ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd
+11
Vanilla Queen
Raindrop
Ella
Lavendel
Nora
Makamba
Jerry
Pussycat
TGR
Rush
Prosecco
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd
Ik stuurde een collega een bericht: jaaa de oude heren snappen niks van twitter, kunnen we een afspraak maken dat jij het ze uitlegt?
Stuurt die muts mij een berichtje terug dat dat kan, en een cc aan de 2 bazen.
Ik zit hier knalrood te wezen!!!
Ik vrees dat ze pissig gaan zijn, dat is mijn straf.
Jullie wel eens zoiets meegemaakt?
Stuurt die muts mij een berichtje terug dat dat kan, en een cc aan de 2 bazen.
Ik zit hier knalrood te wezen!!!
Ik vrees dat ze pissig gaan zijn, dat is mijn straf.
Jullie wel eens zoiets meegemaakt?
Gast- Gast
Re: ah shit...een cc-tje verkeerd gestuurd
Lekker bijdehand van je collega!!!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wat onnozel van je collega..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja ze was er zelf ook van geschrokken en zei dat ze het wel recht ging praten. Vraag me af hoe. Muts.
Gast- Gast
Ik zou persoonlijk wachten. Het is geen zware belediging en wellicht kunnen ze er wel om lachen. Dan maakt ze het zelf nogal zwaar. Als de heren bij jullie komen kan ze het altijd nog rechtzetten.Charlie schreef:Ja ze was er zelf ook van geschrokken en zei dat ze het wel recht ging praten. Vraag me af hoe. Muts.
Maargoed, ben ook niet zo'n held haha
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nouja, er staat "oude heren" geen "debielen" of zo. Denk je niet dat het mee valt? Ik hoop voor je dat ze er niet over vallen. Niet heel slim van je collega.
Gast- Gast
Volgens mij heb je gewoon samengevat hoe het zit. Je bazen zijn twee oude heren die niets van Twitter snappen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Haha ik vind het wel grappig. Als ze een beetje humor hebben dan kunnen zij er ook wel om lachen...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat stom van je collega. Maar ook niet bijster slim van jou om dat te mailen
Gast- Gast
Ik wilde een keer een smsje naar een vriendin sturen over een jongen waar ik een beetje mee aan het daten was. Heb hem toen per ongeluk naar een andere date gestuurd
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Ik wilde een keer een smsje naar een vriendin sturen over een jongen waar ik een beetje mee aan het daten was. Heb hem toen per ongeluk naar een andere date gestuurd
Oww, en toen?
Ik heb het wel es gehad dat ik en vriendin een bericht wou sturen over diegene waarmee ik op dat moment op date was, stuurde ik het naar hem! Was overigens een leuke sms, maar toch was het niet nodig geweest dat hij het ontving.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Oeps/... Opzich valt je opmerking nog wel mee. Ligt er aan hoe relaxt de oude heren zijn denk ik Vind het vooral erg dom van je collega trouwens.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Nouja dom.. ik neem aan dat ze bewust hun namen ingevoerd heeft voor ze het mailtje verstuurde. Als ze gewoon had gereplyed op jouw mailtje stonden ze er niet in toch? Hoe kun je nou zoiets perongeluk doen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
+1Lavendel schreef:Nouja dom.. ik neem aan dat ze bewust hun namen ingevoerd heeft voor ze het mailtje verstuurde. Als ze gewoon had gereplyed op jouw mailtje stonden ze er niet in toch? Hoe kun je nou zoiets perongeluk doen?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Nora schreef:Oeps/... Opzich valt je opmerking nog wel mee. Ligt er aan hoe relaxt de oude heren zijn denk ik Vind het vooral erg dom van je collega trouwens.
+1 En volgens mij heeft die collega dat gewoon expres gedaan. Beetje stom.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik vind de inhoud van jouw mailtje niet dusdanig erg dat die "oude heren" een goede reden hebben om boos te zijn hoor. Wel een beetje stom van je collega om ze te cc'en.
Gast- Gast
Ow ja ik heb wel eens zoiets doms gedaan.
Ik had mijn baas gestuurd of ze zin had in seks zo'n typisch oma-figuur).
(Als je het email adres intoetst komt er automatisch in beeld naar welke mail adressen je kan sturen, en ik klikte schijnbaar verkeerd.)
Ze stuurde me een mailtje terug dat mijn vent dat vast niet leuk zou vinden dat geflirt met de baas, en ow ja.. of ik aub binnen werktijd met mijn werk kon bezig zijn. :affraid:
(Als je het email adres intoetst komt er automatisch in beeld naar welke mail adressen je kan sturen, en ik klikte schijnbaar verkeerd.)
Ze stuurde me een mailtje terug dat mijn vent dat vast niet leuk zou vinden dat geflirt met de baas, en ow ja.. of ik aub binnen werktijd met mijn werk kon bezig zijn. :affraid:
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de inhoud van je mailtje nog wel meevallen, het is maar net hoe deze 'oude heren' zijn en hoe ze het opvatten. Ben benieuwd of je er nog wat van hoort.
Wel vreemd van je collega overigens. Je zet toch heel bewust mensen in een CC? Het is niet dat je per ongeluk op reply all drukt of zo.
Wel vreemd van je collega overigens. Je zet toch heel bewust mensen in een CC? Het is niet dat je per ongeluk op reply all drukt of zo.
Gast- Gast
Hmm... dit kan niet 'per ongeluk' zijn gegaan toch? Je voert die cc juist in... Of ik snap er niks van haha!
Vind het opeens niet schokkend wat erin stond, bedoel je was erg netjes toch... Het kan ook gezien worden als grapje. Ben in elk geval benieuwd hoe het is afgelopen!
Heb gelukkig per mail nog nooit zoiets gehad, wel per sms...
Vind het opeens niet schokkend wat erin stond, bedoel je was erg netjes toch... Het kan ook gezien worden als grapje. Ben in elk geval benieuwd hoe het is afgelopen!
Heb gelukkig per mail nog nooit zoiets gehad, wel per sms...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heeft ze bewust gedaan tenzij mailtjes altijd cc de bazen gaan en het automatisme was.Charlie schreef:Ja ze was er zelf ook van geschrokken en zei dat ze het wel recht ging praten. Vraag me af hoe. Muts.
Gast- Gast
Hahaha naar wie had je het dan willen sturen dan?? Ik zou me echt kapot schamenVanilla Queen schreef:Ow ja ik heb wel eens zoiets doms gedaan.
Gast- Gast
Ik vind het zelf niet zo'n grove belediging, mijn leidinggevende zou er denk ik niet van wakker liggen. Wel vraag ik me af hoe je per ongeluk twee mensen kunt toevoegen in het cc-vak?
Gast- Gast
Vanilla Queen schreef:Ow ja ik heb wel eens zoiets doms gedaan.
Hahahahaha! Ik moest hier toch wel heel erg om lachen. Zou mijn baas niet meer onder ogen durven komen. Heb je er verder ooit nog wat over gehoord?
Makamba- Kletskop
Twellie schreef:Ik vind het zelf niet zo'n grove belediging, mijn leidinggevende zou er denk ik niet van wakker liggen. Wel vraag ik me af hoe je per ongeluk twee mensen kunt toevoegen in het cc-vak?
+1
Makamba- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: