Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan ik met mijn diploma's?

+11
Susan
Possom
Antibes
Zora
GreenGrass
Muurvlindertje
Kabouter
Monte
SuperGrover
Lavendel
Marin
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat kan ik met mijn diploma's? - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met mijn diploma's?

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 0:55

Atelier Madame schreef:Een logopedie instelling is zeker niet relevant met jouw opleiding?

Logopedie? Hoe bedoel je dit? Dat is toch totaal wat anders?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met mijn diploma's? - Pagina 3 Empty Re: Wat kan ik met mijn diploma's?

Bericht  TNMN vr 28 okt 2011 - 1:04

Met een internationale diploma kan je eigenlijk Engels les geven in elk land. Ik weet dat je lesgeven niets vind, maar misschien volwassen onderwijs? Of bij het ETS? Of bij een bedrijf dat internationale stages/high school year regelt?
Sorry als iemand dit al had geschreven, heb niet alle comments gelezen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 28 okt 2011 - 1:19

Charlie schreef:
Atelier Madame schreef:Een logopedie instelling is zeker niet relevant met jouw opleiding?

Nou als je een opleiding hebt die relevant is aan taalonderwijs kan het zomaar zijn dat je misschien ook kinderen met een spraakprobleem /spraakontwikkelingsstoornis kunt helpen. Maar heb geen idee hoe specifiek hiervoor de logopedisten zijn opgeleid ivm de opleiding van Joy.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 1:29

Atelier Madame schreef:
Charlie schreef:

Nou als je een opleiding hebt die relevant is aan taalonderwijs kan het zomaar zijn dat je misschien ook kinderen met een spraakprobleem /spraakontwikkelingsstoornis kunt helpen. Maar heb geen idee hoe specifiek hiervoor de logopedisten zijn opgeleid ivm de opleiding van Joy.

Nou ik ben dus logopedist en als je 'iets' met taal hebt gedaan...dan betekent dat in de verste verte niet dat je vanuit het medisch perspectief opeens kinderen met spraak/taal/gehoor problematiek kan en vooral mag behandelen. lol!

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 28 okt 2011 - 1:33

Vooral dat laatste wat je schrijft gaat voor mij totaal niet op. Het diagnostiseren zou ik eventueel nog wel kunnen (maar ik ben totaal de andere taalkundige kant opgegaan), maar het behandelen is echt niet mogelijk nee. Dus helaas, dat zal niet gaan AM. Dat is het lastige, veel is toch wel afhankelijk van een diploma. En ook logisch.

TNMN, dat zijn hele goede dingen inderdaad, en precies waar ik naar zoek. Dat laatste, voor zo'n bureau wat uitwisselingen regelt, wil ik ook dolgraag. De bekendste zitten echter niet in mijn regio. Ik heb nu wel twee sollicitaties bij bureau's die WEL in Amsterdam zitten lopen, dus dat is positief!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rumble vr 28 okt 2011 - 3:10

Zou intercedent niets voor je zijn, Joy?
Dat is heel breed en je ziet gelijk alle vacatures voorbij komen :P
Ik heb genoeg ex-collega's die een universitaire studie hadden afgerond. Het verdient niet heel veel maar zorgt wel voor een goede doorstroming en het vergroot je netwerk waardoor je misschien wel in iets kunt rollen wat in je vakgebied ligt.
Misschien heb je helemaal niks met commercie, maar ik denk, ik doe een gooi angel
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Marin vr 28 okt 2011 - 3:26

Ja daar heb ik ook al meerdere keren op gesolliciteerd, Nucia en leek mij, ondanks dat ik daar echt nul komma nul ervaring in heb, ook leuk. Ik vind het in elk geval erg leuk om dingen uit te zoeken voor mensen. Tot nu toe ook alleen maar afwijzingen voor gekregen, vanwege die ontbrekende ervaring dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rumble vr 28 okt 2011 - 4:02

Oh wat raar zeg! Ik ben toen ook aangenomen met 0,0 ervaring. Ik kwam alleen wel vanuit een commerciele functie, misschien dat dat ook scheelt. Trouwens, de meeste intercedenten doen dit als startfunctie dus raar dat je daarom word afgewezen zeg! Sad

Ik hoop dat je snel iets vind wat bij je past...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:03

Ik werd zelf mét ervaring afgewezen als Intercedent hier in de stad, omdat ik geen HBO had Sad

Gast
Gast

Bericht  Lilou zo 30 okt 2011 - 0:31

* Link *

Misschien iets voor jou nog Joy? Is wel weer een heel andere hoek, maar passie voor reizen en taal lijkt wel bij je te passen in elk geval...?

Laatst aangepast door Lilou op zo 30 okt 2011 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : link verwijderd)
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Marin zo 30 okt 2011 - 0:33

Hee super lief dat je mee denkt Lilou! Ik heb op die vacature vorige week al gesolliciteerd, dus dat heb je goed gevonden! Lijkt me inderdaad erg leuk! Stomme vraag misschien maar zou je de link uit je post willen halen, want wie weet kunnen ze het googlen en zo hier komen. Thanks! En erg lief van je!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 0:35

Lilou schreef:

Misschien iets voor jou nog Joy? Is wel weer een heel andere hoek, maar passie voor reizen en taal lijkt wel bij je te passen in elk geval...?

Oeh da's een mooie vacature!

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 30 okt 2011 - 0:40

Ja ik was zo blij toen ik die vorige week vond, want zoiets zou ik ook erg graag willen doen. Net als die vacature die ik jou liet zien, Charlie, waar ik van de week op heb gesolliciteerd. Die lijkt mij wel een beetje op deze smile Dus fingers crossed.

Al met al vind ik het wel fijn om te zien dat ik dus echt niets over sla en blijkbaar denken jullie in dezelfde richting voor mij. Nou moet er gewoon maar iets bij zitten smile
(en anders iets anders tijdelijks)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: