Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Weegschaal schreef:Temperaturen of temperatuurden jullie ook allemaal rectaal? Ik heb nu een aantal keer onder mijn oksels gemeten, maar heb aan beide kanten verschillende waarden en het is ook een stuk lager als ik mijn armen niet onder de dekens heb liggen. Ik denk dat ik het toch rectaal ga doen omdat ik dan een stabielere waarde denk te hebben...
Moet wel even over een grens heen
Jep, ik stopte hem in mijn kont gelijk als ik wakker werd
Haha, ik ook
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ja zie het wel voor me, hadden collega's geen vragen? nu nog geheim houden tot de kerst, maar jij bent wel goed in geheimpjes bewaren . tot morgen. xkoNijntje schreef:S@nneke schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaah, IK BEN ZWANGER!! ik ben zo blij!
vannacht is er ingebroken in de zaak van mijn vriend dus daar zijn we heen geweest. Ik ben naar huis gegaan en heb in mn eentje een test gedaan. best jammer dat ik alleen ben, maar ik heb hem gelijk gebeld en hij was ook zoooo blij.
Gister vroeg een vriendin of ik af was gevallen, maar dat is niet zo. en ze zei: of je bent af gevallen of je bent zwanger... t laatste dus
ik besef het nog niet helemaal, het is zo vreemd, gek, raak. maar ook zo mooi en goed. oow ik ben helemaal hyper! ik wilde eigenlijk nog even slapen, maar denk niet dat dat gaat lukken...
ook nog ff via hier: GEFELICITEERD!!
ik las je sms op het werk, moest even mijn gezicht in de plooi houden! maar ik houd mijn mondje dicht, hoor!
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
bolus, bedankt voor de felicitaties!
Weegschaal, volgens mij is temperaturen rectaal ook betrouwbaarder dan onder de oksel. Ach, volgens mij went het ook wel.
Weegschaal, volgens mij is temperaturen rectaal ook betrouwbaarder dan onder de oksel. Ach, volgens mij went het ook wel.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Hallo allemaal! Hoe is het hier?
Wij hebben het dagje wel gehad. We roken donderdag al gas in huis. Schoonvader erbij gehad, die is loodgieter, in huis bij de meterkast enzo niets te zien. Vrijdag roken we het weer. Zaterdag heeft mijn schoonvader weer gekeken en n heeeeeel klein lek gevonden bij het fornuis, dit heeft hij gemaakt.
Vandaag rook mijn man het weer. Dus die heeft de nuon gebeld. Die zijn geweest, de leiding bleek lek net buiten ons huis, voor de gevel. Dus mn hele voortuintje (ok, alleen tegels) heeft er et uit gelegen, maar gelukkig is t gemaakt
Wij hebben het dagje wel gehad. We roken donderdag al gas in huis. Schoonvader erbij gehad, die is loodgieter, in huis bij de meterkast enzo niets te zien. Vrijdag roken we het weer. Zaterdag heeft mijn schoonvader weer gekeken en n heeeeeel klein lek gevonden bij het fornuis, dit heeft hij gemaakt.
Vandaag rook mijn man het weer. Dus die heeft de nuon gebeld. Die zijn geweest, de leiding bleek lek net buiten ons huis, voor de gevel. Dus mn hele voortuintje (ok, alleen tegels) heeft er et uit gelegen, maar gelukkig is t gemaakt
Muppetje- Ratel
Sanne begint t idee al te wennen?
Muppetje- Ratel
Weegschaal schreef:Temperaturen of temperatuurden jullie ook allemaal rectaal? Ik heb nu een aantal keer onder mijn oksels gemeten, maar heb aan beide kanten verschillende waarden en het is ook een stuk lager als ik mijn armen niet onder de dekens heb liggen. Ik denk dat ik het toch rectaal ga doen omdat ik dan een stabielere waarde denk te hebben...
Tempen moet idd rectaal en niet onder je oksel.
Ook elke dag op hetzelfde tijstip (dus op vrije dagen je wekker zetten) en voordat je uit bed stapt.
Als je trouwens nu nog rectaal begint kan je templijstje dus wel een vertekend beeld geven omdat je niet bent gestart met rectaal tempen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Sanneke, gefeliciteerd!!! Echt superfijn voor je, alleen wel jammer dat er ingebroken werd bij de zaak van je vriend.
Weegschaal, knuffel voor jou! Ik ben echt blij dat er in mijn omgeving niemand zwanger is (of bezig is, toch niet dat ik weet), maar ik zou het er ook heel moeilijk mee hebben denk ik hoor.
Smooch, ik heb geen iphone, al wil ik het wel haha
Koffieleut, je houdt het spannend hoor, ik duim zo enorm voor je!
Muppetje, beterschap! En geniet van jullie echo overmorgen! En fijn overigens dat jullie nu duidelijkheid hebben over die gaslek!
Amber, jij ook alvast héél veel succes bij de fertiliteitsarts overmogen
Jelin, over een weekje weet jij wellicht ook weer meer, spannend hoor!
Yasmine, ik ken niets van temperaturen, kan je helaas niet helpen.
Hier niet veel nieuws. Enorm drukke dag gehad. Ik heb gewerkt van 6u30-18u15, het was ZO druk. Maar goed, nog maar 3 dagen deze week, vind het niet erg. Deze week ook eindelijk met mijn pilletjes starten om mijn ongesteldheid op te wekken, kan ik weer bijna meedoen hier
Ik had trouwens vandaag énorm veel last van mijn onderbuik. Zowat de hele dag (van een uurtje of 9 tot 15u ofzo) last gehad van stekende pijn in mijn onderbuik. Het voelde alsof ik ongesteld was, maar dat ben ik uiteraard niet. Nu is het wel weer over, maar was wel raar.
Weegschaal, knuffel voor jou! Ik ben echt blij dat er in mijn omgeving niemand zwanger is (of bezig is, toch niet dat ik weet), maar ik zou het er ook heel moeilijk mee hebben denk ik hoor.
Smooch, ik heb geen iphone, al wil ik het wel haha
Koffieleut, je houdt het spannend hoor, ik duim zo enorm voor je!
Muppetje, beterschap! En geniet van jullie echo overmorgen! En fijn overigens dat jullie nu duidelijkheid hebben over die gaslek!
Amber, jij ook alvast héél veel succes bij de fertiliteitsarts overmogen
Jelin, over een weekje weet jij wellicht ook weer meer, spannend hoor!
Yasmine, ik ken niets van temperaturen, kan je helaas niet helpen.
Hier niet veel nieuws. Enorm drukke dag gehad. Ik heb gewerkt van 6u30-18u15, het was ZO druk. Maar goed, nog maar 3 dagen deze week, vind het niet erg. Deze week ook eindelijk met mijn pilletjes starten om mijn ongesteldheid op te wekken, kan ik weer bijna meedoen hier
Ik had trouwens vandaag énorm veel last van mijn onderbuik. Zowat de hele dag (van een uurtje of 9 tot 15u ofzo) last gehad van stekende pijn in mijn onderbuik. Het voelde alsof ik ongesteld was, maar dat ben ik uiteraard niet. Nu is het wel weer over, maar was wel raar.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Klinkt als een drukke dag alyssa! Wat fijn dat je met de pilletjes gaat beginnen deze week heb je toch het gevoel dat je weer iets kan doen hè.
Misschien toch een eisprong?
Misschien toch een eisprong?
Gast- Gast
Puggle, ja ben blij dat deze dag om is. Ben nog maar anderhalf uur thuis en ga nu alweer slapen haha. Zo gaan de dagen wel snel voorbij .
Ik dacht eerst ook aan een eisprong, maar die voel je normaal niet langs 2 kanten en toch ook geen hele dag lijkt me? Nouja, mocht het wel zo zijn, is die eisprong flink te laat, want ik start deze week nog met die pilletjes
Ik dacht eerst ook aan een eisprong, maar die voel je normaal niet langs 2 kanten en toch ook geen hele dag lijkt me? Nouja, mocht het wel zo zijn, is die eisprong flink te laat, want ik start deze week nog met die pilletjes
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Puggle, ja ben blij dat deze dag om is. Ben nog maar anderhalf uur thuis en ga nu alweer slapen haha. Zo gaan de dagen wel snel voorbij .
Hmm das misschien ook weer zo! Welke dag begin je ermee? En hoeveel moet je er slikken?
Gast- Gast
Puggle schreef:Alyssa schreef:Puggle, ja ben blij dat deze dag om is. Ben nog maar anderhalf uur thuis en ga nu alweer slapen haha. Zo gaan de dagen wel snel voorbij .
Hmm das misschien ook weer zo! Welke dag begin je ermee? En hoeveel moet je er slikken?
Zou het misschien toch geen eisprong kunnen zijn.. Want de dagen rondom mijn eisprong en wat er voor heb ik ook veel buikpijn. Vooral deze maand veel gehad en ik voel het niet duidelijk aan 1 kant maar overal een beetje.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Alyssa, dankjewel! Komt wel goed woensdag.
@ Muppet, fijn dat het nu geregeld is met dat gaslek!
@ Muppet, fijn dat het nu geregeld is met dat gaslek!
Amber-- Ratel
Annie24 schreef:Weegschaal schreef:Temperaturen of temperatuurden jullie ook allemaal rectaal? Ik heb nu een aantal keer onder mijn oksels gemeten, maar heb aan beide kanten verschillende waarden en het is ook een stuk lager als ik mijn armen niet onder de dekens heb liggen. Ik denk dat ik het toch rectaal ga doen omdat ik dan een stabielere waarde denk te hebben...
Ook elke dag op hetzelfde tijstip (dus op vrije dagen je wekker zetten) en voordat je uit bed stapt.
Als je trouwens nu nog rectaal begint kan je templijstje dus wel een vertekend beeld geven omdat je niet bent gestart met rectaal tempen
Het is bij mij sowieso niet betrouwbaar, want ik heb vanaf vandaag 4 nachtdiensten. Dus dan klopt er al helemaal niets meer van... Maar ik probeer het maar te doen op de dagen dat wel kan. Ik wil graag zien of het voelen van mijn eisprong overeenkomt met mijn temperatuurdaling en daarna stijging....
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ Alyssa; Ik weet niet waar je buikpijn op kan duiden. Wel hoop ik dat je de volgende ronde idd echt mee kan doen en dat je nou eens gewoon een eisprong hebt!! En dan het liefst gelijk zwanger natuurlijk
@ Muppetje; Fijn dat het gaslek opgelost is. Is toch niet zo'n veilig idee....
@ All; Ik zie en voel waarschijnlijk weer spoken, maar het lijkt net of ik mijn eisprong heb. Ik had vandaag al veel kleverig slijm en nu voel ik continue steekjes re onder. Dit herken ik normaal rondom een eisprong, maar dit lijkt me toch vreemd op dag 7. Ik word soms wel moe van mezelf, met al de dingen die ik voel en denk. Gewoon nog 30 dgn wachten....
@ All; Ik zie en voel waarschijnlijk weer spoken, maar het lijkt net of ik mijn eisprong heb. Ik had vandaag al veel kleverig slijm en nu voel ik continue steekjes re onder. Dit herken ik normaal rondom een eisprong, maar dit lijkt me toch vreemd op dag 7. Ik word soms wel moe van mezelf, met al de dingen die ik voel en denk. Gewoon nog 30 dgn wachten....
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Annie24 schreef:Weegschaal schreef:Temperaturen of temperatuurden jullie ook allemaal rectaal? Ik heb nu een aantal keer onder mijn oksels gemeten, maar heb aan beide kanten verschillende waarden en het is ook een stuk lager als ik mijn armen niet onder de dekens heb liggen. Ik denk dat ik het toch rectaal ga doen omdat ik dan een stabielere waarde denk te hebben...
Het is bij mij sowieso niet betrouwbaar, want ik heb vanaf vandaag 4 nachtdiensten. Dus dan klopt er al helemaal niets meer van... Maar ik probeer het maar te doen op de dagen dat wel kan. Ik wil graag zien of het voelen van mijn eisprong overeenkomt met mijn temperatuurdaling en daarna stijging....
Ow...das balen als je nachtdiensten hebt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Weegschaal schreef:@ Alyssa; Ik weet niet waar je buikpijn op kan duiden. Wel hoop ik dat je de volgende ronde idd echt mee kan doen en dat je nou eens gewoon een eisprong hebt!! En dan het liefst gelijk zwanger natuurlijk
Kun je niet een ronde ovulatietesten gaan doen? Ik blijk ook later dan ik dacht een eisprong te hebben terwijl ik eerder in de cyclus ook (wat ik dan denk) vruchtbaar slijm heb. Maar mijn eisprong was dan toch echt later.
Kan ook best wel je eisprong zijn maar geeft misschien wat rust als je weet wanneer je hem ongeveer hebt.
Amber-- Ratel
Hey meiden!
Hier nog steeds niks.... Ik zit erover te denken om morgenochtend te gaan testen ipv donderdag. Maar eerst maar eens afwachten of er vandaag niks komt....
Amber en Muppetje: Alvast heel veel succes voor morgen!!!!
Hier nog steeds niks.... Ik zit erover te denken om morgenochtend te gaan testen ipv donderdag. Maar eerst maar eens afwachten of er vandaag niks komt....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Parels schreef:Koffieleut, ik vind het spannendddd!
Ik ook! Ik was er eerst van overtuigd dat ik niet zwanger was, maar nu begint er toch een stemmetje in mijn achterhoofd te zeggen dat het misschien wel eens raak is. Ik duim even heel hard voor mezelf.
Koffieleut- Prater
Dankje!Koffieleut schreef:Hey meiden!
Jaaaa, doe maar morgen, morgen MOET namelijk een goede dag worden, voor Amber, voor mij en dan ook voor jou.
Spannend hoor
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Dankje!Koffieleut schreef:Hey meiden!
Jaaaa, doe maar morgen, morgen MOET namelijk een goede dag worden, voor Amber, voor mij en dan ook voor jou.
Spannend hoor
Dat is een goede reden! Ik test morgen (als ik vandaag niet ongesteld wordt natuurlijk). Dan wordt het voor ons alle 3 een goede dag!
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Dankje!Koffieleut schreef:Hey meiden!
Spannend hoor
Dat is een goede reden! Ik test morgen (als ik vandaag niet ongesteld wordt natuurlijk). Dan wordt het voor ons alle 3 een goede dag!
Muppetje- Ratel
Dankje koffieleut!
Spannend hoor bij jou.Vind het een goede reden om morgen te testen. Hopelijk goed nieuwd voor ons alle 3.
Spannend hoor bij jou.Vind het een goede reden om morgen te testen. Hopelijk goed nieuwd voor ons alle 3.
Amber-- Ratel
Ik ben n beetje zenuwachtig....
Muppetje- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: