Ik weet het ook niet meer...
+8
pindaatje
Mamsie
Liadan
Happydobby
duckie
Pussycat
PapillonRose
LMCurious
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik weet het ook niet meer...
MissD schreef:ProudMama schreef:Die vraag ik aan mijn man voor Sinterklaas. Als ik het niet vergeet...joyce0606 schreef:wij hebben een whiteboard aangeschaft en in de keuken gehangen, daar schrijf ik echt alles op, van alle afspraken tot de boodschappen etc. rete handig aangezien in er aantal keer per dag langsloop. ik heb toch al een aantal "owwja" momentjes gehad
Goed idee, is bij mij in de keuken alleen niet mooi. Dus ik heb voor 2012 vast zo'n familyplanner gekocht die ik kan neerzetten. Heb er nu vast wat verjaardagen en belangrijke dagen opgezet zodat ik die in ieder geval niet kan vergeten.
je hebt tegenwoordig best wel leuke hoor, met soort van schilderijlijstje erom heen, of van glas helemaal. wij hebben een grijze, met een soort van lijst erom heen.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook iemand met Alzheimer light
Ik vergeet ook echt alles. Ik moet echt boodschappen gaan halen met een lijstje anders vergeet ik de helft en afspraken vergeet ik ook als ik ze niet op de kalander schrijf. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt want ik baal er af en toe wel van !
Ik vergeet ook echt alles. Ik moet echt boodschappen gaan halen met een lijstje anders vergeet ik de helft en afspraken vergeet ik ook als ik ze niet op de kalander schrijf. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt want ik baal er af en toe wel van !
Gast- Gast
Het punt van een boodschappenlijstje maken komt me het meest bekend voor. Eerder kon ik hele waslijsten onthouden maar tijdens en zelfs maanden na de zwangerschap was het een ramp.
Hoe lang het heeft geduurd weet ik niet. Ik moet zeggen dat het de laatste maanden behoorlijk goed gaat. Af en toe vergeet ik nog een boodschap.
Hoe lang het heeft geduurd weet ik niet. Ik moet zeggen dat het de laatste maanden behoorlijk goed gaat. Af en toe vergeet ik nog een boodschap.
Gast- Gast
Ik was een keer met de kinderen naar de supermarkt voor luiers. Ik kwam met een tas vol thuis, maar geen luiers. Dus ff m'n moeder gebeld of ze ff kon oppassen, kon ik nog ff snel halen. M'n moeder komt, ik weer naar de supermarkt. Kom ik thuis met weer een tas boodschappen en weer geen luiers!!
En ik was m'n afspraak bij de logopediste vergeten dus die vrouw belt waar ik blijf. Ik was in de buurt dus alsnog snel heen. Bij het weggaan zei ze nog 'volgende week, zelfde dag zelfde tijd, kan niet misgaan!" wel dus
En ik was m'n afspraak bij de logopediste vergeten dus die vrouw belt waar ik blijf. Ik was in de buurt dus alsnog snel heen. Bij het weggaan zei ze nog 'volgende week, zelfde dag zelfde tijd, kan niet misgaan!" wel dus
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Totaal herkenbaar! Ik d8 het zal wel na het zwanger zijn ophouden, heb soms een idee dat het alleen maar erger word..
Gast- Gast
Oh ja, daar heb ik nu ook erg last van. Dacht dat het nog mee viel, maar een vriendin van me zei laatst dat ze iets al 3 keer gezegd had en dat heb ik niet door gehad/onthouden. Hier ook naar boven lopen en niet meer weten wat ik moet pakken. Of een zin beginnen en ineens niet meer weten wat ik wilde zeggen. Meestal kom ik er even later wel weer op, maar het is nu gewoon FOETSIE! Dan denk ik: het moet toch érgens in mijn hersens zijn dan? Maar het komt niet meer boven... Misschien na de bevalling
Gast- Gast
herkenbaar dacht dat ik gewoon dom was geworden gelukkig is dat niet zo
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
SHIT!
Geen grap, ik wilde wat zeggen wat ik nog meer qua vergeetachtigheid had, en nu ben ik het vergeten terwijl ik op post reply drukte
*edit* ohja! Ik vertel dingen/verhalen ook met gemak 3x aan dezelfde persoon, genante is wel dat ik dan denk heb ik dat nu wel of niet al verteld? En dan maak ik elke keer het verhaal net iets spannender en dan zeggen mensen ; dat heb je al gezegd, en vorige keer was het zo en zo haha beetje lullig
Geen grap, ik wilde wat zeggen wat ik nog meer qua vergeetachtigheid had, en nu ben ik het vergeten terwijl ik op post reply drukte
*edit* ohja! Ik vertel dingen/verhalen ook met gemak 3x aan dezelfde persoon, genante is wel dat ik dan denk heb ik dat nu wel of niet al verteld? En dan maak ik elke keer het verhaal net iets spannender en dan zeggen mensen ; dat heb je al gezegd, en vorige keer was het zo en zo haha beetje lullig
Gast- Gast
Parels schreef:SHIT!
Hahaha! FAIL
Gast- Gast
HahahaParels schreef:SHIT!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ok.... nu weet ik het niet meer...
» Weet het even niet meer
» Ik weet het even niet meer!
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ok.... nu weet ik het niet meer...
» Weet het even niet meer
» Ik weet het even niet meer!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: