Verveling!
+5
Kabouter
CarpeDiem
Snoes
VeryCherry
silly-one
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verveling!
Curious schreef:Hardstikke leuk toch met de camera op pad!
En voor het geval je je verder nog verveelt hier wat ideetjes (die geen/weinig geld kosten):
- lekker uitgebreid koken (hoeft niet veel geld te kosten). Gisteren al gedaan voor vrienden ;-)
- filmpjes kijken / uitzending gemist kijken (favoriet bij mij zijn bijv. afleveringen van Jong/je zal het maar zijn etc.) Ben ik eigenlijk niet echt van, films ook al gekeken afgelopen week
- je inrichting in huis eens veranderen Heb een kleine kamer waarbij dat niet mogelijk is.
- eindelijk die... administratie ordenen/ kleren uitzoeken / foto's uitzoeken en inplakken Administratie al gedaan, kleding uitzoeken ook al voor 50% gedaan, foto's zijn allemaal al ingeplakt.
- dagboek schrijven / gewoon een stuk schrijven Heb een hekel aan schrijven sorry
- die tante/oom/grootouder/kennis bezoeken die al zolang vraagt of je eens komt Opa en oma zijn dood, tantes en ooms hebben wij niet veel mee. Kennissen en vrienden werken allemaal.
- ga met je hond op pad, of leen een hond van iemand die bijv. werken is. Ben allergisch voor honden
- grote schoonmaak in bijv. klerenkast, keukenkastjes etc. Maandag al gedaan.
- jezelf verwennen: lekker badderen/douchen, maskertje van honing of yoghurt (Op internet genoeg zelfmaakmaskertjes te vinden), epileren, onzuiverheden verwijderen, scrubben etc. was gisteren zo verkouden dat ik al in bad was gaan liggen en van het tutten ben ik niet echt.
als ik er nog meer weet.. dan hoor je het nog wel. Maar lijkt me dat er genoeg is dat geen geld kost!
Maar ben net 2 uur buiten geweest een fietstocht naar de ooijpolder en daar een flinke wandeling rondom de Bizon baai gelopen. Zal zo wat foto's plaatsten want had toch mijn camera meegenomen, maar baalde wel dat ik geen SR met telelens van mij ouders had. Want heb gewoon 2 keer een reiger gemist omdat ik niet de juiste materiaal had.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik verveel me ook het rambam.
Amé wil bijna de hele dag op schoot zitten, dus ik kom nergens aan toe.
Amé wil bijna de hele dag op schoot zitten, dus ik kom nergens aan toe.
Gast- Gast
das wel lastig Weetjewel. Wil ze niks anders doen? Anders naast je zetten bij wat jij wil doen?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:das wel lastig Weetjewel. Wil ze niks anders doen? Anders naast je zetten bij wat jij wil doen?
Ze zit nu even in de box te spelen, want Mas hield me even bezig. Die zat van boven tot beneden helemaal onder de stront! Bah bah bah! Dus die heb ik onder de douche gezet net.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Theedoosje schreef:das wel lastig Weetjewel. Wil ze niks anders doen? Anders naast je zetten bij wat jij wil doen?
Ze zit nu even in de box te spelen, want Mas hield me even bezig. Die zat van boven tot beneden helemaal onder de stront! Bah bah bah! Dus die heb ik onder de douche gezet net.
ooow gatver Gelukkig is hij nu weer lekker schoon. En tja dan moest ze zichzelf toch ff vermaken
Gast- Gast
@ Silly: Vanavond is er een poëziefestival in de stad . Onbederf'lijk Vers. Op veel verschillende plekken (café, bieb etc.). Of is dat nu reclame? Na ja, waarschijnlijk ben je daar ook niet in geïnteresseerd . Ik vind het heel leuk en het werkt tegen verveling!
Gast- Gast
Welke cafe's june? Misschien dat ik iemand zo gek krijg om een biertje te gaan drinken en dan spontaan in zo een café te komen
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt PM, ik wil toch niet te veel reclame maken, ook al is het vrijwillig allemaal . Google is je beste vriend ook trouwens in dit geval, maar je PM nog meer .
Ik ga nu! Fijne avond!
Ik ga nu! Fijne avond!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verveling!
» Verveling! Tips?
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
» Verveling! Tips?
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: