Grrrrrrr shit!!!
+9
Sterre
Polly
SuperGrover
Snoes
Kabouter
Tullow
Marin
FireButterfly
Zora
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Grrrrrrr shit!!!
Ik volg een schakeljaar vóór mijn master. Vandaag zou ik tentamen s.tatistiek hebben. Hét vak dat mij zooooo slecht ligt. Ik heb er dan ook echt keihard voor geleerd het hele weekend, een extra vrije dag genomen gisteren, en vanochtend nog extra lopen stressen. Komen we daar, hebben die *&^(%^%$***-mensen van de tentamenhal zich verrekend en passen wij er als schakelstudenten niet bij! Een nieuwe zaal vinden voor 150 man was natuurlijk ook niet zo snel mogelijk, dus het is gewoon helemaal niet doorgegaan
Volgende week zal het waarschijnlijk nu worden... niet alleen zal ik dan weer een dag vrij moeten nemen, maar vandaag was mijn piek ik had nu echt eens het idee dat ik alles snapte. Volgend weekend zal ik gewoon weer keihard moeten leren en hopen dat de kennis van nu een beetje blijft hangen... Grrrrrr!!!
Zo!
Jullie nog frustraties??
Volgende week zal het waarschijnlijk nu worden... niet alleen zal ik dan weer een dag vrij moeten nemen, maar vandaag was mijn piek ik had nu echt eens het idee dat ik alles snapte. Volgend weekend zal ik gewoon weer keihard moeten leren en hopen dat de kennis van nu een beetje blijft hangen... Grrrrrr!!!
Zo!
Jullie nog frustraties??
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Grrrrrrr shit!!!
Wat klinkt dit frustrerend.
Ik zit een mail te typen maar het lukt niet echt.
Ik zit een mail te typen maar het lukt niet echt.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
He wat stom Zora! Balen dat je dan net in zo'n flow zat..probeer dat volgende week maar weer te krijgen!
Ik moet een moeilijke mail schrijven en zie er tegenop.
Ik moet een moeilijke mail schrijven en zie er tegenop.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_, heel veel succes. Ik heb zelf net de moeilijke mail waar ik veel moeite mee had, verzonden.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Goed zo! Ik moet nog beginnen
Marin- Lady Post-a-lot
Balen, Zora!
In ieder geval weet je volgende week zeker dat je extra goed hebt geleerd. Probeer de stof deze week in ieder geval nog een paar keer door te lezen, dan blijft het wellicht wat beter hangen.
Mijn hoofdpijn, wat ik zeker al een hele week heb, frustreert mij!
In ieder geval weet je volgende week zeker dat je extra goed hebt geleerd. Probeer de stof deze week in ieder geval nog een paar keer door te lezen, dan blijft het wellicht wat beter hangen.
Mijn hoofdpijn, wat ik zeker al een hele week heb, frustreert mij!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Is inderdaad heel slecht geregeld. Van tevoren hoorden wij dit soort berichten wel vaker, maar goed, je hoort altijd de zeikberichten wel, de positieve niet... wij dachten dus dat het wel zou meevallen. Ik snap van hun kant ook wel dat het heel moeilijk plannen is, met een schakelinstelling die zo groot als de onze is, maar die we mee moet doen met de reguliere tentamens van de universiteit, maar toch. Grr! Inderdaad deze week af en toe toch maar even nog wat leren.
@ Wat vervelend van je hoofdpijn Tullow. Ik ben er helaas zeer bekend mee. Enig idee hoe het komt? Misschien een nachtje op een ander kussen slapen? Helpt soms bij mij om het ritme even te doorbreken...
@ Joy, sterkte met je moeiijke mail! Persoonlijk moeilijk of zakelijk moeilijk?
@ Wat vervelend van je hoofdpijn Tullow. Ik ben er helaas zeer bekend mee. Enig idee hoe het komt? Misschien een nachtje op een ander kussen slapen? Helpt soms bij mij om het ritme even te doorbreken...
@ Joy, sterkte met je moeiijke mail! Persoonlijk moeilijk of zakelijk moeilijk?
Zora- Ratel
Dat is wel heel erg balen en slecht ook Zora. Je zou toch juist verwachten met zoveel schakelstudenten dat ze weten hoe ze dat aan moeten pakken. Zal de eerste keer niet zijn voor ze.
Ik baal met name van mezelf..het lukt me niet echt om veel te doen voor school. Al ben ik redelijk bezig geweest vandaag, vindt het niet genoeg.
Ik baal met name van mezelf..het lukt me niet echt om veel te doen voor school. Al ben ik redelijk bezig geweest vandaag, vindt het niet genoeg.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik heb in ieder geval al een reactie op mijn klachtenmail. Een heel onbevredigende (ze gaan kijken wat ze kunnen doen..) maar wel netjes.
@ Kabouter: even laten voor wat het is! Soms heb je gewoon je dag even niet wat dat betreft, en je hoeft je niet schuldig voelen want je bent wél bezig geweest
@ Kabouter: even laten voor wat het is! Soms heb je gewoon je dag even niet wat dat betreft, en je hoeft je niet schuldig voelen want je bent wél bezig geweest
Zora- Ratel
Persoonlijk én zakelijk moeilijk, vragen of m'n vader me financieel bij wil staan zolang ik geen baan heb Maar het lukt me nu niet, morgen weer een kans. Wel drie sollicitatiebrieven geschreven, dus dat is heel wat
En lekker, aan die mail heb je ook niets.. maar goed, ze antwoorden in elk geval.
En lekker, aan die mail heb je ook niets.. maar goed, ze antwoorden in elk geval.
Marin- Lady Post-a-lot
Oeh, dat is inderdaad heeeeel moeilijk Joy. Van wat ik er van weet, dacht ik, lijkt jouw vader best wel erg op mijn vader. Kan me voorstellen dat ik dat ook heeeeel moeilijk zou vinden!
Zora- Ratel
Ja ik vind het echt verschrikkelijk om te moeten doen, maar zie ook geen andere uitweg. Kan de huur deze maand niet meer betalen, dus ik zal gewoon wel moeten. Al is het tijdelijk. Ik wil gewoon echt m'n huis niet uit.
(maar nu ga ik eerst even lekker uiteten met m'n oom en tante die me ook wel onder hun hoede nemen, dat is heel fijn).
(maar nu ga ik eerst even lekker uiteten met m'n oom en tante die me ook wel onder hun hoede nemen, dat is heel fijn).
Marin- Lady Post-a-lot
Dat is wel erg slecht geregeld, Zora! Hopen dat je volgende week weer een piekmoment hebt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Poeh, het tt van vandaag staat nu online. Ik kan me niet beheersen, vanavond toch maar proberen te maken
Zora- Ratel
Zora schreef:Poeh, het tt van vandaag staat nu online. Ik kan me niet beheersen, vanavond toch maar proberen te maken
Is meteen ook een goede oefening voor volgende week! Succes met maken .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Succes! Ik wil je wel helpen met s.tatistiek, als jij me helpt met pe die pe da Ik vind s.tatistiek leuk. Gelukkig ligt het nog op me te wachten.
Nee even serieus, echt slecht geregeld joh. Hopelijk komt het goed! Zie het als een voordeel, je hebt nu nog een tentamen om te oefenen.
Nee even serieus, echt slecht geregeld joh. Hopelijk komt het goed! Zie het als een voordeel, je hebt nu nog een tentamen om te oefenen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou 'm gehaald hebben. Weet niet of ik daar nou blij mee ben of niet, maar voor nu hou ik het op blij
Thanks voor het aanbod SG, haha!
Thanks voor het aanbod SG, haha!
Zora- Ratel
Dat is een teken dat je het goed beheerst! Komt helemaal goed!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Dat is een teken dat je het goed beheerst! Komt helemaal goed!
Haha en nu nog dit vasthouden ga lekker veel oefenen dit weekend, en dan 'm awesome maken
Zora- Ratel
Goed zo Zora, that's the spirit! En fijn om te weten dat je 'm gehaald zou hebben. Schrale troost, maar het biedt wel hoop voor de volgende keer!
Marin- Lady Post-a-lot
Dat is balen Zora!! Maar hopelijk lukt het volgende week nu nóg beter omdat je nu 2x gaat leren
Dat wordt een 10
Dat wordt een 10
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly schreef:Dat is balen Zora!! Maar hopelijk lukt het volgende week nu nóg beter omdat je nu 2x gaat leren
Dat wordt een 10
Haha uhm het blijft wel statistiek he
Zora- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: