Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke test = meest betrouwbaar?

+15
Happydobby
Muppetje
SarahKey
CCC
Filoria
mauwmauw
Alyssa
Susan
**_pearl_**
Bruintje Beer
Flower_L
PapillonRose
Floor
loesje
JD
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke test = meest betrouwbaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke test = meest betrouwbaar?

Bericht  Alyssa ma 24 okt 2011 - 9:46

Filoria schreef:Ja precies, in een ideale wereld zou ik dat ook doen. Maar omdat ik wel eens cyclussen van 45/50 dagen heb, zou ik dan eigenlijk tot dag 55 moeten wachten en dat is me echt nog nooit gelukt. Maar toch bedankt voor het compliment smile
Ik doelde ook helemaal niet op jou hoor haha Wink Ik vond het juist knap dat je het zolang volhield!

Maar meer bij dames met een min of meer regelmatige cyclus.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke test = meest betrouwbaar? - Pagina 2 Empty Re: Welke test = meest betrouwbaar?

Bericht  SarahKey ma 24 okt 2011 - 18:12

In alle jaren hiervoor kocht ik altijd de goedkoopste die ik kon vinden via internet. Via L10. Dan had ik er weer 9 of 12 in huis.

(heb er heel wat doorheen gejaagd in die 3,5 jaar. Zo vielen de kosten nog mee)

Alleen die testen zijn niet heel gevoelig.
Toen ik met deze testen héél vaag positief teste ging ik naar kruidvat en haalde ik die 2 voor 5 euro en de clearblue test.

Dit zijn de goedkope testen (hier zie je wel duidelijk twee streepjes staan, is dik een week later dan de eerste test van dit merk maar daar heb ik geen foto van):

Welke test = meest betrouwbaar? - Pagina 2 Foto-3WT8XIRH
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 18:19

Ja die had ik ook SarahKey en die zou ik niet meer gebruiken, hij werd wel positief op de dag dat ik (achteraf) 4 weken was maar nauwelijks.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 24 okt 2011 - 18:25

Arden schreef:Ja die had ik ook SarahKey en die zou ik niet meer gebruiken, hij werd wel positief op de dag dat ik (achteraf) 4 weken was maar nauwelijks.

Ja hij is helemaal niet gevoelig. Maar als iemand pas een week na NOD test issie duidelijk genoeg.
Ik zag met 3 weken en 4 dagen zwangerschap een lichte streep. Alleen te licht om op te foto te zetten Laughing Maar goed een streep is een streep I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 24 okt 2011 - 19:17

Die van kruidvat vind ik echt prima. Heb er ook een gedaan van Clearblue, maar meer voor de leuk, die dingen kosten een vermogen....

Ovulatie testen heb ik gebruikt van Babyboomshop, voor mij werkten deze prima

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Happydobby ma 24 okt 2011 - 19:24

Ik heb alleen kruitvat 2 voor 5 euro gebruikt, werkt makkelijk en duidelijk.
Digitale van cb ook gebruikt maar die is duur.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 19:26

Ze zijn allemaal betrouwbaar volgens mij. Ik vond de CB het fijnst maar eerst de testen van de kruitvat gebruikt, anders ben je zoveel geld kwijt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:54

Ik heb een Etos test en daarna een Clear Blue test gedaan en die gaven allebei hetzelfde aan Wink Ik moest voor mezelf wel een tweede test doen om er zeker van te zijn dat het het toch echt zo was haha. En dat was die Clear Blue test die ook meteen aangaf hoeveel weken je zwanger bent. Alle zwangerschapstesten lijken me gewoon goed hoor (al zal ik de volgende keer ook gewoon weer een tweede van een ander merk gebruiken smile ) je moet alleen goed op de verpakking kijken of het een test is die je moet gebruiken met ochtendurine of een test die je op elk moment van de dag kan doen

Gast
Gast

Bericht  Annemie ma 24 okt 2011 - 22:33

Bij Kassa kwam toen die van Kruidvat het beste uit de test, want bij sommigen testen kwam zelfs uit dat een man zwanger was, haha.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SarahKey ma 24 okt 2011 - 22:38

Annemie schreef:Bij Kassa kwam toen die van Kruidvat het beste uit de test, want bij sommigen testen kwam zelfs uit dat een man zwanger was, haha.

Laughing Laughing Knap is dat.

Ach ik denk dat er bij ieder merk wel eens een 'slechte' tussen zit.
Ik heb in al die jaren nooit een vals positieve test gehad.
1 keer een indrooglijntje, maar dat kun je duidelijk zien dat dat geen positieve test is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie ma 24 okt 2011 - 22:49

Ik ben voor de clearblue. Ovulatietest en zwangerschapstest. Zijn beide inderdaad aan de dure kant maar wel duidelijk.

Heb in het begin ovulatietesten van sensitest gebruikt maar werd nooit wijs of het nou wel of niet positief was (qua kleur) en bij clearblue krijg je gewoon een duidelijke " smile ".

De fertiliteitsafdeling waar ik onder behandeling was heeft slechte ervaringen met kruidvat- en etostesten.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Teddyaapje di 25 okt 2011 - 1:00

ik had testen van testjezelf.nl. Was er tevreden over en zou ze de volgende keer weer gebruiken.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Thunder di 25 okt 2011 - 1:07

Bij de oudste getest met een Etostest, bij de jongste met een Kruidvattest en een Clear Blue.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: