Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 6 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Koffieleut zo 23 okt 2011 - 22:59

Puggle schreef:Oh wat spannend smooch! Ik duim voor je smile

Ik duim mee.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- zo 23 okt 2011 - 23:03

Koffieleut schreef:

Ik duim mee.

+ 1
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje zo 23 okt 2011 - 23:36

amber22 schreef:
Koffieleut schreef:

Ik duim mee.

+ 1
+1 smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Ugly Betty ma 24 okt 2011 - 0:36

Alyssa wat jammer dat er niks te zien was. Ik hoop voor je dat het met de medicijnen de volgende ronde wel gaat lukken!

Smooch, spannend hoor, ik duim voor je smile

Ik zit ook in de wachtweken, zit nu op dag 20 (van 28). Vind het echt moeilijk om mezelf niet gek te maken. Ik ben wel wat prikkelbaar en voel van alles in mijn buik en heb zere borsten. Maar ik wil mezelf niet gek maken.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alyssa ma 24 okt 2011 - 1:43

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
Koffieleut schreef:

Ik duim mee.

+ 1
+1 smile
+1 Wink
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Jasmine ma 24 okt 2011 - 1:59

Alyssa schreef:

Yasmine, momenteel ben ik niet zo positief, gewoon even heel teleurgesteld/verdrietig. Maar ik ga mezelf gewoon weer oprapen en volgende ronde hoop ik gewoon weer op het beste. Het heeft toch geen zin om hier negatief over te blijven, dat helpt me niet vooruit. Al wil dat niet zeggen dat ik niet zal 'klagen' of dat het altijd goed met me gaat natuurlijk.

Toch vind ik je nog steeds positief overkomen. Teleurgesteld/ verdrietig is iets heel anders dan negatief. Natuurlijk ben je verdrietig, natuurlijk ben je teleurgesteld, maar je hebt nog altijd vertrouwen in de toekomst. Dat vind ik een heel sterke, positieve eigenschap. Je ziet gelukkig zelf ook in dat negatief blijven niets oplost, maar niet iedereen kan dat. Heb er bewondering voor dat jij dat wel kunt.

En verder: het hoeft niet altijd goed met je te gaan, natuurlijk mag je baalmomenten hebben en natuurlijk mag je hier zo veel komen klagen als je wilt hoor. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jasmine ma 24 okt 2011 - 2:08

Smooch: Spannend!! Zou wel heel fijn zijn als je zo snel na je mk alweer zwanger bent!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  smooch ma 24 okt 2011 - 2:12

Thnx meiden, ik hoop het! Very Happy
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Ellebel ma 24 okt 2011 - 2:43

Hier even een kort berichtje vanaf mijn werk. Heb niet alles onthouden hoor, dus sorry voor degene die ik heb overgeslagen Embarassed

Sanneke: ik moest ook wel lachen om dat prikken hoor haha. Hopelijk heeft het gewerkt!

Amber: nu je aan het temperaturen bent en je weet wanneer je ei komt, moet het wel goed komen! Jij staat boven aan het 'gunfactorlijstje' Wink

Smooch: wanneer ga je testen? Spannend hoor..

Alyssa: wat vervelend dat er niets te zien was en dat je nu weer moet wachten.. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je. hug

Nog even een onnozele vraag van mij; wat is een lf?

Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen.Het is vandaag alweer 6 weken geleden dat mijn laatste onttrekkingsbloeding is geweest. Ik heb nu al mijn hoop gevestigd op de 8 weken, hopelijk gaat het dan eindelijk gebeuren. Heb er zelf eigenlijk wel vrede mee en ben nu ook niet zo heel veel bezig met het zwanger worden. Eigenlijk was het sowieso de bedoeling om van september tot en met december te ontpillen. Nu heeft moeder natuur voor mij besloten dat dit ook gebeuren moet haha. Het is alleen als ik hier meelees en zie hoe actief jullie bezig zijn dat ik wel baal hoor. Dan wil ik er ook voor gaan, maja ik heb geen idee wanneer ik eens een eisprong heb, dus het voelt zo nutteloos nu. We wachten het maar af, het is niet anders.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Ugly Betty ma 24 okt 2011 - 2:58

Ellebel, wat jammer dat je nog niet ongesteld geworden bent. Zo weet je inderdaad niet goed waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat jouw cyclus snel op gang komt.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- ma 24 okt 2011 - 2:59

@ Ellebel, dankjewel. Wat lief!
Je LF is de fase tussen je eisprong en je menstruatie.

Balen dat je lichaam zo met het ontpillen bezig is, wel fijn dat je het los kunt laten.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Filoria ma 24 okt 2011 - 3:05

Amber: (beetje late reactie) Spannend hoor, dat je naar die arts gaat. Ik begrijp wel dat je niet zo goed weet waar je op hoopt. Misschien dat er ergens iets vastzit dat ze er even uit kunnen halen waardoor je meteen zwanger wordt ofzo? angel
Smooch: ik hoop ook met je mee! Heb je weleens een langere cyclus dan 29 dagen?

Wij zijn van de grootste schrik bekomen, wat mijn man zijn werk betreft. We hebben er vertrouwen in dat we ons sowieso wel weten te redden. En we klussen ook vrolijk door voor kindje nr2. Al vraag ik me wel heel erg af hoe het dan zou zijn als ik net zwanger ben als we horen dat hij ontslagen wordt. Is de zwangerschap dan leuke afleiding of juist een zorg erbij? Hmm...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  smooch ma 24 okt 2011 - 3:13

Filoria, ik heb 1x eerder een cyclus gehad van 32 dagen.
Maar meestal eigenlijk 25-26 en laatst was het 29 dagen. Dus daar ben ik nu ook weer van uit gegaan.

Ik wil alleen niet te snel testen, ben toch bang voor die teleurstellig. En ik voel ook nog niet zoveel.
De vorige keer voelde ik me al zwanger voor ik een test had gedaan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria ma 24 okt 2011 - 3:36

Jammer dat je nu nog niks voelt. Ga je dan wachten tot dag 33 ofzo? Zo lang duurt dat ook niet meer... Al weet ik hoe de dagen voorbij kunnen kruipen als je hoopt dat je zwanger bent Rolling Eyes
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  smooch ma 24 okt 2011 - 4:01

hahah ik vind tot morgen wachten al lastig.
Ik wil denk ik morgen testen, maar weet niet of dat te vroeg is.
Ik ben er eigenlijk nog niet over uit wat ik wil scratch
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva ma 24 okt 2011 - 4:04

Alyssa, ik kan niet alles lezen (volgens mij zijn die berichten verwijderd) Maar wat rot dat de 50 gr niet aanslaat, hopelijk meer wel! Lees nu dat je weer wat anders hebt gekregen, vervelend zeg, dat je nu zo lang moet wachten weer!

Sanne, goede tip, doe het nu ook op die manier, moet dan ook 10(!!!!) pagina's door!
Mijn man zijn libido zakt alleen maar als hij weet dat hij "moet" omdat mijn eisprong is, haha. Is dat van jou toch iets beter!
(Ik ben nu bij de vraag hoe het met me is) Met mij gaat het goed, alleen lijkt iedereen om me heen allemaal zwanger te worden en ik word er jaloers van. Ik wil ook. Maar ik voel me een onwijze zeur als ik zie dat mensen met clomid etc. aan de gang zijn.

Filoria, wat vervelend van je man zijn baan! Ik heb donderdag te horen dat mijn contract niet verlengt wordt, vanwege bezuinigingen. Ik weet dus hoe het voelt! (Al zal je man meer werken dan ik)
die zwanger worden pillen van de etos, "veranderen" die nu ook een beetje je cyclus? Ik heb dat ergens over gehoord, dat je cyclus rond 4 weken zou worden (omdat ik een langere cyclus heb) maar ik weet niet of dat deze waren...

Smoch, spannend!

Temperaturen, vraagje, van wanneer tot wanneer temperaturen jullie? Echt de hele maand? En op welk tijdstip? Moet het nog even gaan googlen hoe het allemaal werkt, of je temp nu naar boven of beneden gaat als je je eisprong hebt, en of je hem dan al gehad hebt of nog moet krijgen, etc!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Filoria ma 24 okt 2011 - 4:11

Viva schreef:Filoria, wat vervelend van je man zijn baan! Ik heb donderdag te horen dat mijn contract niet verlengt wordt, vanwege bezuinigingen. Ik weet dus hoe het voelt! (Al zal je man meer werken dan ik)
die zwanger worden pillen van de etos, "veranderen" die nu ook een beetje je cyclus? Ik heb dat ergens over gehoord, dat je cyclus rond 4 weken zou worden (omdat ik een langere cyclus heb) maar ik weet niet of dat deze waren...
Wat balen van je baan zeg! Wat nu? Vanaf wanneer moet je weg, ben je al aan het solliciteren?
Over die pillen van Etos heb ik vanalles gelezen. Zoek ze maar eens op via google. Op een ander forum zijn er hele topics over, vol met vrouwen die heel snel zwanger zijn geworden toen ze die pillen slikten.
Ik zit nu in de derde ronde en heb de eerste twee rondes ook die Etos pillen geslikt. Mijn cycli waren 32 en 40 dagen met die pillen. Daarvoor waren ze vaak 45 dagen of soms zelfs 50, dus het gaat wel beter. Maar vier weken is het nog steeds niet.
Over temperaturen weet ik trouwens niks.
Hoe lang is jouw cyclus?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 24 okt 2011 - 4:14

Viva, om een goed beeld te krijgen kan je het beste de hele maand temperaturen. Het moet meteen als je wakker wordt. Voor je ei gaat je temp vaak iets omlaag, en erna gaat ie behoorlijk omhoog,

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva ma 24 okt 2011 - 5:23

Filoria, inderdaad balen van mijn baan. Ik ben er tot 18 november. Nadeel is dat ik geen diploma heb, ik werkte in een winkel. Dus om daar weer iets leuks in te vinden... (al moet je niet te kritisch zijn natuurlijk!)
Ik zal zo eens googlen naar die pillen, klinkt al wel beter dat je cyclus al korter is! Mijn cyclus was de laatste 2 keer tussen de 5.5 en 6 weken!

Muppetje, bedankt voor je antwoord, dan moet ik morgen maar gelijk beginnen! (met tempen)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal ma 24 okt 2011 - 5:23

Ha meiden

Ik zit vandaag op dag 30 en ben nog niet ongesteld, maar ook niet zwanger. Test was gisteren namelijk negatief. Het kan alle kanten op, dus ik kan alles verwachten. Om er niet teveel mee bezig te zijn neem ik even afstand van dit topic. Voel me er nu nog rustig onder en wil dit graag zo houden. Zodra ik weer ongesteld ben kom ik zeker weer terug!

Liefs!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Jasmine ma 24 okt 2011 - 5:35

Even ego hoor...

Mijn man heeft net een ongeluk gehad. Gelukkig is hij er met alleen een paar schrammen afgekomen, maar de auto is vermoedelijk total-loss. Zit helemaal te shaken nu. Was net druk met eten koken en zat me al op te winden dat hij zo laat was. Daarom dus.

Ben blij dat hij er verder zonder kleerscheuren vanaf is gekomen, maar de schrik zit er goed in.

Het stomme is: dit is op precies dezelfde kruising gebeurd als waar ik anderhalf jaar geleden mijn auto total-loss heb gereden. Alleen bij hem was het buiten zijn schuld om.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 24 okt 2011 - 5:37

Weegschaal, succes meis, tot snel
Yasmine, jeetje, heftig zeg hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 24 okt 2011 - 5:37

Ah bah Yasmine, dat is schrikken zeg!
Gelukkig is met hem alles goed, maar weet hoe het voelt als je auto door andermans auto total loss gereden wordt.. Ben daar toen echt boos en verdrietig om geweest! Dankzij een onoplettende idioot zijn jullie nu de auto kwijt

Sterkte
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:39

Oh wat enorm schrikken yasmine :shock: gelukkig gaat het goed met je man, maar de schrik zal er wel goed in zitten denk ik.
Was het een nieuwe/goede auto? Hopelijk krijg je wat terug van de verzekering.

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 24 okt 2011 - 5:42

Weegschaal, succes!

Yasmine, zeker schrikken, gelukkig heeft je man, naast wat schrammen, niets! Wel balen van de auto!

Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: