Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 26 van 38 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 4:22

Haha! Ik hoopte op wat inspiratie in dit topic, maar bijna alle foto's zijn weer weg.

Ik wil ook een tattoo, op de binnenkant van mijn enkel. Gewoon 1 (of 2) simpele kleine bloemetjes in kleur maar ik kan maar geen voorbeeld vinden op internet. En ik weet ook niet of ik alleen de vorm van de bloem in kleur wil, of ook echt ingekleurd. En welke kleur? Ik zat te denken aan roze, maar blijft dat mooi? En alleen roze vind ik ook weer zo saai, dus misschien een kleur erbij (bijvoorbeeld in de kern van de bloem), maar welke dan? Een donkere kleur steekt misschien weer te veel af bij de roze bloemblaadjes. En misschien wit? Maar is witte inkt wel mooi?

Zo'n soort bloem zat ik te denken in het klein. En dan twee want 1 is ook zo saai, of ik doe er aan beide kanten een sierlijk lijntje naast bij 1 bloem.

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 0104778

Nou ja, veel vragen dus nog voordat ik er echt uit ben...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Bliss zo 17 jun 2012 - 4:34

Witte inkt zie je denk ik niet goed op een blanke huid, dus ik geloof niet dat ik daarvoor zou kiezen. Roze past goed bij je en ik zou dan bijv. met een paar tinten roze werken (soort schaduweffect misschien). Leuk dat je t echt wil doen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 5:45

Zoals ik uit Bliss haar reactie kan opmaken heb je een lichte huidskleur Confusion? Dan vind ik roze heel goed kunnen! En dan vanuit het plaatje wat je hebt gepost, zou ik vanuit de kern het wat donkerder roze maken en richting het einde van het blaadje steeds lichter (wellicht met wit zoals je wilt). Met een aantal donkere nerfjes in het blad. Als je op google zoekt naar daisy tattoo's krijg je misschien meer inspiratie!

Zoiets bedoel ik (al vind ik de kern wat minder mooi en te veel aanwezig):

[img:d34d]https://yescafe.actieforum.com/Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Daisy[/img]

edit: weet iemand hoe ik een afbeelding goed in mijn bericht kan plaatsen? Krijg er nu zo'n gekke link bij.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle zo 17 jun 2012 - 9:46

Zoiets wat Peachy (Oude bekende met nieuwe naam?) laat zien vind ik mooi, qua kleuroverloop.
Ook mijn roze Cherryblossom vind ik erg mooi van kleur, volgens mij staat die ook nog ergens in dit topic.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 8:15

Nee, geen oude bekende. Echt een newbie!

Gast
Gast

Bericht  *Troela* di 19 jun 2012 - 9:35

Liz schreef:
Peachy schreef:Ik ben bij N.eedle Art in Breda geweest, is zeker een aanrader! Vrienden gaan ook regelmatig naar B.unker tattoo in Breda, ziet er ook goed uit. Maar het ligt natuurlijk ook een beetje aan de stijl die je leuk vind.

Thanks! Breda is voor mij nog best ver weg maar een fijne shop is het wel waard. Mijn vorige heb ik in Eindhoven laten zetten bij dragon maar die zijn echt zo duur! Ik wil iets op mijn voet, weet nog niet precies wat. Iets met cherry blossom en een tekst erbij.. Zou gewoon graag een keer iets laten tekenen

Ik heb cherry blossom op mijn voet, van grote teen naar enkel en dan beetje omhoog. Ook bij dragon laten zetten. Ik ben heel tevreden, is mooi en fijntjes. Maar heb naderhand bij iemand die door dezelfde artist is gezet, cherry blossom gezien die ik echt niet mooi vond. Degene moest voor een 2e keer terug en toen zijn de lijnen erg dik geworden en dat vind ik minder.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Bazinga di 19 jun 2012 - 9:51

Heeft iemand ervaring met witte inkt tattoo's? Ik vind ze echt heel gaaf en overweeg er ook één te nemen.. Vrees alleen dat 't niet zo mooi is op mijn blanke-haast-ziekelijke-witte-huidje laughcry

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Latest-White-Ink-Tattoo-Design
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 18:31

Bedankt Peachy voor het idee. Ik zoek zelf alleen iets simpeler en minder echt. Gewoon een heel simpel bloemetje zoals kleine kinderen het vaak tekenen :-).

Ik zat ook te denken, ik kan natuurlijk ook eerst gewoon alleen de omlijning doen en mocht ik dat toch saai vinden kan ik het nog altijd in laten kleuren toch?

Nou ja, ik blijf er nog even over nadenken smile

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 19 jun 2012 - 18:37

Jop, maar weinig shops zetten witte inkt tattoos.
Mn zus is er ook voor op zoek gegaan, naar een shop in de buurt die dat doet iig, zonder succes
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Chocolate Cookie di 19 jun 2012 - 19:11

Verkleurd die witte inkt niet heel erg snel? Heb dat ooit wel eens ergens gehoord dat dat snel gelig kan worden. Zou best zonde zijn!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry di 19 jun 2012 - 19:45

Ik ken iemand die een tattoo heeft met alleen maar witte inkt, ik kan is vragen bij wie ze hem heeft laten zetten smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 23:11

Confusion schreef:Bedankt Peachy voor het idee. Ik zoek zelf alleen iets simpeler en minder echt. Gewoon een heel simpel bloemetje zoals kleine kinderen het vaak tekenen :-).

Ik zat ook te denken, ik kan natuurlijk ook eerst gewoon alleen de omlijning doen en mocht ik dat toch saai vinden kan ik het nog altijd in laten kleuren toch?

Nou ja, ik blijf er nog even over nadenken Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 561177

Ja, dat is ook leuk natuurlijk! Succes met je beslissing, ik ben daar altijd zo slecht in Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 394967 .

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 19 jun 2012 - 23:16

VeryCherry schreef:Ik ken iemand die een tattoo heeft met alleen maar witte inkt, ik kan is vragen bij wie ze hem heeft laten zetten smile

Oh ik zou 't fijn vinden als je 't zou vragen! Weet nog niet of ik 't echt doe, maar ben er wel benieuwd naar.

Ik weet ook niet of-ie vergeeld oid, ik kom iig niet zulke berichten tegen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 0:06

Op die foto is het natuurlijk ook nog rood van het zetten.. Ben wel benieuwd hoe het er uit ziet als het helemaal geheeld is?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 0:11

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Flickr-2857705524-image

Ik vind dit best wel cool!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga wo 20 jun 2012 - 0:12

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Tumblr_livfdkmI7h1qhcrk1o1_500

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Tumblr_l4433g7kS21qzi9vio1_500

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Tumblr_kwloejEDWd1qahce9o1_400

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 Tumblr_kw6sp1uGZ51qzabkfo1_500
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie wo 20 jun 2012 - 0:15

Er blijft gewoon bijna niks van over na verloop van tijd.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Bazinga wo 20 jun 2012 - 0:18

Mamsie schreef:Er blijft gewoon bijna niks van over na verloop van tijd.

Echt? Ervaring? Ik vrees dat 't niet eens zichtbaar is op m'n huid.. Of ik moet de rest van m'n leven ingesmeerd met babyolie in de zon blijven zitten of zo.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie wo 20 jun 2012 - 0:25

Jop schreef:
Mamsie schreef:Er blijft gewoon bijna niks van over na verloop van tijd.

Echt? Ervaring? Ik vrees dat 't niet eens zichtbaar is op m'n huid.. Of ik moet de rest van m'n leven ingesmeerd met babyolie in de zon blijven zitten of zo.

Nee dat niet maar ik heb er ook over nagedacht maar toch niet gedaan omdat het zo vaak moet, je het soms amper nog ziet en het geel kan worden. Nee het is mooi maar ik zou er echt spijt van krijgen denk ik.
Hoe lichter de huid hoe beter. Maar dan nog moet het vaak opnieuw.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  VeryCherry wo 20 jun 2012 - 1:52

Jop schreef:
VeryCherry schreef:Ik ken iemand die een tattoo heeft met alleen maar witte inkt, ik kan is vragen bij wie ze hem heeft laten zetten Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 561177

Oh ik zou 't fijn vinden als je 't zou vragen! Weet nog niet of ik 't echt doe, maar ben er wel benieuwd naar.

Ik weet ook niet of-ie vergeeld oid, ik kom iig niet zulke berichten tegen.

Graag gedaan hoor, zal het haar zo vragen. Zij heeft het al jaren geleden laten zetten smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Mees wo 20 jun 2012 - 9:08

In mijn tattoo is een klein beetje wit gebruikt. Nu, een jaar later, is daar vrij weinig van te zien en ik heb toch een behoorlijk bleke huid (waar je het beter op zou moeten blijven zien doordat je huid weer over de tattoo groeit en hoe lichter dus je huid, hoe beter je de inkt blijft zien.). Moet ik er wel bij zeggen dat het er maar ''en keer op is gezet en niet meer is bijgewerkt.
Ik zou het dus niet doen, denk dat je er weinig van blijft zien.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 21:36

Ik heb witte tattoo's ook nog nooit in het echt gezien, dus ervaringen heb ik niet. Maar als meerdere shops het afraden kun je ervan uitgaan dat de tattoo niet mooi gaat blijven, anders hadden ze het wel gedaan. Jammer trouwens, want het lijkt mij ook echt mooi om te hebben!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 21:51

Wie weet er een goede tattoo shop in de omgeving Amsterdam/Purmerend? Ik denk er al heel lang over na en heb de knoop doorgehakt: ik wil een tattoo! Op mn onderrug en wat ik zelf heel erg mooi vind is roze cherry blossom.

Met hoeveel geld moet ik ongeveer rekening houden voor een tattoo? Ik ben hard aan het sparen zodat ik hem eind vh jaar kan laten zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 1:40

Ik heb wat zitten tekenen en ik denk dat het zoiets gaat worden:

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 26 IMAG0494

En dan aan de binnenkant van mijn enkel.

M'n kleine zusje vind hem iig mooi :-)

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 27 jun 2012 - 1:43

Twee bloemetjes dan dus? Ik vind dit leuk en goed bij je passen! Wanneer gaan we? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 38 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: