Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk in het weekend

+8
Lejow
Phileine
Rouxxxe
Niki
Lavendel
Jeanette
Rovine
Lady Starstruck
12 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:19

Nee nog niet gedaan, bedacht mij net pas dat ik het wil. Maar is ook een goed idee.

Ja zie jouw vriend werkte dan ook veel meer dan ik. Ik ben tussendoor wel meer vrij vaak en zou het prima kunnen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:20

Waarom zoek je niet 1 goede baan voor meer uren, daar heb je toch meer aan... Qua belasting is zo een tweede baan voor zo weinig uur vrij ongunstig volgens mijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Rovine zo 23 okt 2011 - 23:21

Theedoosje schreef:Nee nog niet gedaan, bedacht mij net pas dat ik het wil. Maar is ook een goed idee.

Ja zie jouw vriend werkte dan ook veel meer dan ik. Ik ben tussendoor wel meer vrij vaak en zou het prima kunnen Wink

Nee, hij werkte toen bij elkaar rond de 32 uur, post+andere baan.

Nu werkt hij inderdaad wel 40+.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:22

Zusje schreef:Waarom zoek je niet 1 goede baan voor meer uren, daar heb je toch meer aan... Qua belasting is zo een tweede baan voor zo weinig uur vrij ongunstig volgens mijn...


Omdat dat nu lastig is bij ons in mijn vakgebied Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:27

Ik zou het toch blijven proberen... En anders ook naar andere dingen kijken. Met oppassen zou ik mijn rekeningen niet kunnen betalen, mij te afhankelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:51

Ehm Zusje daarom ook de 'gewone' vaste baan die ik heb Wink maar gewoon als extraatje zoek ik wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:55

Ik bedoel een voor meer uur. Hoeveel uur heb je nu? Kun je daar niet om meer uur vragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:03

Als ik geld bij moest verdienen, ging ik op zaterdagochtend 3 uurtjes iemand huis poetsen zwart. Tegenwoordig kan je daar al €12,50 per uur voor vragen. Is toch €150 in de maand extra.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Niki ma 24 okt 2011 - 0:09

Ik werk ook in de kinderopvang, maar bij ons mag je niet ernaast oppassen. In het begin had ik een oppasgezin elke woensdag (op mijn vrije dag). Maar had ze helaas moeten zeggen dat ik ermee moet stoppen. Jammer, want zo'n extra dagje verdiende ik al gauw 70 euro op één dag door op 2 kids van 2 en 4 te passen..

Contractueel werk ik 22 uren. Toen ben ik op mijn werk gaan vragen of ik extra uren kan werken voor de woensdagen. Ik mocht woensdagen invalwerk gaan doen. Dus zo ben ik dus meer uren gaan draaien.. Bevalt me super goed! Zo kom ik ook op andere locaties en werk ik niet alleen op de bso, maar ook wel eens met babies en peuters.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 0:18

Niki schreef:Ik werk ook in de kinderopvang, maar bij ons mag je niet ernaast oppassen. In het begin had ik een oppasgezin elke woensdag (op mijn vrije dag). Maar had ze helaas moeten zeggen dat ik ermee moet stoppen. Jammer, want zo'n extra dagje verdiende ik al gauw 70 euro op één dag door op 2 kids van 2 en 4 te passen..

Contractueel werk ik 22 uren. Toen ben ik op mijn werk gaan vragen of ik extra uren kan werken voor de woensdagen. Ik mocht woensdagen invalwerk gaan doen. Dus zo ben ik dus meer uren gaan draaien.. Bevalt me super goed! Zo kom ik ook op andere locaties en werk ik niet alleen op de bso, maar ook wel eens met babies en peuters.

Van wie mag dat niet? En dat valt toch helemaal niet te controleren?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Rouxxxe ma 24 okt 2011 - 5:38

Lavendel schreef:
Niki schreef:Ik werk ook in de kinderopvang, maar bij ons mag je niet ernaast oppassen. In het begin had ik een oppasgezin elke woensdag (op mijn vrije dag). Maar had ze helaas moeten zeggen dat ik ermee moet stoppen. Jammer, want zo'n extra dagje verdiende ik al gauw 70 euro op één dag door op 2 kids van 2 en 4 te passen..

Contractueel werk ik 22 uren. Toen ben ik op mijn werk gaan vragen of ik extra uren kan werken voor de woensdagen. Ik mocht woensdagen invalwerk gaan doen. Dus zo ben ik dus meer uren gaan draaien.. Bevalt me super goed! Zo kom ik ook op andere locaties en werk ik niet alleen op de bso, maar ook wel eens met babies en peuters.

Van wie mag dat niet? En dat valt toch helemaal niet te controleren?

Volgens mij is het ook alleen zo dat je niet mag oppassen thuis bij kindjes die bij jou op het kdv zitten. Dat is iig bij mijn werk zo (ook kinderopvang) Maar ik werk in een andere plaats als waar ik woon en stel ik wil in m'n eigen woonplaats oppassen heeft mijn werk daar vrij weinig mee te maken, buiten dat ze het idd niet kunnen controleren..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Phileine ma 24 okt 2011 - 5:46

Post bezorgen is wel echt leuk om te doen, maar je moet er wel wat aan overhouden natuurlijk. Voordeel is dat je lekker buiten bent en een flinke dosis beweging krijgt. Nadeel is wel dat post rondbrengen best zwaar en zeker als je ook sorteert, moet je vroeg beginnen. Dat lijkt mij in combinatie met een andere baan erg zwaar. En je bent toch wel flink wat uren op een dag aan het werk. Met een oppasbaantje/schoonmaakbaantje ben je minder lang achter elkaar bezig en misschien handiger ivm loonheffing.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Lejow ma 24 okt 2011 - 5:48

TD, ik snap dat je het graag wilt, maar pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt!!

Je betaald inderdaad wel meer aan de belasting, maar bij de jaarlijkse teruggaaf krijg je hier ook weer een groot deel van terug hoor!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:03

NIK> waarom zou je niet mogen oppassen in je weekend? Kijk als je het doordeweeks doet terwijl je nog in zou kunnen vallen en je ben tniet beschikbaar snap ik.

Lejow> nee ik loop mijzelf niet voorbij lief dat je het zegt Wink Maar volgens jou valt het wel mee met wat je dan nog terug krijgt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:05

Niki schreef:Ik werk ook in de kinderopvang, maar bij ons mag je niet ernaast oppassen. In het begin had ik een oppasgezin elke woensdag (op mijn vrije dag). Maar had ze helaas moeten zeggen dat ik ermee moet stoppen. Jammer, want zo'n extra dagje verdiende ik al gauw 70 euro op één dag door op 2 kids van 2 en 4 te passen..

Contractueel werk ik 22 uren. Toen ben ik op mijn werk gaan vragen of ik extra uren kan werken voor de woensdagen. Ik mocht woensdagen invalwerk gaan doen. Dus zo ben ik dus meer uren gaan draaien.. Bevalt me super goed! Zo kom ik ook op andere locaties en werk ik niet alleen op de bso, maar ook wel eens met babies en peuters.

Oow en ik wordt ook doorgemaild naar andere dagverblijven binnen de stichting als ik net ingezet ben. Dus ja meer kan ik bij mijn werk nu niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:06

Jolicious schreef:Als ik geld bij moest verdienen, ging ik op zaterdagochtend 3 uurtjes iemand huis poetsen zwart. Tegenwoordig kan je daar al €12,50 per uur voor vragen. Is toch €150 in de maand extra.

Ja dat kan ook nog idd. Dank je voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  TukTuk ma 24 okt 2011 - 6:33

Ik werk in de weekenden in het distributiecentrum van de Jumbo, orders picken dus. Verdiend goed, en het is simpel werk smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:10

AngelNyn schreef:Ik werk in de weekenden in het distributiecentrum van de Jumbo, orders picken dus. Verdiend goed, en het is simpel werk smile

Hoeveel uur werk je en wat moet je precies doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  TukTuk ma 24 okt 2011 - 7:17

Theedoosje schreef:
AngelNyn schreef:Ik werk in de weekenden in het distributiecentrum van de Jumbo, orders picken dus. Verdiend goed, en het is simpel werk smile

Hoeveel uur werk je en wat moet je precies doen?

De diensten zijn van 06:00 tot 14:00 of van 12:00 tot 21:00 of tot dat het klaar is, dat kan tot 20:00 zijn maar ook tot 23:00 bijvoorbeeld, en er gaat een uur pauze van je eigen tijd af, dus je smorgens krijg je 7 uur uitbetaald, smiddags rond de 8 uur.
Je krijgt een headset op met een microfoon, je pakt een rolcontainer, de computer zegt naar welke gang je moet lopen, welk nummer (locatie), en je krijgt door hoeveel je moet pakken van dat artikel, dan zeg je (aantal) ok, en je krijgt de volgende locatie. Ik sta op de vers, het is daar rond de 4 graden. De eerste gangen zijn allemala kratjes met kaas, vleeswaren etc, en daarna krijg je dozen allerlei andere levensmiddelen. Gewoon kratjes en dozen stapelen, enige waar je op moet letten is dat je je target haalt (170 colli per uur).
Omdat ik nu via het uitzendburo werk, krijg ik op zaterdag een toeslag van 50%, en omdat je in de kou staat, krijg je een toeslag van 37 cent per uur, maar dat tikt niet zo hard aan natuurlijk. Ik verdien op een zaterdag 96 euro voor 7 uur werken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:22

AngelNyn> lekker verdienen idd. Maar ik wil denk ik iets minder lang op een zaterdag werken. Maar goed ik kan het in de gaten houden wat hier voor vacatures van zijn. Dank je voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Linnie1985 ma 24 okt 2011 - 7:30

Ik werk zelf in Rosada in Roosendaal, die is 24/7 open dus ook op zondag. Heb je niet zoiets in de buurt?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:32

Wat is dat Linnie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Niki ma 24 okt 2011 - 9:55

Lavendel schreef:
Niki schreef:Ik werk ook in de kinderopvang, maar bij ons mag je niet ernaast oppassen. In het begin had ik een oppasgezin elke woensdag (op mijn vrije dag). Maar had ze helaas moeten zeggen dat ik ermee moet stoppen. Jammer, want zo'n extra dagje verdiende ik al gauw 70 euro op één dag door op 2 kids van 2 en 4 te passen..

Contractueel werk ik 22 uren. Toen ben ik op mijn werk gaan vragen of ik extra uren kan werken voor de woensdagen. Ik mocht woensdagen invalwerk gaan doen. Dus zo ben ik dus meer uren gaan draaien.. Bevalt me super goed! Zo kom ik ook op andere locaties en werk ik niet alleen op de bso, maar ook wel eens met babies en peuters.

Van wie mag dat niet? En dat valt toch helemaal niet te controleren?

Het staat bij ons in de gedragscode. Tja, ik kan het stiekem gaan doen, maar ik was bang dat ik tijdens het oppassen (Ging veel met de kids naar buiten) iemand van mijn werk tegenkwam. Toen dit een keer gebeurd was, werd ik nog banger en ging ik met een raar gevoel oppassen... Mochten de Unitmanager achterkomen, dan kunnen er consequenties van komen. De kinderen van mijn oppasgezin gingen wel naar een opvang van dezelfde stichting, maar niet van de locatie waar ik werk.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  TukTuk ma 24 okt 2011 - 10:01

Linnie1985 schreef:Ik werk zelf in Rosada in Roosendaal, die is 24/7 open dus ook op zondag. Heb je niet zoiets in de buurt?

Ik denk niet dat die 24 uur per dag open zijn? Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Linnie1985 ma 24 okt 2011 - 18:14

AngelNyn schreef:
Linnie1985 schreef:Ik werk zelf in Rosada in Roosendaal, die is 24/7 open dus ook op zondag. Heb je niet zoiets in de buurt?

Ik denk niet dat die 24 uur per dag open zijn? Laughing

Haha nee bedoelde t anders zijn iedere dag van 10 tot 6 open. Zijn allemaal outlet.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in het weekend - Pagina 2 Empty Re: Werk in het weekend

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum