Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een test gedaan (titel aangepast)

+11
Makamba
Jasmine
Schism
joyce0606
Susan
moepie
Clapperdie
loesje
Amber-
Annemie
Pussycat
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) - Pagina 2 Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 22:33

Goed, iemand ervaring met predictor dan? Ik durfde geen clear blue te doen laughcry
Dus heb de predictor gepakt en dar scheelt ook nog een hoop in prijs,
Maar heeft die een voorgedrukt streepje of niet?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een test gedaan (titel aangepast) - Pagina 2 Empty Re: Nog een test gedaan (titel aangepast)

Bericht  loesje zo 23 okt 2011 - 22:36

als ik het goed heb staat er dan een streepje en dat betekent dat je de test goed gedaan heb maar er moet dan nog 1 streepje verschijnen en dan ben je zwanger
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek zo 23 okt 2011 - 22:36

Dat streepje is een indrooglijntje, kreeg precies hetzelfde na een tijdje maar was toen echt niet zwnager.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:37

Predictor is lang niet zo gevoelig als KV!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 22:38

Heb namelijk een super licht streepje. Na 5 minuten zag ik die nog niet. Maar in de bijsluiter staat dat binnen de 30 minuten een streep wel telt. Maar hoe duidelijk moet die dan zijn? 30 minuten zijn nu nog niet voorbij...
Maar het is echt super licht... denk dat ik het niet eens op de foto kan krijgen zo licht.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  M@niek zo 23 okt 2011 - 22:40

inprincipe is een streep een streep! Ooo nou haal dan maar gewoon een cleaubleu :P
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:41

Ik zou gewoon nog even wachten en dan van het weekend nog een keer testen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:42

Ow wat spannend zeg! Ik zou ook nog even afwachten. Je zal met een ClearBlue niet per se positief testen denk ik, KV schijnt veel gevoeliger te zijn. Maar op zich zijn twee streepjes op twee tests wel een goed teken Wink

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 22:43

Ja maar ik zit gewoon nog op dag 20! Pff hahaha ik lijk wel helemaal gestoord ook het slaat nergens op.
Maar ik hoor zoveel verschillende verhalen!!
En al 2 half positieve testen pfff... waarschijnlijk lacht mijn man me gewoon straks uit en ziet hij niet eens die streep :-)

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:45

Dag 20 is idd wel erg vroeg ja. Maar als er 2 streepjes staan dan staan ze er Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:45

Predictor heeft ook een voorgedrukt streepje. Toen ik clomid gebruikte bij mijn 2e zwangerschap werd deze test afgeraden door de gynaecoloog omdat ze daar zoveel klachten over hoorden.
Maar als het binnen de 30 minuten is dan kan het best positief zijn toch. Spannend!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:47

Beetje dom misschien hoor. Maar kan het zijn dat je nu je eisprong hebt en dat daar die test dan op reageerd? Al hoop ik natuurlijk van niet voor je.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:47

Dag 20 lijkt me wat vroeg om al te kunnen testen. Dan zou je je eisprong rond dag 6 gehad moeten hebben. Zeker als je cyclus normaal wat langer is lijkt het me nu domweg onmogelijk om al te testen of je zwanger bent. Als je cyclus nu standaard 22 dagen ofzo is (wat echt heel uitzonderlijk is) dan zou het op zich kunnen. Maar nu lijkt het me dat je jezelf gek aan het maken bent. Bij een normale cyclus zou je ongeveer 7 dagen geleden bevrucht kunnen zijn. Dat is nu nog niet meetbaar.

Laatst aangepast door Eucalypta op zo 23 okt 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 23 okt 2011 - 22:49

Eucalypta schreef:Dag 20 lijkt me wat vroeg om al te kunnen testen. Dan zou je je eisprong rond dag 6 gehad moeten hebben.

Eens, je bent gewoon veel te vroeg aan het testen. Probeer gewoon nog een week geduld te hebben, hoe moeilijk dat ook is. Als je man de hele tijd zegt dat je misschien wel zwanger bent, kun je hem toch ook gewoon uitleggen dat het nog te vroeg is om te testen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 22:53

Ter info:

Cyclus Een normale menstruatiecyclus duurt ongeveer 28 dagen. Dus van de eerste dag van je ongesteldheid tot aan je volgende ongesteldheid is 28 dagen. De eerste 6-7 dagen van de cyclus kenmerken zich door bloedverlies (menstruatie), de baarmoeder stoot het overtollige slijmvlies af. De volgende 6-7 dagen herstelt het baarmoederslijmvlies zich weer en rijpt er een eicel in de eierstok.

14 dagen voordat je weer ongesteld moet worden vindt er een eisprong plaats (ovulatie) en dan ben je dus vruchtbaar. De baarmoeder begint weer met de opbouw van dikker slijmvlies waar straks het bevruchte eitje kan innestelen. Als er geen bevruchting plaatsvindt, dan stoot de baarmoeder na 14 dagen het dikke slijmvlies weer af en begint de cyclus opnieuw.

Sommige vrouwen voelen het als ze een eisprong hebben, andere merken er niets van. Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.

Als je cyclus korter is dan 21 dagen, dan is de kans groot dat je geen eisprong hebt omdat een eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen in de eierstok. Heb je dus een heel korte cyclus en lukt het niet om zwanger te worden dan is het raadzaam om contact op te nemen met je huisarts.

Alles kan natuurlijk, maar het lijkt me dus dat je jezelf gek maakt.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 22:53

Ja ik weet het... ik maak mezelf ook alleen maar gek. Het is wel weer mooi geweest.
Wie weet is het wel de eisprong.
Maar als ik een eisprong rond dag 8 zou hebben kan het dan ook niet?
Het is nu gewoon afwachten geblazen hoe moeilijk dat ook is.

Want ik zit nu alleen maar te googlen en dingen te verzinnen.
Pff over 7 dagen ofzo meer nieuws.

Ik wist helemaal niet dat predictor slecht was. Volgende keer dus niet weer.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Susan zo 23 okt 2011 - 22:55

Ik denk ook niet dat ze denkt dat ze een cyclus van 20 dagen heeft, maar meer dat ze hoopt al heel vroeg positief te kunnen testen. Persoonlijk denk ik dat je jezelf daar alleen maar gek mee maakt, een dag of misschien twee dagen te vroeg, oké, maar ruim een week te vroeg is gewoon écht heel vroeg, de kans dat je dan al een duidelijke uitslag krijgt lijkt mij heel klein.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pussycat zo 23 okt 2011 - 23:04

Inderdaad ik hoopte gewoon heel vroeg te testen Wink
Hoe een cyclus werkt snap ik heel goed.

Maar ik meen een vroege eisprong te hebben. Vorige keer dat ik wel zwanger meen ik ook een heel vroege eisprong te hebben gehad. Maar wie weet heb ik dat wel helemaal verkeerd.

En op de 20e dag is natuurlijk ook veel te vroeg en ik kan en mag ook helemaal geen duidelijke uitslag verwachten natuurlijk.
Maar met mijn lekkende/jeukende tepels ineens uit het niets en andere vage klachtjes (die ik ook kan interpreteren als zwangerschapklachtjes ik weet het...) maar al met al werd ik dus nieuwsgierig dus vandaar...
En nu heb ik spijt ja.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:40

Ik heb ook na lang wachten een indrooglijntje op de Kruidvattest. Dat komt omdat 'ie zo gevoelig is, dat het kan grenzen aan de HCG-waardes die vrouwen altijd in hun bloed hebben, dus ook buiten een zwangerschap.

Ik zou verder sowieso niet al te vroeg voor de NOD testen, maar gewoon na die tijd wanneer het innestelen en zo goed is gegaan.

Ik hoop wel voor je dat je zwanger bent smile.

Laatst aangepast door Twellie op zo 23 okt 2011 - 23:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:42

Puggle schreef:Beetje dom misschien hoor. Maar kan het zijn dat je nu je eisprong hebt en dat daar die test dan op reageerd? Al hoop ik natuurlijk van niet voor je.
Nee, dat kan niet, andersom kan wel. Een ovulatietest kan positief worden door zwangerschap, maar een zwangerschapstest niet positief worden door ovulatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:43

ProudMama schreef:
Puggle schreef:Beetje dom misschien hoor. Maar kan het zijn dat je nu je eisprong hebt en dat daar die test dan op reageerd? Al hoop ik natuurlijk van niet voor je.
Nee, dat kan niet, andersom kan wel. Een ovulatietest kan positief worden door zwangerschap, maar een zwangerschapstest niet positief worden door ovulatie.

Anders zouden veel PCO-ers constant positieve zwangerschapstesten hebben smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:42

Twellie schreef:
ProudMama schreef:

Anders zouden veel PCO-ers constant positieve zwangerschapstesten hebben smile.

Ja das waar idd, weer wat geleerd Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:56

ik heb ook eens een indrooglijntje bij een kv-test gehad, die verscheen na de afleestijd.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L ma 24 okt 2011 - 8:01

ik had zo'n lijntje op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden (regelmatige cyclus), en was zwanger. Spannend dus...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Filoria ma 24 okt 2011 - 8:04

Toen ik zwanger was, kwam er na 1 seconde al een streepje op de KV test. Ik heb nu dus ook de neiging om testen al weg te gooien als er na een minuut nog niks te zien is.

Ik zie er sowieso niet het nut van in om een test te bewaren nadat de afleestijd is verstreken. Die afleestijd staat niet voor niets in de bijsluiter, dus waarom zou je daarna nog naar de test kijken?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: