Het-grote-tattoo-topic deel 1!
+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers
Pagina 6 van 38
Pagina 6 van 38 • 1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 38
Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!
Ik heb er serieus zo`n pijn van gehad dat ik er helemaal klaar voor was. M'n artist wil 'm heel graag opleuken, maar dan moet ik nog echt heel diep nadenken of ik dat wel wil. Het is wel mooier, maar wil ik die pijn doorstaan?Parels schreef:Hahahaha, Rush, dat je ook niet weet hoe je tattoo eruit ziet
Wat betekenen ze allemaal? De bovenste is een vlinder, dat weet ik wel!
Die vlinder is inderdaad gewoon een vlinder. De betekenis van de kersjes staat hieronder;
Certain fruits have strong fertility symbolism, and a deep red, ripe, juicy cherry is perhaps the most prominent example. The juice of a ripe cherry is both intensely flavored and strongly coloured and it has often been compared to the first taste of love. In appearance, cherries have long been said to resemble a lover's lips, and when you bite into a cherry, the fruit gives the appearance of bleeding. There has long been an erotic connection to the fruit of the cherry tree!
As a tattoo symbol, the cherry has come to represent feminine chastity and purity as the fruit ripens on the tree. Once plucked, however, a cherry represents the loss of innocence and virtue. A cherry tasted, its flesh pierced by appetite, is a virgin no more. A cherry surrounded in flames speaks of unquenchable desire, passion and lust.
En dan die op m`n voet dat zijn m`n initialen en die op m`n pols zijn de voorletters van m`n neefje in Canada (CH). Ik wilde bij die laatste dat er geen duidelijke CH stond, maar meer een symbooltje, dat is gelukt, want niemand haalt er CH uit totdat ik het uitleg haha.
En de Fairy op m`n rug staat voor m`n tante die overleden is aan borstkanker. Ze was fan van elfjes, haar lievelingskleur was blauw en de 'pink' ribbon zit om haar been gestrikt. Het sterretje aan de onderkant van de tattoo, dat is zij.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ok ik kom er serieus nu pas achter wie jij altijd was en wie je bent rush...
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Hahahaha, jij loopt achter
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mooi Rush, vooral dat voor je tante en die pink ribbon!
Ik zou serieus niet meer weten hoe je ervoor heette, ik weet wel dat je hier eerder was, maar je naam ben ik inmiddels kwijt, not that it matters!
Ik zou serieus niet meer weten hoe je ervoor heette, ik weet wel dat je hier eerder was, maar je naam ben ik inmiddels kwijt, not that it matters!
Gast- Gast
Ik loop zwaaaaaaaaaaaaar achter... Ben de laatste tijd ook wat drukker geweest dus niet alles meegekregen, maar toch... Ik schaam me diep vind wel leuk om te weten wie je bent nu!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
+1!!!Parels schreef:Mooi Rush, vooral dat voor je tante en die pink ribbon!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Feline schreef:Wow, ik vind tattoos echt zelden tot nooit mooi maar ik ben spontaan verliefd geworden op die vogels. Wat prachtig. Straalt echt een soort van krachtige vrijheid uit..
Precies wat ik zoek. Echt prachtig.
Gast- Gast
Oeh die met die vogels vind ik ook heel mooi!! Ik heb eerder ook deze versie opgeslagenvan het idee wat in ongeveer in mijn hoofd heb:
Ik ben er nog niet uit welke ik mooier vind. Deze is wel wat krachtiger...
@ Terkina: Het is ook niet mijn doel om een hele unieke tattoo te hebben, maar ik hoop gewoon dat het niet zoiets wordt als de tribals en de sterretjes die je zo veel ziet. Niets ten nadele van de sterretjes trouwens, die vind ik vaak wel mooi maar gewoon jammer dat zo veel mensen daarvoor kiezen. Wel moet het natuurlijk een uniek ontwerp zijn, en strak gezet want dat is hierbij denk ik ook vrij lastig met die priegel dingetjes. Die van jou blijf ik ook echt prachtig vinden
Ik ben er nog niet uit welke ik mooier vind. Deze is wel wat krachtiger...
@ Terkina: Het is ook niet mijn doel om een hele unieke tattoo te hebben, maar ik hoop gewoon dat het niet zoiets wordt als de tribals en de sterretjes die je zo veel ziet. Niets ten nadele van de sterretjes trouwens, die vind ik vaak wel mooi maar gewoon jammer dat zo veel mensen daarvoor kiezen. Wel moet het natuurlijk een uniek ontwerp zijn, en strak gezet want dat is hierbij denk ik ook vrij lastig met die priegel dingetjes. Die van jou blijf ik ook echt prachtig vinden
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
@Sterre, op een een of andere manier denk ik toch dat het wat anders is met bloemen, want bloemen kunnen op zoveel manieren gezet worden. En een ster blijkt altijd een ster. En een tribal altijd lelijk
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Terkina schreef:@Sterre, op een een of andere manier denk ik toch dat het wat anders is met bloemen, want bloemen kunnen op zoveel manieren gezet worden. En een ster blijkt altijd een ster. En een tribal altijd lelijk
Niet helemaal mee eens..want ook ik heb sterren, maar die zijn toch echt wel heeel anders dan veel andere sterren.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik ben juist blij dat een ster altijd een ster blijft. Het is gewoon vrij neutraal, maar juist daarom is het nooit echt in of uit de mode denk ik. Die van mij is zo simpel en heeft toch een grote betekenis voor mij en daarom ben ik er blij mee.
@ Sterre: dat voorbeeld van jou vind ik ook erg gaaf, nog nooit zoiets gezien!
@ Sterre: dat voorbeeld van jou vind ik ook erg gaaf, nog nooit zoiets gezien!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Waauwww Terkina!! Hoe lang heb je daar wel niet voor gezeten? Hij is echt ontzettend prachtig!!
Die vogeltjes zijn mooi he. Ik vind het ook echt een krachtige/vrijheid gevoel iets uitstralen "Zo vrij als een vogel ofzo"
Die vogeltjes zijn mooi he. Ik vind het ook echt een krachtige/vrijheid gevoel iets uitstralen "Zo vrij als een vogel ofzo"
Gast- Gast
wow wat een gave tatoeages komen hier voorbij!
die van terkina is super, net als dat ander plaatje van de rug.
maar ook de kleinere, net als de vogeltjes of paardenbloem.
ik zou er zelf wel 1 willen, maar weet niet goed wat. vind namelijk wel dat er een betekenis aan vast moet zitten.
vind bovenkant voet wel een hele mooie plaats.
die van terkina is super, net als dat ander plaatje van de rug.
maar ook de kleinere, net als de vogeltjes of paardenbloem.
ik zou er zelf wel 1 willen, maar weet niet goed wat. vind namelijk wel dat er een betekenis aan vast moet zitten.
vind bovenkant voet wel een hele mooie plaats.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Want jouw sterren zijn vierkant?Kabouter schreef:Niet helemaal mee eens..want ook ik heb sterren, maar die zijn toch echt wel heeel anders dan veel andere sterren.
Thx meiden, voor de complimenten! Blijf er zelf ook zo blij mee!
Terkina- Fluisteraar
Mooie tattoo's komen er voorbij! Die met die vogeltjes en pluizebol vind ik ook erg mooi, maar ik denk dat als je ouder word, het misschien eruit gaat zien als vlekjes, je niet meer ziet dat het vogels zijn en pluisjes.
Ik heb er 2, een ster en een egyptisch symbool. Ik vind het wel grappig dat sterren altijd als standaardtattoo waar half nl mee rond loopt worden genoemd, terwijl bloemen/vlinders/latijnse teksten/etc net zo vaak voor komen, en ze allemaal op heel veel manieren gezet kunnen worden.
Ik vind het voor mezelf belangrijk dat er een betekenis achter de tattoo zit, en ik het niet 'zomaar' een mooi plaatje vind.
Ik heb er 2, een ster en een egyptisch symbool. Ik vind het wel grappig dat sterren altijd als standaardtattoo waar half nl mee rond loopt worden genoemd, terwijl bloemen/vlinders/latijnse teksten/etc net zo vaak voor komen, en ze allemaal op heel veel manieren gezet kunnen worden.
Ik vind het voor mezelf belangrijk dat er een betekenis achter de tattoo zit, en ik het niet 'zomaar' een mooi plaatje vind.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
De ster als in zijnde drie sterren, zonder iets eromheen is toch ook een trend geweest en die zien er toch allemaal hetzelfde uit? Net als nu de japanse bloemen (en vissen etc) een trend zijn.
Mijn tattoo heeft geen betekenis voor mij. Ik wilde graag een kunstwerk (en mijn oude tattoo weg) en heb daarvoor een artiest uitgekozen en mijn lijf als 'doek' laten gebruiken. Er zit verder geen gedachte achter, maar dat maakt hem niet minder waard voo mij. Belangrijkste is dat iemand blij is met de tattoo. Of het nou sterretjes, bloemetjes of wat dan ook zijn.
Mijn tattoo heeft geen betekenis voor mij. Ik wilde graag een kunstwerk (en mijn oude tattoo weg) en heb daarvoor een artiest uitgekozen en mijn lijf als 'doek' laten gebruiken. Er zit verder geen gedachte achter, maar dat maakt hem niet minder waard voo mij. Belangrijkste is dat iemand blij is met de tattoo. Of het nou sterretjes, bloemetjes of wat dan ook zijn.
Terkina- Fluisteraar
Ik ga even offtopic hoor maar ik zie jou nu hier reageren Terkina. Was jij afgelopen weekend op Monstersball? Ik dacht jou en *hoe heet ze ook alweer* te zien, maar wist het niet zeker en ken jullie natuurlijk ook helemaal niet, dus ik ben maar doorgelopen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, daar was/waren zetoetje_ schreef:Ik ga even offtopic hoor maar ik zie jou nu hier reageren Terkina. Was jij afgelopen weekend op Monstersball? Ik dacht jou en *hoe heet ze ook alweer* te zien, maar wist het niet zeker en ken jullie natuurlijk ook helemaal niet, dus ik ben maar doorgelopen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, daar was/waren zetoetje_ schreef:Ik ga even offtopic hoor maar ik zie jou nu hier reageren Terkina. Was jij afgelopen weekend op Monstersball? Ik dacht jou en *hoe heet ze ook alweer* te zien, maar wist het niet zeker en ken jullie natuurlijk ook helemaal niet, dus ik ben maar doorgelopen
Heb ik jou iets gevraagd? Denk even om de privacy van je medeforummer zeg.
O sorry, nu ga ik nog verder offtopic. We vechten het wel uit in het nachtcafé
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell, denk om mijn privacy hè? ;-) Maar ja, dat waren we, haha. Wat was je outfit?
Edit: moet ik nu meeverhuizen naar het nachtcafé?
Laatst aangepast door Terkina op ma 31 okt 2011 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terkina- Fluisteraar
Ik wilde net jouw foto's gaan posten,toetje_ schreef:Smikkell schreef:Ja, daar was/waren zetoetje_ schreef:Ik ga even offtopic hoor maar ik zie jou nu hier reageren Terkina. Was jij afgelopen weekend op Monstersball? Ik dacht jou en *hoe heet ze ook alweer* te zien, maar wist het niet zeker en ken jullie natuurlijk ook helemaal niet, dus ik ben maar doorgelopen
Heb ik jou iets gevraagd? Denk even om de privacy van je medeforummer zeg.
O sorry, nu ga ik nog verder offtopic. We vechten het wel uit in het nachtcafé
Gast- Gast
Terkina schreef:Smikkell, denk om mijn privacy hè? ;-) Maar ja, dat waren we, haha. Wat was je outfit?
Ik was als Nerd! Op het laatste moment besloten te gaan dus niet echt veel tijd/geld gehad iets leuks te bedenken. Ja, meeverhuizen is wel gezellig
Toet- Lady Post-a-lot
ja, dat moet. En de foto van Toetje haar outfit kan ik je wel sturen. Ik ben niet zo van de privacy.Terkina schreef:Smikkell, denk om mijn privacy hè? ;-) Maar ja, dat waren we, haha. Wat was je outfit?
Gast- Gast
Parels schreef:
En, CKC, ik vind het serieus lef hebben dat je je trouwdatum hebt laten zetten! Natuurlijk is het waarschijnlijk de mooiste dag van je leven geweest, kijk je er altijd met plezier op terug en ben je ervan overtuigd dat het voor de rest van je leven is (heb ik ook hoor met mijn vriend), maar een tattoo is wel heel definitief! Al vind ik hem heel erg mooi! Als onze dochter geboren is wil ik denk ik ook haar geboortedatum in romeinse letters ofzo laten zetten op mijn schouderblad.
Momenteel heb ik 3 sterren op mijn lies.
Alle tattoo's zijn definitief. Jouw sterren op je lies zijn ook definitief. En die afschuwelijke tweetybird die ik bij mensen hun bovenarm zie ook, net zoals de prikkeldraad om de arm van Pamela Anderson ook is.. Dan heb ik liever iets wat symbool staat voor het leven met mijn man, dan dat ik iets onzinnigs laat tattoeren.. als het toch je levenlang moet blijven staan, dan gok ik met alle liefde op dat wij samen oud worden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Terkina schreef:Want jouw sterren zijn vierkant?Kabouter schreef:Niet helemaal mee eens..want ook ik heb sterren, maar die zijn toch echt wel heeel anders dan veel andere sterren.
Thx meiden, voor de complimenten! Blijf er zelf ook zo blij mee!
Nee, mijn sterren zijn zelf getekend en zijn dus niet van die standaard starren die iedereen heeft. Ze zijn gemaakt op een moment dat ik veel verdriet had en gewoon uit de losse hand. Waardoor je dus niet zo'n "strakke" ster hebt zeg maar.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 6 van 38 • 1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote tattoo-topic deel 2!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543