Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 28 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- di 8 nov 2011 - 1:18

Muppetje schreef:Ik ben n beetje zenuwachtig.... Sad

Is ook eng. Dikke hug voor jou. Voor je het weet is het morgen en dan heb jij gewoon een hele mooie echo gehad. Daar duimen we voor.

Ik ben ook een klein beetje zenuwachtig voor morgen..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 1:21

Amber ik wil je succes wensen morgen in het ziekenhuis. Ik kom er net vandaan, ik heb mijn derde miskraam een maand eerder gehad dan jouw tweede en ik word nu ook verdrietig van het wachten. Ik ben vandaag weer heel erg goed geholpen door de gyn. Ik hoop dat ze voor jou ook zo lief en begripvol zijn. Ik mag iui met hormonen doen om het wat te versnellen, maar dat is eigenlijk niet nodig. Het zaad van mijn vriend wordt nog getest en ik ben gelukkig klaar met alle testen (alles was oké).

Alle anderen ook heel veel sterkte en succes!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 8 nov 2011 - 1:30

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Ik ben n beetje zenuwachtig.... Sad

Is ook eng. Dikke hug voor jou. Voor je het weet is het morgen en dan heb jij gewoon een hele mooie echo gehad. Daar duimen we voor.

Ik ben ook een klein beetje zenuwachtig voor morgen..

Ik hoop zo dat je gelijk hebt... Jij ook heel veel succes, ik duim ook voor jou. Komt vast goed met ons morgen hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- di 8 nov 2011 - 1:39

Jolie2 schreef:Amber ik wil je succes wensen morgen in het ziekenhuis. Ik kom er net vandaan, ik heb mijn derde miskraam een maand eerder gehad dan jouw tweede en ik word nu ook verdrietig van het wachten. Ik ben vandaag weer heel erg goed geholpen door de gyn. Ik hoop dat ze voor jou ook zo lief en begripvol zijn. Ik mag iui met hormonen doen om het wat te versnellen, maar dat is eigenlijk niet nodig. Het zaad van mijn vriend wordt nog getest en ik ben gelukkig klaar met alle testen (alles was oké).

Jolie, wat lief dat je reageert! Frusterend en moeilijk he dat het zwanger opeens niet meer lijkt te lukken. Fijn dat ze bij jou nu gaan doorpakken. Hopelijk ben je snel zwanger en gaat het dan wel goed!

@ Muppet, dankje meis! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 3:07

Koffieleut, spannend!! Hoe is het nu bij je?

Muppet en amber, ik duim voor jullie hoor! Dat het maar een goede dag word, maar dat komt heus goed smile

Gast
Gast

Bericht  S@nneke di 8 nov 2011 - 5:50

koffieleut, spannend!!! ik duim voor je. morgen kom ik even kijken wat de test je verteeld heeft.

Amber, succes morgen. Ik hoop dat ze je snel verder kunnen helpen.

Muppetje, jij ook succes morgen. En ja het begint wel een beetje te wennen. Ik ben ook af en toe misselijk en heb last van mn borsten, dus ik wordt er ook wel steeds aan herinnert.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 6:06

amber22 schreef:
Jolie2 schreef:Amber ik wil je succes wensen morgen in het ziekenhuis. Ik kom er net vandaan, ik heb mijn derde miskraam een maand eerder gehad dan jouw tweede en ik word nu ook verdrietig van het wachten. Ik ben vandaag weer heel erg goed geholpen door de gyn. Ik hoop dat ze voor jou ook zo lief en begripvol zijn. Ik mag iui met hormonen doen om het wat te versnellen, maar dat is eigenlijk niet nodig. Het zaad van mijn vriend wordt nog getest en ik ben gelukkig klaar met alle testen (alles was oké).

Jolie, wat lief dat je reageert! Frusterend en moeilijk he dat het zwanger opeens niet meer lijkt te lukken. Fijn dat ze bij jou nu gaan doorpakken. Hopelijk ben je snel zwanger en gaat het dan wel goed!

@ Muppet, dankje meis! hug

Ik lees hier altijd mee om te kijken hoe het met je gaat. Ik vind het echt knap dat je er zo positief instaat, in de dit topic wordt de een na de ander zwanger en het gaat goed, terwijl jij achterblijft met lege handen terwijl je eerste uitgerekende al in de buurt komt. Dat is niet niets, ik kan me voorstellen dat dit topic heel fijn is, maar ook confronterend. En je zus is ook zwanger, toch? Anyway ik gun het je heel erg!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 8 nov 2011 - 6:45

We gunnen het Amber allemaal ontzettend Jolie... smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 6:52

Muppetje schreef:We gunnen het Amber allemaal ontzettend Jolie... smile

Een hele dikke +1!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ellebel di 8 nov 2011 - 7:15

Hoi meiden,

Even een kort en laatste berichtje van mij hier. Ik ben na 8 weken nog steeds niet ongesteld geworden en ik begin er inmiddels behoorlijk moedeloos van te worden. Heb met mezelf afgesproken dat ik het afwacht tot de 12 weken en dan naar de huisarts stap. Als ik het zo op internet lees is de kans groot dat ik dan vervolgens te horen krijg dat ik het nog maar moet afwachten, maar dan heb ik het wel geprobeerd en even iets om 'naar uit te kijken'. Ik heb in ieder geval de hoop opgegeven dat ik nog in 2011 een regelmatige cyclus ga hebben en ik heb zonder cyclus ook niet veel te melden hier. Ik baal alleen maar meer dat ik er nog niet voor kan gaan, als ik hier meel ees. Sorry.. Embarassed

Sanneke: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een super nieuws zeg en toch nog redelijk snel. Geniet ervan!
Muppetje & Amber: veel succes morgen!
Alyssa: jij bent ook al in het 2012 topic zag ik, ik ga jou nog wel wat vragen stellen over die pilletjes die je krijgt als ik over de 12 weken ga lopen.

En voor de rest: ik ga dus naar het 2012 topic en ik wil jullie allemaal daar niet tegen komen hoor!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  S@nneke di 8 nov 2011 - 7:32

Ellebel schreef:Hoi meiden,

Even een kort en laatste berichtje van mij hier. Ik ben na 8 weken nog steeds niet ongesteld geworden en ik begin er inmiddels behoorlijk moedeloos van te worden. Heb met mezelf afgesproken dat ik het afwacht tot de 12 weken en dan naar de huisarts stap. Als ik het zo op internet lees is de kans groot dat ik dan vervolgens te horen krijg dat ik het nog maar moet afwachten, maar dan heb ik het wel geprobeerd en even iets om 'naar uit te kijken'. Ik heb in ieder geval de hoop opgegeven dat ik nog in 2011 een regelmatige cyclus ga hebben en ik heb zonder cyclus ook niet veel te melden hier. Ik baal alleen maar meer dat ik er nog niet voor kan gaan, als ik hier meel ees. Sorry.. Embarassed

Sanneke: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een super nieuws zeg en toch nog redelijk snel. Geniet ervan!
Alyssa: jij bent ook al in het 2012 topic zag ik, ik ga jou nog wel wat vragen stellen over die pilletjes die je krijgt als ik over de 12 weken ga lopen.

En voor de rest: ik ga dus naar het 2012 topic en ik wil jullie allemaal daar niet tegen komen hoor!
Ellebel, bedankt voor je felicitaties! Wat balen dat je nog niet ongesteld bent. Ik denk dat je ook nu al wel naar de huisarts zou kunnen gaan. En ik hoop dat je gelijk een verwijzing krijgt voor de gyn. Dan kunnen ze je daar verder onderzoeken. Natuurlijk hoop ik dat er niks aan de hand is, maar 8 weken niet ongesteld is niet normaal naar mijn idee. Misschien is dit allemaal een beetje hard, maar zo bedoel ik het niet. Naar mijn idee heeft nog 4 weken wachten geen nut. hug sterkte/succes/liefs
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  S@nneke di 8 nov 2011 - 7:33

Puggle schreef:
Muppetje schreef:We gunnen het Amber allemaal ontzettend Jolie... smile

Een hele dikke +1!!! Very Happy
+ 1 smile
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Viva di 8 nov 2011 - 8:00

Koffieleut, spannend, hopelijk test je morgen een dikke + (of twee streepjes, of zwanger Wink)

Amber, succes morgen!

Muppet, jij ook succes morgen!

(wederom, een temperatuur vraag; klopt het dat als je je piek, 37 graden, eisprong, gehad hebt, je na ongeveer 2 dagen weer naar die temperatuur gaat? Ik had de 2 dagen erna 36,8, en vanmorgen dus weer 37).
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Amber- di 8 nov 2011 - 8:19

Jolie wat lief dat je hier steeds komt kijken hoe het met me is. Dankjewel!! Ja het is wel eens moeilijk om positief te blijven maar ja doe me best. Gaat de ene keer beter dan de andere keer. Vind het op zich wel moeilijk dat de een na de andere zwanger word maar gun het de rest ook heel erg.
Inderdaad mijn zus is ook zwanger, ongeveer 16 weken nu!

Rest van de meiden wat zijn jullie lief!!! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 8 nov 2011 - 8:20

@ Amber en Muppetje; Allebei heel veel succes morgen!!

@ Koffieleut; Wat spannend, ik heb goede hoop voor je!

@ All; Ik was 99% zeker van mijn eisprong. Ik voel m niet altijd, maar als ik het voel is het niet te missen. Dus een ovulatietest gedaan en die was hartstikke positief; controle en test streef even donker. Dus al een eisprong op dag 7/8, ik lees op internet dat na een miskraam dit soort dingen wel vaker voorkomen. Nu dus afwachten. We hebben zondag wel gemeenschap gehad, maar dit was na 7 dagen ivm ongesteldheid, dus niet echt verse 'vissen'.... En dan vanmorgen, ongeveer 8 uur nadat ik mijn ei voelde springen. Hoop dat dit niet te laat was.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Amber- di 8 nov 2011 - 8:23

Weegschaal schreef:@ Amber en Muppetje; Allebei heel veel succes morgen!!

@ Koffieleut; Wat spannend, ik heb goede hoop voor je!

@ All; Ik was 99% zeker van mijn eisprong. Ik voel m niet altijd, maar als ik het voel is het niet te missen. Dus een ovulatietest gedaan en die was hartstikke positief; controle en test streef even donker. Dus al een eisprong op dag 7/8, ik lees op internet dat na een miskraam dit soort dingen wel vaker voorkomen. Nu dus afwachten. We hebben zondag wel gemeenschap gehad, maar dit was na 7 dagen ivm ongesteldheid, dus niet echt verse 'vissen'.... En dan vanmorgen, ongeveer 8 uur nadat ik mijn ei voelde springen. Hoop dat dit niet te laat was.

Spannend hoor weegschaal. Al weer snel op het wachtbankje. Fijn een korte cyclus smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 8 nov 2011 - 8:27

Bedankt allemaal meiden

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 8 nov 2011 - 8:32

Ellebel schreef:Hoi meiden,

Wat ontzettend vervelend! Moet je echt nog 4 wkn wachten om naar de dokter te gaan? Ik wens je veel succes en hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Alyssa di 8 nov 2011 - 8:59

Puggle, mijn gyn had gezegd om een cyclus van 30-35 dagen te hebben en dan mijn menstruatie op te wekken. Maar ik kon echt niet meer wachten, voelde me zo machteloos, dus ben vandaag begonnen met die pilletjes. Moet er 7 slikken, dus maandag de laatste. En dan hoop ik rond 20 november ongesteld te zijn zodat ik nog voor het eerste weekend van december weet of de hogere dosis wel aanslaat. Ik had een beetje uitgerekend, normaal zou ik dus vrijdag of zaterdag starten met die pilletjes, maar dan zou ik dus nét na een weekend naar de gyn mogen. En ik wil niet al te veel weekends meer in spanning zitten, wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Misschien een beetje ongeduldig, maar wachten helpt me ook niets verder. Embarassed

Amber, ik heb echt geen idee of het een eisprong geweest is. Ik heb nu vandaag wel héél veel last gehad van slijmverlies, is dat standaard na een eisprong? (Alhoewel ik vorige 'cyclus' ook een dag enorm veel slijmverlies had, rond dag 40 toen denk).

Weegschaal, wat vroeg je eisprong! Hopen dat het wat uitgehaald heeft, je zit al snel op het wachtbankje! smile

Koffieleut, wat spannend!!!! Ik gun het jou ook zo enorm, jullie zijn ook al een hele tijd bezig inmiddels.

Muppetje, knuffel meid! Logisch dat je wat zenuwachtig bent, maar ik ben ervan overtuigd dat jij een hele mooie echo te zien krijgt! hug

Jolie, wat lief dat je hier nog altijd meeleest. Fijn dat jullie nu ook hulp krijgen, ik hoop van harte dat je snel weer zwanger mag zijn. Fijn in ieder geval dat bij jou alle testen alvast in orde zijn. Het zaad van je vriend zal ook wel goed zijn, toch? Je bent immers al een paar keer zwanger geweest en hij heeft ook al een dochter, toch?

Ellebel, ik snap je gevoel helemaal meid. Als je vragen hebt, je weet me te vinden he Wink. Ik vermoed dat ik je in het 2012 topic wel tegenkom hoor Wink

Viva, ik kan je helaas niet helpen met temperatuurvragen.

@ All, ik ben dus vandaag met mijn pilletjes begonnen om mijn ongesteldheid weer op te wekken. Dus over 2 weken zou ik normaal ongeveer ongesteld moeten worden. En dan doe ik weer mee he Wink
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa di 8 nov 2011 - 9:18

Nog even speciaal voor Muppet en Amber: Heel veel succes morgen allebei! hug
(Hoelaat staan de afspraken?)
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Amber- di 8 nov 2011 - 9:22

Dankjewel Alyssa hug Heb de afspraak om 14.30.
Groot gelijk dat je met de pilletjes bent begonnen. Je zit nu op dag 29, dus in principe heb je je lichaam wel rust gegeven en een normale cyclus aangehouden.

Ja het zou misschien je eisprong kunnen zijn geweest, ik weet het niet. Vaak heb je slijmverlies er wat voor. Maar kan ook weleens voorkomen op een ander moment in je cyclus.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 8 nov 2011 - 9:29

Ja, ik kon echt niet meer wachten Embarassed . En 29 dagen vind ik ook wel netjes. Als ik dan uiteindelijk ongesteld word, zit ik nog aan 44 dagen ofzo.

Ik denk aan je morgen en kom 's avonds je update lezen! hug
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Amber- di 8 nov 2011 - 9:32

Alyssa schreef:Ja, ik kon echt niet meer wachten Embarassed . En 29 dagen vind ik ook wel netjes. Als ik dan uiteindelijk ongesteld word, zit ik nog aan 44 dagen ofzo.

Ik denk aan je morgen en kom 's avonds je update lezen! hug

Dankjewel lieve alyssa hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 8 nov 2011 - 9:36

Alyssa schreef:Nog even speciaal voor Muppet en Amber: Heel veel succes morgen allebei! hug
(Hoelaat staan de afspraken?)

Wat lief, dankje. Onze afspraak is om 11.15

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Creabea_28 di 8 nov 2011 - 9:39

Lieve amber, heel veel succes morgen. Hopelijk is alles goed, maar mocht dat niet zo zijn hoop ik dat ze jullie met een kleine aanpassing kunnen helpen.
Ik denk aan je morgen!

Muppetje: veel plezier met je echo morgen! Ik duin dat alles goed is, maar daar gaan we wel vanuit hoor!

Sanneke: gefeliciteerd!

Liefs crea

Laatst aangepast door Creabea_28 op di 8 nov 2011 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: