Oh shit... Ik wil een baby...
+6
SarahKey
liesje
Parel
Tania
Susan
Marin
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oh shit... Ik wil een baby...
Sinds een paar weken heb ik ontzettend last van babykriebels. Ik wil nog een kindje! Het is echt zo'n oergevoel, wat ik de vorige keren ook had.
Alleen nu is de situatie iets anders, want mijn man is gesteriliseerd na de geboorte van de tweede.
We hebben een behoorlijk leeftijdsverschil (man is 50 en ik ben 29) en we vonden het allebei geen optie meer om nog een kindje te krijgen gezien de leeftijd van mijn man. Dat vind ik trouwens nog steeds en nee, ik wil ook echt geen andere man of een zaaddonor. Eigenlijk wil ik helemaal niks met dit topic, maar ik wilde het gewoon van me af schrijven en hoop dan maar dat het vanzelf weer over gaat...
Alleen nu is de situatie iets anders, want mijn man is gesteriliseerd na de geboorte van de tweede.
We hebben een behoorlijk leeftijdsverschil (man is 50 en ik ben 29) en we vonden het allebei geen optie meer om nog een kindje te krijgen gezien de leeftijd van mijn man. Dat vind ik trouwens nog steeds en nee, ik wil ook echt geen andere man of een zaaddonor. Eigenlijk wil ik helemaal niks met dit topic, maar ik wilde het gewoon van me af schrijven en hoop dan maar dat het vanzelf weer over gaat...
Gast- Gast
Re: Oh shit... Ik wil een baby...
Oooh jee Prittje Niet handig dit!
Ik denk dat die babykriebels altijd wel blijven, dat je gewoon af en toe zo'n fase hebt van whaaaa ik wil weer!
Ik zou het gewoon lekker op z'n beloop laten, dat waait wel weer over. Ik denk dat je rationeel wel weet dat het niet meer gaat gebeuren, maar dat dat het misschien nog net even iets sterker maakt, de wetenschap dat het toch echt niet meer gaat gebeuren. Maar gelukkig heb je twee hele lieverds (ja cliché en dooddoener, ik weet het, maar het is wel zo!)
Ik denk dat die babykriebels altijd wel blijven, dat je gewoon af en toe zo'n fase hebt van whaaaa ik wil weer!
Ik zou het gewoon lekker op z'n beloop laten, dat waait wel weer over. Ik denk dat je rationeel wel weet dat het niet meer gaat gebeuren, maar dat dat het misschien nog net even iets sterker maakt, de wetenschap dat het toch echt niet meer gaat gebeuren. Maar gelukkig heb je twee hele lieverds (ja cliché en dooddoener, ik weet het, maar het is wel zo!)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ken het gevoel...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken het wel een beetje. Ik wil ook een baby en hoewel het hier wel zou kunnen hebben we toch besloten om het niet te doen. Vooral om gezondheidsredenen, het is gewoon echt verstandiger. Maar oh wat zou ik graag nog een babytje willen.
Ik hoop voor je dat je gevoel snel minder wordt, want het is wel echt heel vervelend als het echt geen optie meer is.
Ik hoop voor je dat je gevoel snel minder wordt, want het is wel echt heel vervelend als het echt geen optie meer is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Het zal ook inderdaad wel zo'n fase zijn, maar dan hoop ik echt dat ie snel over is! Ik weet dat het niet kan en ik ben ook ontzettend blij en trots op mijn 2 kids, maar als ik dan weer Babyboom zie en zo'n pasgeboren baby zie,dan wil ik dat ook! Alles in me schreeuwt dat!
Overigens heb ik het er wel met man over hoor en die voelt zich dan weer heel schuldig omdat ie zou oud is. (Kan ie ook niets aan doen natuurlijk...)
@Susan: is het bij jullie ook echt uitgesloten?
Overigens heb ik het er wel met man over hoor en die voelt zich dan weer heel schuldig omdat ie zou oud is. (Kan ie ook niets aan doen natuurlijk...)
@Susan: is het bij jullie ook echt uitgesloten?
Gast- Gast
Ik heb het ook!
Maar bij ons kan het gewoon nog niet, en het is echt met vlagen, ik kan ook nog goed relativeren en ik weet waarom het gewoon niet kan zeg maar.
Maar bij ons kan het gewoon nog niet, en het is echt met vlagen, ik kan ook nog goed relativeren en ik weet waarom het gewoon niet kan zeg maar.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
+ 1 maar hier ook een man die gesteriliseerd is en waar een derde er niet komt. Soms best lastig dat gevoelSusan schreef:Ik ken het gevoel...
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik wil ook een baby, maar voor ons is de tijd nog niet daar.
Gast- Gast
Het is niet honderd procent uitgesloten, maar de kans is denk ik wel klein.
Susan- Lady Post-a-lot
Jip83 schreef:Ik wil ook een baby, maar voor ons is de tijd nog niet daar.
Als jullie em nou maken, voed ik em wel op tot de tijd daar is voor jullie
Gast- Gast
Lastig zulke kriebels. Vooral als je het weet dat je echt niets meer met die kriebels kan doen.
Ik heb ook zulke kriebels, al schiet het ziekenhuis gedoe helemaal niet op dus ik kan nog niet zoveel met die kriebels doen zonder hormonen of andere dingen.
Ik heb ook zulke kriebels, al schiet het ziekenhuis gedoe helemaal niet op dus ik kan nog niet zoveel met die kriebels doen zonder hormonen of andere dingen.
Laatst aangepast door SarahKey op vr 24 mei 2013 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Pritt schreef:Jip83 schreef:Ik wil ook een baby, maar voor ons is de tijd nog niet daar.
Hahaha, grapjurk. De tijd is nog niet daar dat ik een baby in mijn buik wil. ja ik wil het wel, maar ik wil ook nog andere dingen doen die niet met een baby in mijn buik kunnen
Gast- Gast
Dat is ook lastig SarahKey! Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt!
Susan, jij hebt dat al best lang hè, die babykriebels? Wat zijn de bezwaren?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Pritt schreef:Jip83 schreef:Ik wil ook een baby, maar voor ons is de tijd nog niet daar.
Hahaha, grapjurk. De tijd is nog niet daar dat ik een baby in mijn buik wil. ja ik wil het wel, maar ik wil ook nog andere dingen doen die niet met een baby in mijn buik kunnen
Ik kan ook nog draagmoeder worden!
Gast- Gast
Pritt, je wil wel erg graag geloof ik
Hier is een 4e niet uitgesloten, maar ik heb bij vlagen dat ik echt nu nu nu nu wil en soms vind ik het ook wel prima, kan ik oprecht zeggen dat ik denk dat het niet meer zal gebeuren. Heel wispelturig eigenlijk. Het gevoel van een baby willen ken ik dus wel, maar niet dat het eigenlijk echt niet meer kan. Dat lijkt me toch wel moeilijk.
Hier is een 4e niet uitgesloten, maar ik heb bij vlagen dat ik echt nu nu nu nu wil en soms vind ik het ook wel prima, kan ik oprecht zeggen dat ik denk dat het niet meer zal gebeuren. Heel wispelturig eigenlijk. Het gevoel van een baby willen ken ik dus wel, maar niet dat het eigenlijk echt niet meer kan. Dat lijkt me toch wel moeilijk.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Ik wil het ook echt graag. Maar het kan gewoon niet en dat is inderdaad frustrerend.
Ook voor mijn man hoor, hij had er ook nog best eentje bij gewild als hij wat jonger was. Maar dat is ie dus niet... En wat dat betreft is ons leeftijdsverschil gewoon heel erg balen!
Ook voor mijn man hoor, hij had er ook nog best eentje bij gewild als hij wat jonger was. Maar dat is ie dus niet... En wat dat betreft is ons leeftijdsverschil gewoon heel erg balen!
Gast- Gast
Is de pleegzorg niets voor jullie? Of adoptie al is dat wel weer een hele grote stap.
SarahKey schreef:Is de pleegzorg niets voor jullie? Of adoptie al is dat wel weer een hele grote stap.
Pleegzorg hebben we wel eens overwogen, al vraag ik me af hoe dat voor onze eigen kinderen is.
Gast- Gast
Hoe oud zijn je kinderen Pritt?
Ik wil ook een baby maar mijn lijf werkt helaas niet mee
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Pritt schreef:Dat is ook lastig SarahKey! Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt!
Zoals hij er nu instaat wil Dion het bij twee kinderen houden. Ergens begrijp ik dat ook wel want ons gezinsleven is al best pittig en aan de ene kant verlang ik zelf ook wel naar een periode met meer tijd voor mezelf, aan de andere kant heb ik gewoon dat beeld van mezelf als moeder van drie of zelfs vier kinderen en zou ik gewoon heel graag nog een kind hebben. Het lijkt me wel ontzettend zwaar de eerste periode, dus ik kan me de bezwaren wel indenken, maar als de kinderen allemaal groter zijn lijkt het me heel leuk.
En daarbij zou ik gewoon zo graag al die dingen nog eens meemaken, de spannende tijd van het ervoor gaan, de positieve test, de zwangerschap, de bevalling, de kraamtijd, de babytijd (hoewel dus waarschijnlijk loodzwaar). Hij voelt die verlangens niet, hij ziet het gewoon praktisch.
Susan- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:Hoe oud zijn je kinderen Pritt?
Balen Razz!
Onze kinderen zijn 7 en 2,5.
Gast- Gast
Susan schreef:Pritt schreef:Dat is ook lastig SarahKey! Hopelijk zijn jullie snel aan de beurt!
Zoals hij er nu instaat wil Dion het bij twee kinderen houden. Ergens begrijp ik dat ook wel want ons gezinsleven is al best pittig en aan de ene kant verlang ik zelf ook wel naar een periode met meer tijd voor mezelf, aan de andere kant heb ik gewoon dat beeld van mezelf als moeder van drie of zelfs vier kinderen en zou ik gewoon heel graag nog een kind hebben. Het lijkt me wel ontzettend zwaar de eerste periode, dus ik kan me de bezwaren wel indenken, maar als de kinderen allemaal groter zijn lijkt het me heel leuk.
En daarbij zou ik gewoon zo graag al die dingen nog eens meemaken, de spannende tijd van het ervoor gaan, de positieve test, de zwangerschap, de bevalling, de kraamtijd, de babytijd (hoewel dus waarschijnlijk loodzwaar). Hij voelt die verlangens niet, hij ziet het gewoon praktisch.
Heel herkenbaar dit! Ik wil het ook nog eens meemaken!
Wel lastig dat jullie wat dat betreft niet op een lijn zitten.
Gast- Gast
Ik herken het ook wel, al weet ik dat het nu nog niet kan i.v.m lastige tijd crisis bij vriend op het werk, we willen nu nog genieten en wat meer zekerheid voor de toekomst.
Onze zoon wordt in Augustus 2 en we willen zo rond zijn 4de jaar zwanger zijn of er weer voor gaan. Als dit mogelijk is.
Onze zoon wordt in Augustus 2 en we willen zo rond zijn 4de jaar zwanger zijn of er weer voor gaan. Als dit mogelijk is.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, mag ik ook?? Soms word ik echt gek van mezelf...
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Soortgelijke onderwerpen
» Shit!
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Sorry, maar: dikke shit
» Shit ik ben dronken
» Heavy shit
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Sorry, maar: dikke shit