Gluten- èn lactosevrije koek?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gluten- èn lactosevrije koek?
Ik ga binnenkort trakteren op mijn werk en een van mijn collega's heeft zowel een glutenallergie als lactose-intolerantie. Kan iemand hier misschien iets lekkers (koekjes o.i.d.) aanraden wat zij wel mag hebben?
Gast- Gast
Re: Gluten- èn lactosevrije koek?
Bij de Jamin hebben ze hier speciale koekjes voor. Sowieso glutenvrij over lactosevrij twijfel ik..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Sowieso zijn bitterkoekjes glutenvrij en lactosevrij. Verder heeft elke supermarkt wel een schap met glutenvrije producten en daar kun je ook tussen kijken welke producten daarvan ook lactosevrij zijn.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja die combi maakt het juist lastig. Want ik weet dat je zeker bij natuurwinkels een aardig groot glutenvrij aanbod hebt, maar als het dan ook nog 's lactosevrij moet zijn...
Gast- Gast
Oh ja en bij de AH heb je in de diepvries glutenvrije en lactosevrije cake van het merk special!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Thnx, ik zal 's kijken.May schreef:Oh ja en bij de AH heb je in de diepvries glutenvrije en lactosevrije cake van het merk special!
Gast- Gast
Oh wacht, ik kijk weer 's met m'n neus. Zie zo in een willekeurige webshop al een boel soorten koekjes die geschikt zijn.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gluten vrij
» Vraag over pepti/lactosevrije melk pagina 2
» Koek bakken
» Koek en cake van Koopmans...
» Koek verkruimelen voor taartbodem
» Vraag over pepti/lactosevrije melk pagina 2
» Koek bakken
» Koek en cake van Koopmans...
» Koek verkruimelen voor taartbodem
Pagina 1 van 1