Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk in het weekend

+8
Lejow
Phileine
Rouxxxe
Niki
Lavendel
Jeanette
Rovine
Lady Starstruck
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 20:48

Linnie1985 schreef:
AngelNyn schreef:
Linnie1985 schreef:Ik werk zelf in Rosada in Roosendaal, die is 24/7 open dus ook op zondag. Heb je niet zoiets in de buurt?

Ik denk niet dat die 24 uur per dag open zijn? Laughing

Haha nee bedoelde t anders zijn iedere dag van 10 tot 6 open. Zijn allemaal outlet.


haha jaa ik dacht ook een outlet doordat ik googlede maar doordat je 24/7 zei dacht ik nee dat kan niet hahah Very Happy
Maar een winkel is denk ik niks voor mij. Maar dank je voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 5:32

Niki schreef:
Lavendel schreef:
Niki schreef:Ik werk ook in de kinderopvang, maar bij ons mag je niet ernaast oppassen. In het begin had ik een oppasgezin elke woensdag (op mijn vrije dag). Maar had ze helaas moeten zeggen dat ik ermee moet stoppen. Jammer, want zo'n extra dagje verdiende ik al gauw 70 euro op één dag door op 2 kids van 2 en 4 te passen..

Contractueel werk ik 22 uren. Toen ben ik op mijn werk gaan vragen of ik extra uren kan werken voor de woensdagen. Ik mocht woensdagen invalwerk gaan doen. Dus zo ben ik dus meer uren gaan draaien.. Bevalt me super goed! Zo kom ik ook op andere locaties en werk ik niet alleen op de bso, maar ook wel eens met babies en peuters.

Van wie mag dat niet? En dat valt toch helemaal niet te controleren?

Het staat bij ons in de gedragscode. Tja, ik kan het stiekem gaan doen, maar ik was bang dat ik tijdens het oppassen (Ging veel met de kids naar buiten) iemand van mijn werk tegenkwam. Toen dit een keer gebeurd was, werd ik nog banger en ging ik met een raar gevoel oppassen... Mochten de Unitmanager achterkomen, dan kunnen er consequenties van komen. De kinderen van mijn oppasgezin gingen wel naar een opvang van dezelfde stichting, maar niet van de locatie waar ik werk.

Ja maar dan is het denk ik wel anders, omdat jij prive op kindjes past die wel opvang hebben in jullie stichting. Vind het alsnog raar, daar niet van, maar denk niet dat ze je kunnen verplichten bijv niet op je buurmeisjes te passen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 2:53

Nou ik werd gebeld door de post Very Happy Dat doen ze snel haha.
Zou eigenlijk 1 nov op gesprek kunnen maar moet mijn ID nog vernieuwen en dat red ik niet binnen die tijd.
Hoop dat de functie nog niet vervuld is tegen die tijd, ben toch benieuwd naar het gesprek. Wil nog wel meer weten voor ik het echt zou willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Rovine wo 26 okt 2011 - 3:25

Zal wel meevallen denk ik, de post is niet zo kieskeurig. Je kunt er tegenwoordig niet veel uren meer maken, dus het is geen geliefd baantje omdat je geen bakken met geld binnenharkt zo. Dat was mijn frustratie soms ook wel toen ik er nog werkte; met 3x een ronde (dus 3 middagen per week) verdiende ik 200 per maand (was wel 21). Je werkt effectief dan maar 8-9 uur, maar je moet wel 3 dagen vrijhouden.
Je moet even op gesprek om te laten zien dat je enigzins normaal bent, dan vinden ze het al snel best. Je werkt toch alleen, dus hoeft verder niet in een team te passen ofzo.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 4:34

Ach ik zie wel. Heb nog niks getekend Wink


Heb ook mail terug gehad van iemand die 1x in de week s avonds oppas zocht zodat zij kan sporten Wink Ben nu aan het mailen met haar. Gaat over een jongen van 7 en voor 1,5 uur. Ze biedt erg weinig aangezien het een half uur rijden is, is de 2,50 per uur wel erg weinig Wink hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 5:39

2.50 per uur. Wat denkt ze, dat je 13 bent? Haha, wat stom Very Happy. Trouwens, toen ik op die leeftijd op pastte kreeg ik al meer volgens mij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 5:42

haha ja ik kreeg ook meer toen ik jonger was :P Maar 2,50 stond in de advertentie maar dacht zal gewoon reageren en zie wel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 5:43

Zonde van je tijd denk ik dan. Ik zou gewoon gelijk zeggen dat je het voor dat geld niet gaat doen ipv eindeloos gaan zitten mailen. Wat heb je aan al die informatie als je het toch niet voor het bedrag wilt doen dat zij er voor wil geven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 5:44

Omdat het al een tijd online stond. En ik ga niet eindeloos heen en weer mailen hoor. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 6:49

Theedoosje schreef:Omdat het al een tijd online stond. En ik ga niet eindeloos heen en weer mailen hoor. Wink

Het houd al op omdat ze niet meer kwijt kan, alleenstaande moeder. Daarom wil ze ook een jonger meisje. Ik hoop echt dat ze iemand vind aangezien ze echt even tijd voor zichzelf wil dmv sporten. Maar ik ben dan alleen voor benzine aan het oppassen en dat doe ik niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Elsje wo 26 okt 2011 - 8:54

Ik lees al even mee,

Ik werk ook in de kinderopvang en heb maar weinig uur.

Ik kan erg moeilijk er wat bij vinden. Nu heb ik ook wat oproepjes geplaatst voor oppassen maar hoeveel is normaal om te vragen? Ik heb de diploma's er voor met kinder ehbo.

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Dennenappel wo 26 okt 2011 - 21:11

Is een logeerhuis misschien iets voor je? Ik denk dat je diploma's hebt, gezien je in de kinderopvang werkt?

Je bent dan wel een weekend weg, ik weet niet of je dat kan en wilt? Het verdient wel aardig heb ik gehoord, doordat het in het weekend valt en je veel uren maakt. Eventueel kan je het ook om het weekend doen.

Ik hoop voor je dat je snel wat vindt.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 3 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum