Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 22 van 38 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 22 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:58

Ik vind van die bloementatoeages op de zij zo mooi he I love you Als ik nog meer afgevallen ben en dus een wat mooier figuur heb wil ik het misschien ook laten doen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 22 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Vanillivi ma 23 jan 2012 - 10:30

Mamsie schreef:
Dijn82 schreef:
Vanillivi schreef:Wauw, mooie tatoeage Princess!

Ik had trouwens even een algemeen vraagje, weet iemand een goede artist in Breda?
Zat al even te googelen en dan krijg ik er wel een aantal, maar ja; Welke moet ik nu kiezen Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 22 561177

Thnx!

Bunker! Als ik er ooit een neem, ga ik daarheen.

Idd bunker maar de artiest waar iedereen eigenlijk bij ging daar is nu weg. Nog steeds goede shop hoor maar je kunt beter kijken wat voor soort tattoo je wilt en dan kijken wie daar goed in is.

Bedankt! Ik wil heel graag een stukje tekst op de ronding van mijn rug/heup. Zal me eens orienteren op bunker in elk geval
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 22:06

Ik heb even een vraagje? Sinds de dood van mijn vader nu 2,5 jaar geleden wil ik graag een tattoo ter herinnering aan mijn vader. Een tijd lang wilde ik een grote Phoenix op mijn rug hebben, maar daar ben ik vanaf gestapt. Zit nu te denken aan een mooie tekst op de binnenkant van mijn arm. Een tekst die spreekt over het overlijden maar ook geluk en kracht heeft, daarbij zit ik te denken om een passende bloem bij te doen. Geen rozen of iets degelijks. Ik hou erg van de Aziatische stijl, maar op het i-net kom ik veel op tempels uit en om dat nu op mijn arm te zetten gaat me iets te ver! :P De tweede keus zou zijn het sterrenbeeld tweeling omdat mijn vader en ik op dezelfde dag jarig zijn.

Mijn vraag is dus ook weten jullie een goede betrouwbare site voor wat info op te doen en ideeen op te doen? Ik heb ook geen idee waar ik moet zoeken. De tattoo shop is mijn volgende plan. Foto's zijn ook welkom? Als je ze niet hier wilt neerzetten mag je ze ook PM'en als je wilt! Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 22 561177

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 1 feb 2012 - 21:42

Hmmm lastig Cimic! Ik heb voornamelijk gezocht op het soort bloem wat ik graag wil en doordat ik de portfolio van de artist zag, wist ik dat ik niet moest zoeken naar het juiste plaatje maar naar de juiste artist die bij je past. Ik laat m'n tattoo dan ook 'custom' maken adhv wat ik vertel en mooi vind.

Misschien weet je of je bloemen of iets anders wilt en kun je daar symboliek bij opzoeken en zo een keuze maken?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 6:28

Ben nog steeds een beetje aan het zoeken maar helaas nog niks gevonden. Misschien een Japanse beschermengel met bloemen. Hoewel een tekst waar je kracht en liefde uit vindt ook erg mooi is. Vind het erg moeilijk wat tot nu toe nog niks gevonden waarvan ik dacht van... ja dit is het.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale zo 5 feb 2012 - 6:49

Misschien een stukje songtekst van een liedje of artiest die je vader erg mooi vond?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 8 apr 2012 - 6:12

Vrijdag mag ik dan eindelijk!! Eerste sessie voor m'n backpiece, er is 4,5 uur gepland en hopelijk kunnen dan alle outlines worden gezet. Heb er superveel zin in en vind het ook erg spannend. cheers
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Roza zo 8 apr 2012 - 7:54

Spannend! Houd je ons op de hoogte met foto's en verhalen? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Aziraphale zo 8 apr 2012 - 8:02

Zeker! smile
Ik heb ook al m'n volgende twee sessies gepland staan in mei en juni. Ben nog wel even zoet eer het echt klaar is smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Chocolate Cookie zo 8 apr 2012 - 8:14

Spannend zeg! Ben erg benieuwd!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 6:59

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 22 557889_328913623825130_100001194866618_788636_1983249545_n

In het echt is hij een heel stuk kleiner hoor, staat op mijn linkeronderarm. Het is overigens de naam van mijn dochter.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 13 apr 2012 - 7:54

Sessie 1 achter de rug! smile

Laatst aangepast door Aziraphale op di 15 mei 2012 - 9:21; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Cherry Darling vr 13 apr 2012 - 7:58

Wauw! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat!
Bij wie laat je hem zetten?
Cherry Darling
Cherry Darling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Bliss vr 13 apr 2012 - 8:11

Wow, erg gaaf Azira!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:04

Wauw, supermooi!

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 13 apr 2012 - 9:36

Mooi!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chocolate Cookie vr 13 apr 2012 - 20:43

Ziet er mooi uit!!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Funk vr 13 apr 2012 - 21:00

Wauw! Inderdaad heel erg gaaf! Ik mag over 2uurtjes voor het eerst. Ben benieuwd!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Aziraphale vr 13 apr 2012 - 21:14

Tnx smile

Leuk Pippi, wat ga je laten zetten?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Funk vr 13 apr 2012 - 21:23

Aziraphale schreef:Tnx smile

Leuk Pippi, wat ga je laten zetten?
Nog vrij saai, helemaal nu ik de jouwe heb gezien. Wink Maar de letter van mijn zoontje. Hij is ziek en ik ben gewoon heel trots op hem. smile Wilde echt al jaren, maar nu eindelijk iets met betekenis. Ik vermoed dat het niet de laatste zal zijn. Moest jij ook appelsap drinken? Ze zeiden tegen mij dat je bloed daar dikker van wordt en dat het zo minder gaat bloeden. Ik had er nog nooit van gehoord.
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Aziraphale vr 13 apr 2012 - 21:30

Saai is niet waar natuurlijk, het klinkt heel mooi juist!
Dit is ook mijn eerste tattoo. Ik hoefde trouwens geen appelsap te drinken, gelukkig (brrr vies smile). Ik weet wel dat gezond eten je herstel bevordert en ik denk dat dat bij mij wel klopt. Ik heb nauwelijks gebloed en de tattoo voelt nu na één dag prima, ik heb er ook gewoon op geslapen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 21:30

Wauw! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Gast
Gast

Bericht  Funk vr 13 apr 2012 - 21:34

Aziraphale schreef:Saai is niet waar natuurlijk, het klinkt heel mooi juist!
Dit is ook mijn eerste tattoo. Ik hoefde trouwens geen appelsap te drinken, gelukkig (brrr vies smile). Ik weet wel dat gezond eten je herstel bevordert en ik denk dat dat bij mij wel klopt. Ik heb nauwelijks gebloed en de tattoo voelt nu na één dag prima, ik heb er ook gewoon op geslapen.
Wauw, ook jouw eerste, dat had ik niet verwacht. Gaaf hoor! Ik heb daar helaas nog niet het geschikte lichaam voor laughcry
Natuurlijk vind ik het zelf ook niet saai! smile Heb er zin in! Wat fijn dat jij er weinig last van hebt gehad! Ben super benieuwd hoe ie uit eindelijk wordt!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Aziraphale vr 13 apr 2012 - 21:51

Tijdens het zetten waren er wel echt hele pijnlijke stukken, dat viel me vies tegen eerlijk gezegd. Maar per minuut wordt je pijngrens verhoogd, dat is wel gaaf om te merken.
Ja, veel mensen begrijpen niet waarom m'n eerste tattoo direct zo groot wordt, maar ik heb hier jaren over nagedacht en ben juist blij dat ik nu direct een geheel kan plaatsen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Funk za 14 apr 2012 - 9:25

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 22 20120414222134
Dit is hem geworden..
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 38 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: