DagCafé
+21
Qiara
Sjaantje
Oasis
Raindrop
PluDan
TwistedAngel
luenca
Chocolate Cookie
Tullow
Rush
Lotus
FireButterfly
Erin
VeryCherry
Snoes
Suus
Jade
Susan
ExpressoB
Bimbam
Burn
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Nog 1 minuut en ik plas echt op mn bank, maar ik ben te lui om op te staan..
Ow en verliefd
http://www.hm.com/nl/product/94525?article=94525-A
dies leuk!!
Gast- Gast
Vervelend Lotus! Vooral van de brandoefening ook. Vind het niet echt handig gepland. Maar goed die dingen moeten helaas ook gebeuren. Jammer dat dat dan weer net midden in jouw gesprek viel!Chocolate Cookie schreef:Lotus: Zal zo eens eventjes lezen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ze hadden het expres vroeg op de dag gedaan, nog voor 9 uur. Maar ik had gewoon de pech dat ik al om 8.30 uur een afspraak had.Chocolate Cookie schreef:Vervelend Lotus! Vooral van de brandoefening ook. Vind het niet echt handig gepland. Maar goed die dingen moeten helaas ook gebeuren. Jammer dat dat dan weer net midden in jouw gesprek viel!Chocolate Cookie schreef:Lotus: Zal zo eens eventjes lezen
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus- Ratel
Klinkt lekker!Theedoosje schreef:Lotus schreef:CC: Ik ben doodop. Heb een zware dag gehad. Op pagina 10 staat wel wat meer.
TD: wat heb je gegeten?
rijst met prei, rode ui, champignons, tomaat (was nog over haha) en kip.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Klinkt lekker!Theedoosje schreef:Lotus schreef:CC: Ik ben doodop. Heb een zware dag gehad. Op pagina 10 staat wel wat meer.
TD: wat heb je gegeten?
rijst met prei, rode ui, champignons, tomaat (was nog over haha) en kip.
jaa was ook erg lekker EN dan de kip met allerlei kruiden en sojasaus en chilisaus jammie!
Gast- Gast
Ben benieuwd hoe het je gaat staan...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Storm schreef:Beetje shopverslaafd?Reva schreef:Hij sprong zomaar in mn mandje..
Volgens sommige normen vast wel. Maar kleding hebben die niet van je kont zakt of aan alle kanten open staat is ook best charmant maar wel een dure hobby idd. Gelukkig was hij maar 15 euro met code
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Ben benieuwd hoe het je gaat staan...
Nou dan mag je stoppen met benieuwd zijn, want daar ga ik niet meer aan beginnen
Gast- Gast
Haha, afvallen heeft ook zo zo'n nadelenReva schreef:Storm schreef:Beetje shopverslaafd?Reva schreef:Hij sprong zomaar in mn mandje..
Volgens sommige normen vast wel. Maar kleding hebben die niet van je kont zakt of aan alle kanten open staat is ook best charmant maar wel een dure hobby idd. Gelukkig was hij maar 15 euro met code
Gast- Gast
Storm schreef:Haha, afvallen heeft ook zo zo'n nadelenReva schreef:Storm schreef:Beetje shopverslaafd?Reva schreef:Hij sprong zomaar in mn mandje..
Soms ook niet, want ik heb ook een heel lading Supertrash kleding van mijn zus gekregen
Gast- Gast
Oow en raad eens wie er een uur geleden belde die vanmorgen mijn huis niet kon vinden?
Gast- Gast
Lucky girl!!Reva schreef:Storm schreef:Haha, afvallen heeft ook zo zo'n nadelenReva schreef:Storm schreef:Beetje shopverslaafd?Reva schreef:Hij sprong zomaar in mn mandje..
Soms ook niet, want ik heb ook een heel lading Supertrash kleding van mijn zus gekregen
Gast- Gast
Reva schreef:.oOErinOo. schreef:Ben benieuwd hoe het je gaat staan...
Nou dan mag je stoppen met benieuwd zijn, want daar ga ik niet meer aan beginnen
Jaaaaaaaaaaaaaa maar!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.oOErinOo. schreef:Reva schreef:.oOErinOo. schreef:Ben benieuwd hoe het je gaat staan...
Jaaaaaaaaaaaaaa maar!!
Tja
Gast- Gast
hallooo !!!! zo net thuis van werk, nu lekker eten, soapies kijken en forummen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Eet smakelijk, Shygirl!
Lotus- Ratel