Ontpillen
+18
Jelin
meisje
Jade
CCC
**_pearl_**
Supertalentje
Flower_L
Alyssa
Tania
Happydobby
Laced
Annie24
Printje
Mida4you
Muppetje
PapillonRose
kwak
Ellebel
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ontpillen
Kruumel schreef:Je hoeft inderdaad niet te intpillen om zwanger te worden, je bent meteen na t stoppen met de pil vruchtbaar.Mijn eerste cyclus was 28 dagen. Die hebben we afgewacht tot we gingen proberen zwanger te raken. De volgende cyclus was 27 dagen en daarna was ik zwanger.
Ik heb 13 jaar de pil geslikt.
Ik heb het toch ook niet over vruchtbaarheid? Ik geloof best dat ik vruchtbaar ben en evengoed zwanger kan raken met een lange cyclus. Ik ben gewoon benieuwd hoe lang het duurde voordat de cyclus regelmatig (als in 28-35 dagen) werd na pilgebruik.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Mijn cyclus was meteen na het stoppen met de pil weer erg netjes en regelmatig... Maar het valt wel op dat m'n menstruatie veel minder heftig was dan voor ik aan de pil ging, vooral qua pijn. Zo heb ik vijf cycli gehad tot ik ineens weer ouderwets lag te creperen op de bank van de pijn. En in die zesde ronde bleek ik zwanger. Kan toeval zijn, maar toch heb ik het gevoel dat alles toen pas weer echt ging werken zeg maar.
Gast- Gast
Printje schreef:Mirjam4you schreef:Ik heb ook geen idee, was in 1x zwanger.
+1 ik was ook meteen zwanger, ik dacht dat ik aan het 'ontpillen' was, had allerlei vage klachten maar ik was gewoon zwanger hahahaha.
Hier hetzelfde.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik ben in juni gestopt en heb daarna een cyclus gehad van 24 en 22 dagen. Nu ben ik blij dat ik een redelijk normale cyclus heb. Ik weet dat onregelmatige cyclus heb, maar tot nu toe is hij vrij regelmatig.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas kwam er bij mij maar 1 cyclus in 8 maanden. Ik blijk een lichte vorm van pco te hebben. Met 50 mg clomid had ik een cyclus van 28 en de 2de ronde zwanger
Gast- Gast
Ik was na 11 of 12 jaar de pil slikken gestopt en had opzich wel een regelmatige cyclus maar na een maand of 3 voelde ik dat ik anders en beter in mijn vel zat, alsof het toen allemaal goed uit mijn lichaam was. Ik was dan ook na 3 cyclussen zwanger.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Wow wat zijn hier veel meiden snel zwanger geraakt.
Mijn cyclus van voor de pil weet ik niet (toen was ik heel jong).
Laatste half jaar is hij stabiel (26-29 dagen) en het 1e half jaar nadat ik gestopt was was het verschillend tusen de 26 en 33.
Mijn cyclus van voor de pil weet ik niet (toen was ik heel jong).
Laatste half jaar is hij stabiel (26-29 dagen) en het 1e half jaar nadat ik gestopt was was het verschillend tusen de 26 en 33.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Wow wat zijn hier veel meiden snel zwanger geraakt.
De meeste meiden die problemen hebben met zwanger worden/blijven zal je eerder op een ander forum vinden waar nog meer meiden in eenzelfde positie zitten dan hier Als je bv op zwangerschapspagina.nl kijkt is er een speciaal gedeelte voor meiden die hulp nodig hebben bij het zwanger worden en daar is het (helaas) ontzettend druk
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn cyclus was na ong 8 jaar aan de pil gelijk 29 dagen, dat is hij ook gebleven.
Wel merkte ik dat ik de 1ste 3 maanden zonder hormonen veel 'voelde', zo was ik bijv. heel erg misselijk voordat ik ongesteld moest worden. Na 3 maanden zijn wij gaan proberen voor een kindje (daarvoor anticonceptie gebruikt) en was ik meteen zwanger.
Wel merkte ik dat ik de 1ste 3 maanden zonder hormonen veel 'voelde', zo was ik bijv. heel erg misselijk voordat ik ongesteld moest worden. Na 3 maanden zijn wij gaan proberen voor een kindje (daarvoor anticonceptie gebruikt) en was ik meteen zwanger.
Gast- Gast
Jeetje zeg wat een reactie. Er staat toch nergens dat ik dat specifiek over jouw situatie typ. Ik heb het gewoon over pntpillen in het algemeen. Veel vrouwen denken namelijk dat je als je zwanger wil worden beter eerst kunt ontpillen.Ellebel schreef:Kruumel schreef:Je hoeft inderdaad niet te intpillen om zwanger te worden, je bent meteen na t stoppen met de pil vruchtbaar.Mijn eerste cyclus was 28 dagen. Die hebben we afgewacht tot we gingen proberen zwanger te raken. De volgende cyclus was 27 dagen en daarna was ik zwanger.
Ik heb het toch ook niet over vruchtbaarheid? Ik geloof best dat ik vruchtbaar ben en evengoed zwanger kan raken met een lange cyclus. Ik ben gewoon benieuwd hoe lang het duurde voordat de cyclus regelmatig (als in 28-35 dagen) werd na pilgebruik.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Caresses schreef:Wow wat zijn hier veel meiden snel zwanger geraakt.
De meeste meiden die problemen hebben met zwanger worden/blijven zal je eerder op een ander forum vinden waar nog meer meiden in eenzelfde positie zitten dan hier Als je bv op zwangerschapspagina.nl kijkt is er een speciaal gedeelte voor meiden die hulp nodig hebben bij het zwanger worden en daar is het (helaas) ontzettend druk
Ik denk dat dat meer te maken heeft met dat dat een heel groot forum is (ruim 39000 leden) dat alleen maar over zwangerschap gaat. Dit is een meer algemeen forum met nog geen 2000 leden dus dan zitten er verhoudingsgewijs natuurlijk maar weinig mensen tussen die en bezig zijn met zwanger worden en waarbij het dan ook nog heel moeilijk gaat. De mensen die hier altijd al posten zullen het hiet ongetwijfeld ook wel posten als het zwanger worden niet wil lukken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
die topics hebben we op dit forum toch ook!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Kruumel schreef:Jeetje zeg wat een reactie. Er staat toch nergens dat ik dat specifiek over jouw situatie typ. Ik heb het gewoon over pntpillen in het algemeen. Veel vrouwen denken namelijk dat je als je zwanger wil worden beter eerst kunt ontpillen.Ellebel schreef:Kruumel schreef:Je hoeft inderdaad niet te intpillen om zwanger te worden, je bent meteen na t stoppen met de pil vruchtbaar.Mijn eerste cyclus was 28 dagen. Die hebben we afgewacht tot we gingen proberen zwanger te raken. De volgende cyclus was 27 dagen en daarna was ik zwanger.
Dat valt nu toch ook wel weer mee?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ik heb 10 jaar de pil gebruikt, sinds ik gestopt ben elke keer een cyclus van 28 dagen. Voordat ik aan de pil ging was ik heel onregelmatig en weken lang achter elkaar ongesteld.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Zo raar is haar reactie toch niet? Ze geeft gewoon aan dat ze het helemaal niet over het vruchtbaar zijn heeft, maar wel over het feit wanneer je cyclus terug 'normaal' werd.Kruumel schreef:Jeetje zeg wat een reactie. Er staat toch nergens dat ik dat specifiek over jouw situatie typ. Ik heb het gewoon over pntpillen in het algemeen. Veel vrouwen denken namelijk dat je als je zwanger wil worden beter eerst kunt ontpillen.Ellebel schreef:Kruumel schreef:Je hoeft inderdaad niet te intpillen om zwanger te worden, je bent meteen na t stoppen met de pil vruchtbaar.Mijn eerste cyclus was 28 dagen. Die hebben we afgewacht tot we gingen proberen zwanger te raken. De volgende cyclus was 27 dagen en daarna was ik zwanger.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: