Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut wanneer wil je gaan testen?
Ik denk donderdag. Mijn vorige cyclus was 32 dagen, terwijl mijn cyclussen daarvoor altijd tussen de 26 en 28 dagen waren. Ik wil pas testen als ik die 32 dagen voorbij ben. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat mijn cyclus weer rond de 32 dagen is deze keer.
Spannend hoor!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Sanne!!
@ Koffieleut, je houd het dus nog even spannend. Ik duim voor je!
@ Koffieleut, je houd het dus nog even spannend. Ik duim voor je!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:smooch schreef:Muppet, je bent alweer 8 weken. Ik vind het altijd zo snel gaan.
Hoe voel jij je eigenlijk? Nog 2 dagen en dan eindelijk je echo, spannend zeg!
Gaat hard hè. Het gaat op zich goed hoor. Ik voel me niet geweldig, maar die dingen horen er allemaal bij. Ben heel erg moe, heb zere borsten en ben misselijk. En vandaag heb ik ook nog eens enorme hoofdpijn, dus de week begint goed hier
Bijna de echo inderdaad, vind het leuk maar ook heel eng, ben zo bang voor slecht nieuws al heb ik helemaal geen slecht voorgevoel ofzo
Spannend, maar het gaat nog altijd vaker goed dan niet goed!
Inderdaad!
Jullie gaan gewoon een mooi kloppend hartje zien
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jaaaaaaa Muppet, DEZE week al de echo! Woehoe!
Zullen we afspreken dat ik dan ook DEZE week beval?
Gast- Gast
Parels schreef:Jaaaaaaa Muppet, DEZE week al de echo! Woehoe!
Deal. Ik gok dat ik de hoofdpijn ook heb door de spanning, haha.
Kan ik niet gewoon vandaag? Ben ik er vanaf
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Van mij mag je! Maar ja .. Wie ben ik?
2 avonden vroeg naar bed joh, is het zo woensdag!
Gast- Gast
Parels schreef:Van mij mag je! Maar ja .. Wie ben ik?
Vroeg naar bed ga ik sowieso wel, tot laat trek ik het momenteel niet...
Muppetje- Ratel
He muppet moet jij niet aan het werk
Nog maar 2 nachtjes slapen en dan ga jij een hele mooie echo krijgen, duim voor je!
Nog maar 2 nachtjes slapen en dan ga jij een hele mooie echo krijgen, duim voor je!
Amber-- Ratel
spannend amber, over 2 dagen bij de arts. ik hoop dat het iets "kleins" is en makkelijk op te lossen is, ookal klinkt dit een beetje raar! zou in ieder geval een super kerstkado zijn!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:spannend amber, over 2 dagen bij de arts. ik hoop dat het iets "kleins" is en makkelijk op te lossen is, ookal klinkt dit een beetje raar! zou in ieder geval een super kerstkado zijn!
Dankje lief van je!
Hoop het ook. Door ovulatietesten en temperaturen weet ik dat ik een korte LF heb van ongeveer 8 dagen. Dus hopelijk kunnen ze daar iets mee en misschien is er nog wel meer aan de hand, afwachten.
Ik las dat jij deze week wordt ingeleid. Heel veel succes en nog maar een paar dagen en je hebt je kleintje in je armen!
Amber-- Ratel
Gefeliciteerd Sanneke!! Geniet van je zwangerschap!!
Hier geen nieuws. Nog steeds op het wachtbankje, maar het komt nu wel dichterbij. Wel een paar klachten, maar daar valt niets over te zeggen. Dus we wachten nog verder af. Nu lekker genieten van mijn "weekend".
Hier geen nieuws. Nog steeds op het wachtbankje, maar het komt nu wel dichterbij. Wel een paar klachten, maar daar valt niets over te zeggen. Dus we wachten nog verder af. Nu lekker genieten van mijn "weekend".
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Sanneke gefeliciteerd, super zeg! Ik wens je een fijne zwangerschap toe
Jelin, spannend nog dus.
Muppet, bijna de echo, spannend, ik hoop dat het allemaal goed is.
Amber voor jou ook een spannende week als je naar de arts moet. Stertke!
Jelin, spannend nog dus.
Muppet, bijna de echo, spannend, ik hoop dat het allemaal goed is.
Amber voor jou ook een spannende week als je naar de arts moet. Stertke!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Sanneke, gefeliciteerd onwerkelijk gevoel hè als je het net weet? Ik heb de ochtend erna ook geen oog meer dicht gedaan.
Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!
Koffieleut, toch spannend bij jou zeg
Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!
Koffieleut, toch spannend bij jou zeg
Gast- Gast
Eigenlijk wel ja , heb alleen zo'n hoofdpijn dat het echt niet lukt vandaag...amber22 schreef:He muppet moet jij niet aan het werk
Bedankt voor je lieve berichtje. Ik duim ook voor jou, dat weet je hè
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:He muppet moet jij niet aan het werk
Eigenlijk wel ja , heb alleen zo'n hoofdpijn dat het echt niet lukt vandaag...
Ik moet ook eigenlijk werken . Niet veel zin!
Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt, hopelijk wordt het snel wat minder!
Dankjewel muppet, ik weet dat je voor me duimt!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:He muppet moet jij niet aan het werk
Eigenlijk wel ja , heb alleen zo'n hoofdpijn dat het echt niet lukt vandaag...
Ik moet ook eigenlijk werken . Niet veel zin!
Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt, hopelijk wordt het snel wat minder!
Dankjewel muppet, ik weet dat je voor me duimt!
Ik hoop het ook, en anders doe ik maar gewoon heel rustig aan
Muppetje- Ratel
Wat balen muppet dat je je zo rot voelt vandaag hoop dat het toch nog wat beter word vandaag.
Gast- Gast
Sanneke: GEFELICITEERD!! Kon ook haast niet missen, er moest er wel een van het wachtbankje zwanger zijn.
Muppet: Bijna je echo!!
Koffieleut: Hoop voor jou dat jij deze week nog bij je moeder langs mag met héél leuk nieuws!
Ik snap nog niet veel van mijn lijf. Nu in weer ongesteld ben, zou je denken dat mijn temperatuur weer omlaag zou gaan. Maar deze is nog steeds relatief hoog: 36,8/36,9.
Koffieleut: Hoop voor jou dat jij deze week nog bij je moeder langs mag met héél leuk nieuws!
Ik snap nog niet veel van mijn lijf. Nu in weer ongesteld ben, zou je denken dat mijn temperatuur weer omlaag zou gaan. Maar deze is nog steeds relatief hoog: 36,8/36,9.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Sanneke: GEFELICITEERD!! Kon ook haast niet missen, er moest er wel een van het wachtbankje zwanger zijn.
Hoe zat je net voor je menstruatie, hoe hoog? En wel een normale menstruatie?
Het kan volgens mij wel wisselend zijn hoe je omlaag gaat.
Ik ben nu wel snel gezakt in 3 dagen naar 36.6. Maar vorige rond duurde het eerst ogeveer 4 dagen voordat ik weer op 36.6 zat. En toen steeg ik opeens weer naar 38,8 en vanaf dag 10 zat ik pas echt laag op 36.5.
Amber-- Ratel
Sanneke, wat leuk, gefeliciteerd!!! (Jammer dat er ingebroken is bij de zaak van je vriend, dat wel!)
Ik heb een gezellig weekend gehad ja, hoop heel hard dat ik hem niet gemist heb! Ben wel blij dat mijn cyclus dus nu weer iets korter wordt!
Alyssa, inderdaad, ik heb echt het idee alsof er volgend jaar een heuze babyboom komt, zoveel mensen die ineens zwanger zijn!
Muppet, beterschap!
Ik heb een gezellig weekend gehad ja, hoop heel hard dat ik hem niet gemist heb! Ben wel blij dat mijn cyclus dus nu weer iets korter wordt!
Alyssa, inderdaad, ik heb echt het idee alsof er volgend jaar een heuze babyboom komt, zoveel mensen die ineens zwanger zijn!
Muppet, beterschap!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
jelin, ugly betty, puggle, yasmine, bedankt voor de felicitaties. Ja puggle, het is inderdaad echt nog onwerkelijk. komt vast wel. Het is nog even wennen. En Yasmine, ik had van te voren wel gedacht dat er één van ons wel zwanger zou raken, maar ik had niet verwacht dat ik het zou zijn. hoop dat jij ook snel zwanger bent. Apart van je temp, ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan er verder ook weinig over zeggen.
muppetje, beterschap!
koffieleut, je houdt het wel spannend. Knap dat je het zo lang vol kan houden om niet te testen. Ik ben benieuwd
muppetje, beterschap!
koffieleut, je houdt het wel spannend. Knap dat je het zo lang vol kan houden om niet te testen. Ik ben benieuwd
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
S@nneke schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaah, IK BEN ZWANGER!! ik ben zo blij!
vannacht is er ingebroken in de zaak van mijn vriend dus daar zijn we heen geweest. Ik ben naar huis gegaan en heb in mn eentje een test gedaan. best jammer dat ik alleen ben, maar ik heb hem gelijk gebeld en hij was ook zoooo blij.
Gister vroeg een vriendin of ik af was gevallen, maar dat is niet zo. en ze zei: of je bent af gevallen of je bent zwanger... t laatste dus
ik besef het nog niet helemaal, het is zo vreemd, gek, raak. maar ook zo mooi en goed. oow ik ben helemaal hyper! ik wilde eigenlijk nog even slapen, maar denk niet dat dat gaat lukken...
ook nog ff via hier: GEFELICITEERD!!
ik las je sms op het werk, moest even mijn gezicht in de plooi houden! maar ik houd mijn mondje dicht, hoor!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
gefeliciteerd sanneke!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Temperaturen of temperatuurden jullie ook allemaal rectaal? Ik heb nu een aantal keer onder mijn oksels gemeten, maar heb aan beide kanten verschillende waarden en het is ook een stuk lager als ik mijn armen niet onder de dekens heb liggen. Ik denk dat ik het toch rectaal ga doen omdat ik dan een stabielere waarde denk te hebben...
Moet wel even over een grens heen
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Temperaturen of temperatuurden jullie ook allemaal rectaal? Ik heb nu een aantal keer onder mijn oksels gemeten, maar heb aan beide kanten verschillende waarden en het is ook een stuk lager als ik mijn armen niet onder de dekens heb liggen. Ik denk dat ik het toch rectaal ga doen omdat ik dan een stabielere waarde denk te hebben...
Jep, ik stopte hem in mijn kont gelijk als ik wakker werd
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: