Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 15 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Jelin ma 31 okt 2011 - 0:01

Goedemiddag,

@ Weegschaal.. Balen meid! Hoop dat je cyclus snel weer normaal is.

Hier zijn als het goed is de vruchtbare dagen bezig Wink en ze zullen snel afgelopen zijn ook. Verder gaat het zo het gangetje. Druk met werk. Aankomende vrijdag zijn we 3 jaar getrouwd en afgelopen weekend waren we 7 jaar samen. Dus dubbel feest. Nu we doen er niets aan, maar vind het wel leuk om bij stil te staan.

Fijne dag all!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Koffieleut ma 31 okt 2011 - 0:01

Weegschaal: Misschien een innestellingsbloeding? Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Amber: Het zou wel vroeg zijn idd, maar wie weet...

Amber en Puggle: Ik zit nu op dag 24. Moet zeggen dat ik me al een stuk beter voel als vanmorgen (nadat ik toch een keer goed naar de wc moest, sorry voor de details). Ik was vanmorgen ook heel zweterig, maar dat is nu ook over gelukkig.

Puggle: Wat goed dat je je aangemeld hebt voor Moeders voor Moeders!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Weegschaal ma 31 okt 2011 - 0:25

@ All; Dankjewel voor jullie lieve woorden!

@ Amber; Ik hoop het zo voor je!

@ Puggle; Heb je al last van de geur van de bussen? Toch weer een bevestiging, fijn hoor!

@ Sanneke; Ik verloor de vorige cyclus tussendoor ook kleine beetjes bloed, hoopte toen op een innesteling maar werd gewoon ongesteld. Dus nu ga ik er vanuit dat het een voorloop van mn menstruatie is.

@Jelin; Succes. En elk jaar is het toch weer een bijzondere dag!

@ Koffieleut; Spannend hoor!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Ugly Betty ma 31 okt 2011 - 1:14

Amber, spannend!
Jelin, gefeliciteerd, het is elk jaar weer leuk om even terug te kijken naar wat er in al die jaren gebeurd is en dat jullie nog steeds samen zijn smile

Welke dag rekenen jullie als dag 1 van de menstruatie? Bij bruine afscheiding of als het echt bloed is?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jelin ma 31 okt 2011 - 2:18

Ugly Betty schreef:Amber, spannend!
Jelin, gefeliciteerd, het is elk jaar weer leuk om even terug te kijken naar wat er in al die jaren gebeurd is en dat jullie nog steeds samen zijn smile

Welke dag rekenen jullie als dag 1 van de menstruatie? Bij bruine afscheiding of als het echt bloed is?

Dag 1 is als je echt bloed verliest, dus dat het echt goed doorzet.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ugly Betty ma 31 okt 2011 - 2:26

Jelin schreef:
Ugly Betty schreef:Amber, spannend!

Dag 1 is als je echt bloed verliest, dus dat het echt goed doorzet.

Dat rekende ik dus ook dus ook als dag 1. Maar na een discussie met een vriendin ging ik toch weer twijfelen haha.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 6:29

Ik vind die bussen van MvM eigenlijk helemaal niet zo erg, adem inhouden dan is het best te doen

Nog bedankt voor de lieve worden allemaal!

Ik ben steeds vaker echt misselijk, jammer dacht dat het me bespaard bleef..

Weegschaal balen van je cyclus meis, echt naar

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- ma 31 okt 2011 - 6:54

Muppetje schreef:Ik vind die bussen van MvM eigenlijk helemaal niet zo erg, adem inhouden dan is het best te doen

Nog bedankt voor de lieve worden allemaal!

Ik ben steeds vaker echt misselijk, jammer dacht dat het me bespaard bleef..

Weegschaal balen van je cyclus meis, echt naar

Gelukkig valt het mee die bussen.
Balen zeg dat de misselijk toch begint nu, hopelijk wordt het niet te erg!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Amber- ma 31 okt 2011 - 6:56

@ Puggle, goed dat je je hebt aangemeld!

@ Jelin, doe je best Wink

@ Koffieleut, hoe voel je je nu?

@ Ugly Betty, inderdaad de 1e dag dat je rood bloed verliest is de 1e dag van je cyclus.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 8:29

Wat balen muppetje dat je misselijk word Cry ik hoop echt dat het minder gaat worden, al is het een goed teken natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 8:31

Puggle schreef:Wat balen muppetje dat je misselijk word Cry ik hoop echt dat het minder gaat worden, al is het een goed teken natuurlijk.

Ik ga er niet van uit, kan het alleen maar meevallen. Ach, ik hoef nog niet over te geven ofzo, valt alweer mee

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut ma 31 okt 2011 - 19:57

Muppetje: Wat balen dat je toch misselijk begint te worden. hug

Amber: Ik voel me nu weer prima. Mijn man had zich gisterochtend net zo gevoeld als ik, ook zo zweterig en last van zijn buik. Dus het zal wel geen zwangerschapsverschijnsel zijn angel , misschien door iets wat we gegeten hebben ofzo. Ik heb nu wel af en toe wat steken onderin mijn buik, maar dat kan natuurlijk net zo goed van een naderende menstruatie zijn.

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 20:17

Nou Koffieleut, mijn vriend heeft tegenwoordig ook opgezwollen vingers, een buikje en pijn in zijn borstgebied dus het kan wel, lekker samen zwangeren Wink hoop voor je dat dat het toch is!

En Muppet, ik val in herhaling, maar het is alweer november vandaag, dat betekend dat jij DEZE maand nog je echo krijgt en ik DEZE maand nog beval Wink

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 31 okt 2011 - 20:28

Parels schreef:Nou Koffieleut, mijn vriend heeft tegenwoordig ook opgezwollen vingers, een buikje en pijn in zijn borstgebied dus het kan wel, lekker samen zwangeren Wink hoop voor je dat dat het toch is!

En Muppet, ik val in herhaling, maar het is alweer november vandaag, dat betekend dat jij DEZE maand nog je echo krijgt en ik DEZE maand nog beval Wink
lol!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 31 okt 2011 - 23:12

Goedemorgen dames,

Ik schrok me gisteren rot. Ik verloor ineens een beetje helder bloed. Het was eerst roze slijm en toen ineens een rode veeg. En nu is het weer weg. Heeft iemand dit weleens gehad?

Voor de rest gaat het eigenlijk wel goed. Geen klachten behalve dat ik moe ben, maar heb toch uit kunnen slapen van het weekend. Vandaag laatste vrije dag en dan mag ik weer werken. Donderdagavond trouwens een uitje vanuit het werk, dan gaan we bowlen. Lijkt me erg gezellig alleen vind bowlen niet zo leuk haha.

Hoe gaat het bij jullie?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 1:56

Amber, hoe gaat het met je?

Jelin, wat vreemd zeg! Zeker gezien de dag die je nu zit, geen idee eigelijk wat het kan zijn. Het enige wat ik kan bedenken is dat jullie een wilde nacht hebben gehad ofzo Laughing

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 1 nov 2011 - 2:24

Jelin: Kan me voorstellen dat je schrikt, maar ik meen mij te herinneren dat dat ook met je eisprong te maken kan hebben. Gezien je ticker zou dat heel goed kunnen.

Koffieleut: Hoop voor je dat alles toch een teken is van een prille zwangerschap!

Heb even geen puf om nog verder te reageren. Ben net lopend naar de stad geweest om wat kleine boodschappen te doen. Is met kinderwagen toch snel een dik half uur lopen. Dan de stad nog door en dan nog weer een dik half uur terug. Dus ben het nu even zat voor vandaag. Zo eerst even alles opruimen, J. van d'r natje en d'r droogje voorzien en dan even lekker met de voetjes op de bank en een glaasje drinken op tafel. Daarna nog even eten koken en dan is het alweer bijna bedtijd en bijna woensdag. En woensdag is bijna zaterdag, dus testen! (Als het zover komt en als ik me in kan houden tot zaterdag, bij J. testte ik nl. 4 á 5 dagen voor mijn NOD positief).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jelin di 1 nov 2011 - 2:29

Puggle schreef:Amber, hoe gaat het met je?

Jelin, wat vreemd zeg! Zeker gezien de dag die je nu zit, geen idee eigelijk wat het kan zijn. Het enige wat ik kan bedenken is dat jullie een wilde nacht hebben gehad ofzo Laughing

Haha, dat was voor de wilde nacht dan Wink. Ik denk idd wat Yasmine zegt, dat misschien mijn ei gesprongen is. Want een innestelingsbloeding daar is het te vroeg voor. Of ik moet meteen na mijn ongesteldheid een ei hebben gehad, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 3:18

@ jelin, denk inderdaad een bloeding rond je eisprong. Of toch je eisprong eerder gehad en dan een innestelingsbloeding.

@ Yasmine, spannend!! Wat zegt je gevoel!

@ Puggle, met mij is het goed hoor!
Mijn temp was vanochtend 37, dus mooi hoog! Ik vind het wel spannend, en heb door mijn late eisprong ook geen idee wanneer ik eventueel ga testen. Hoe is het met jou?

@ Koffieleut, fijn dat je je wat beter voelt. Misschien inderdaad wat verkeerds gegeten!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 3:24

Jelin, ja misschien dat het van eisprong komt. Kun je niks erover vinden op internet? Of ben je geen google typ Wink

Yasmine, klinkt idd vermoeiend maar wel als een gezellige middag. Spannend hoor hopelijk is cyclys weer een beetje normaal of ben je natuurlijk zwanger smile

Amber,erg spannend hoor. Ik zou denk ik gewoon de 28 dagen aan houden ofzo? Ik duom echt voor je! Met mij alles goed hoor. Gisteravond mijn schoonmoeder op de hoogte gesteld en die vond het super en moest huilen. Verder weinig dingen hier.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 1 nov 2011 - 3:35

Amber: Ik weet niet goed wat voor gevoel ik erbij heb. Mijn temperatuur ligt nog steeds op 37,0/37,1. Prima dus. Heb gevoelige borsten en de helft van mijn spijkerbroeken zit vreselijk irritant, dus wat dat betreft zegt mijn gevoel dat er best een kans is dat ik zwanger ben. Maar ondertussen is daar ook dat stemmetje dat zegt; 'niet zeuren Yas, je bent helemaal niet zwanger, je wordt gewoon ongesteld deze week'. Dubbel dus.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 3:35

Puggle schreef:Jelin, ja misschien dat het van eisprong komt. Kun je niks erover vinden op internet? Of ben je geen google typ Wink

Yasmine, klinkt idd vermoeiend maar wel als een gezellige middag. Spannend hoor hopelijk is cyclys weer een beetje normaal of ben je natuurlijk zwanger smile

Amber,erg spannend hoor. Ik zou denk ik gewoon de 28 dagen aan houden ofzo? Ik duom echt voor je! Met mij alles goed hoor. Gisteravond mijn schoonmoeder op de hoogte gesteld en die vond het super en moest huilen. Verder weinig dingen hier.

Als ik 28 dagen aan houd zou ik zaterdagochtend kunnen testen, dat zou toch leuk zijn! smile Ik moet maar even kijken hoe ik me voel dat en wat ik ga doen!
Wat leuk dat je schoonmoeder zo leuk gereageerd heeft!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 1 nov 2011 - 3:37

Yasmine schreef:Amber: Ik weet niet goed wat voor gevoel ik erbij heb. Mijn temperatuur ligt nog steeds op 37,0/37,1. Prima dus. Heb gevoelige borsten en de helft van mijn spijkerbroeken zit vreselijk irritant, dus wat dat betreft zegt mijn gevoel dat er best een kans is dat ik zwanger ben. Maar ondertussen is daar ook dat stemmetje dat zegt; 'niet zeuren Yas, je bent helemaal niet zwanger, je wordt gewoon ongesteld deze week'. Dubbel dus.

Moeilijk he! Mijn temperatuur is ook 37/37.1 en heb ook gevoelige borsten! Hopelijk voor ons beide een goed teken!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 1 nov 2011 - 3:41

Ja heb al gezocht met google, maar daar kom ik niet uit. Staat zoveel daarover, dus we zien het wel Wink. Ik zie het wel, maak me nu niet echt zorgen meer om. Maar ja was wel ff van, wat is dit nu weer..

@ Yasmine.. Spannend!!

@ Amber.. Bij jou ook spannend!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje di 1 nov 2011 - 3:46

Amber, gewoon proberen zaterdag testen smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: