DagCafé
+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
shygirl87 schreef:maura reva....ben 22 kg afgevallen en door het sporten geen los vel hoor! ben vrij strak en word steeds strakker
Hopen dat het voor mij ook geldt. Geen behoefte aan vel. Niet meer dan nodig is.
Gast- Gast
Maura schreef:shygirl87 schreef:maura reva....ben 22 kg afgevallen en door het sporten geen los vel hoor! ben vrij strak en word steeds strakker
Hopen dat het voor mij ook geldt. Geen behoefte aan vel. Niet meer dan nodig is.
Gast- Gast
Het is toch ook zo? Het moet het vet omsluiten. Als er nog weinig vet is, heb ik niets aan vel dat nergens voor dient.
Gast- Gast
Maura schreef:En dan een lelijk litteken overhouden. Niet mijn ding.
heb liever een litteken dan veel vel dan ik heb ook n litteken maar zie je nu nog amper.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Shy, wat eet jij op een dag?
Ik ben m'n weekplanning aan het maken voor aankomende week qua eten
Gast- Gast
Reva schreef:Shy, wat eet jij op een dag?
ontbijt 2 beschuitjes
tussendoor fruit
middag 2 boterhammen of 3 crackers
tussendoor fruit
diner vis of vega, groenten
luenca- Prater
shygirl87 schreef:Reva schreef:Shy, wat eet jij op een dag?
ontbijt 2 beschuitjes
tussendoor fruit
tussendoor fruit
Oh das nog wel behoorlijk wat koolhydraten dan!
Gast- Gast
Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
Gast- Gast
Reva schreef:shygirl87 schreef:Reva schreef:Shy, wat eet jij op een dag?
ontbijt 2 beschuitjes
tussendoor fruit
tussendoor fruit
Oh das nog wel behoorlijk wat koolhydraten dan!
ik sport heel veel, als ik minder eet verbrand ik minder omdat ik dan minder energie heb.
luenca- Prater
Maura schreef:Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
Kan je vast wel kant en klaar kopen bij de slager...maar zelf maken is veel lekkerder joh.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
kom maar na mij maak ik t wel voor je
luenca- Prater
Reva schreef:Maura schreef:Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
Kan je vast wel kant en klaar kopen bij de slager...maar zelf maken is veel lekkerder joh.
Dat klopt wel en ik kan het natuurlijk meerdere dagen eten. Wat de kosten dan ook weer drukt. Hmmz, even recepten zoeken.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
Dat klopt wel en ik kan het natuurlijk meerdere dagen eten. Wat de kosten dan ook weer drukt. Hmmz, even recepten zoeken.
Je koopt een pot willekeurige rode saus, gehakt, wat groenten die je lekker vindt en lasagneblaadjes. Ow en kaas. Nou, dat was 'm. Whaha.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
Je koopt een pot willekeurige rode saus, gehakt, wat groenten die je lekker vindt en lasagneblaadjes. Ow en kaas. Nou, dat was 'm. Whaha.
Whaha, ik bedoelde stoofvlees/hachee Lasagne weet ik hoe ik het moet maken.
Gast- Gast
En gezonder.. Marua ik denk toch echt dat je je levensstijl moet aanpassen als je blijvend wil afvallen en gezond wil leven. Dus gewoon lekker zelf gaan koken! Veel verse groenten gebruiken, geen potjes, zakjes en pakjes! Werkt veel beter voor je!Reva schreef:Maura schreef:Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:En gezonder.. Marua ik denk toch echt dat je je levensstijl moet aanpassen als je blijvend wil afvallen en gezond wil leven. Dus gewoon lekker zelf gaan koken! Veel verse groenten gebruiken, geen potjes, zakjes en pakjes! Werkt veel beter voor je!Reva schreef:Maura schreef:Ik wil deze week stoofvlees, hachee en Lasagne eten. Maar dat zelf klaarmaken lijkt me niets. Zouden ze ook potjes hebben?
Dat ook. Ik maak lasagne zonder de lasagneblaadjes, maar met courgetteplakjes. Nog lekkerder!
Gast- Gast
Die wil ik dus proberen, daar waar de bladeren door courgette wordt vervangen. Maar kan ik dan wel gewoon de normale saus van Honig gebruiken?
En ik weet hoe ik moet dieten. Wel lief dat je/jullie meedenken, maar het is echt niet nodig.
En ik weet hoe ik moet dieten. Wel lief dat je/jullie meedenken, maar het is echt niet nodig.
Gast- Gast
Ik dacht dat je in het algemeen niet zelf ging koken, maar als het alleen om de hachee gaat dan valt het mee natuurlijk en voor je weeklijstje, iets met couscous/risotto/rijst?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Die wil ik dus proberen, daar waar de bladeren door courgette wordt vervangen. Maar kan ik dan wel gewoon de normale saus van Honig gebruiken?
Geen idee, ik maak nooit met een pakje lasagne. Wat zit er in zo'n pakje dan? Maar opzich denk ik van wel, alleen de bladen vervangen door courgette. Ik gebruik gewoon rode saus alleen en dat gooi ik door het gerulde gehakt en de groenten voor de helft en de rest smeer ik op de courgette.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ik dacht dat je in het algemeen niet zelf ging koken, maar als het alleen om de hachee gaat dan valt het mee natuurlijk en voor je weeklijstje, iets met couscous/risotto/rijst?
Gelukkig wel. Ik heb er inderdaad een handje van gehad, om na een drukke werkdag, de magnetron te gebruiken, maar aangezien ik nu tijd heb, wil ik het liefst vers eten. Hachee maken is helaas ontzettend duur en aangezien ik alleen ben, vind ik het moeilijk om daar zoveel tijd en moeite in te steken. Anderzijds, het is wel veel lekkerder en gezonder als ik het zelf maak. Moet nog even gaan bedenken hoe en wat. Morgen sowieso boodschapjes doen en dan kijken wat voor gezonds ik meeneem.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Die wil ik dus proberen, daar waar de bladeren door courgette wordt vervangen. Maar kan ik dan wel gewoon de normale saus van Honig gebruiken?
Geen idee, ik maak nooit met een pakje lasagne. Wat zit er in zo'n pakje dan? Maar opzich denk ik van wel, alleen de bladen vervangen door courgette. Ik gebruik gewoon rode saus alleen en dat gooi ik door het gerulde gehakt en de groenten voor de helft en de rest smeer ik op de courgette.
Ik gebruik altijd deze.
Het is dan de helft met melk en helft met water aanmaken.
Gast- Gast
Goedenavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: