Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 7 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Jasmine ma 24 okt 2011 - 5:45

Auto was nog geen jaar oud, dus ja, een goede auto was het wel. Een geluk bij een ongeluk: het was een auto van de zaak, dus in dat opzicht hebben wij er gelukkig geen financiële schade aan. Een ongeluk kan natuurlijk gebeuren, maar het is wel frustrerend dat we het nu een tijdje zonder ("eigen") auto moeten doen. Een auto is toch wel een beetje een persoonlijk iets, met je eigen spulletjes enzo.

In dat opzicht valt het allemaal wel mee. Maar als ik dan denk dat die andere gast ook zomaar J. d'r papa in de kreukels had kunnen rijden, dan word ik wel boos.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 24 okt 2011 - 5:53

frustrerend is dat he.. Dat je dus inderdaad dankzij iemand anders iets persoonlijk kwijts ben. Iets waar je denk ik best wel waarde aan hecht, wat van jou is!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- ma 24 okt 2011 - 6:14

@ yasmine, wat schrikken!! Gelukkig is het met je man allemaal goed!!

@ Weegschaal, succes meid!

@ Filoria, fijn dat jullie je wat rustiger voelen.

Ik heb vandaag weer een ovulatietest gedaan en nou is hij weer bijna even donker als gistermiddag 13.00.
Snap er helemaal niets meer van.....
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:18

Yasmine, dat is dan idd een geluk dat hij van de zaak. Al maakt dat het niet minder erg natuurlijk!

Amber, wat gek zeg! Ik zou je je er niet te druk om maken meis. Je hebt tot nu toe altijd een ei en korte cyclus gehad dus nu zal dat ook wel weer goed zijn. Gewoon lekker je best doen Wink

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 24 okt 2011 - 6:22

Puggle schreef:Yasmine, dat is dan idd een geluk dat hij van de zaak. Al maakt dat het niet minder erg natuurlijk!

Amber, wat gek zeg! Ik zou je je er niet te druk om maken meis. Je hebt tot nu toe altijd een ei en korte cyclus gehad dus nu zal dat ook wel weer goed zijn. Gewoon lekker je best doen Wink

Ja weet ik, maar baal der gewoon van haha.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:41

amber22 schreef:
Puggle schreef:Yasmine, dat is dan idd een geluk dat hij van de zaak. Al maakt dat het niet minder erg natuurlijk!

Ja weet ik, maar baal der gewoon van haha.

Dat snap ik ook wel hug

Gast
Gast

Bericht  Alyssa ma 24 okt 2011 - 9:04

Yasmine schreef:
Alyssa schreef:

Yasmine, momenteel ben ik niet zo positief, gewoon even heel teleurgesteld/verdrietig. Maar ik ga mezelf gewoon weer oprapen en volgende ronde hoop ik gewoon weer op het beste. Het heeft toch geen zin om hier negatief over te blijven, dat helpt me niet vooruit. Al wil dat niet zeggen dat ik niet zal 'klagen' of dat het altijd goed met me gaat natuurlijk.

Toch vind ik je nog steeds positief overkomen. Teleurgesteld/ verdrietig is iets heel anders dan negatief. Natuurlijk ben je verdrietig, natuurlijk ben je teleurgesteld, maar je hebt nog altijd vertrouwen in de toekomst. Dat vind ik een heel sterke, positieve eigenschap. Je ziet gelukkig zelf ook in dat negatief blijven niets oplost, maar niet iedereen kan dat. Heb er bewondering voor dat jij dat wel kunt.

En verder: het hoeft niet altijd goed met je te gaan, natuurlijk mag je baalmomenten hebben en natuurlijk mag je hier zo veel komen klagen als je wilt hoor. hug
Wat een lieve reactie, Yasmine. Ik ben op dit moment absoluut niet positief, maar van zodra ik weer ongesteld ben geworden en ik mijn volgende ronde inga, wil ik er weer voor de volle 100% voor gaan. Ook al kan ik zelf niets forceren, als ik zelf al met een negatief gevoel in deze medische mallemolen ga staan, is het bij voorbaat al 'mislukt', vind ik dan.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa ma 24 okt 2011 - 9:10

Smooch, ik kom morgen spieken of je al getest hebt hoor Very Happy

Ellebel, vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Je had ook al een test gedaan, toch? Hopelijk reageert je lichaam toch snel en moet je niet te lang 'ontpillen'

Viva, de berichten zijn niet verwijderd hoor. Als het topic een bepaald aantal blz bereikt heeft (75 ofzo) dan splitst het zich op. Het neemt de eerste 7/8 pagina's mee naar het volgende topic zeg maar. Maar je kan het vorige topic nog wel gewoon terugvinden hoor.

Weegschaal, ik hoop op het beste voor je. Hopelijk niet tot ziens Wink (al moet je ons wel op de hoogte houden he!)

Yasmine, wat schrikken zeg! Gelukkig is je man er niet erg aan toe, dat is toch het belangrijkste.

Amber, kan me voorstellen dat je hiervan baalt, zo krijg je niet echt een duidelijk beeld wat betreft je eisprong he.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Amber- ma 24 okt 2011 - 19:47

En vanmorgen was mijn temperatuur weer 36,5. Dus nu weer een tiende gezakt. Ik snap er echt niets meer van Sad
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut ma 24 okt 2011 - 19:53

Ellebel: Hopelijk wordt je snel ongesteld, dan weet je iig waar je aan toe bent.

Filoria: Hopelijk wordt je man niet ontslagen... Een zwangerschap kan natuurlijk ook een mooie afleiding zijn dan. Is er veel werk te vinden in zijn sector?

Viva: Wat balen dat je contract niet verlengd wordt! Hopelijk vind je toch snel weer wat anders! Ik werk zelf in een winkel en mij is niet vaak naar papieren gevraagd moet ik zeggen. Ik begin zelf 1 nov bij een nieuwe werkgever, dat is de enige die kopieen van diploma's wilde hebben.

Weegschaal: Jammer dat je negatief getest hebt! Ik hoop dat je hier terugkomt met een hele blijde mededeling!

Yasmine: Wat heftig!!! Gelukkig heeft hij zelf niks!

Amber: Vaag... Het wordt alleen maar onduidelijker zo hug

Alyssa: Kan je die andere pagina's nog terugvinden? Hoe en waar?
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- ma 24 okt 2011 - 20:02

@ Koffieleut, inderdaad. Ik heb al wel een paar dagen wat buikpijn dus hoop echt dat morgen mijn temperatuur stijgt. Als ik dan weer een cyclus van 28 dagen heb heb ik tenminste nog een lf van 10 dagen.

@ Smooch, al getest?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Viva ma 24 okt 2011 - 20:10

Alyssa, oh zo! Ik kon gister dat oude topic niet vinden, later inderdaad toch gevonden, eroverheen gelezen!

Koffieleut, hoop ook dat ik snel weer iets anders gevonden heb!

Amber, wat raar, hopelijk morgen meer duidelijkheid wat betreft je temp!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  smooch ma 24 okt 2011 - 21:21

Yasmine, wat schrikken zeg!! Gelukkig heeft je man niks ernstig.
Ik begrijp hoe je hebt moeten voelen. Mijn vriend heeft ook een ongeluk gehad met zijn werkauto, helemaal total loss. Gelukkig had hij niks, een klein beetje last van zijn nek. Pff maar je schrikt je dood!

Amber, ik snap niet zoveel van die testen, maar vervelend dat ze weinig duidelijkheid geven.

Ik heb niet getest, mn vriend zei gisteren dat de vorige keer ik op mijn NOD negatief had gestest en pas 4 dagen later positief. En dat klopt, dat hij dat nog weet nerd
Dus ik wil nog een aantal dagen wachten en misschien wordt ik toch wel ongesteld.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Amber- ma 24 okt 2011 - 21:33

smooch schreef:Yasmine, wat schrikken zeg!! Gelukkig heeft je man niks ernstig.
Ik begrijp hoe je hebt moeten voelen. Mijn vriend heeft ook een ongeluk gehad met zijn werkauto, helemaal total loss. Gelukkig had hij niks, een klein beetje last van zijn nek. Pff maar je schrikt je dood!

Amber, ik snap niet zoveel van die testen, maar vervelend dat ze weinig duidelijkheid geven.

Ik heb niet getest, mn vriend zei gisteren dat de vorige keer ik op mijn NOD negatief had gestest en pas 4 dagen later positief. En dat klopt, dat hij dat nog weet nerd
Dus ik wil nog een aantal dagen wachten en misschien wordt ik toch wel ongesteld.

Spannend hoor smooch!
Nee ik snap ook niet veel meer van de testen, ga ze denk ik volgende maand (als ik niet zwanger ben Wink ) niet meer doen. Maakt me alleen maar onzeker. Maar doordat mijn temperatuur nog niet gestegen is weet ik wel dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad en dat is wel balen want zit al op dag 17.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 21:51

Amber, wat vreemd! Het kan ook dat hij langzaam door stijgt, bij mij deed hij het vorige maand in 3 dagen he. Komt echt wel goed meis hug

Smooch, dan zou ik idd ook nog even wachten. Ik heb zelf 4 dagen later pas getest natuurlijk. Ik hoop het voor je smile

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 24 okt 2011 - 22:01

Puggle schreef:Amber, wat vreemd! Het kan ook dat hij langzaam door stijgt, bij mij deed hij het vorige maand in 3 dagen he. Komt echt wel goed meis hug

Smooch, dan zou ik idd ook nog even wachten. Ik heb zelf 4 dagen later pas getest natuurlijk. Ik hoop het voor je smile

Ja dat hoop ik ook. Maar er zit nog niets van een stijgende lijn in want hij was vanochtend zelfs weer gezakt!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  smooch ma 24 okt 2011 - 22:44

Amber, hopelijk wordt je gewoon zwanger dan hoef je die testen niet meer te gebruiken.
Al helemaal als je er zo onzeker van wordt hug
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa ma 24 okt 2011 - 23:15

Amber, ik hoop dat je gewoon zwanger bent en dat je die testen niet meer hoeft te doen hug

Smooch, spannend zeg, maar ik snap wel dat je wacht hoor, zo zou ik zelf ook zijn denk ik. Ik hoop op het beste

Koffieleut, dit is het vorige topic: https://yescafe.actieforum.com/t15253-voor-een-kindje-in-2011

Ik laat mijn ticker gewoon staan. Weet ik precies wanneer ik met mijn menstruatie-opwek-pilletjes moet starten smile
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:25

Alyssa, ja toch gewoon laten staan. Is misschien idd juist wel makkelijk!

Gast
Gast

Bericht  Alyssa di 25 okt 2011 - 0:01

Ja, is wel handig om te weten op welke dag ik zit. Want nu houd ik dat toch niet meer zelf bij, nu het niet nodig is zeg maar.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  smooch di 25 okt 2011 - 2:57

Op naar de volgende ronde, ik ben net ongesteld geworden.
Raar hoor, hoop niet dat mijn cyclus elke keer langer gaat worden....
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje di 25 okt 2011 - 3:09

Jammer Smooch

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Jasmine di 25 okt 2011 - 3:42

Smooch: balen zeg! Op naar de volgende ronde dus.

Amber: ik sluit me aan bij Alyssa en Smooch!

Alyssa: daar kan je ticker ook handig voor zijn ja. Hopelijk doen deze pilletjes wel wat ze moeten doen en hoef je niet te verhuizen naar het 2012 topic!

Vind dat wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar: op 1 januari (of in elk geval ín januari) gewoon met mijn allen zwanger!

Hier zijn we inmiddels aardig van de schrik van gisteren bekomen. Hebben vanochtend een vervangende auto opgehaald en de boekhoudster bij mijn man op het werk regelt alles met de verzekering. Hebben voorlopig wel een leuke auto trouwens:
Voor een kindje in 2011! - Pagina 7 2010-Fiat-Panda-1
Ding is half roze:P

We zijn vanochtend ook nog even langs het schadebedrijf gereden, om onze persoonlijke spulletjes uit de auto te halen. Schrok toen wel even. Wat ben ik blij dat we zo'n goede auto hadden. De hele voorkant zit compleet in elkaar. De koplampen liggen eruit, de motorkap is dubbelgevouwen, de bumpers hangen los, de grill is naar de maan, vooruit kapot, alle airbags zijn naar buiten gekomen en we vermoeden dat de balken (geen idee hoe die dingen heten) ook totaal ontwricht zijn. De auto was minstens 20 centimeter korter. Zal in een spoiler hieronder wel wat foto's plaatsen, dan nemen ze minder ruimte in.

Spoiler:

We willen van de week nog wel op jacht naar een nieuwe autostoel, want degene die er in zat, gebruik ik dus echt niet meer. Daarvoor was de klap te groot. Voor hetzelfde geld heeft J. d'r stoel onzichtbare schade. Daar kom je alleen pas achter als het te laat is, en dat willen we natuurlijk niet. Het gaat wel om J. d'r veiligheid.

Het stomme is ook nog: hij heeft dat ongeluk gehad op precies dezelfde kruising, als waar ik begin 2010 mijn Punto in de blubber heb gereden. En toen was ik net zwanger. Zeiden al tegen elkaar: deja-vu momentje? Maar dat zal vast niet, dat zou wel heel toevallig zijn.

Het goede nieuws is wel: auto heeft de crashtest doorstaan, want manlief heeft alleen wat schrammen van de airbags.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Paper Crown di 25 okt 2011 - 3:57

smooch schreef:Op naar de volgende ronde, ik ben net ongesteld geworden.
Raar hoor, hoop niet dat mijn cyclus elke keer langer gaat worden....

Je cyli is juist heel netjes na een miskraam. Kan gebeuren hoor 1 tot 7 dagen verschil is heel normaal in een cyclus volgens mijn gynaecoloog!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 4:01

Smooch, wat jammer meis!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: