Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Alyssa schreef:Met mij gaat het redelijk. Heb nu al 3 pilletjes genomen. Maandag de laatste en dan de week erop eindelijk weer ongesteld.Puggle schreef:
En alyssa hoe gaat het? En met de pilletjes?
Verder heb ik even niet veel toe te voegen, heb ook de puf niet gehad om alles terug te lezen. Sorry!
Algemene vraag at all: Hoe gingen jullie man/vriend om met het feit dat het allemaal niet zo gemakkelijk ging/gaat, het zwanger worden? Konden/kunnen jullie er goed met elkaar over praten of hoe ervaren jullie dat?
Fijn dat de pilletjes opschieten!
Ik kon er goed over praten met mijn man, gelukkig is hij erg begripvol geweest en nu ook.
Gast- Gast
[/quote]
Algemene vraag at all: Hoe gingen jullie man/vriend om met het feit dat het allemaal niet zo gemakkelijk ging/gaat, het zwanger worden? Konden/kunnen jullie er goed met elkaar over praten of hoe ervaren jullie dat?[/quote]
...................................................................................................................................................................................................
Ik kan er met mijn man heel goed over praten. Ook steunt hij me goed en kan ik tijdens mijn verdrietige momenten altijd bij hem terecht.
Wel merk ik dat hij er wat nuchterder instaat.
@ Muppet, heel veel sterkte morgen meis
Algemene vraag at all: Hoe gingen jullie man/vriend om met het feit dat het allemaal niet zo gemakkelijk ging/gaat, het zwanger worden? Konden/kunnen jullie er goed met elkaar over praten of hoe ervaren jullie dat?[/quote]
...................................................................................................................................................................................................
Ik kan er met mijn man heel goed over praten. Ook steunt hij me goed en kan ik tijdens mijn verdrietige momenten altijd bij hem terecht.
Wel merk ik dat hij er wat nuchterder instaat.
@ Muppet, heel veel sterkte morgen meis
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Alyssa, nog even en jij kunt ook weer een normale ronde in. Fijn!!
Amber-- Ratel
Bedankt lieve Amber
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ja, ik zal ook blij zijn als ik eindelijk ongesteld ben. Begin nu wel een beetje ongeduldig te worden.
Ik heb het idee dat mijn vriend er ook véél nuchterder instaat en dat hij het allemaal veel positiever inziet. Wat maakt dat ik het gevoel krijg dat hij er niet zoveel mee bezig is en dat hij het er neit moeilijk mee heeft. Dat heb ik gisteren ook tegen hem uitgesproken en hij was wel wat gekwetst omdat hij er (natuurlijk) wel mee bezig is en dit ook moeilijk vind. Ik merk het alleen niet aan hem. Hij is er wel voor me als ik het moeilijk heb, hij steunt en troost me, dat wel.
Nouja, later op de avond zei hij dus dat hij het gewoon heel moeilijk vind om erover te praten. Dat hij niet goed weet wat hij moet zeggen, dat hij bang is de verkeerde dingen te zeggen. Hij heeft nogal snel de neiging om te zeggen 'het komt wel goed' op momenten dat ik me ronduit kut voel. En zo'n dingen hoef ik dan echt niet te horen, ook al zijn ze enorm goedbedoeld.
Muppetje, veel sterkte morgen bij de gyn meis, gaat je man weer mee?
Ik heb het idee dat mijn vriend er ook véél nuchterder instaat en dat hij het allemaal veel positiever inziet. Wat maakt dat ik het gevoel krijg dat hij er niet zoveel mee bezig is en dat hij het er neit moeilijk mee heeft. Dat heb ik gisteren ook tegen hem uitgesproken en hij was wel wat gekwetst omdat hij er (natuurlijk) wel mee bezig is en dit ook moeilijk vind. Ik merk het alleen niet aan hem. Hij is er wel voor me als ik het moeilijk heb, hij steunt en troost me, dat wel.
Nouja, later op de avond zei hij dus dat hij het gewoon heel moeilijk vind om erover te praten. Dat hij niet goed weet wat hij moet zeggen, dat hij bang is de verkeerde dingen te zeggen. Hij heeft nogal snel de neiging om te zeggen 'het komt wel goed' op momenten dat ik me ronduit kut voel. En zo'n dingen hoef ik dan echt niet te horen, ook al zijn ze enorm goedbedoeld.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Puggle schreef:Muppetje, ook hier veel sterkte morgen!
Dankje.
all, Sorry als ik even wat minder en minder leuk meedoe hoor, maar ik voel me nog steeds intens verdrietig en kan het slecht opbrengen.
Muppetje- Ratel
Is logisch toch? Neem de tijd om het te verwerken, ik kijk je niet raar aan omdat je nu minder reageert hoor. Het is ook allemaal niet niksMuppetje schreef:
all, Sorry als ik even wat minder en minder leuk meedoe hoor, maar ik voel me nog steeds intens verdrietig en kan het slecht opbrengen.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje, ook hier veel sterkte morgen!
Dankje.
Muppet, je moet geen sorry zeggen! Niemand vind het raar of vreemd dat je wat minder reageert etc. En weet zeker dat ik niet alleen namens mezelf spreek en we daar dus alle begrip voor hebben!!!
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:Ja, ik zal ook blij zijn als ik eindelijk ongesteld ben. Begin nu wel een beetje ongeduldig te worden.
Ik denk dat mannen er gewoon wat nuchterder instaan. Mijn man heeft er wel veel moeite mee maar op sommige momenten is dat niet te zien/merken.
En dan komt wel goed zeggen op bepaalde momenten ken ik..
Amber-- Ratel
@ Alyssa; Jouw situatie is natuurlijk niet te vergelijken met de mijne, maar de mijne is ook heel nuchter. Ik ben er gewoon teveel mee bezig, merk dat dit me ook niet goed doet, maar ik kan het niet van me afzetten. Na mijn miskraam heb ik veel zwangerschapstesten gedaan, eerst om te kijken wanneer het hcg weg ging en daarna om te kijken waarom ik niet ongesteld werd. Hij gaf aan toch ook wel iedere keer teleurgesteld te zijn bij een negatieve test. Dus ik merk dat ik het er voor hem niet leuker op maak.
@ Muppetje; Sterkte morgen!
@ Muppetje; Sterkte morgen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Dankje.
Je moet gewoon lekker de tijd nemen en uitrusten, en als het zo zwaar voor je is dan post je toch niks? Niemand die dat erg vind hoor. Je eigen gestel is het belangrijkst
Gast- Gast
Dankje.
Méér dan logisch! Heel veel sterkte morgen!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal.
Vandaag is het zover en gaan we terug naar het ziekenhuis. Ik vind het zo eng, ik wil eigenlijk helemaal niet, maar toch ook wel, want ik wel het kwijt. Gisteren zat ik te Googelen, wat je ook nooit moet doen, ik vond verhalen van vrouwen die dit ook hadden met een echo met acht weken, waarbij er later wel een levend kindje was. Maar dat kan toch helemaal niet? Misschien waren zij minder ver, wat bij mij, door de ovulatie testen eigenlijk niet kan.
Ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat de artsen het beste met me voor hebben en nooit iets zouden afbreken als er nog kans zou zijn.
Ik vind het zo moeilijk, deze zwangerschap was zo gewenst. Maar ik weet ook dat het domme pech is, dus als het weet mag gaan we het nog een keer proberen.
Jullie steun doet me echt goed, bedankt daarvoor
Vandaag is het zover en gaan we terug naar het ziekenhuis. Ik vind het zo eng, ik wil eigenlijk helemaal niet, maar toch ook wel, want ik wel het kwijt. Gisteren zat ik te Googelen, wat je ook nooit moet doen, ik vond verhalen van vrouwen die dit ook hadden met een echo met acht weken, waarbij er later wel een levend kindje was. Maar dat kan toch helemaal niet? Misschien waren zij minder ver, wat bij mij, door de ovulatie testen eigenlijk niet kan.
Ik moet er maar gewoon op vertrouwen dat de artsen het beste met me voor hebben en nooit iets zouden afbreken als er nog kans zou zijn.
Ik vind het zo moeilijk, deze zwangerschap was zo gewenst. Maar ik weet ook dat het domme pech is, dus als het weet mag gaan we het nog een keer proberen.
Jullie steun doet me echt goed, bedankt daarvoor
Muppetje- Ratel
Lieve muppet,
Heel veel sterkte vandaag! Ik zal aan je denken!
Heel veel sterkte vandaag! Ik zal aan je denken!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Muppetje: Heel veel sterkte vandaag. Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen omdat je even wat minder reageert nu, dat snappen we allemaal heel erg goed.
Ccc: Fijn dat je een mooie echo gehad hebt! Je kindje is dus al lekker eigenwijs dat het zich niet op wou laten meten.
Choclate: Wat erg dat je de bevalling zo ervaren hebt. Hopelijk kun je alles snel een plekje geven.
Alyssa: Nog heel even en je kunt er weer helemaal voor gaan!
Amber, weegschaal (en de rest): Hier nog steeds niks. Vandaag is dag 35, als ik uitga van mijn vorige cyclus ben ik nu dus 3 dagen overtijd (als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus van 28 dagen dan ben ik nu dus al 6 dagen overtijd) Ik weet inmiddels niet meer wat ik moet voelen of denken... Ik ben bang dat mijn lichaam een grote grap met me uithaalt. Mijn testen zijn op, ik ga vanmiddag nieuwe kopen en dan morgen of zondag testen.
Ccc: Fijn dat je een mooie echo gehad hebt! Je kindje is dus al lekker eigenwijs dat het zich niet op wou laten meten.
Choclate: Wat erg dat je de bevalling zo ervaren hebt. Hopelijk kun je alles snel een plekje geven.
Alyssa: Nog heel even en je kunt er weer helemaal voor gaan!
Amber, weegschaal (en de rest): Hier nog steeds niks. Vandaag is dag 35, als ik uitga van mijn vorige cyclus ben ik nu dus 3 dagen overtijd (als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus van 28 dagen dan ben ik nu dus al 6 dagen overtijd) Ik weet inmiddels niet meer wat ik moet voelen of denken... Ik ben bang dat mijn lichaam een grote grap met me uithaalt. Mijn testen zijn op, ik ga vanmiddag nieuwe kopen en dan morgen of zondag testen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Spannend hoor Koffieleut
Muppetje- Ratel
@ Koffieleut.. Spannend. Ik hoop dat je ongesteldheid niet voor niets uitblijft.
@ Muppetje.. Succes vandaag. Ik zal aan je denken!!
Hier gaat het zo zijn gangetje. Nu op dag 27. Heb last van mijn buik, opgeblazen gevoel en wat last van mijn borsten. Maar we zullen zien. Blijf er van overtuigd dat ik van het weekend ongesteld ga worden.
@ Muppetje.. Succes vandaag. Ik zal aan je denken!!
Hier gaat het zo zijn gangetje. Nu op dag 27. Heb last van mijn buik, opgeblazen gevoel en wat last van mijn borsten. Maar we zullen zien. Blijf er van overtuigd dat ik van het weekend ongesteld ga worden.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
muppetje, ik vind het ook nog steeds zo erg voor je . Ik heb net alles terug gelezen en zat echt met tranen in mn ogen. Sterkte straks in het ziekenhuis. ik denk aan je. Is je moeder nog gekomen?
amber, gelukkig kan de gyn wat aan je LF doen. succes de volgende ronde.
weegschaal, wat fijn dat je cyclus nu hoogst waarschijnlijk weer korter wordt. Ik hoop dat jullie op het juiste moment "geklust" hebben.
koffieleut, wat spannend! ik duim voor je!!
alyssa, ik hoop dat de pilletjes werken en alvast succes de volgende ronde.
all, ik blijf hier wel mee lezen, maar ik ben van plan om weinig te reageren. ik wens jullie allemaal heel veel vruchtbaarheid toe!!!
amber, gelukkig kan de gyn wat aan je LF doen. succes de volgende ronde.
weegschaal, wat fijn dat je cyclus nu hoogst waarschijnlijk weer korter wordt. Ik hoop dat jullie op het juiste moment "geklust" hebben.
koffieleut, wat spannend! ik duim voor je!!
alyssa, ik hoop dat de pilletjes werken en alvast succes de volgende ronde.
all, ik blijf hier wel mee lezen, maar ik ben van plan om weinig te reageren. ik wens jullie allemaal heel veel vruchtbaarheid toe!!!
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
@ Muppet, hier ook nog even heel veel sterkte.
Probeer niet te lezen op google, deed ik ook maar word je erg onzeker van. Het is zo goed als niet mogelijk dat jij minder ver bent. Inderdaad soms komt het voor dat mensen denken dat ze bijvoorbeeld 7/8 weken zijn. Maar vaak hebben hun een onregelmatige cyclus en geen ovulatietesten gebruikt. En blijken ze minder ver te zijn. Jij wist precies wanneer je je eisprong had dus dan hadden ze nu iets moeten zien.
@ Koffieleut, spannend hoor.
@ Jelin, bij jou begint het nu ook spannend te worden.
Probeer niet te lezen op google, deed ik ook maar word je erg onzeker van. Het is zo goed als niet mogelijk dat jij minder ver bent. Inderdaad soms komt het voor dat mensen denken dat ze bijvoorbeeld 7/8 weken zijn. Maar vaak hebben hun een onregelmatige cyclus en geen ovulatietesten gebruikt. En blijken ze minder ver te zijn. Jij wist precies wanneer je je eisprong had dus dan hadden ze nu iets moeten zien.
@ Koffieleut, spannend hoor.
@ Jelin, bij jou begint het nu ook spannend te worden.
Amber-- Ratel
Muppet: Heel veel sterkte straks in het ziekenhuis! Verder sluit ik me aan bij Amber, probeer niet te veel dingen op internet te lezen. Met 8 weken moeten ze zeker iets kunnen zien en minder ver is bij jou eigenlijk vrijwel onmogelijk. Verder hoop ik dat je dit snel een plaatsje kunt geven en dat jullie er weer voor kunnen gaan. (Twijfelde even of ik dit laatste wel kon zeggen, omdat ik me heel goed voor kan stellen dat je nu nog niet zo ver denkt. Maar meen ook ergens gelezen te hebben dat je zelf ook zoiets zei).
Koffieleut: Spannend hoor! Ik blijf duimen!
Amber & Alyssa: Fijn dat er bij jullie eindelijk ontwikkelingen in de goede richting zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie nu heel snel (weer) zwanger zijn.
(Nu even zeuren. Ben ik goed in ) Ik heb het zelf even een beetje gehad met alles. Moet nog zo veel doen, mijn hoofd draait overuren en ik zie even niet meer waar ik moet beginnen. Dus begin ik nergens en gebeurt er niks. Ik moet nog van alles in het huishouden doen. Moet nog stoffen, stofzuigen en dweilen (zowel beneden als boven), was draaien/vouwen/opruimen, de badkamer moet nodig een schoongemaakt worden, morgen nog naar de Sinterklaasintocht en Sinterklaasinkopen doen en zondag de hele dag verjaardag van mijn neefje. Kortom: ik moet hard aan de slag vandaag. Valt alleen niet mee om hiermee te beginnen. Ik kan me er gewoon heel moeilijk toe zetten, voel me weer een beetje depri de laatste tijd. Is mijn eigen schuld overigens, had ik mijn medicijnen maar braaf moeten slikken. (Zeurmodus weer uit).
Ik ga toch maar wat doen. Enne, als jullie mij hier teveel zien vandaag: schop me achter die pc weg en zet me aan het werk.
Koffieleut: Spannend hoor! Ik blijf duimen!
Amber & Alyssa: Fijn dat er bij jullie eindelijk ontwikkelingen in de goede richting zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie nu heel snel (weer) zwanger zijn.
(Nu even zeuren. Ben ik goed in ) Ik heb het zelf even een beetje gehad met alles. Moet nog zo veel doen, mijn hoofd draait overuren en ik zie even niet meer waar ik moet beginnen. Dus begin ik nergens en gebeurt er niks. Ik moet nog van alles in het huishouden doen. Moet nog stoffen, stofzuigen en dweilen (zowel beneden als boven), was draaien/vouwen/opruimen, de badkamer moet nodig een schoongemaakt worden, morgen nog naar de Sinterklaasintocht en Sinterklaasinkopen doen en zondag de hele dag verjaardag van mijn neefje. Kortom: ik moet hard aan de slag vandaag. Valt alleen niet mee om hiermee te beginnen. Ik kan me er gewoon heel moeilijk toe zetten, voel me weer een beetje depri de laatste tijd. Is mijn eigen schuld overigens, had ik mijn medicijnen maar braaf moeten slikken. (Zeurmodus weer uit).
Ik ga toch maar wat doen. Enne, als jullie mij hier teveel zien vandaag: schop me achter die pc weg en zet me aan het werk.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jelin: Bij jou is het ook spannend nu!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Klopt helemaal hoor, hoe verdrietig ik ook ben, als het weer kan en mag gaan we er weer voor, de wens is nou eenmaal vreselijk sterk, en ik wil ook niet te lang in dit verdriet blijven hangenYasmine schreef:Muppet: Heel veel sterkte straks in het ziekenhuis! Verder sluit ik me aan bij Amber, probeer niet te veel dingen op internet te lezen. Met 8 weken moeten ze zeker iets kunnen zien en minder ver is bij jou eigenlijk vrijwel onmogelijk. Verder hoop ik dat je dit snel een plaatsje kunt geven en dat jullie er weer voor kunnen gaan. (Twijfelde even of ik dit laatste wel kon zeggen, omdat ik me heel goed voor kan stellen dat je nu nog niet zo ver denkt. Maar meen ook ergens gelezen te hebben dat je zelf ook zoiets zei).
Muppetje- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: