Het-grote-tattoo-topic deel 1!
+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers
Pagina 8 van 38
Pagina 8 van 38 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38
Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!
Inderdaad, als mensen vragen of het pijn deed kan ik ook nooit uitleggen wat voor gevoel het was, want pijn is niet de juiste beschrijving.
Laatst aangepast door SnowWhite op wo 18 jan 2012 - 4:46; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vind het voelen als een schaafwond. Het brand wat en is meer irritant dan pijnlijk.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
mzcharlotte schreef:Lejow schreef:mzcharlotte schreef:Mooi wc-eend, zou ik meteen doen. Ik heb zelf een tribal op mijn rug en een britse vlinder op mijn pols. Ik ben serieus weer verder aan het denken...
Vliegen die links ofzo ??
Even serieus, wat is precies een britse vlinder? Of gewoon een vlinder met op de vleugeltjes de britse vlag?
Hij zit toevallig wel op mijn linkerpols
Heb je een foto? Want ik weet ook niet wat ik er precies bij moet voorstellen
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ja klopt Terkina een bloem en de namen van de kids tussen mijn schouderbladen.
Nee het zal zeker niet fijn zijn maar daarom veheug ik me maar op het eindresultaat.
Nee het zal zeker niet fijn zijn maar daarom veheug ik me maar op het eindresultaat.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
JustmeDaan, het ligt volgens mij ook echt aan de plek waar je het laat zetten. Na het zetten vond ik het idd voelen als een schaafwond (in mijn geval een zeer grote schaafwond, haha), maar tijdens het zetten vond ik sommige plekken echt heel vervelend, omdat ze boven je zenuwen bezig waren. Bij een stuk op mijn schouder schoot de pijn door naar mijn nek en arm, echt zo naar. En op boven mijn nieren voelde ik het ook doorschieten, naar weet ik niet waar, toen kon ik niet meer normaal denken haha... Maar andere plekken waren weer gewoon niet fijn of irritant (alsof ze er elastiekjes op loslaten of gewoon zitten te krassen in je huid (zoals gebeurt natuurlijk)). En voor mij lag het ook eraan hoe lang hij bezig was, want op een gegeven moment trok ik het echt niet meer.
Mamsie, ben benieuwd! Laat je het resultaat hier zien of niet?
Mamsie, ben benieuwd! Laat je het resultaat hier zien of niet?
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind hoe langer het duurt hoe beter het word, dan gaat je lichaam endorfine aanmaken en dan word het wat minder. Ik had op mijn schouderblad dat mijn rechterbeen vanzelf begon te schoppen haha. Maar ik vind echt het zetten zelf niet vreselijk pijnlijk ofzo. Langste zijn ze meer dan een uur bezig geweest, maar dat was door de vele kleuren, en bij jou zijn ze wel langer bezig geweest per keer lijkt me
JustMeDaan- Prater
Jaa ik laat het zeker zien Terkina. Ik sta 4.5 uur ingepland dus ik moet echt op mijn tanden gaan bijten denk ik! Zelfs mijn 2 laatste bevallingen duurde korter.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend mamsie!!
Ik heb nog nooit nagedacht over dat het pijn doet eigenlijk haha .. straks durf ik tegen die tijd ook niet meer. Weet iemand hoe het voelt aan de zijkant van pols of daadwerkelijk op je pols.. brr zo'n dun huidje.
Ik heb nog nooit nagedacht over dat het pijn doet eigenlijk haha .. straks durf ik tegen die tijd ook niet meer. Weet iemand hoe het voelt aan de zijkant van pols of daadwerkelijk op je pols.. brr zo'n dun huidje.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Spannend mamsie!!
Ik heb hem aan de zijkant en ik vond het eigenlijk hetzelfde voelen als het epileren van je benen. Nou vind de één dat natuurlijk pijnlijk en de ander niet, maar ik vond het dus echt heeeeel erg meevallen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Punk'd schreef:Spannend mamsie!!
Ik heb hem aan de zijkant en ik vond het eigenlijk hetzelfde voelen als het epileren van je benen. Nou vind de één dat natuurlijk pijnlijk en de ander niet, maar ik vond het dus echt heeeeel erg meevallen.
Ik heb em boven op mijn pols en daar voelde ik echt totaal niets van. Zou het zo nog 20 keer doen. Weet niet of dat voor de onderkant ook zo is...
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Ik vond het niet heel pijnlijk ofzo.. Hoe dichter naar je hand hoe meer je het voelde, dat wel, maar aan de zijkant van m'n pols vond ik het al helemaal niet pijn doen. (heb aan de binnenkant en aan de zijkant een tattoo, die 2 horen bij elkaar). Wat bij mij wel erg iritant was, was dat aan de binnenkant van m'n pols de inkt niet zo goed pakte. Hij moest er wel 3 keer overheen.. Uiteindelijk wou het beter met een ander soort naald maar ben zoiezo nog een keer teruggegaan om alles over te kleuren omdat het nog niet mooi egaal was. Nu zijn er nog 2 kleine plekjes die ietsjes lichter zijn, maar heb geen zin meer om het weer over te laten kleuren. Dat doe ik misschien wel over een paar jaar als het sowieso wat vager is geworden. Andere mensen valt het ook niet op.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik zit erover na te denken om een kleine vlinder tatoeage te nemen. Het liefst zou ik zien dat die op de een of andere manier gecombineerd kan worden met de andere tatoeage op mijn onderrug. Anders moet ik er een ander plekje voor verzinnen.
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Ik heb 5 jaar geleden deze tattoo laten zetten op mijn rug
Binnenkort wil ik een tattoo voor mijn dochtertje laten zetten, waarschijnlijk haar naam op mijn voet met iets er omheen. Weet nog niet zeker wat maar ik vind cherry blossom erg mooi en de kleuren passen ook wel erg bij mij.
Binnenkort wil ik een tattoo voor mijn dochtertje laten zetten, waarschijnlijk haar naam op mijn voet met iets er omheen. Weet nog niet zeker wat maar ik vind cherry blossom erg mooi en de kleuren passen ook wel erg bij mij.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
@JustMeDaan, ja hij was idd langer bezig steeds bij mij. En ik moest sowieso stil liggen, wat ik niet kan, dus ik moest me én daar op concentreren en iets anders dan dat rottige gevoel. En na een uur of anderhalf/ twee is het dan gewoon op voor mij. Langste dat ik heb gelegen was vier uur, dat waren de outlines, die vond ik niet zo heel erg, omdat hij dan niets steeds over de zelfde plek heen kraste.
Terkina- Fluisteraar
Fiwen schreef:Ik heb 5 jaar geleden deze tattoo laten zetten op mijn rug
Zoiets heb ik ook, cherry blossom zijn berekend op nummerologie getal van geboortedatum.
Bij : nummerologiegetal is hier : 17/8 , heb 1 bloemknopje, 7 bloemen en 8 losse blaadjes.
Daarbij heb ik dan ook de naam staan.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Terkina schreef:@JustMeDaan, ja hij was idd langer bezig steeds bij mij. En ik moest sowieso stil liggen, wat ik niet kan, dus ik moest me én daar op concentreren en iets anders dan dat rottige gevoel. En na een uur of anderhalf/ twee is het dan gewoon op voor mij. Langste dat ik heb gelegen was vier uur, dat waren de outlines, die vond ik niet zo heel erg, omdat hij dan niets steeds over de zelfde plek heen kraste.
Ja daarom. Mijn langste was een ruim uur, en dat was meteen de eerste. Daarbij is hij 1x gestopt omdat ik zo ging schoppen haha.
Heb de laatste keer een cover up gedaan, en dat was wel pijnlijker, maar dan moet ie dus over een tattoo die er al staat dus littekenweefsel. En dat voel je echt wel. Maar goed ook een pijn die wel te doen is, en je gewoon ondergaat omdat je naar iets moois toewerkt. Ik vind inkleuren prettiger dan de lijntjes . Gek he dat dat zo kan verschillen.
JustMeDaan- Prater
@JustMeDaan: Haha, ja heel gek, want ik voelde weer niets van die cover up :-) Mijn tattoo is een uit de hand gelopen projectje om een andere tattoo te coveren, maar die was ongeveer 20 keer zo klein...
Terkina- Fluisteraar
Ik wil nog ooit iets boven op m`n voet, bij m`n kleine teen, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Terkina schreef:@JustMeDaan: Haha, ja heel gek, want ik voelde weer niets van die cover up :-) Mijn tattoo is een uit de hand gelopen projectje om een andere tattoo te coveren, maar die was ongeveer 20 keer zo klein...
Vreemd dan dat je toch zo anders reageert haha. Nou ja daarom moet iedereen dus maar voor zichzelf voelen wat ie ervan vind .
Je kan dus eigenlijk niet zo zeggen wat je gaat voelen omdat iedereen het heel anders ervaart. Ik vind het in ieder geval wel iets wat meevalt. En omdat het resultaat mooi word en je het graag wilt onderga je het gewoon .
JustMeDaan- Prater
Ik heb m aan de zijkant van mijn pols en vond het echt zooo meevallen. Had veel meer pijn verwacht maar het voelt meer alsof iemand een beetje over je huis schraapt. Had het nog stukken langer vol kunnen houden. Ben ook niet zo bang voor mn volgende
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Zijkant van m`n pols vond ik ook het beste te doen. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Zijkant van m`n pols vond ik ook het beste te doen. :-)
+1.. Ik vond het zelfs pijnloos. Het was gevoelig, maar absoluut niet pijnlijk..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Iemand nog een leuke originele plaats voor een kleine tattoo? Ik wil de letter I laten tatoeëren, of de naam van mijn nichtje helemaal... (Zijn maar 4 letters), maar ik weet niet waar.... Suggesties? Zijkant linkerpols en rechtervoet zijn bezet..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik zit heel erg in dubio, ik heb absoluut geen spijt van mijn tattoo, alleen vind ik het nu eigenlijk niet meer zo bij me passen. En toch zou ik nog heel graag 'Ciao Bella', de woorden die mijn vader altijd tegen me zei als ik ging slapen of als ik of hij wegging, getatoeerd willen hebben. Ik heb alleen ook geen idee waar...Tussen mijn schouderbladen kan dus niet meer. Ik vind voet heel mooi en zijkant ribbenkast ook. Eigenlijk wil ik een plek waarvan ik wel weet dat hij er zit, maar niet enorm zichtbaar...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik zit heel erg in dubio, ik heb absoluut geen spijt van mijn tattoo, alleen vind ik het nu eigenlijk niet meer zo bij me passen. En toch zou ik nog heel graag 'Ciao Bella', de woorden die mijn vader altijd tegen me zei als ik ging slapen of als ik of hij wegging, getatoeerd willen hebben. Ik heb alleen ook geen idee waar...Tussen mijn schouderbladen kan dus niet meer. Ik vind voet heel mooi en zijkant ribbenkast ook. Eigenlijk wil ik een plek waarvan ik wel weet dat hij er zit, maar niet enorm zichtbaar...
Dat zou erg mooi zijn om dat te laten doen. Ja voet is niet heel zichtbaar toch (behalve in de zomer) haha.
Het is in ieder geval een tattoo met een hele mooie betekenis en het heeft voor jouw veel waarde.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 8 van 38 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote tattoo-topic deel 2!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543