Het-grote-tattoo-topic deel 1!
+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers
Pagina 10 van 38
Pagina 10 van 38 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 38
Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!
Mooi cc!
Snow white die van jou vind ik schattig.
Ik zal over een tijdje wanneer de mijne mooi genezen is nog een foto plaatsen. Dan zie je de kleuren van bloem ook veel beter met daglicht.
Bedankt allemaal ben er zelf ook erg blij mee, hij past echt bij me.
Snow white die van jou vind ik schattig.
Ik zal over een tijdje wanneer de mijne mooi genezen is nog een foto plaatsen. Dan zie je de kleuren van bloem ook veel beter met daglicht.
Bedankt allemaal ben er zelf ook erg blij mee, hij past echt bij me.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
SnowWhite schreef:Mijn tattoo, vorige week laten zetten.
Nog lastig om een foto te maken hoor, haha. Hij zit aan de zijkant van mijn arm/pols.
Mijn vader heeft mijn naam op dezelfde plek, wel andere lettertype!
Het is Indonesisch voor papa.
.
Lief! En van zo'n betekenis erachter zul je ook niet snel spijt krijgen.
Laatst aangepast door Chocoholic op za 19 nov 2011 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Dit zijn de mijne:
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Oh wow die vlinder is mooi... Zit er nog een speciale betekenis achter de vlinder/sterren en het hartje?
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Salander schreef:Oh wow die vlinder is mooi... Zit er nog een speciale betekenis achter de vlinder/sterren en het hartje?
Dank je! bij het hartje zit geen betekenis.
De vlinder met sterren wel.
Ik heb 1,5 jaar in Amerika gewoond en na mijn eerste jaar wilde ik graag een herinnering daaraan. Dat zijn de 3 sterren (sterren staan ook op de amerikaanse vlag dus vandaar)
Maar omdat ik daarna nog een half jaar ergens anders in Amerika heb gewoon wat ook super was heb ik de vlinder erbij laten zetten, vond dat wel een mooie combinatie.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Dankje Mamsie! Ben benieuwd naar de "daglicht"-foto!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind een lotusbloem wel een mooie betekenis. Zijn hier ook meiden die zelf ontwerpen en iets voor mij willen tekenen?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Als mijn backpackreis mij brengt wat ik er van hoop (meer zelfvertrouwen, sterker, voor mezelf mogen kiezen, etc) dan wil ik daar een heel kleine tatoo zetten. Of aan de binnenkant van mijn enkel of net boven het bekkenbot (sias). Maar ik heb nog geen idee wat voor plaatje.
Wat zou mooi zijn met het idee van mijn betekenissen? Edit: Zodat als ik er naar kijk ik denk aan dat ik er sterker uitgekomen ben. Dus iets krachtigs of zo?
Misschien is het ook wel leuk om de tattoo in Thailand te laten zetten (evt. op de traditionele manier met bamboo)
Ik wil de volgende keer dat ik in Thailand ben daar ook een tattoo laten zetten (dezelfde betekenis als jou, want mijn eerste reis heeft mij dus echt heel veel veranderd). Mijn vriend heeft er ook 1 laten zetten en wil het bij dezelfde man laten doen dan
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
@Angelnyn Het was ook mijn idee om het daar te laten doen. Moet even goed denken wanneer, want je mag dan toch even niet zonnen en zwemmen! De laatste twee weken zullen wel zonnen en zwemmen zijn..
Gast- Gast
Jip83 schreef:@Angelnyn Het was ook mijn idee om het daar te laten doen. Moet even goed denken wanneer, want je mag dan toch even niet zonnen en zwemmen! De laatste twee weken zullen wel zonnen en zwemmen zijn..
Oh daar heeft mijn vriend niet eens rekening mee gehouden.. Die man is 8 uur bezig geweest, met veel tijd er telkens tussen, zo nu en dan een flink hijs aan zijn waterpijp etc. Omdat het dus in een rustig tempo gebeurd is, en met bamboo minder agressief is voor de huid dan machinaal, heeft hij er geen enkele last van gehad. De huid was heel licht gezwollen en beetje rood, hij heeft enkele dagen met vaseline gesmeerd en er totaal niet meer op gelet, geen enkele last van gehad iig. Dit was nadat hij net klaar was:
TukTuk- Ratel
Zo groot wil ik niet hoor! Haha. Ik zag ergens aan het begin bij iemand een sterretje op de enkel voorbij komen. Zo'n formaat vind ik mooi. En dan denk ik op een niet zichtbare plek, tenzij ik een bikini aan heb.
Met bamboo is ook wel een mooie gedachte. Kan dat overal daar?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Zo groot wil ik niet hoor! Haha. Ik zag ergens aan het begin bij iemand een sterretje op de enkel voorbij komen. Zo'n formaat vind ik mooi. En dan denk ik op een niet zichtbare plek, tenzij ik een bikini aan heb.
Wij hebben het op een eilandje laten doen, maar er zijn genoeg plekken waar je een bamboo tattoo kan laten zetten Kwestie van even goed zoeken
TukTuk- Ratel
Ik zit ook na te denken over een tattoo. Denk dat ik er binnenkort uit ben. Als ik iets heb, dan zien jullie het ook!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Terkina, ik ben echt ontzettend benieuwd naar jouw tattoo. Heb 'm op het oude forum wel eens gezien. Zou je de foto nog eens willen plaatsen of misschien via PM?
Ik wil ook graag een tattoo. Ik denk over mijn ruggengraat heen...iets sierlijks qua takken of een levensboom o.i.d. Ben er nog niet helemaal uit en het heeft ook geen haast.
Ik wil ook graag een tattoo. Ik denk over mijn ruggengraat heen...iets sierlijks qua takken of een levensboom o.i.d. Ben er nog niet helemaal uit en het heeft ook geen haast.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
*** Eventjes weer op het forum dan..Aziraphale schreef:Terkina, ik ben echt ontzettend benieuwd naar jouw tattoo. Heb 'm op het oude forum wel eens gezien. Zou je de foto nog eens willen plaatsen of misschien via PM?
Laatst aangepast door Terkina op zo 20 nov 2011 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Prachtig! En je ziet er goed uit zeg
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Thx en thx
Terkina- Fluisteraar
Door alle verhalen en foto's hier krijg ik gewoon zin om nog een tattoo te laten zetten...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha, dat is het verslavende effect, waar ze het altijd over hebben ;-) Zelf heb ik dat eigenlijk niet echt. Behalve als ik vershoudfolie ruik, waarmee ik mijn tattoo moest afdekken na het zetten. Als ik dat ruik, dan krijg ik weer helemaal het net-zet-gevoel en wil ik weer eventjes :-)
Alleen zolang in niet weet wat en door wie en het niet zou toevoegen aan mijn mijn tattoo, houd ik het voorlopig bij eentje.
Btw Bliss, jij hebt je tattoo toch laten zetten bij On Edge? Bij Mark?
Alleen zolang in niet weet wat en door wie en het niet zou toevoegen aan mijn mijn tattoo, houd ik het voorlopig bij eentje.
Btw Bliss, jij hebt je tattoo toch laten zetten bij On Edge? Bij Mark?
Terkina- Fluisteraar
Klopt ja! Ken je hem?
Ik zou ook nooit zomaar iets zetten omdat ik daar zin in heb hoor. Ik sluit alleen niet uit dat er ooit nog één bij komt; een tattoo op mn zij (net onder de beha) lijkt me al een hele tijd mooi.
Ik zou ook nooit zomaar iets zetten omdat ik daar zin in heb hoor. Ik sluit alleen niet uit dat er ooit nog één bij komt; een tattoo op mn zij (net onder de beha) lijkt me al een hele tijd mooi.
Bliss- Lady Post-a-lot
Een beetje. Niet echt goed, maar viavia zeg maar... Maar hij heeft wel een goed portfolio en ik dacht zijn naam al te herkennen, door jou, haha.
Btw, aan de zijkant daar is ook een mooie plek! Vind ik zelf ook supermooi! En heb ik ooit over nagedacht. Vind zelf iets op je schouder ook supermooi, zeg maar echt dat ronde gedeelte, maar ik denk dat alles wat ik doe afbreuk zou doen aan mijn huidige plaatje, omdat dit nu een kunstwerk op zich is. Vind ik ;-)
Btw, aan de zijkant daar is ook een mooie plek! Vind ik zelf ook supermooi! En heb ik ooit over nagedacht. Vind zelf iets op je schouder ook supermooi, zeg maar echt dat ronde gedeelte, maar ik denk dat alles wat ik doe afbreuk zou doen aan mijn huidige plaatje, omdat dit nu een kunstwerk op zich is. Vind ik ;-)
Terkina- Fluisteraar
Ik vind op de schouder ook mooi, maar dan echt helemaal bovenop (dat je er van boven dus recht op zou kijken). Ik ga er nog eens over nadenken...
Edit: ik ga trouwens over niet al te lange tijd nog wel een keer terug naar On Edge voor een piercing in mn oor (weet nog niet precies waar, maar ws in de buitenrand, halverwege het oor).
Edit: ik ga trouwens over niet al te lange tijd nog wel een keer terug naar On Edge voor een piercing in mn oor (weet nog niet precies waar, maar ws in de buitenrand, halverwege het oor).
Bliss- Lady Post-a-lot
Dit is die van mij toen hij net gezet was
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ja, die plek bedoel ik ook, Bliss. Enige nadeel, is dat dat bijna altijd te zien is. Mijn tattoo zit maar voor een klein gedeelte op mijn schouder en iets hoger in mijn nek en ook daarvan zie je bijna altijd een klein stukje. Niet per se erg, maar ook niet handiger met werken altijd.
Terkina- Fluisteraar
Pagina 10 van 38 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote tattoo-topic deel 2!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543