Het-grote-tattoo-topic deel 1!
+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers
Pagina 17 van 38
Pagina 17 van 38 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 38
Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!
Fijn dat ik jullie avond weer opgeleukt heb!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Blij te lezen dat iedereen 'm leuk vindt Ben er echt onwijs blij mee en trots op!
Gast- Gast
Mooi Bazinga! Zowel je tattoo als je liefde voor Frits
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ziet er mooi uit Bazinga!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Mooie tattoo bazinga!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
't Doet totaal geen pijn of zo. De huid trekt ook niet, moet dat wel? Ik had begrepen dat 't kan gaan jeuken en zo, maar vooralsnog... Niks! En ik heb er een balsem bij gekregen om in te smeren, maar dat maakt Frits nogal gek of zo, want die rent steeds met me mee, starend naar m'n pols en toen ik 'm er aan wilde laten snuffelen, maakt-ie aanstalten om m'n pols af te lebberen....
Gast- Gast
Nee hoeft niet, iedereen geneest op een andere manier. De een krijgt korstjes, de andere velletjes en weer een ander helemaal niks. Jeuken gaat het meestal pas na een paar dagen, het is nu nog te vers om jeuk te krijgen van genezing. Smeren mocht ik alleen met douchen en erna eraf, maar dat is bij elke shop anders dus doe gewoon wat je verteld is, dan komt het goed .
Maar wat je ook doet, niet aan krabben of velletjes/korstjes eraf halen. Gegarandeerd dat je open plekken erin krijgt (jep ervaring )
Maar wat je ook doet, niet aan krabben of velletjes/korstjes eraf halen. Gegarandeerd dat je open plekken erin krijgt (jep ervaring )
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ah nasty... Haha
Ik heb een balsem meegekregen, moet 3x daags smeren, dun laagje. Mag ook niks anders gebruiken want dan vervalt de garantie (? Alsof ik een mixer heb gekocht bij de Blokker) Dus ik doe netjes wat gezegd wordt! Ik zie nu overigens nog niks; geen korstjes, geen randjes, geen pijntjes... Ben benieuwd haha
Ik heb een balsem meegekregen, moet 3x daags smeren, dun laagje. Mag ook niks anders gebruiken want dan vervalt de garantie (? Alsof ik een mixer heb gekocht bij de Blokker) Dus ik doe netjes wat gezegd wordt! Ik zie nu overigens nog niks; geen korstjes, geen randjes, geen pijntjes... Ben benieuwd haha
Gast- Gast
Maar 't gevaarlijkste komt zo... Ik moet zo naar m'n vader..
Gast- Gast
Valt mee, ik moest met de laatste 2 ook na een aantal weken terug komen (de eerste keer zelfs nog langer wachten want hij was nog niet genezen genoeg naar zijn zin) om ze bij te laten werken. Ik bloed redelijk dus bij mij zien ze slecht waar ze zijn gebleven .
Ik heb er 4 bij een shop in Breda laten zetten en 2 in Rotterdam. En die van Rotterdam werkte dus bij, en die nam ook een open plekje van een tattoo mee die in Breda gezet is. De andere 2 die ik door hem heb laten zetten zijn beide bijgewerkt, en dat vond ik minder fijn haha. Maar ach wie mooi wil zien...
Gewoon smeren zoals je is gezegd, en haha ja garantie. Klinkt wel grappig inderdaad.
Ik heb er 4 bij een shop in Breda laten zetten en 2 in Rotterdam. En die van Rotterdam werkte dus bij, en die nam ook een open plekje van een tattoo mee die in Breda gezet is. De andere 2 die ik door hem heb laten zetten zijn beide bijgewerkt, en dat vond ik minder fijn haha. Maar ach wie mooi wil zien...
Gewoon smeren zoals je is gezegd, en haha ja garantie. Klinkt wel grappig inderdaad.
JustMeDaan- Prater
Bazinga schreef:Maar 't gevaarlijkste komt zo... Ik moet zo naar m'n vader..
Die weet het niet? Ach je bent volwassen toch .
Die van mij gingen mee met mijn 1e op mijn 15e!
JustMeDaan- Prater
Hm die is van mij is wel maar heel klein hè.. Brr ik moet er niet aan denken nog één te laten zetten, ofn ouja, een grotere 't Was niet extreem pijnlijk, maar ik zag een beetje bloed en daar kan ik niet tegen dus wat jij nu zegt, bezorgt me al kippevel haha.
Paps weet 't niet nee en hoewel ik volwassen ben, zal hij altijd zijn afkeuring kunnen tonen. En dat zal-ie zeker doen
Paps weet 't niet nee en hoewel ik volwassen ben, zal hij altijd zijn afkeuring kunnen tonen. En dat zal-ie zeker doen
Gast- Gast
Bazinga schreef:
Mijn ouders vinden het ook niet mooi, dat wist ik.
Bij mijn eerste tattoo heb ik mijn zus laten vertellen dat ik iets moest vertellen, maar het niet goed durfde, alsof het iets heel ergs was.
Toen viel m'n tattoo wel mee
Gast- Gast
Nou als ik PAPA als tattoo had laten zetten, had-ie staan juichen, weet ik zeker! De huichelaar...
Gast- Gast
Haha, Bazinga, lieve papa heb jij
Je kunt er nu al niks meer aan doen, dus wat zijn reactie ook is; jouw überschattige polsplaatje blijft staan!
Mijn ouders vonden het verschrikkelijk dat ik een navelpiercing liet zetten, ooit, toen ik 18 of 19 was. Dat heb ik uiteindelijk toch maar verteld aan pa en ma en die blikken zeiden genoeg... But hey, het is jouw lichaam
Je kunt er nu al niks meer aan doen, dus wat zijn reactie ook is; jouw überschattige polsplaatje blijft staan!
Mijn ouders vonden het verschrikkelijk dat ik een navelpiercing liet zetten, ooit, toen ik 18 of 19 was. Dat heb ik uiteindelijk toch maar verteld aan pa en ma en die blikken zeiden genoeg... But hey, het is jouw lichaam
Gast- Gast
Haha nou hij was niet boos maar *kinderachtige stem* 'wel teleurgesteld', die vent loopt over van de cliché's.
Anyway Hij vond 't niks, keek er nog 's een keer 5 naar en liet 't toen gaan Hij was bozer over m'n wenkbrauwpiercing en tongpiercing geloof ik. Oh wat wel erg was; daarna kwam m'n broertje (13) thuis... Zag in eerste instantie nog niks en kwam toen opeens met een ruk overeind uit z'n stoel, pakte m'n hand vast; "Wat is dít in godsnaam? Waar zat je met je hoofd? Dit is permanent, dat weet je wel hè? Jézus..." Hahahaha
Anyway Hij vond 't niks, keek er nog 's een keer 5 naar en liet 't toen gaan Hij was bozer over m'n wenkbrauwpiercing en tongpiercing geloof ik. Oh wat wel erg was; daarna kwam m'n broertje (13) thuis... Zag in eerste instantie nog niks en kwam toen opeens met een ruk overeind uit z'n stoel, pakte m'n hand vast; "Wat is dít in godsnaam? Waar zat je met je hoofd? Dit is permanent, dat weet je wel hè? Jézus..." Hahahaha
Gast- Gast
Bazinga schreef:Haha nou hij was niet boos maar *kinderachtige stem* 'wel teleurgesteld', die vent loopt over van de cliché's.
Wijsneus!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik ga morgen weer langs de tattooshop om een afspraak te maken, ik wil een zwaluw aan de zijkant van m'n pols laten zetten!
Gast- Gast
Leuk, Princess! Ik ga ook weer eens nadenken over een tattoo, wil er één op mn zij (niet te groot). Misschien een woord, maar nog geen idee wat.
Maar ik ga morgen eerst maar weer eens een piercing laten zetten
Maar ik ga morgen eerst maar weer eens een piercing laten zetten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zij vind ik een hele mooie plek!
Wat voor piercing ga je zetten?
Wat voor piercing ga je zetten?
Gast- Gast
Goddamnit al die mensen hadden gelijk.... Als je er één hebt, wil je er meer!!
Gast- Gast
Echt erg hè?! Ik ben echt alweer aan het kijken hoe ik hem precies wil en door wie ik hem wil laten zetten. Nu nog mijn vriend overtuigen dat het heel mooi is. Waarom houdt hij niet gewoon van tatoeages en piercings.
Bliss, wat ga je laten zetten?
Bliss, wat ga je laten zetten?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Bazinga schreef:Goddamnit al die mensen hadden gelijk.... Als je er één hebt, wil je er meer!!
Yup, dit wordt nummer 4!
En mijn vriend vind het alleen maar leuk, hij heeft er 15..
Gast- Gast
Ik wil een staafje aan de buitenkant van mn oor (heel klein knopje), precies halverwege (zeg maar ter hoogte van de tragus). Heb eerder al een traguspiercing gehad, maar die ging ontsteken. Ik wilde hem opnieuw, maar vind t eigenlijk toch onpraktisch, aangezien ik elke dag mn iPod in heb en dat kan dan heel lang niet goed. Dus vandaar dat ik m aan de buitenkant wil, hoop dat het morgen meteen gedaan kan worden.
Bliss- Lady Post-a-lot
Princess schreef:Bazinga schreef:Goddamnit al die mensen hadden gelijk.... Als je er één hebt, wil je er meer!!
Yup, dit wordt nummer 4!
En mijn vriend vind het alleen maar leuk, hij heeft er 15..
Wow, veel! Wat heeft ie zoal en waar? En vind jij ze ook allemaal mooi?
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 38 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote tattoo-topic deel 2!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543