DagCafé
+21
Qiara
Sjaantje
Oasis
Raindrop
PluDan
TwistedAngel
luenca
Chocolate Cookie
Tullow
Rush
Lotus
FireButterfly
Erin
VeryCherry
Snoes
Suus
Jade
Susan
ExpressoB
Bimbam
Burn
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Aah shit, hij doet het niet.
Edit; hmm, nu wel
Edit; hmm, nu wel
Laatst aangepast door Bimbam op di 25 okt 2011 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Whahaha ja Ik kan toch veel meer dan ik dacht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jawel, ik zag net het plaatje
Ben zooo blij dat ik me eindelijk thuis voel in mijn eigen huis.
Wat moet er aan je auto gebeuren Lily?
VeryCherry schreef:Jawel, ik zag net het plaatje
Ja, heel suf, ik deed voorbeeld en toen deed ie het dus, maar toen verzond ik hem en zag ik alleen een rood kruisje. Maar nu zie ik hem ook.
Bimbam- Kletskop
VeryCherry schreef:Ben zooo blij dat ik me eindelijk thuis voel in mijn eigen huis.
Dat is erg fijn ja, heeft dat lang geduurd?
Bimbam- Kletskop
2 nieuwe banden, remschijven, remblokken, piepje van m`n lampen is kapot en er is laatst nog een beschermkap onderuit gevallen. Maar heb gevraagd of die niet tweedehands kan maar dan moet dat een andere keer want hij had zo alleen nieuwe geloof ik.
Gast- Gast
Ik woon hier in december drie jaar, maar door omstandigheden was het een bouwval. Het enige wat echt af en mooi was, was de woonkamer en de slaapkamer van mijn zoontje. Maar daar liet al het behang los, dus dat heb ik nu gewoon geverfd. De gang is sinds maandag éindelijk af, we hebben fatsoenlijk licht in de slaapkamer in plaats van een verhuisfitting+kaal peertje en het is nu gewoon mooi Ik ben nog steeds bezig met een werkplek voor mezelf maken in onze slaapkamer, maar dat krijgt steeds meer vorm ^^
Zooo, dat gaat aardig wat kosten, maar als het goed is kan je dan ook een tijd vooruit
Uhu, en als het af genoeg is ga ik foto's maken van alles
Heey Reva
Dat klinkt goed VC.
Ons huisje was eerst nogal geel (alle balken waren geel, en dat zijn er nogal wat) en dat vond ik echt verschrikkelijk. Nu zijn ze rood, en ons hekje (was ook geel) wat de slaapkamer afscheidt van de vide is felblauw. We zijn er ruim 5 weken meer dan fulltime mee bezig geweest, maar nu voelt het ook echt als thuis.
Ons huisje was eerst nogal geel (alle balken waren geel, en dat zijn er nogal wat) en dat vond ik echt verschrikkelijk. Nu zijn ze rood, en ons hekje (was ook geel) wat de slaapkamer afscheidt van de vide is felblauw. We zijn er ruim 5 weken meer dan fulltime mee bezig geweest, maar nu voelt het ook echt als thuis.
Bimbam- Kletskop
Morgen Reva.
Ik ben het helemaal eens met je onderschrift.
Ik ben het helemaal eens met je onderschrift.
Bimbam- Kletskop
Heb je foto's Bimbam? Ik was afhankelijk van ander met zo'n beetje alles wat hier moest gebeuren, maar al doende leert men, en nu kan ik alles zelf. Alleen aan stopcontacten heb ik me nog niet gewaagd, maar dat wil ik ook nog leren.
VeryCherry schreef:Heb je foto's Bimbam? Ik was afhankelijk van ander met zo'n beetje alles wat hier moest gebeuren, maar al doende leert men, en nu kan ik alles zelf. Alleen aan stopcontacten heb ik me nog niet gewaagd, maar dat wil ik ook nog leren.
Ik heb geen foto's van voor, die van hoe het nu is kan ik zo wel even maken. Ik kan niet alles zelf, maar wel redelijk wat. In ieder geval schuren en verven, laminaat leggen en dingen ophangen (boren). O, en ik ben heel goed in meubels in elkaar zetten, dat vind ik echt leuk om te doen.
Bimbam- Kletskop
Oeh leuk ^^ laminaat leggen ben ik niet zo heel goed in, mijn vader heeft het voor me gedaan.
Boren kan ik als de beste, helemaal met mijn nieuwe boorhamer. Dat is echt zooo'n stoer ding!! Meubels zijn ook leuk om in elkaar te zetten inderdaad ^^ Maarreh, kom maar op met de foto's, ben benieuwd
Boren kan ik als de beste, helemaal met mijn nieuwe boorhamer. Dat is echt zooo'n stoer ding!! Meubels zijn ook leuk om in elkaar te zetten inderdaad ^^ Maarreh, kom maar op met de foto's, ben benieuwd
VC, foto's duurt nog even, de batterijen zijn leeg dus ik moet eerst nieuwe opscharrelen.
Bimbam- Kletskop
Oh, maar ik heb de tijd hoor, geef maar een gil als ze klaar zijn
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40