Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 18 van 38 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 18 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:14

Bliss schreef:Ik wil een staafje aan de buitenkant van mn oor (heel klein knopje), precies halverwege (zeg maar ter hoogte van de tragus). Heb eerder al een traguspiercing gehad, maar die ging ontsteken. Ik wilde hem opnieuw, maar vind t eigenlijk toch onpraktisch, aangezien ik elke dag mn iPod in heb en dat kan dan heel lang niet goed. Dus vandaar dat ik m aan de buitenkant wil, hoop dat het morgen meteen gedaan kan worden.

Echt door je oorschelp bedoel je?
Een vriendin van me heeft het ook, vind het leuk! Net wat anders dan een traguspiercing.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 18 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Beachgirl do 5 jan 2012 - 10:14

Bliss schreef:Ik wil een staafje aan de buitenkant van mn oor (heel klein knopje), precies halverwege (zeg maar ter hoogte van de tragus). Heb eerder al een traguspiercing gehad, maar die ging ontsteken. Ik wilde hem opnieuw, maar vind t eigenlijk toch onpraktisch, aangezien ik elke dag mn iPod in heb en dat kan dan heel lang niet goed. Dus vandaar dat ik m aan de buitenkant wil, hoop dat het morgen meteen gedaan kan worden.

Anders heb ik ook nog wel ideetjes voor je hoor.... heb zelf 2 niet veel voorkomende oorpiercings.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:16

Nou ik moet wel zeggen... Ik vind tattoo's mooi en leuk, als ze iets betekenen. De dude die mijn tattoo zette, had een Ninja Turtle op z'n arm. En toen ik vroeg waarom, zei-ie dat die daar precies paste. Nou had-ie er wel meer, maar heleboel sloegen nergens op zegmaar :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:16

Bliss schreef:
Princess schreef:
Bazinga schreef:Goddamnit al die mensen hadden gelijk.... Als je er één hebt, wil je er meer!! :P

Yup, dit wordt nummer 4!
En mijn vriend vind het alleen maar leuk, hij heeft er 15..

Wow, veel! Wat heeft ie zoal en waar? En vind jij ze ook allemaal mooi?

Hij heeft o.a. 2 sterretjes achter z'n oren, nog meer sterren op z'n onderarmen, een tekening uit z'n favoriete strip op z'n onderarm, een figuur uit z'n lievelingsfilm op z'n bovenarm..
Ik hou het bewust een beetje vaag ivm herkenning, als je ze precies wilt weten moet je maar pm-en smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 10:17

@ Princess: nee volgens mij niet wat jij bedoelt. Zeg maar op dezelfde lijn als je gewone oorbellen zitten, maar dan hoger, halverwege het oor dus. Heb dat een keer gezien bij iemand en vond t wel leuk, subtiel.
@ Beachgirl: ik ben wel benieuwd naar je ideetjes!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:19

Bliss schreef:@ Princess: nee volgens mij niet wat jij bedoelt. Zeg maar op dezelfde lijn als je gewone oorbellen zitten, maar dan hoger, halverwege het oor dus. Heb dat een keer gezien bij iemand en vond t wel leuk, subtiel.

Oh zo! Dat vind ik ook leuk!
Maar dat kan toch gewoon geschoten worden?

Gast
Gast

Bericht  Kabouter do 5 jan 2012 - 10:20

Klinkt gaaf Bliss!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 10:21

Nee volgens mij gaat t net een stukje door het kraakbeen, dus moet ik wel laten piercen denk ik. Morgen maar eens informeren hoe het in zijn werk gaat smile Ga in elk geval naar de zaak waar ik mijn laatste tattoo heb laten zetten, beviel wel goed.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Beachgirl do 5 jan 2012 - 10:26

Bliss schreef:@ Princess: nee volgens mij niet wat jij bedoelt. Zeg maar op dezelfde lijn als je gewone oorbellen zitten, maar dan hoger, halverwege het oor dus. Heb dat een keer gezien bij iemand en vond t wel leuk, subtiel.

Niet quoten svp!

Ik heb een rook piercing, hier net gezet:
Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 18 Img1420101993

En een Orbital piercing. Beetje rood op de foto, had ringetje net vervangen!
Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 18 Img799228815

Laatst aangepast door Beachgirl_24 op do 5 jan 2012 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:28

Die laatste vind ik wel erg gaaf, Beachgirl! Maar gaat ie dan op 2 plekker je oor in?

Gast
Gast

Bericht  Kabouter do 5 jan 2012 - 10:30

Doet die rook-piercing zeer?
Ik wel eigenlijk nog een conch laten zetten, maar ik ben bang..haha! Mijn tragus is nog geschoten en ben dus bang voor de pijn van piercen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl do 5 jan 2012 - 10:31

Princess schreef:Die laatste vind ik wel erg gaaf, Beachgirl! Maar gaat ie dan op 2 plekker je oor in?

Ja klopt. Heb eerst het ene gaatje laten piercen, en daar ging toen een gebogen staafje doorheen. En toen na een maandje ongeveer het 2e gaatje laten piercen en toen het ringetje er doorheen.
Ringetje erdoorheen zien te krijgen was nog het pijnlijkste haha!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl do 5 jan 2012 - 10:32

Kabouter schreef:Doet die rook-piercing zeer?
Ik wel eigenlijk nog een conch laten zetten, maar ik ben bang..haha! Mijn tragus is nog geschoten en ben dus bang voor de pijn van piercen.

Ehh ja.... deed verschrikkelijk zeer! Laughing Maar het is even 2 seconden afzien en dan is het al klaar. Dus ik heb het er wel voor over.

Volgens mij doet het schieten van een oorbel door kraakbeen meer zeer, en het geneest ook minder snel.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kabouter do 5 jan 2012 - 10:37

Beachgirl_24 schreef:
Kabouter schreef:Doet die rook-piercing zeer?

Ehh ja.... deed verschrikkelijk zeer! Laughing Maar het is even 2 seconden afzien en dan is het al klaar. Dus ik heb het er wel voor over.

Volgens mij doet het schieten van een oorbel door kraakbeen meer zeer, en het geneest ook minder snel.

Dat schieten vond ik dus helemaal niet pijnlijk..al is het alweer minstens 10jaar geleden smile. Misschien moet ik het maar gewoon doen!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  TGR do 5 jan 2012 - 10:39

Een stoppen-met-rook-piercing laughcry

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 10:39

Oh die zijn gaaf, Beachgirl! Maar ik hou het toch maar iets simpeler geloof ik smile Heb in mn linkeroor wel zo'n ringetje bovenin (wat heel veel mensen hebben, die is ook nog gewoon geschoten trouwens), dus deze wil ik dan in mn rechteroor (moet wel een beetje in balans blijven haha).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Beachgirl do 5 jan 2012 - 10:42

Bliss schreef:Oh die zijn gaaf, Beachgirl! Maar ik hou het toch maar iets simpeler geloof ik smile Heb in mn linkeroor wel zo'n ringetje bovenin (wat heel veel mensen hebben, die is ook nog gewoon geschoten trouwens), dus deze wil ik dan in mn rechteroor (moet wel een beetje in balans blijven haha).

Een knopje bovenin heb ik vroeger ook gehad maar die wilde niet genezen helaas. Daarom heb ik die orbital in 2x laten zetten.... wilde eerst even afwachten hoe het zou genezen voordat ik dubbel zoveel euries uit zou geven voor een piercing die er na een half jaar weer uit moet omdat hij maar blijft rommelen.

En bij mij zit er nu rechts en links 1 piercing... anders gaat mn hoofd zo scheef hangen Wink Laughing
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 10:44

Zit ff plaatjes op Google te zoeken en dit vind ik ook wel gaaf:

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 18 S2fkuv

Ik heb er bovenin mn oor nog één bij gehad, maar die ging ook ontsteken, dus moest er weer uit. Vond ik erg jammer toen! Verder heb ik alleen nog een navelpiercing.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:47

Die laatste is gaaf zeg Bliss!
Ik ben allergisch voor piercings, vind ik nu ik die foto zie wel erg jammer!

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 5 jan 2012 - 10:48

Oh en dit heeft ook wel wat laughcry

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 18 Piercing6

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kabouter do 5 jan 2012 - 10:50

Die eerste foto is mooi Bliss.
Ik ben ook behoorlijk uit balans; aan de ene kant twee oorbellen en aan de andere kant 6 (3 oorbellen, 1 tragus en 2 bovenin).
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla do 5 jan 2012 - 10:54

Ik had een oorbel zoals jij nu wilt Bliss, zo halverwege... Heb hem er na een tijdje weer uitgehaald, had er weer genoeg van. Maar goed, bij mij is ie gewoon geschoten, en niet door mijn kraakbeen heen gegaan geloof ik!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Beachgirl do 5 jan 2012 - 11:01

Bliss schreef:Zit ff plaatjes op Google te zoeken en dit vind ik ook wel gaaf:

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 18 S2fkuv

Ik heb er bovenin mn oor nog één bij gehad, maar die ging ook ontsteken, dus moest er weer uit. Vond ik erg jammer toen! Verder heb ik alleen nog een navelpiercing.

oehh gaaf!!!

Met piercings is het trouwens t zelfde als met tattoos... als je er eenmaal aan begint...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:30

TGR schreef:Een stoppen-met-rook-piercing laughcry

Op een plek waar je volgens acupunctuur juist gevoelig bent voor verslavingen als je daar een piercing neemt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 11:34

Beachgirl_24 schreef:
Bliss schreef:Zit ff plaatjes op Google te zoeken en dit vind ik ook wel gaaf:

oehh gaaf!!!

Met piercings is het trouwens t zelfde als met tattoos... als je er eenmaal aan begint...

Net als met oren stretchen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 38 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: