Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Smooch, wat ontzettend jammer, ik had het je zo gegund! Maar je hebt wel een nette cyclus.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Amber wat een gedoe met die testen en temperatuur zeg. Dikke knuf van mij, dat heb je wel verdiend.
Hier vandaag wel een beetje misselijk geweest, maar het was prima te doen...
De vrouw van MvM is net geweest, ik ben nog steeds zwanger, toch fijn, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Amber wat een gedoe met die testen en temperatuur zeg. Dikke knuf van mij, dat heb je wel verdiend.
Wat gaat er nu gebeuren met mvm?
Gast- Gast
Yasmine, jeetje de auto is er aan toe zeg je man is erg goed weg gekomen. En ik zou zeker een nieuw autostoeltje kopen hoor.
Gast- Gast
Puggle schreef:Yasmine, jeetje de auto is er aan toe zeg je man is erg goed weg gekomen. En ik zou zeker een nieuw autostoeltje kopen hoor.
Mee eens!
Muppetje- Ratel
@ Smooch, wat balen!
Mijn cyclus was na de miskramen ook wat langer, zie mijn onderschrift.
@ Alyssa, wat een foto's jeetje. Die auto zit echt flink in elkaar.
Meiden dankjewel voor jullie lieve reacties. Heb vanmiddag maar weer eens een ovulatietest gedaan en heb al 4 dagen ongeveer een even donker streepje. Ik wacht maar gewoon rustig af wat mijn temperatuur doet. Weet wel dat ik (als ik niet zwanger ben) volgende maand die testen niet weer ga doen. Wordt toch niet veel duidelijker haha.
@ Alyssa, wat een foto's jeetje. Die auto zit echt flink in elkaar.
Meiden dankjewel voor jullie lieve reacties. Heb vanmiddag maar weer eens een ovulatietest gedaan en heb al 4 dagen ongeveer een even donker streepje. Ik wacht maar gewoon rustig af wat mijn temperatuur doet. Weet wel dat ik (als ik niet zwanger ben) volgende maand die testen niet weer ga doen. Wordt toch niet veel duidelijker haha.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Het kan nog donker worden hè. Ik had mijn ei op 19/20 in een cyclus van 28 dagen.
Gast- Gast
Yasmine, ik had de spoiler nog niet gezien, maar de auto zit goed in elkaar zeg! Gelukkig is je man er goed uitgekomen.
Amber, ik zou die testen ook niet meer doen als ik jou was. Je weet dat je een eisprong hebt in je cyclus, dus gewoon genoeg seksen haha
Amber, ik zou die testen ook niet meer doen als ik jou was. Je weet dat je een eisprong hebt in je cyclus, dus gewoon genoeg seksen haha
Alyssa- Prater
amber22 schreef:@ Smooch, wat balen!
@AlyssaYasmine, wat een foto's jeetje. Die auto zit echt flink in elkaar.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:amber22 schreef:@ Smooch, wat balen!
ja dat bedoel ik
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Alyssa schreef:amber22 schreef:@ Smooch, wat balen!
ja dat bedoel ik
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Het kan nog donker worden hè. Ik had mijn ei op 19/20 in een cyclus van 28 dagen.
Test ook nog wel even door. Heb nog genoeg testjes
Was jou test positief op dag 19 of had je toen je ei? Want na positieve test springt je ei toch met 24-48 uur?!
@ Alyssa, ja ga er ook wel vanuit dat ik een ei heb anders was ik niet zo regelmatig ongesteld. Dus we doen gewoon ons best
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Hij was op 18 postief.
Oke dankje! we wachten maar weer af.. haha!
Misschien dan morgen positief!
Amber-- Ratel
Komt vast goed Amber
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Komt vast goed Amber
Dankje muppet
Amber-- Ratel
Ja morgen of overmorgen moet ij toch echt wel positief zijn! Zeker voor een cyclus van 28 dagen. Anders is de lf wel erg kort. Ik duim voor je
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja morgen of overmorgen moet ij toch echt wel positief zijn! Zeker voor een cyclus van 28 dagen. Anders is de lf wel erg kort. Ik duim voor je
Dankjewel
Ik hoop het. Hoop eigenlijk dat mijn temperatuur morgen gewoon omhoog gaat en ik mijn ei al heb gehad. Heb wel de hele dag last gehad van mijn buik, zwaar drukkend gevoel!
Vorige maand waren mijn testten ook niet superdonker.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Ja morgen of overmorgen moet ij toch echt wel positief zijn! Zeker voor een cyclus van 28 dagen. Anders is de lf wel erg kort. Ik duim voor je
Dankjewel
Ik hoop het. Hoop eigenlijk dat mijn temperatuur morgen gewoon omhoog gaat en ik mijn ei al heb gehad. Heb wel de hele dag last gehad van mijn buik, zwaar drukkend gevoel!
Dat zou t mooiste zijn!
Muppetje- Ratel
Weegschaal, kan me best voorstellen dat je even wat afstand wilt van het forum. Ik blijf wel voor je duimen. Tot snel.
Yasmine, spannend, maar kun je nu al klachten hebben? “Gezellig” met z’n 4re op de wachtbank
Smooch, wat balen dat je weer ongesteld bent geworden!
Alyssa, wat balen!!! Ik weet ff niet wat ik moet zeggen. Ik leef met je mee.
Amber, hoe kan het dat je LF zo kort is? Wat is het risico daarvan? Kun je dan moeilijker zwanger raken??
Ugly betty, spannend zeg. Jij ook op ‘t (irritante) wachtbankje
Ellebel, Wat vervelend dat wachten en die onzekerheid. Ik hoop dat je snel een cyclus hebt. Ik hoop niet dat er iets anders aan de hand is. Ik kan me best voorstellen dat je baalt en dat je zelf ook aan de slag wilt.
Viva, tuurlijk zijn er meiden die moeilijk(er) zwanger worden, maar tuurlijk wil je ook heel graag dat je zelf zwanger raakt. Ik was vanmorgen ook op visite bij een vriendin, zij heeft pas een kindje en een andere vriendin was er ook en zij heeft ook een baby. Daar zat ik dan tussen, als enige zonder kindje. Ik was niet jaloers, maar voelde me toch wel alleen. Ik bedoel, het is best logisch dat je je af en toe zo voelt.
Wat balen dat je contract niet verlengt wordt.
Yasmine, wat schikken!! Gelukkig heeft je man er verder niks aan over gehouden, maar wel schikken en balen van de auto.
Amber, wat lastig dat je temp en de ovulatietesten je nog weinig duidelijkheid geven. Kun je niet 2 eisprongen achter elkaar hebben?? Ik weet het niet hoor.
Yasmine, spannend, maar kun je nu al klachten hebben? “Gezellig” met z’n 4re op de wachtbank
Smooch, wat balen dat je weer ongesteld bent geworden!
Alyssa, wat balen!!! Ik weet ff niet wat ik moet zeggen. Ik leef met je mee.
Amber, hoe kan het dat je LF zo kort is? Wat is het risico daarvan? Kun je dan moeilijker zwanger raken??
Ugly betty, spannend zeg. Jij ook op ‘t (irritante) wachtbankje
Ellebel, Wat vervelend dat wachten en die onzekerheid. Ik hoop dat je snel een cyclus hebt. Ik hoop niet dat er iets anders aan de hand is. Ik kan me best voorstellen dat je baalt en dat je zelf ook aan de slag wilt.
Viva, tuurlijk zijn er meiden die moeilijk(er) zwanger worden, maar tuurlijk wil je ook heel graag dat je zelf zwanger raakt. Ik was vanmorgen ook op visite bij een vriendin, zij heeft pas een kindje en een andere vriendin was er ook en zij heeft ook een baby. Daar zat ik dan tussen, als enige zonder kindje. Ik was niet jaloers, maar voelde me toch wel alleen. Ik bedoel, het is best logisch dat je je af en toe zo voelt.
Wat balen dat je contract niet verlengt wordt.
Yasmine, wat schikken!! Gelukkig heeft je man er verder niks aan over gehouden, maar wel schikken en balen van de auto.
Amber, wat lastig dat je temp en de ovulatietesten je nog weinig duidelijkheid geven. Kun je niet 2 eisprongen achter elkaar hebben?? Ik weet het niet hoor.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
@ Sanne, als je LF kort is kan dat volgens mij de innesteling nadelig beïnvloeden. Maar weet niet precies wat nou precies te kort is. Rond de 9-10 dagen kan nog wel volgens mij.
En 2 eisprongen geen idee.. wie weet haha!
En 2 eisprongen geen idee.. wie weet haha!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Ja morgen of overmorgen moet ij toch echt wel positief zijn! Zeker voor een cyclus van 28 dagen. Anders is de lf wel erg kort. Ik duim voor je
Dankjewel
Dat zou t mooiste zijn!
Idd, bij muppet werden ze geloof ik ook niet zo donker toch muppet?
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Ja morgen of overmorgen moet ij toch echt wel positief zijn! Zeker voor een cyclus van 28 dagen. Anders is de lf wel erg kort. Ik duim voor je
Dankjewel
Dat zou t mooiste zijn!
Het soort test dat ik deze ronde gebruikte wel, die foto's hebben jullie gezien. Die ik ervoor gebruikte niet inderdaad
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Ja morgen of overmorgen moet ij toch echt wel positief zijn! Zeker voor een cyclus van 28 dagen. Anders is de lf wel erg kort. Ik duim voor je
Dankjewel
Dat zou t mooiste zijn!
Het soort test dat ik deze ronde gebruikte wel, die foto's hebben jullie gezien. Die ik ervoor gebruikte niet inderdaad
Dankjewel voor jullie reactie meiden!
Ik wacht gewoon maar rustig af. Blijf temperaturen en test nog een paar dagen door.
En wil het niet dan 9 nov naar de arts en dan zien we wel verder.
Amber-- Ratel
Smooch: jammer zeg. Nieuwe ronde nieuwe kansen, hoop dat deze het wordt voor je!
Amber: he balen dat die ovulatietesten weinig duidelijkheid geven. Waren het een beetje dure die je nu hebt? Zou dat eigenlijk uit maken? Maar wie weet test je de komende dagen nog duidelijk positief inderdaad.
Weegschaal: jammer, maar ik begrijp je wel heel goed hoor.
Yasmine: jeetje, die foto's... zijn jullie er nog emotioneel over, of is het vooral een kwestie van praktische dingen regelen nu?
Sanneke: dat alleenige gevoel als je als enige geen kindje hebt kan ik me best voorstellen. Maar het is nooit goed he, want als ik op een feestje ben met alleen maar kinderloze mensen denk ik: jullie kunnen allemaal lekker bier drinken en het zo laat maken als je wilt, en ik drink een appelsapje en lig om 23u weer in bed
Heb je ook wel vrienden zonder kinderen?
Ik ben lekker OhOh Cherso aan het kijken. Plat vermaak, yay!
Amber: he balen dat die ovulatietesten weinig duidelijkheid geven. Waren het een beetje dure die je nu hebt? Zou dat eigenlijk uit maken? Maar wie weet test je de komende dagen nog duidelijk positief inderdaad.
Weegschaal: jammer, maar ik begrijp je wel heel goed hoor.
Yasmine: jeetje, die foto's... zijn jullie er nog emotioneel over, of is het vooral een kwestie van praktische dingen regelen nu?
Sanneke: dat alleenige gevoel als je als enige geen kindje hebt kan ik me best voorstellen. Maar het is nooit goed he, want als ik op een feestje ben met alleen maar kinderloze mensen denk ik: jullie kunnen allemaal lekker bier drinken en het zo laat maken als je wilt, en ik drink een appelsapje en lig om 23u weer in bed
Heb je ook wel vrienden zonder kinderen?
Ik ben lekker OhOh Cherso aan het kijken. Plat vermaak, yay!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: