DagCafé
+21
Qiara
Sjaantje
Oasis
Raindrop
PluDan
TwistedAngel
luenca
Chocolate Cookie
Tullow
Rush
Lotus
FireButterfly
Erin
VeryCherry
Snoes
Suus
Jade
Susan
ExpressoB
Bimbam
Burn
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Storm schreef:Mag ik je een tip geven? Je had in plaats van water ook brood kunnen kopen of beleg water komt gewoon uit de kraan dus dat is goedkoper dan flessen water halen.ExpressoB schreef:Lily schreef:ik meende ook dat het iets van 35 euro was. En mocht m`n auto straks niet te duur uitvallen mag je dat eventueel wel van mij lenen hoor
Dat is heel erg lief van jou.
Ik ging vanmorgen even naar de Aldi en kocht alleen wat onder de euro was. Kwam met komkommer, rijstwafels, 6pack water, zakje chips, biscuitjes thuis (€2,77) had nog iets van 4euro in mijn portomonne. Heb voor vanavond gelukkig nog wel eten in huis.
Goeie Storm!
Gast- Gast
Reva schreef:Denken jullie even aan Lexie Die is nu onder narcose
Denk de hele tijd al aan onze Lex.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Lily schreef:ik meende ook dat het iets van 35 euro was. En mocht m`n auto straks niet te duur uitvallen mag je dat eventueel wel van mij lenen hoor
Ik ging vanmorgen even naar de Aldi en kocht alleen wat onder de euro was. Kwam met komkommer, rijstwafels, 6pack water, zakje chips, biscuitjes thuis (€2,77) had nog iets van 4euro in mijn portomonne. Heb voor vanavond gelukkig nog wel eten in huis.
HUH, voor 2,77?????
Hoe doe je dát, hilarisch.
Naar de Aldi gaan hahaha. Zegt die kassa vrouw; nee 2 euro zeuven en zeuventig, dus gaf haar Zeven! cent erbij:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb denk ik iets gemist, wat voor operatie krijgt ze?Reva schreef:Denken jullie even aan Lexie Die is nu onder narcose
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja maar omdat je al een baan hebt wordt er geen loofheffingskorting toegepast, en met al die belasting die er dan af gaat is het goed mogelijk dat je maar 4 euro ofzo overhoudt..Theedoosje schreef:Daisy schreef:@TD, dan zou ik je het afraden! want uiteindelijk hou je er netto 4 euro van over..
Je werkt maar 3/4 uurtjes op een zaterdag.
En jij misschien nog minder omdat het je 2e baan zou zijn.
(ik werk bij t.nt en dat contract is mij ook aangeboden)
Huh hoe bedoel je houdt er maar 4 euro van over? Dacht dat ze zei 8 euro nog wat... maar goed op gesprek gaan kan geen kwaad en dan kan ik alles vragen.
Gast- Gast
Hmm ok Storm, dat klinkt wel erg weinig....maar dan denk ik weer, beter iets dan niets...maar 4 euro is wel weinig.
Gast- Gast
Hallo meiden!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:Mag ik je een tip geven? Je had in plaats van water ook brood kunnen kopen of beleg water komt gewoon uit de kraan dus dat is goedkoper dan flessen water halen.ExpressoB schreef:Lily schreef:ik meende ook dat het iets van 35 euro was. En mocht m`n auto straks niet te duur uitvallen mag je dat eventueel wel van mij lenen hoor
Brood heb ik nog. Ik hergebruik die flesjes altijd! Voor mee te nemen met limo of roosvicee, daarom koop ik ze 1 x in de 2weken ofzo. 65cent.
Nu vooral heel erg lui haha!Theedoosje schreef:heeeej Sjaaaaaaaaan!! En hoe voel je je?
En dit touchscreen typt voor geen meter dus vergeef me eventuele fouten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Burn, Lexie heeft een navelbreuk geloof ik.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nog een tip als je heul erg krap zit: pannenkoeken bakken met gewoon bloem, eieren enz.
Gast- Gast
Hey Sjaantje, lig je een beetje goed daar?! Hoelaat gaan ze je morgen opereren?
Ah word Alex vandaag aan haar navel geopereerd?!
Ah word Alex vandaag aan haar navel geopereerd?!
Hey May
Burn- Lady Post-a-lot
klopt!Bimbam schreef:Burn, Lexie heeft een navelbreuk geloof ik.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:klopt!Bimbam schreef:Burn, Lexie heeft een navelbreuk geloof ik.
Dank voor de info!
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Nu vooral heel erg lui haha!Theedoosje schreef:heeeej Sjaaaaaaaaan!! En hoe voel je je?
En dit touchscreen typt voor geen meter dus vergeef me eventuele fouten
Nu vergeven we je dat soort dingen nog, maar met nieuwe knietjes niet meer..
Gast- Gast
Storm schreef:Nog een tip als je heul erg krap zit: pannenkoeken bakken met gewoon bloem, eieren enz.
Tnx
Ik moet nu gewoon even heel zuinig wezen, omdat ik niet weet of ik deze maand uitkering gestort krijg, kans is heel erg klein:( dus dan heb ik een grote uitdaging en mag er niks kapot gaan of iets, want moet dan mijn spaarrekening waar nog een beetje opstaat plunderen....
Oh dat van Lex had ik ook gemist!
Ben je al zenuwachtig Sjaan?
Ben je al zenuwachtig Sjaan?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10