DagCafé
+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Goedemorgen!
Paar dagen geleden was mn ongeluksdag, nu is mn geluksdag! Mn salaris is gestort, en wat ze ook hebben gedaan is de loonheffing die ze hebben ingehouden van voorgaande maanden er bij gedaan
Paar dagen geleden was mn ongeluksdag, nu is mn geluksdag! Mn salaris is gestort, en wat ze ook hebben gedaan is de loonheffing die ze hebben ingehouden van voorgaande maanden er bij gedaan
Gast- Gast
Ik heb gister super lekker gegeten. Farfalle met gerookte makreel in tomatenpuree met knoflook, rode ui en rode peper erin. Was heerlijk!
Gast- Gast
Storm schreef:Gaat wel en met jou?Stuiterbal schreef:Hoe is het hier met iedereen ???
Ah mup dat klinkt niet positief !
Met mij gaat het ook wel haha. Ben een beetje zenuwachtig voor vanmiddag. En verder gaat het prima maar ook weer niet.
Gast- Gast
Same here.Storm schreef:Gaat wel en met jou?Stuiterbal schreef:Hoe is het hier met iedereen ???
Bedankt voor je reactie trouwens Storm :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Geen dank. Onzekerheid is echt heel kut!Rush schreef:Same here.Storm schreef:Gaat wel en met jou?Stuiterbal schreef:Hoe is het hier met iedereen ???
Bedankt voor je reactie trouwens Storm :-)
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Storm schreef:Gaat wel en met jou?Stuiterbal schreef:Hoe is het hier met iedereen ???
Ah mup dat klinkt niet positief !
Met mij gaat het ook wel haha. Ben een beetje zenuwachtig voor vanmiddag. En verder gaat het prima maar ook weer niet.
Hoe laat heb je de afspraak?
Gast- Gast
Ja, tell me about it. Hij heeft nu, of over een kwartier pauze geloof ik, dus ik hoop op een smsje.
Rush- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Zusje schreef:тыквашка schreef:Hee Sjaan, het licht is nog aan!! Wasdanou?!
Kan je nog lopen?
Tuurlijk! Ik moet op gaan staan en douchen... We moeten zo ff met de hond naar de dierenarts en volgens mij gaan we Manchester nog in...
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Oh irritant dat wachten nu tot die tijd Stuit. Maar goed het is iig vandaag nog Ik ben erg benieuwd. Hoop dat er duidelijkheid komt voor je.
Gast- Gast
Spannend Charlie!
Rush- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Oh irritant dat wachten nu tot die tijd Stuit. Maar goed het is iig vandaag nog Ik ben erg benieuwd. Hoop dat er duidelijkheid komt voor je.
Ik hoop het ook.
Gast- Gast
Charlie schreef:Mijn spiraal gaat er om half 12 uit....eng!!!!!!
Lijkt mij ook eng of iig erg spannend. Sterkte!
Gast- Gast
Zo ik ben ff flink ziekgeweest, hoefde ik lekker ook even niet te werken, was het zoooo zat daar
Lekker weer ingeschreven bij het UZB.
Oh en ik heb gister retegoed geshopt: voor 90 euro 2 treggings, 2 rokjes en 2 shirtjes + een wintermuts. En dat in een half uur tijd.
Alleen beeeeetje jammer dat ie muts van de Sting het alarm aan het shirtje heeft laten zitten dus nu moet ik weer terug
Lekker weer ingeschreven bij het UZB.
Oh en ik heb gister retegoed geshopt: voor 90 euro 2 treggings, 2 rokjes en 2 shirtjes + een wintermuts. En dat in een half uur tijd.
Alleen beeeeetje jammer dat ie muts van de Sting het alarm aan het shirtje heeft laten zitten dus nu moet ik weer terug
Gast- Gast
Goedemorgen.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Dat doe je goed, Leaf!
Charlie, succes alvast! Spannend idd. Gaan jullie voor een mini me? Of is dat een onbeleefde vraag
Charlie, succes alvast! Spannend idd. Gaan jullie voor een mini me? Of is dat een onbeleefde vraag
Gast- Gast
Stuiterbal en Charlie succes vandaag!
Leaf ben je niet bang dat je collega's tegenkomt als je winkelt maar eigenlijk ziek bent? Of woon en werk jij niet in dezelfde stad?
Ik heb trouwens verkeerd gelegen vannacht en nu hoofdpijn
Leaf ben je niet bang dat je collega's tegenkomt als je winkelt maar eigenlijk ziek bent? Of woon en werk jij niet in dezelfde stad?
Gast- Gast
Oreo schreef:Stuiterbal en Charlie succes vandaag!
Ik woon midden in het centrum dus ik ontkom er niet aan dat ik in de stad gezien kan worden. Ik zal echter wel gewoon boodschappen moeten doen enzo En mijn werkgeefster zei ook nog: wel af en toe een frisse neus halen hoor!
Ik was vlak voor sluitingstijd in de winkels trouwens, dus ik had er wel goed over nagedacht, ik ging voor een muts, die ik met de kou gewoon echt nodig heb, en kwam dus met meer thuis. Oepsieee
Gast- Gast
Reva schreef:Dat doe je goed, Leaf!
Wat mij betreft wel...man moet nog even wennen aan het idee maar dan zorgt hij maar voor anticonceptie haha. Nee, inderdaad...we willen wel maar eerst even baarmoeder 'opruimen' voor mijn gevoel zeg maar.
Gast- Gast
Rush? Wat is er?
Charlie, ik snap je gevoel, er heeft toch een hele tijd iets in gezeten wat alles tegenhield. Ik wilde ook stoppen met de pil nog voor het grote kindertjeskrijgengebeuren zou beginnen. Gewoon om alles weer op de rit te hebben en te wennen aan hoe mijn eigen lichaam het doet. Jammer dat ik nu ineens veeeel meer puistjes heb, net alsof ik weer puber ben :-(!
Charlie, ik snap je gevoel, er heeft toch een hele tijd iets in gezeten wat alles tegenhield. Ik wilde ook stoppen met de pil nog voor het grote kindertjeskrijgengebeuren zou beginnen. Gewoon om alles weer op de rit te hebben en te wennen aan hoe mijn eigen lichaam het doet. Jammer dat ik nu ineens veeeel meer puistjes heb, net alsof ik weer puber ben :-(!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: