Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 14 van 38 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 26 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 14 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Terkina ma 5 dec 2011 - 0:12

Leuk Aziraphale! ;-)
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 14 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  TukTuk ma 5 dec 2011 - 5:54

TGR schreef:
Bazinga schreef:Ehm.. Beloven jullie niet te lachen?

Er staat Frits in het Japans.

Kan me haast niet voorstellen dat dat er echt staat. Karakters zijn anders dan ons ABC.

Via vertaalsites krijg je hetzelfde:
フリッツ
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 5:06

AngelNyn schreef:
TGR schreef:

Kan me haast niet voorstellen dat dat er echt staat. Karakters zijn anders dan ons ABC.

フリッツ

Ik ga er ook van uit dat 't gewoon klopt Wink

Inmiddels heb ik 't op mijn werk gechecked en ik heb toestemming smile Dus ik ga volgende week naar de tattooshop in de buurt, die goed aangeschreven staat!

Wat kostte jullie tatoeages? Kan ik even een schatting gaan maken :P Ik wil een tattoo van 1 bij 5 cm max.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 7 dec 2011 - 5:14

Bazinga schreef:
AngelNyn schreef:
TGR schreef:

フリッツ

Ik ga er ook van uit dat 't gewoon klopt Wink

Inmiddels heb ik 't op mijn werk gechecked en ik heb toestemming smile Dus ik ga volgende week naar de tattooshop in de buurt, die goed aangeschreven staat!

Wat kostte jullie tatoeages? Kan ik even een schatting gaan maken :P Ik wil een tattoo van 1 bij 5 cm max.

Je kan altijd voor de zekerheid even langs een japans restaurant gaan Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 5:24

prijzen verschild heel erg, ik heb een ster en daarvoor moest ik al 80 euro afrekenen, vond ik wel schandalig duur

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie wo 7 dec 2011 - 5:34

Voor mijn vlinder heb ik 145€ betaald..
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:15

50 euro per 5 cm.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:21

Oe, ik zou het er niet op gokken dat daar echt 'Frits' staat, het Japans heeft toch een lettergrepenschrift? Misschien eerst even bij een Japans persoon checken?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:20

Twellie schreef:Oe, ik zou het er niet op gokken dat daar echt 'Frits' staat, het Japans heeft toch een lettergrepenschrift? Misschien eerst even bij een Japans persoon checken?

Ik heb 't bij een tolk gechecked net!

Even de uitleg; er zijn verschillende manieren om in het Japans een naam te spellen, omdat er verschillende gebruikte schriften zijn. Je hebt het Katakana, soort nabootsing van lettergrepen, je hebt Kanji, da's een soort chinees en meer gebaseerd op de betekenis van de naam. Dan heb je nog 2 soorten, Hiragana, het basis-schrift Japans en als laatste is er het Romaji, wat niet logisch is voor een tattoo, vind ik, da's namelijk Japans in Westers geschrift...

Dus nu kan ik kiezen!

1. ふりっつ
2. ふりつ
3. フリッツ
4. フリツ
5. 不離子
6. 不利津
7. FURITU
8. FURITSU
9. FURITTSU
10. FURITTU

Bovenste 2 zijn Hiragana, dan Katakana, dan de Kanji (vind ik niet mooi) en de laatste zijn de Romaji.. Wat ik ook geen optie vind :P Ik laat ze ook nog even aan m'n vriendinnen zien, wat zij er van vinden... Voor mij is 't Hiragana ook nog wel een optie smile

Gast
Gast

Bericht  Liz wo 7 dec 2011 - 10:36

Lily schreef:prijzen verschild heel erg, ik heb een ster en daarvoor moest ik al 80 euro afrekenen, vond ik wel schandalig duur

Ik heb 100 euro betaald en die is kleiner dan die van jou, verschilt dus nogal :shock:
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Rush wo 7 dec 2011 - 21:33

Liz schreef:
Lily schreef:prijzen verschild heel erg, ik heb een ster en daarvoor moest ik al 80 euro afrekenen, vond ik wel schandalig duur

Ik heb 100 euro betaald en die is kleiner dan die van jou, verschilt dus nogal :shock:
Ja dat is nou eenmaal het starttarief..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ooh La La! wo 7 dec 2011 - 21:43

Bazinga schreef:
Twellie schreef:Oe, ik zou het er niet op gokken dat daar echt 'Frits' staat, het Japans heeft toch een lettergrepenschrift? Misschien eerst even bij een Japans persoon checken?

Even de uitleg; er zijn verschillende manieren om in het Japans een naam te spellen, omdat er verschillende gebruikte schriften zijn. Je hebt het Katakana, soort nabootsing van lettergrepen, je hebt Kanji, da's een soort chinees en meer gebaseerd op de betekenis van de naam. Dan heb je nog 2 soorten, Hiragana, het basis-schrift Japans en als laatste is er het Romaji, wat niet logisch is voor een tattoo, vind ik, da's namelijk Japans in Westers geschrift...

Dus nu kan ik kiezen!

1. ふりっつ
2. ふりつ
3. フリッツ
4. フリツ
5. 不離子
6. 不利津
7. FURITU
8. FURITSU
9. FURITTSU
10. FURITTU

Bovenste 2 zijn Hiragana, dan Katakana, dan de Kanji (vind ik niet mooi) en de laatste zijn de Romaji.. Wat ik ook geen optie vind :P Ik laat ze ook nog even aan m'n vriendinnen zien, wat zij er van vinden... Voor mij is 't Hiragana ook nog wel een optie smile

Ik zou zelf voor nr. 1 of 2 gaan. Met nr. 3 en 4 heb je een smiley op je lijf Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Aziraphale wo 28 dec 2011 - 9:22

Ik ga vrijdag naar de tattoo-artist voor een ruwe schets. Nu wordt het echt heel spannend!!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kabouter wo 28 dec 2011 - 9:27

Spannend!!
Wat ga je precies laten zetten?

Ik ben vandaag toevallig geweest om de mijne even bij te laten werken. Nu zijn alle lijnen weer mooi zwart smile.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Aziraphale wo 28 dec 2011 - 9:48

Het wordt een tattoo links van mijn stuitje tot bovenop mijn schouder. Blauwe bloemen (ik ben er nog niet 100% over uit wat voor bloemen, hoogstwaarschijnlijk blauwe waterlelies) met paarse accenten en zwarte ornamenten. Met bloemen in de knop en een verwelkende bloem erbij (denk ik, als het niet te cheesy wordt). En wat ornamenten of een knop die over m'n ribben links slingert Wink

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Liz wo 28 dec 2011 - 9:54

Aziraphale schreef:Het wordt een tattoo links van mijn stuitje tot bovenop mijn schouder. Blauwe bloemen (ik ben er nog niet 100% over uit wat voor bloemen, hoogstwaarschijnlijk blauwe waterlelies) met paarse accenten en zwarte ornamenten. Met bloemen in de knop en een verwelkende bloem erbij (denk ik, als het niet te cheesy wordt). En wat ornamenten of een knop die over m'n ribben links slingert Wink

Wauhaauw ik ben heel benieuwd!!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  *Purple* wo 28 dec 2011 - 10:59

Klinkt gaaf! smile
*Purple*
*Purple*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 93
Registratiedatum : 19-12-11

Bericht  Chocolate Cookie wo 28 dec 2011 - 11:17

Klinkt heel erg mooi! Ben benieuwd smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Kabouter wo 28 dec 2011 - 12:00

Dat klinkt zeker heel erg gaaf! Je zult wel heel benieuwd zijn naar de schets(en).
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 28 dec 2011 - 12:08

Nate84 schreef:
Bazinga schreef:

Dus nu kan ik kiezen!

1. ふりっつ
2. ふりつ
3. フリッツ
4. フリツ
5. 不離子
6. 不利津
7. FURITU
8. FURITSU
9. FURITTSU
10. FURITTU

Ik zou zelf voor nr. 1 of 2 gaan. Met nr. 3 en 4 heb je een smiley op je lijf Wink

en daarin zou ik juist voor 3 of 4 gaan het is net of er jij : ) staat. en frits is jij die haar aan het lachen maakt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:03

Woensdag is de grote dag! Wink

't Is de derde optie geworden;

フリツ

Inderdaad omdat ik een smiley niet heel erg zou vinden; 't is Frits en hoe stom velen 't ook vinden; hij is mijn kindje en idd.. Hij maakt me altijd aan't lachen! 't Wordt echter niet precíes zoals-ie daar staat; ze gaat 'm sierlijker maken zegmaar.

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 14 768px-Table_hiragana.svg
Dit zijn voorbeelden van de Japanse taal waar ik voor gekozen heb..

Ik zou 't ook geen ramp vinden als-ie iets schever zou worden of zo, zolang ik 'm maar mooi vind Very Happy Heb er wel zin in; beste vriendin gaat mee die dag, voor 't eerst eigenlijk dat we echt iets samen hebben, vind ik ook wel cool! (meestal zijn we met nog een vriendin; een mooie drie-eenheid, nu 's samen, leuk!!)

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 30 dec 2011 - 8:24

Spannend!! Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit komt te zien.
Aziraphale: hoe waren de schetsen?

Bluh..ik krijg weer korstjes en daar kan ik altijd zo moeilijk vanaf blijven.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:37

AAH korstjes. Shit.. Daar had ik nog niet aan gedacht hahaha. Ik maakte me eerst druk om de pijn tijdens 't zetten, maar goed ik verbrand me elke dag wel aan een oven bijv, ga regelmatig op m'n bakkes, loop tegen deuren... Dus leek me geen probleem. Maar korstjes en jeukend en gedoe... Daar had ik nog niet aan gedacht!

Is 't heel hinderlijk?

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 30 dec 2011 - 8:41

Ik vind het vreselijk, maar dat komt gewoon omdat ik er aan MOET zitten. En om de tattoo niet te verpesten mag dat dus niet. Heeeel moeilijk!
Waar ga je hem ook alweer laten zetten..ligt misschien ook nog wel aan het lichaamsdeel of je er wel of niet makkelijk bij kunt om te plukken aan de korstjes. haha

Ow en de pijn vond ik echt heeeel erg meevallen!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 8:42

Crap Very Happy Haha gaat wat worden... Hij komt op m'n pols Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 38 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 26 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: