Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 5 van 38 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Sterre za 29 okt 2011 - 7:18

Terkinaaa, you're back smile. Wat leuk!

Ik zit er ook al een tijd over na te denken om een tattoo te laten zetten. Een half jaar geleden had ik ongeveer bedacht wat ik dan zou willen, een paardenbloem met wegvliegende pluisjes/zaadjes, en daar ter inspiratie dit voorbeeld bij gezocht:

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Dandelion-tattoo-3

Als ik het een jaar later (dus over ong. een half jaar smile ) nog steeds mooi vind, dan ga ik het doen.

Ik heb net weer even gegoogeld op dandelion tattoos, en ik vrees dat het een mode dingetje is; er zijn opeens een hoop plaatjes van te vinden. Super jammer, maar ik vind hem echt bij me passen. Als ik 'm laat zetten kies ik voor een warm bruine kleur inkt. Zwart staat niet bij mijn lichte huid.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Alex za 29 okt 2011 - 8:35

Ik wil de tattoo van Terkina ook zien, ik ben heel benieuwd.

Zelf zou ik ook wel een tatoeage willen, ik weet alleen nog niet precies wat en waar.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 12:41

PrinsesBo schreef:Maat Terkina, jij hebt ook echt een geweldig lichaam voor zo'n tattoo!
Denk dat jij een super stoer wijf bent! (sorry voor woordkeuze)
Ik denk het ook angel

Terkina schreef:Mijn tattoo is gezet toen ik een stuk zwaarder woog hoor! En stoer? Hmm... toch misschien een vooroordeel door mijn tattoo, haha.
Ja man, je bent echt afgevallen. Wat is het geheim?

Rosa, jij geen nieuwe tattoo inmiddels? Ik dacht dat dat je plan was.

Maar ik heb geen tattoo, dus heb hier niets te zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 21:13

Ik wil er ook een. Een phoenix en een guardianangel. Het wordt chinese stijl en kom zo beetje over uhm heel mijn rug. Maar de tattoo staat pas voor volgens jaar nov in de planning. Moet zeggen vind het wel erg spannend!

Gast
Gast

Bericht  Roza za 29 okt 2011 - 22:01

Smikkell schreef:
Rosa, jij geen nieuwe tattoo inmiddels? Ik dacht dat dat je plan was.

Ik heb er nu 2; op mijn voet en op mijn pols... Wil inderdaad nog een derde tattoo, voor mijn nichtje smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 22:07

Super mooie tattoo's komen er voorbij!

Ik wil er volgend jaar ook een laten zetten als ik (alleen voor 8/12 weken) naar NYC ben geweest. Dat is voor mij echt mijn ultieme droom wat ik al zolang wil dat ik een soort herinnering op mijn lichaam wil zetten.. Vertel het maar niet aan mijn vriend.. die vind het zo lelijk :P .. Wil wel maar een minietje en het liefste een woordje o.i.d

Ben er dus nog niet helemaal uit haha

In deze richting zit ik te denken:

al vind ik 2 polsen wat teveel van het goede..
Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Tumblr_lsf1xtJZNd1qbp9g9o1_500_large

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Tumblr_ltij6xG9k41qk1cdoo1_400_large

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Tumblr_lt1ajfraC81qg4wb2o1_500_large

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Tumblr_lp37vmSxiH1qb5swfo1_500_large

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 30 okt 2011 - 1:02

Punk'd schreef:Super mooie tattoo's komen er voorbij!

Ik wil er volgend jaar ook een laten zetten als ik (alleen voor 8/12 weken) naar NYC ben geweest. Dat is voor mij echt mijn ultieme droom wat ik al zolang wil dat ik een soort herinnering op mijn lichaam wil zetten.. Vertel het maar niet aan mijn vriend.. die vind het zo lelijk :P .. Wil wel maar een minietje en het liefste een woordje o.i.d

Ohhhh mooooi!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Paper Crown zo 30 okt 2011 - 4:36

Mooie tattoo's zeg! Grappig om te zien hoe een tattoo bij een persoon past..

Dit is mijn tattoo:
վեց ութ տաս

Het staat aan de buitenkant van mijn pols, en er staat zes acht tien in het Armeens (ik ben zelf Armeens) en het is onze trouwdatum. Krijg er enorm veel complimenten op haha.. mensen denken dat er iets mysterieus staat.. LOL
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Spring zo 30 okt 2011 - 4:51

Hihi, wat leuk CKC.

Ik wil al jaren tattoos. En het lijkt me ook supergaaf om er helemaal onder te zitten :P
Maar ik heb er nog geen een.
Ik heb een vlindertje, die ik erg leuk vind. Maar hij staat nog nergens.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 7:11

Oooh die met die vogels is echt heel erg mooi!
Ik heb een mini op de binnenkant van mijn enkel, laten zetten in Thailand toen ik daar in mijn eentje was. Hij ziet er niet bijzonder uit, maar hij heeft een bepaalde betekenis en daarom word ik er nog elke keer blij van als ik hem zie. Ik ben er nu wel zo aan gewend, dat ik hem laatst aan mijn nichtje wilde laten zien en de verkeerde schoen uit deed. Wist ik niet eens meer aan welke kant hij ook alweer zat (links, terwijl ik daar toch heel bewust voor had gekozen).
Ik wil er nog graag een aan de binnenkant van mijn arm, iets onder de elleboog. Wat precies weet ik nog niet. En mijn vriend vind het vreselijk, dus ik moet nog even gaan nadenken wat ik daar mee doe.
Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 5 Foto-QSWXKQXN

Gast
Gast

Bericht  Terkina zo 30 okt 2011 - 8:16

Ik wil er volgend jaar ook een laten zetten als ik (alleen voor 8/12 weken) naar NYC ben geweest. Dat is voor mij echt mijn ultieme droom wat ik al zolang wil dat ik een soort herinnering op mijn lichaam wil zetten..
In NYC zitten natuurlijk onwijs goede artiesten, waarom laat je er dan niet een daar zetten?

Voor degenen die het vroegen nog een keer mijn tattoo. Haal hem straks wel weer weg.
*weg*

@Sterre, je zal altijd genoeg tattoos tegenkomen van je idee. Zeker als het iets tastbaars is als een bloem. Maar het gaat er toch om dat jij het mooi vindt en wilt? Ik vind het btw wel een ontzettend mooi idee!

Laatst aangepast door Terkina op ma 31 okt 2011 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  TGR zo 30 okt 2011 - 8:21

Zora schreef:

Ohhhh mooooi!!
prachtig! En die tattoo van terkina ook.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Feline zo 30 okt 2011 - 8:53

Wow, ik vind tattoos echt zelden tot nooit mooi maar ik ben spontaan verliefd geworden op die vogels. Wat prachtig. Straalt echt een soort van krachtige vrijheid uit..

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss zo 30 okt 2011 - 9:04

Ik vind die vogels ook erg gaaf!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 9:37

Wow terkina! Wat ontzettend mooi en gaaf zeg Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen zo 30 okt 2011 - 10:58

Wat een mooie creaties zeg!

Ik wil iets in de trant van hieronder, maar ik moet het eerst helemaal zeker weten

Link

Foto is groooot. weet niet hoe je die kleiner krijgt op t forum
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Jeanette zo 30 okt 2011 - 23:43

Wow, Terkina! Die van jou is echt heel erg mooi!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:41

wow terkina :shock: wel gaaf hoor.

Ook met die vogels vind ik super en subtiel smile Pfff ik wil er ook weer 1 ....

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 3:47

Niet Quoten graag.

Boven de outlines van de tattoo op m`n rug. Onder de kleuren die de tattoo inmiddels ook al heeft. De complete blauwe gloed om de tattoo heen moet nog gezet worden en dan is die klaar na inmiddels 30+ uren aan priegelwerk en veel pijn. Ik heb helaas geen foto van hoe het er nu uit ziet. Heb eigenlijk ook geen idee. Embarassed

Laatst aangepast door Rush op ma 31 okt 2011 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:52

ben benieuwd naar het eindresultaat van die laatste rush, en die kersen zijn ook supermooi.

Hebben jullie trouwens tips om inspiratie op te doen voor tattoo`s. Google word ik niet veel wijzer.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 3:54

Ja van 1 tattoo laat ik geen foto zien haha.

Ik had het idee en heb toen op Google plaatjes gezocht en zo wat er mee gespeeld tot het m`n eigen was. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:57

ja het probleem is dat ik nog niet goed wat ik wil scratch dus dan zoekt google ook niet makkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:57

Hahahaha, Rush, dat je ook niet weet hoe je tattoo eruit ziet Laughing
Wat betekenen ze allemaal? De bovenste is een vlinder, dat weet ik wel!

En, CKC, ik vind het serieus lef hebben dat je je trouwdatum hebt laten zetten! Natuurlijk is het waarschijnlijk de mooiste dag van je leven geweest, kijk je er altijd met plezier op terug en ben je ervan overtuigd dat het voor de rest van je leven is (heb ik ook hoor met mijn vriend), maar een tattoo is wel heel definitief! Al vind ik hem heel erg mooi! Als onze dochter geboren is wil ik denk ik ook haar geboortedatum in romeinse letters ofzo laten zetten op mijn schouderblad.

Momenteel heb ik 3 sterren op mijn lies.

Gast
Gast

Bericht  Lenthe ma 31 okt 2011 - 3:58

Ik blijf die tattoo van Terkina echt fascinerend vinden! Heel erg mooi!
Ik wil misschien ooit nog een keer een tattoo, maar het feit dat het echt levenslang op je lichaam staat houdt me tegen. Ik ben bang dat ik het "plaatje" over een aantal jaren niet meer mooi vind.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Alex ma 31 okt 2011 - 4:06

Wow Terkina, jouw tattoo is echt waanzinnig mooi! I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 38 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: