DagCafé
+21
Qiara
Sjaantje
Oasis
Raindrop
PluDan
TwistedAngel
luenca
Chocolate Cookie
Tullow
Rush
Lotus
FireButterfly
Erin
VeryCherry
Snoes
Suus
Jade
Susan
ExpressoB
Bimbam
Burn
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Via whatsapp met Lex bijvoorbeeld?Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Gast- Gast
Nu maak je me nieuwsgierig!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Daar ben ik gister een uur mee bezig geweest en ik word depressief van dat lijf van die mevrouw.Reva schreef:Storm schreef:Ik heb zin om kleren te bestellen, maar ik doe het niet.
Ga de h&m pasmevrouw aankleden Das leuk
Gast- Gast
Storm schreef:Via whatsapp met Lex bijvoorbeeld?Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Onder andere!
Maar die ligt nu in het ziekenhuis in een blauw jasje te whatsappen
Gast- Gast
Lotus schreef:Optimel kwark met een beetje brinta en all-bran.Theedoosje schreef:Lotus schreef:Ik zit te bedenken wat ik eens kan vertellen...
Kom niet verder dan dat ik zit te worstelen met mijn lunch. Maar of dat het café nou opfleurt...
Meiske toch. Vervelend dat je daar zo mee worstelt. Wat heb je voor lunch?
Heb eigenlijk misschien een stomme vraag...maar ben benieuwd wat er in je hoofd om gaat als je dat moet opeten? (als dit te prive is dan hoef je hem niet te beantwoorden hoor, maar ben benieuwd wat er dan in je omgaat)
Gast- Gast
Haha ja zielig he.Reva schreef:Storm schreef:Via whatsapp met Lex bijvoorbeeld?Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Onder andere!
Gast- Gast
Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Doe maar ff via mijn pm dan
Laatst aangepast door Theedoosje op wo 26 okt 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ja zielig he.Reva schreef:Storm schreef:Via whatsapp met Lex bijvoorbeeld?Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Onder andere!
Ze is vast nog steeds sexy
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Do maar ff via mijn pm dan
Ook via 't mijne mag.
Gast- Gast
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus, ik vind 't zo naar voor je
Volgens mij ben je ontzettend lief en zet je jezelf onterecht zo op de achtergrond. Je mág ruimte innemen en aanwezig zijn.
Volgens mij ben je ontzettend lief en zet je jezelf onterecht zo op de achtergrond. Je mág ruimte innemen en aanwezig zijn.
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Ook via 't mijne mag.
+1
Erin- Ratel
Helemaal met Reva eens!
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Storm schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Ja ik heb wel een paar dingen in mn hoofd die ik zou willen zeggen, maar dan heb ik weer een ban aan mn kont hangen Dus die uit ik alleen via andere wegen
Ook via 't mijne mag.
+1
Bedankt, maar ik sla over
Gast- Gast
lotus ik hoop echt dat dat stemmetje de overhand gaat krijgen in je hoofd En kan je ook niet een deel eten of van alles een beetje?
Gast- Gast
kut kut kut Wordt uitgenodigt voor gesprek voor postbezorging, moet je geldig ID kaart hebben...en laat ik daar nou net geen geld voor hebben, heb alleen geldig rijbewijs. Anders zou ik volgende week al gesprek hebben
Gast- Gast
Aah Lotus wat vervelend datje zo denkt met eten Hoop zo voor je dat je die gedachte kan veranderen in dat eten lekker is en je er van kan genieten.
Gast- Gast
Dat is balen, TD...
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden.
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
TD, vergeet je niet dat een tweede baan belastingtechnisch erg onaantrekkelijk is?
Gast- Gast
Balen TD! Maar wel knap dat je gesolliciteerd hebt in ieder geval!Theedoosje schreef:kut kut kut Wordt uitgenodigt voor gesprek voor postbezorging, moet je geldig ID kaart hebben...en laat ik daar nou net geen geld voor hebben, heb alleen geldig rijbewijs. Anders zou ik volgende week al gesprek hebben
Gast- Gast
Reev> ik moet nog ff uitzoeken hoe onaantrekkelijk het is...dat weet ik niet.
Storm> dank je wel!
VMN> vind het veel geld om te lenen, en van mijn ouders heb ik al zoveel geleend
Storm> dank je wel!
VMN> vind het veel geld om te lenen, en van mijn ouders heb ik al zoveel geleend
Gast- Gast
Ik ben dr weer!
Bah, ik word gek van mijn verstopte neus.
Bah, ik word gek van mijn verstopte neus.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
hoe duur is tegenwoordig een ID dan?
en heeft iemand hier nog interesse in 2 kaartjes voor bobbejaanland. Geldig tot 6 nov.
en heeft iemand hier nog interesse in 2 kaartjes voor bobbejaanland. Geldig tot 6 nov.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: