Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M outfit voor de persoon boven je

+8
TGR
Spring
Roza
loura
ekiaam87
Marin
Possom
Lavendel
12 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 Empty Re: H&M outfit voor de persoon boven je

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:05

Dan probeer ik het voor Loura!

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 399113796

Laatst aangepast door Yoyo op ma 24 okt 2011 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 Empty Re: H&M outfit voor de persoon boven je

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 8:06

Oeh de outfits van Joy en Punk'd Helemaal goed! Dat spijkerbroekje heb ik zelfs Wink

Ik ga even een outfit bedenken voor Joy, want Punk'd doen meerderen al en bij anderen heb ik nog niet zo'n heel goed beeld..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 8:07

Yoyo schreef:Dan probeer ik het voor Loura!

haha oke doe ik het voor jou!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 8:08

Punk'd schreef:
Joy_ schreef:Met een baretje nog wel! I love you Wist jij dat? Dat ik die altijd in de winter draag?! Weliswaar in het wit, but loving it! Die rok vind ik ook echt tof. I like!

Nee wist ik niet! Maar ik vind dat echt wat voor jou Very Happy

hihi Leeeuk Laughing

mensen die nog meer willen Wink.. Wel even zeggen wat je een beetje zoekt.. Want ik heb niet bij iedereen zo een beeld :cyclops:

Ja kijk maar!

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 N570495155_4918136_6016

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 N570495155_4917788_4393

Ik heb echt al 4 baretjes versleten, maar koop ze elke keer weer Wink
En daarom hou ik van de winter! Winter Fashion and I do well together smile

En nou ga ik zoeken voor jou!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:08

loura schreef:
Possom schreef:Misschien iets leuks met een broek want daar ben altijd toos inspiratieloos mee :P
Ik wilde misschien deze kopen: http://www.hm.com/nl/product/91586?article=91586-B&variant=040 kan je daar wat mee? smile

ik weet nog heel goed dat deze broeken in waren, echt iedereen droeg ze!.... nu zie je ze steeds weer vaker. Ik ben er nog niet aan toe moet ik zeggen Very Happy

Deze vind ik wel bij Loura passen.. Weet het alleen niet zeker met de schoenen.. maar iets anders was ook geen optie :P en blote voeten is zo koud.

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 33w8mtw

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:10

haha leuk om te zien wat iedereen maakt!!

Leren jasjes is ook echt iets voor mij inderdaad en shortjes heb ik een kast vol mee liggen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:11

Storm schreef:Sorry meiden, maar ik ga ook weer voor Punk'd, aangezien zij het makkelijkst te kleden is vind ik Wink

*moment*

Dan ga ik nu voor jou Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:13

Ik heb van alles in m'n hoofd voor Joy, maar het is er allemaal niet haha!

Gast
Gast

Bericht  Spring ma 24 okt 2011 - 8:14

Leuk topic!

Ik wil graag iets baggy achtig, maar toch ook netjes en vrouwelijk! Heb grote borsten dus daar moet een beetje rekening mee gehouden worden :P
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 8:15

Yoyo schreef:Dan probeer ik het voor Loura!

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 399113796

Ik vind het leuk alleen draag ik nooit roze!
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Possom ma 24 okt 2011 - 8:16

Leuk punk'd die outfit! Had alleen niet door dat die broek zo retekort was haha :O
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 8:16

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 Schermafbeelding2011102

YoYo!
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 8:17

Leuk punk'd mijn outfit schoenen moeten wat hoger modelletje zijn idd!
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:17

loura schreef:H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 Schermafbeelding2011102

YoYo!

Like!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:19

Nou, iedereen weet dat ik niemand kan kleden. Maar mag ik me hier ook melden om gekleed te worden Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 8:19

Yoyo schreef:Ik heb van alles in m'n hoofd voor Joy, maar het is er allemaal niet haha!

Hahahaha ja dat heb ik voor Punk'd! Ik zit al te speuren maar ik kan maar niet vinden wat ik écht bedoel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TGR ma 24 okt 2011 - 8:23

Maura schreef:Nou, iedereen weet dat ik niemand kan kleden. Maar mag ik me hier ook melden om gekleed te worden Embarassed

Shirtje
H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 Vleermuismouwen6

Lekker donkerblauwe spijkerbroek eronder

en een beetje lef:
felblauwe ballerina's
H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 20090322_vWHzH2

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 8:23

deze is voor Spring

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 Schermafbeelding2011102
loura
loura
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:24

Voor Storm!

Ik heb geen flauw idee wat je normaal gesproken draagt, maar dit vind ik passen bij je forumstijl/forumpersoonlijkheid Wink nerd

Warm, comfortabel en jong volwassen. (Comfortabel omdat je natuurlijk een kiddo hebt Laughing )

H&M outfit voor de persoon boven je - Pagina 2 23s6hzn

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:25

Maura schreef:Nou, iedereen weet dat ik niemand kan kleden. Maar mag ik me hier ook melden om gekleed te worden Embarassed

Wil je liever een rok een jurk of een broek? En heb je een kleur die je leuk vind?

Dan wil ik wel even speuren Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:27

Joy_ schreef:
Yoyo schreef:Ik heb van alles in m'n hoofd voor Joy, maar het is er allemaal niet haha!

Hahahaha ja dat heb ik voor Punk'd! Ik zit al te speuren maar ik kan maar niet vinden wat ik écht bedoel!

haha gekkerd Very Happy Ik zie jouw die paspop helemaal aan en uitkleden, en weer opnieuw en toch maar die,, nee liever die.. Nee dat is het ook niet hahaha..

Ik heb die vrouw nu ook al 50x in der onderbroekkie gezien Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 8:30

Ooooh dat is precies wat ik aan het doen ben!

Ok wat ik dus voor me zag was zo'n soort bruine broek met bretels en dan daar nog iets boven wat hip is, maar dat kan ik niet vinden. maar misschien vind je dat ook helemaal niet leuk. Nu heb ik een shortje en zoek nog iets voor er boven en dan aankleden met accessoires.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 8:31

Ah het lukt even niet met het plaatje, ik had voor joy een casual outift met een leuke warme kabeltrui iig..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:32

Punk'd schreef:Voor Storm!

Ik heb geen flauw idee wat je normaal gesproken draagt, maar dit vind ik passen bij je forumstijl/forumpersoonlijkheid Wink nerd

Warm, comfortabel en jong volwassen. (Comfortabel omdat je natuurlijk een kiddo hebt Laughing )

Ik vind het godsgruwelijk lelijk en ik zou het nooit dragen, maar wel heel lief dat je mij 'gedaan' hebt Very Happy

Ik heb al een hele outfit voor njou klaar, maar ik kan 'm niet opslaan Sad en printscreen lukt ook niet. Balen!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:35

Storm schreef:
Punk'd schreef:Voor Storm!

Ik vind het godsgruwelijk lelijk en ik zou het nooit dragen, maar wel heel lief dat je mij 'gedaan' hebt Very Happy

Ik heb al een hele outfit voor njou klaar, maar ik kan 'm niet opslaan Sad en printscreen lukt ook niet. Balen!!

hahahaha dan hoop ik dat je wel oprecht blij bent met het compliment over je forumpersoonlijkheid Wink dat die outfit er niet bij past neem ik dan maar voor lief :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: