Het-grote-tattoo-topic deel 1!
+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers
Pagina 7 van 38
Pagina 7 van 38 • 1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 38
Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!
Ik heb het Ohm teken tussen mijn schouderbladen, een heel kleintje. Niemand verwacht dat ook van mij haha.
Ik wil er nu misschien weer een, met de tekst Ciao Bella. Alleen weet ik nog niet waar, want ik wil geen opvallende plek.
Ik wil er nu misschien weer een, met de tekst Ciao Bella. Alleen weet ik nog niet waar, want ik wil geen opvallende plek.
Gast- Gast
Kabouter schreef:Waardoor je dus niet zo'n "strakke" ster hebt zeg maar.
Mooi om dit helemaal uit zijn verband te lezen
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Kabouter schreef:Waardoor je dus niet zo'n "strakke" ster hebt zeg maar.
Mooi om dit helemaal uit zijn verband te lezen
Het staat er inderdaad wel een beetje duf .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Wat zijn ook al weer leuke sites met tattoo's? Ik ben de links kwijt.. Had ze opgeslagen dacht ik, maar ze zijn spoorloos..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Wat zijn ook al weer leuke sites met tattoo's? Ik ben de links kwijt.. Had ze opgeslagen dacht ik, maar ze zijn spoorloos..
Ik kijk altijd de tattoo's on chicks hyve
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Deze wil ik op mn pols zonder de duif.. Letter van mijn zoontje
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
2CKC2 schreef:Parels schreef:
En, CKC, ik vind het serieus lef hebben dat je je trouwdatum hebt laten zetten! Natuurlijk is het waarschijnlijk de mooiste dag van je leven geweest, kijk je er altijd met plezier op terug en ben je ervan overtuigd dat het voor de rest van je leven is (heb ik ook hoor met mijn vriend), maar een tattoo is wel heel definitief! Al vind ik hem heel erg mooi! Als onze dochter geboren is wil ik denk ik ook haar geboortedatum in romeinse letters ofzo laten zetten op mijn schouderblad.
Momenteel heb ik 3 sterren op mijn lies.
Alle tattoo's zijn definitief. Jouw sterren op je lies zijn ook definitief. En die afschuwelijke tweetybird die ik bij mensen hun bovenarm zie ook, net zoals de prikkeldraad om de arm van Pamela Anderson ook is.. Dan heb ik liever iets wat symbool staat voor het leven met mijn man, dan dat ik iets onzinnigs laat tattoeren.. als het toch je levenlang moet blijven staan, dan gok ik met alle liefde op dat wij samen oud worden.
Mooi gezegd, CKC!
Die sterren staan voor mij ook ergens voor idd, ik heb ze alleen wel op een plek gedaan waar niemand ze ziet.
En zoals jij denkt over je man en jullie relatie, met dat idee beleef ik ook mijn relatie, al zijn wij niet getrouwd, ik zou met alle liefde een tattoo voor hem nemen (doe het niet hoor), puur omdat ik nu al een hele mooie tijd met hem heb beleefd in al die jaren, hij nu voor altijd de vader van mijn dochter zal zijn, en ik écht het idee heb dat hij het voor mij is, al heb je nooit zekerheid in het leven natuurlijk.
Verschrikkelijk idd die tweetybirds, tijgers en dolfijntjes overal hahaha (no offence voor wie hem heeft hier, maar ik hou er niet van), maar ieder zn smaak
Gast- Gast
Ik twijfel nog steeds of ik deze wil laten zetten.
Is door mijn vader zelf geschreven en is het enige op een paar foto's na, wat ik nog van hem heb
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
mooi!!wc-eend schreef:
Is door mijn vader zelf geschreven en is het enige op een paar foto's na, wat ik nog van hem heb
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Mooi wc-eend, zou ik meteen doen. Ik heb zelf een tribal op mijn rug en een britse vlinder op mijn pols. Ik ben serieus weer verder aan het denken...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
+1 en ook omdat het geen hele grootte is, maar heel mooi fijntjespippi schreef:mooi!!wc-eend schreef:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik weet ook nog niet precies waar. Ben zo bang dat ik er "spijt" van krijg. Of dat ik het zonde ga vinden. Dit zou ook mijn eerste tattoo worden!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Mooi wc-eend.
Denk niet dat je daar ooit spijt van zult krijgen, het gaat ook niet zozeer om de afbeelding, maar om de betekenis/gedachte erachter. Zou het zeker doen!
Denk niet dat je daar ooit spijt van zult krijgen, het gaat ook niet zozeer om de afbeelding, maar om de betekenis/gedachte erachter. Zou het zeker doen!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
@Pippi, die tattoo die je wilt is veels te fijn en priegelig als tattoo, zeker voor op een pols.
@Wc-eend, heel mooi als je dat laat zetten, denk ook niet dat je daar ooit spijt van gaat krijgen idd. De beste vriend van mijn nicht is heel plotseling overleden en zij heeft zijn naam ook (in zijn herkenbare handschift) laten zetten.
@Wc-eend, heel mooi als je dat laat zetten, denk ook niet dat je daar ooit spijt van gaat krijgen idd. De beste vriend van mijn nicht is heel plotseling overleden en zij heeft zijn naam ook (in zijn herkenbare handschift) laten zetten.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
mzcharlotte schreef:Mooi wc-eend, zou ik meteen doen. Ik heb zelf een tribal op mijn rug en een britse vlinder op mijn pols. Ik ben serieus weer verder aan het denken...
Vliegen die links ofzo ??
Even serieus, wat is precies een britse vlinder? Of gewoon een vlinder met op de vleugeltjes de britse vlag?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahahah Lejow, ik verslik me hier zowat!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lejow schreef:mzcharlotte schreef:Mooi wc-eend, zou ik meteen doen. Ik heb zelf een tribal op mijn rug en een britse vlinder op mijn pols. Ik ben serieus weer verder aan het denken...
Vliegen die links ofzo ??
Even serieus, wat is precies een britse vlinder? Of gewoon een vlinder met op de vleugeltjes de britse vlag?
Hij zit toevallig wel op mijn linkerpols
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ga vandaag een nieuwe tattoo laten zetten.. Wilde 'm eerst op mijn zij (bij mijn bh bandje), maar kom er toch op terug. Aan de zijkant van mijn arm/pols vind ik mooier, kan ik er tenminste naar kijken wanneer ik wil
Als hij is gezet post ik wel een foto
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Ik ga vandaag een nieuwe tattoo laten zetten.. Wilde 'm eerst op mijn zij (bij mijn bh bandje), maar kom er toch op terug. Aan de zijkant van mijn arm/pols vind ik mooier, kan ik er tenminste naar kijken wanneer ik wil
Leuk! Ben benieuwd. Ik heb een kleintje aan de zijkant van mijn arm/pols en wil er graag nog meer.. Wil er een op mijn voet maar heb nog geen idee hoe of wat. In ieder geval iets met bloemen.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
@SnowWhite: hoe was het gister? Foto!
Terkina- Fluisteraar
Het ging goed, haha. Was wel een vreselijk irritant gevoel op mijn arm/pols, maar het waren maar 4 letters en een hartje
Drie jaar geleden had ik ook al een tattoo laten zetten, maar daar voelde ik in mijn beleving vrijwel niets van..
Ik wacht even met posten totdat het mooi genezen is, want ik zie dat het steeds egaler en mooier wordt.
Deze tattoo is trouwens erg belangrijk voor mij. Mijn vader heeft zaterdag ook een tattoo laten zetten met mijn naam, puur vanwege onze band met elkaar. Ik wilde al lange tijd papa in het Indonesisch, dus dit was eigenlijk een heel mooi moment om het samen te gaan doen.
Drie jaar geleden had ik ook al een tattoo laten zetten, maar daar voelde ik in mijn beleving vrijwel niets van..
Ik wacht even met posten totdat het mooi genezen is, want ik zie dat het steeds egaler en mooier wordt.
Deze tattoo is trouwens erg belangrijk voor mij. Mijn vader heeft zaterdag ook een tattoo laten zetten met mijn naam, puur vanwege onze band met elkaar. Ik wilde al lange tijd papa in het Indonesisch, dus dit was eigenlijk een heel mooi moment om het samen te gaan doen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
De pijn/ het gevoel vergeten mensen vaak snel weer. (Ik trouwens niet, haha...) Wat mooi om samen met je vader een tattoo te laten zetten! Heel speciaal!
Waar hebben jullie hem laten zetten? Gezien je 'afkomst', in R'dam?
Waar hebben jullie hem laten zetten? Gezien je 'afkomst', in R'dam?
Terkina- Fluisteraar
Whaa ik ben zo benieuwd hoe het voel! Ik ben vrijdag aan de beurt.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ligt een beetje aan de plaats, maar 'verheug' je er maar niet teveel op, want het is niet fijn ;-) Wat ga je laten zetten? Iets met de namen van je kinderen toch?
Terkina- Fluisteraar
Pagina 7 van 38 • 1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote tattoo-topic deel 2!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543