Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:10

Tis net of er iemand overleden is. Getsie Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:13

Sjaantje schreef:Tis net of er iemand overleden is. Getsie Sad

Nou ze leeft nog hoor, heb net gewhatsappt met dr lol!
En nu ben ik weer klaar met janken, denk ik laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes ma 24 okt 2011 - 12:13

Nou meiden, ik ga afsluiten.

Fijne avond nacht nog!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:14

Haha nu gaat ze iedereen stalken op Whatsapp Very Happy. Sorry, heb de kogel door de kerk geschoten ofzo... Heb iemand virtueel omgebracht... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:16

Zusje schreef:Haha nu gaat ze iedereen stalken op Whatsapp Very Happy. Sorry, heb de kogel door de kerk geschoten ofzo... Heb iemand virtueel omgebracht... laughcry
Och, zolang je daar ook alleen maar virtueel voor wordt gestraft... Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:19

Sjaantje schreef:
Zusje schreef:Haha nu gaat ze iedereen stalken op Whatsapp Very Happy. Sorry, heb de kogel door de kerk geschoten ofzo... Heb iemand virtueel omgebracht... laughcry
Och, zolang je daar ook alleen maar virtueel voor wordt gestraft... Very Happy

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:20

Hoe zit het met je drank, Zusje? Is die wél echt, of ook virtueel?? :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:21

Reva schreef:
Sjaantje schreef:
Reva schreef:Dus we moeten je brieven schrijven :P
Ja. En héél veel kaartjes sturen!!!

Ja geef het adres maar door zodra je het weet!

Sure! In mijn ziekenhuistopic Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Raindrop ma 24 okt 2011 - 12:21

PM terug Snoes! En welterusten!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:37

Sjaantje schreef:Hoe zit het met je drank, Zusje? Is die wél echt, of ook virtueel?? :P

Ja ik had een babyfles Southern Comfort gekocht en die heb ik nog nooit gezien in NL. Ik vind hem zo schattig dat ik hem mee wil nemen en dus moet hij leeg want ik heb alleen handbagage mee. Nu zit ik hier aangeschoten, moeloos... En moet toch echt morgenochtend op tijd op want ik moet naar de dierenarts, mijn nichtjes nog zien om gedag te zeggen en volgens mij gaan we ook nog naar Manchester... En dat alles voor ik morgenavond op het vliegtuig stap... Dat wordt helemaal niks natuurlijk laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:37

Whoeoe ik heb stiekem wat filmpjes gemaakt vanavond en dat is nog best goed gelukt! Very Happy Heb ik in het ziekenhuis wat terug te kijken haha!

Wel grappig overigens, het publiek bij Golden Earring bestond voornamelijk uit 50+'ers Very Happy

Nou Zusje, goed bezig! Ik voorspel een zwaar dagje morgen Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:38

DagCafé - Pagina 36 319208_10150334335930642_521545641_8116825_1283988038_n

Hoe lief?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:38

Golden Earring, treden die nog op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:40

Zusje schreef:Golden Earring, treden die nog op?
Gelukkig wel! Drie keer is scheepsrecht, ik heb ze vanavond eindelijk voor het eerst live gezien cheers

Wat een überschattig flesje, die zou ik ook niet kunnen laten liggen. Hoewel ik het spul dat erin zit (of zat) niet ken, drink bijna nooit alcohol ivm medicatie. Wat is het wat erin zat?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:49

Het is je eerste keer dat je ze ziet maar toch 3 maal is scheepsrecht; ik begrijp het niet?

Er zit Southern Comfort in;

Southern Comfort is een uit de Verenigde Staten afkomstige alcoholische drank.
Het is een fruitige en kruidige likeur, die wordt geproduceerd sinds 1874. Zoals de naam al aangeeft, heeft de drank zijn oorsprong in het zuiden van de Verenigde Staten. Het wordt bereid volgens een traditioneel recept dat tot op heden nog steeds geheim is. Zeker is dat er whiskey, perzik, sinaasappel, vanille, suiker en kaneel voor gebruikt wordt.
Het alcoholpercentage ligt rond de 40%

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:49

40%? Wist ik niet maar het verklaart wel het een en ander :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:53

Hmm, 40%, dan klinkt het ook als iets voor mij :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:53

Klinkt goed, wie weet proef ik het ooit nog eens en dan zal ik aan jou denken!

De vorige twee concerten van Golden Earring waar ik heen wilde, heb ik aan mijn neus voorbij moeten laten gaan: bij de eerste waren alleen nog plaatsen vrij die voor mij niet bereikbaar waren (boven, geen lift) en de tweede, waarvoor ik al kaartjes had, werd afgelast ivm stemproblemen van één van de zangers. Dus vandaar: drie keer is scheepsrecht!

Overigens wist ik pas rond half 7 dat ik om 8u in het theater zou zitten, was echt helemaal overdonderd en zit nog steeds na te genieten haha Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 12:54

Reva schreef:Hmm, 40%, dan klinkt het ook als iets voor mij :P
Zo... er begint er ook eentje op te letten Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:54

Reva schreef:Hmm, 40%, dan klinkt het ook als iets voor mij :P

Haha ik drink het wel in een mix met lime en ijs moet ik zeggen. Al wist ik hier in Engeland niet de juiste lime te vinden maar heb een fles limeprik gekocht en dat werk net zo goed als je het mij vraagt :P. Volgens mij is het echt geen 40% trouwens maar de fles staat beneden en ik lig in bed...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 12:56

Sjaantje schreef:Klinkt goed, wie weet proef ik het ooit nog eens en dan zal ik aan jou denken!

De vorige twee concerten van Golden Earring waar ik heen wilde, heb ik aan mijn neus voorbij moeten laten gaan: bij de eerste waren alleen nog plaatsen vrij die voor mij niet bereikbaar waren (boven, geen lift) en de tweede, waarvoor ik al kaartjes had, werd afgelast ivm stemproblemen van één van de zangers. Dus vandaar: drie keer is scheepsrecht!

Overigens wist ik pas rond half 7 dat ik om 8u in het theater zou zitten, was echt helemaal overdonderd en zit nog steeds na te genieten haha Very Happy

Ah dat laatste is gewoon onwijs gaaf zo een verrassing! Ik kon het eerste concert van Bon Jovi wat ik aangeboden kreeg en toen ik fan werd ook niet bijwonen... Een jaar later stond ik in trance in de regen naar zijn nummers te luisteren; komt allemaal goed haha Very Happy. Maar het was dus een gaaf concert begrijp ik? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 13:00

Zusje schreef:Ah dat laatste is gewoon onwijs gaaf zo een verrassing! Ik kon het eerste concert van Bon Jovi wat ik aangeboden kreeg en toen ik fan werd ook niet bijwonen... Een jaar later stond ik in trance in de regen naar zijn nummers te luisteren; komt allemaal goed haha Very Happy. Maar het was dus een gaaf concert begrijp ik? Very Happy

In de regen, dat moet 28 mei 1995 in Nijmegen zijn geweest!!! Nat tot op het bot was ik...
Wat balen dat je het eerste concert hebt moeten missen, maar dat heb je vast ruimschoots goedgemaakt naderhand?

Ja het was een heel mooi concert, gelukkig akoestisch, ik vind hun muziek zó mooi en ze hebben ook echt de klassiekers gespeeld. Met als toegift mijn favoriet: Long Blond Animal. Wauwie! Vond het ook super om dit samen met paps te delen. Het was een verrassing van hem en zijn vriendin voor mij, om me nog even een hart onder de riem te steken voordat ik woensdag het ziekenhuis in ga.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 13:03

Sjaantje schreef:

In de regen, dat moet 28 mei 1995 in Nijmegen zijn geweest!!! Nat tot op het bot was ik...
Wat balen dat je het eerste concert hebt moeten missen, maar dat heb je vast ruimschoots goedgemaakt naderhand?

Ja het was een heel mooi concert, ik vind hun muziek zó mooi en ze hebben ook echt de klassiekers gespeeld. Met als toegift mijn favoriet: Long Blond Animal. Wauwie! Vond het ook super om dit samen met paps te delen. Het was een verrassing van hem en zijn vriendin voor mij, om me nog even een hart onder de riem te steken voordat ik woensdag het ziekenhuis in ga.

Nee het was Landgraaf 8 juni 1995 Very Happy. Mooiste concert ever! Was het 1995? Jaartallen ben ik slecht in geloof ik. Er was een concert het jaar voor ik ging; 28 mei in Ahoy. Ik kon gratis mee met mijn tante maar mocht niet omdat mijn zusje jarig is op die dag laughcry. 9 Juni is mijn vader jarig en op de een of andere manier komt hij meestal rond hun verjaardag naar NL... Wat superlief dat zij dit wilde delen met jou. Overmorgen dus het ziekenhuis; heel veel succes en sterkte uiteraard! hug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje ma 24 okt 2011 - 13:06

Landgraaf was '96, ik ben toen naar Enschede geweest. Slechtste organisatie ever Evil or Very Mad

Het jaar daarvoor was 28 mei maar dan in Nijmegen, Goffertweide. Dat was mijn eerste concert, daar heeft mijn chirurg toen hoogstpersoonlijk mijn operaties voor uitgesteld. En toen hebben we ook 7 uur lang in de stromende regen gestaan, in Landgraaf dus ook? Enschede had toen wel mooi weer, was geloof ik 1 of 2 dagen ná Landgraaf.

Ja overmorgen ziekenhuis (morgen eigenlijk want het is alweer dinsdag haha) en donderdag is de eerste operatie. Ben benieuwd!
Jij komt morgenavond dus weer terug naar NL? Wens ik je alvast goeie reis!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 13:12

Sjaantje schreef:Landgraaf was '96, ik ben toen naar Enschede geweest. Slechtste organisatie ever Evil or Very Mad

Het jaar daarvoor was 28 mei maar dan in Nijmegen, Goffertweide. Dat was mijn eerste concert, daar heeft mijn chirurg toen hoogstpersoonlijk mijn operaties voor uitgesteld. En toen hebben we ook 7 uur lang in de stromende regen gestaan, in Landgraaf dus ook? Enschede had toen wel mooi weer, was geloof ik 1 of 2 dagen ná Landgraaf.

Ja overmorgen ziekenhuis (morgen eigenlijk want het is alweer dinsdag haha) en donderdag is de eerste operatie. Ben benieuwd!
Jij komt morgenavond dus weer terug naar NL? Wens ik je alvast goeie reis!

Nah ik dacht dat het 8 juni Landgraaf en dan 9 juni Nijmegen was. Ik weet zeker dat het jaar ervoor 28 mei Ajoy was... Irritant haha Very Happy. Het boeit ook niet, ik stond idd in de stromende regen en dat terwijl het de hele dag stralend was want mijn vriendin heeft nog in haar bikini gestaan en die avond was er bijna sprake van aflasting... Maar de regen... Serieus; het maakte het extra mooi, heb nooit meer een concert zoals These Days meegemaakt! Ik kom idd dinsdagavond weer thuis en vind dat ook wel weer leuk al is het hier weer supergezellig, ben zo blij dat ik mijn nichtjes hier heb leren kennen! Jij heel veel succes met de operatie uiteraard! Ik moet nu echt gaan slapen... Tol een beetje rond geloof ik laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum