DagCafé
+21
Qiara
Sjaantje
Oasis
Raindrop
PluDan
TwistedAngel
luenca
Chocolate Cookie
Tullow
Rush
Lotus
FireButterfly
Erin
VeryCherry
Snoes
Suus
Jade
Susan
ExpressoB
Bimbam
Burn
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Komt er vanavond nog wat leuks op tv? 21.30 mijn lijf ofzo? vind dat altijd wel interessant.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Komt er vanavond nog wat leuks op tv? 21.30 mijn lijf ofzo? vind dat altijd wel interessant.
Ik word echt gestoord van de hele week dat meisje die aan dr hoofd krabt en zegt dat ze een uithangende flap bij dr vagina heeft...
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Komt er vanavond nog wat leuks op tv? 21.30 mijn lijf ofzo? vind dat altijd wel interessant.
Ik word echt gestoord van de hele week dat meisje die aan dr hoofd krabt en zegt dat ze een uithangende flap bij dr vagina heeft...
jaaa die heb ik ook al tig keer gezien idd.
Gast- Gast
Hahaha ja, lekker genant elke keer op tv met je extra lel, zo noemde ze het toch?!
Komt obese niet vanavond?
*kwijl* komt een pizza voorbij op tv
ExpressoB schreef:Hahaha ja, lekker genant elke keer op tv met je extra lel, zo noemde ze het toch?!
Gewoon om half elf.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Komt er vanavond nog wat leuks op tv? 21.30 mijn lijf ofzo? vind dat altijd wel interessant.
Ik heb duidelijk mijn tv bijna nooit aanstaan want ik heb geen idee waar je het over hebt
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Theedoosje schreef:Bim> dan kijk je echt nooit tv
Haha nee, alleen nu toevallig wel even.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Theedoosje schreef:Bim> dan kijk je echt nooit tv
Haha nee, alleen nu toevallig wel even.
niet? hier staat ie vaak aan haha
Gast- Gast
Hier een foto van mij met mijn oude kapsel:
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Theedoosje schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:Komt er vanavond nog wat leuks op tv? 21.30 mijn lijf ofzo? vind dat altijd wel interessant.
Ik snap ook echt niet dat je daarmee niet naar de huisarts durft, maar er wel mee op de televisie gaat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
hhaah Susan nou idd zeg.
FB> dat langere staat je ook leuk!
FB> dat langere staat je ook leuk!
Laatst aangepast door Theedoosje op wo 26 okt 2011 - 6:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Susan schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:Komt er vanavond nog wat leuks op tv? 21.30 mijn lijf ofzo? vind dat altijd wel interessant.
Ik snap ook echt niet dat je daarmee niet naar de huisarts durft, maar er wel mee op de televisie gaat.
En vervolgens jezelf de hele week (of weken al geloof ik) op tv in de voorstukjes ziet
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=16527
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: