.

Als je vriend het zegt kan ik me het voorstellen, ik zou er dan ook nog een paar keer over nadenken.
Ik dacht meer aan vriendinnen en ouders bij 'omgeving'. smile

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Mees zo 22 jul 2012 - 10:26

Pixie schreef:
Mees schreef:
Pixie schreef:
Mees schreef:

Als je vriend het zegt kan ik me het voorstellen, ik zou er dan ook nog een paar keer over nadenken.
Ik dacht meer aan vriendinnen en ouders bij 'omgeving'. smile

Mijn vader, zusje, broertje en vriedinnen vinden het inderdaad ook niet mooi. Maar die mening trek ik me dan toch minder aan dan die van mijn vriend. Hij vindt mijn eerste tattoo al niet geweldig, maar omdat ik die ter nagedachtenis aan mijn moeder heb laten zetten, vindt hij het wel mooi. Verder hoydt hij er gewoon echt niet van (soms is het heel vervelend als je allebei heel anders bent :P
Mees
Mees
Prater
Prater

Bericht  Aziraphale zo 22 jul 2012 - 10:27

Qua prijs verschilt het heel erg per shop en per ontwerp. Ik betaal €150 per uur maar mijn artist werkt gelukkig wel snel. Als ik jouw voorbeeld zo zie zou hij dat zeker in 4 uur kunnen zetten.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 17:59

Je kan ook bij verschillende shops langsgaan. Ik ben gister namelijk langs 2 geweest en de ene gaf aan dat het ongeveer 75 euro zou zijn en de andere gaf 50 euro aan, dat was zijn minimum prijs. Nou is de mijne wel een heel stuk kleiner, maar de prijzen kunnen dus veel variëren.

Gast
Gast

Bericht  Niene zo 22 jul 2012 - 20:33

Het verschilt echt per shop. Toen ik mijn eerste tattoo liet zetten,2 sterren op mijn enkel, betaalde ik 80 euro..
Ondertussen heb ik er al aardig wat bij,mijn onderarm,daar zit ook redelijk wat inkt en werk in was ook 80 euro. Mijn voet/onderbeen is nu ook aardig wat bij gezet en daar betaalde ik maar 40 euro voor ( veel lijnen en schaduw ). En de tekst op mijn borst was ook 40 euro en het ziet er allemaal strak uit!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 2:55

Aziraphale schreef:
Ik heb 3,5 uur gezeten. Leuk is anders, en ja, het doet best pijn. Maar ik vond het goed te doen Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 28 561177 Vooral na een uur of meer, begint je lichaam zelf endorfine en adrenaline aan te maken en vond ik het steeds beter gaan. Het verschilt qua pijn echt per millimeter.

Wel merk ik dat ik lichamelijk meer last heb van het zetten bij dit gedeelte, zeker de nacht na het zetten de de dag erna. Ik was bibberig, misselijk en slapjes. Ben 's nachts bijna flauwgevallen maar dextro hielp wel goed.

Nou, dan moet ik er toch uiteindelijk maar voor gaan vind ik! Ik heb dat ook tijdens het tattoeren dat het eerste uurtje pijnlijk is, daarna sukkel ik zelfs een beetje in en na nog een paar uur begint het toch weer te irriteren. Mijn pijngrens is sowieso redelijk hoog, maar schrok toch een beetje van haar reactie toen Wink .

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 2:57

Confusion schreef:Nee nog geen afspraak gemaakt. Ik twijfel nog of ik het voor of na mijn vakantie wil laten doen ivm kosten :-).

Ik weet even niet meer waar je hem wilde, maar houd er rekening mee dat je de eerste weken niet in de volle zon ermee mag en niet mag zwemmen. Zou het daarom na je vakantie doen. Ben benieuwd naar het resultaat straks!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 3:01

Aziraphale schreef:Qua prijs verschilt het heel erg per shop en per ontwerp. Ik betaal €150 per uur maar mijn artist werkt gelukkig wel snel. Als ik jouw voorbeeld zo zie zou hij dat zeker in 4 uur kunnen zetten.

+1. Ik denk ook dat je rond die koers moet denken qua prijs voor die Lily tattoo.

Maar eigenlijk moet je niet te veel naar die prijs kijken. Ik zou eerst op zoek gaan naar een artist waarvan de style jou aanstaat en dan eens navragen wat je er ongeveer aan kwijt zou zijn. Een vriendin van mij heeft heel goedkoop bij een thuistattoeerder een tattoo laten zetten en hij is echt lelijk. Zo zonde! Nu denkt ze er over om hem óf weg te laten halen óf op te laten knappen ergens anders. Bij beide opties is ze nu waarschijnlijk duurder uit dan dat ze gelijk naar een goede artist was gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 3:27

Peachy schreef:
Confusion schreef:Nee nog geen afspraak gemaakt. Ik twijfel nog of ik het voor of na mijn vakantie wil laten doen ivm kosten :-).

Ik weet even niet meer waar je hem wilde, maar houd er rekening mee dat je de eerste weken niet in de volle zon ermee mag en niet mag zwemmen. Zou het daarom na je vakantie doen. Ben benieuwd naar het resultaat straks!

ja ik weet het maar het duurt nog even voordat ik op vakantie ga. Dus ik heb nog tijd :-).

Gast
Gast

Bericht  Reeza ma 23 jul 2012 - 6:08

Bedankt voor de tips! Ik wil eerst wat sparen en dan ga ik langs een paar shops voor een ontwerp/prijs. Anders moet ik nog zo lang wachten met laten zetten als ik bij een shop ben geweest, dat lijkt me geen goed plan.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Aziraphale ma 23 jul 2012 - 6:55

Reeza schreef:Bedankt voor de tips! Ik wil eerst wat sparen en dan ga ik langs een paar shops voor een ontwerp/prijs. Anders moet ik nog zo lang wachten met laten zetten als ik bij een shop ben geweest, dat lijkt me geen goed plan.

De shop waar ik ga, heeft een wachtlijst van 4 mnd...Wink Kun je in de tussentijd sparen!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Reeza ma 23 jul 2012 - 7:18

Aziraphale schreef:
Reeza schreef:Bedankt voor de tips! Ik wil eerst wat sparen en dan ga ik langs een paar shops voor een ontwerp/prijs. Anders moet ik nog zo lang wachten met laten zetten als ik bij een shop ben geweest, dat lijkt me geen goed plan.

De shop waar ik ga, heeft een wachtlijst van 4 mnd...Wink Kun je in de tussentijd sparen!

Wow! :O Maar dat zegt ook wwl wat, blijkbaar is die shop erg gewild! Wil je me vertellen waar het is? PM mag ook hoor smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Roza ma 23 jul 2012 - 8:06

Wauw Aziraphale, wat ziet je tattoo er ontzettend mooi uit! Staat erg mooi bij je!!

Fruity, wat leuk dat jij ook over een tattoo na denkt. Ik vind het idee achter de tattoo goed bij je passen.

Ik zit zelf nog steeds na te denken over de tattoo die ik graag wil laten zetten voor mijn nichtje. Daar heb ik het hier al eerder over gehad. Maar pf, ik vind het echt moeilijk. Ik kom dé zin niet tegen, dus voorlopig nog geen tattoo. Ik vind 'I carry your heart' nog altijd ontzettend mooi, maar het idee komt van een tattoo die ik bij iemand gezien heb op internet. En dan voelt het als jatten.. Jullie nog suggesties?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Zwerver vr 3 aug 2012 - 0:06

Ik ben er over uit. Ik wil mijn tattoo. Nu heb ik een kaartje waar mijn vader zelf papa heeft geschreven. Dit wil ik ook graag als tattoo. Maar hoe werkt zoiets nou? Moet ik bellen voor een afspraak? Of langsgaan met mijn idee?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza vr 3 aug 2012 - 0:31

Zwerver schreef:Ik ben er over uit. Ik wil mijn tattoo. Nu heb ik een kaartje waar mijn vader zelf papa heeft geschreven. Dit wil ik ook graag als tattoo. Maar hoe werkt zoiets nou? Moet ik bellen voor een afspraak? Of langsgaan met mijn idee?

Langsgaan is altijd beter! Dan kunnen ze zien wat je wilt en waar.. Succes!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Sjaantje vr 3 aug 2012 - 0:55

Ik heb een tijdje terug besloten dat het er nu dit jaar toch maar eens van moet gaan komen. Al zal het door mijn komende operatie (oktober dit jaar) toch beter nog even uitgesteld kunnen worden.

Al heel lang wil ik een tattoo maar was ik nog niet helemaal zeker van hoe en wat. Maar nu dus wel en ook weet ik precies wat ik wil. Alleen de plaats, daar ben ik nog niet helemaal over uit, omdat ik wil uitzoeken wat de mooiste plaats is maar tegelijkertijd ook de veiligste plaats aangezien ik nogal eens geopereerd ben en dat in de toekomst nog wel vaker zal gaan gebeuren.

Deze gaat het worden, al heb ik nog geen 'permission' (even je linker-oor op je linker-schouder leggen haha):
*weg*

Het is een ambigram van mijn eigen naam en het herinnert me eraan dat ik niet moet vergeten dat ik zélf altijd de belangrijkste persoon in mijn leven ben. En dat ik ondanks alle ellende mezelf toch maar mooi overal doorheen gesleept heb.

Uiteindelijk denk ik dat ik hem het beste op dezelfde plek kan laten zetten als waar Wendy van Dijk haar tattoo heeft:
Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 28 Images?q=tbn:ANd9GcQVX0UacpmjAJg1v0yEZLW1sR4sprgqIhV34Q5f4Gt4E9S_LlEs

Maar ik wil dus voor de zekerheid nog wel gaan uitzoeken of dat inderdaad een plaats is waar ik niet zo snel geopereerd zal worden. Al heb je natuurlijk nooit zekerheid! Of hebben jullie nog tips waar dit mooi zou kunnen staan?

En dan gelijk ook nog de vraag: hoe zoek je een goede tattoo-shop? Heb al aardig wat gegoogeld en wil er sowieso op letten dat de shop bij de ggd bekend is. Maar verder? Of heeft iemand nog een shop aan te raden? Ik woon vlak onder N.ij.me.gen.

Laatst aangepast door Sjaantje op ma 6 aug 2012 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  holaagirl vr 3 aug 2012 - 1:11

Ik vind het een mooie tattoo en een mooie plek!! Heb hem daar zelf ook, ben er erg tevreden over.
over de tattooshop; GGD is inderdaad belangrijk. Verder zijn het ervaringen van anderen om je heen. Maar ook gewoon of het zelf klikt met de tattoo-artist. Ga langs, maak een praatje, doe wat informatie op. Dit kan je bij verschillende shops doen. Kijk waar je een lekker gevoel bij hebt...(en waar positieve ervaringen van anderen zijn) Ben benieuwd naar het resultaat!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Zwerver vr 3 aug 2012 - 1:16

Jaaa hier kan ik ook wat mee :cheering:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjaantje vr 3 aug 2012 - 2:29

Dankje Holaagirl!
Stukje bij beetje kom ik steeds dichterbij... Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 28 281626781
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 38 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: