Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 10:00

Mjoah.. 't gaat..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:04

Je kunt heel makkelijk zelf lasagnesaus maken Maura! Doe je het met gehakt? Als je het recept wil, moet je maar even pm'en! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:07

Joan schreef:Je kunt heel makkelijk zelf lasagnesaus maken Maura! Doe je het met gehakt? Als je het recept wil, moet je maar even pm'en! smile

Dus dat heb ik ook maar even gedaan. PM voor jou. smile

Burn; Wil je er al iets over kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 10:24

F. was dit weekend weggeweest, en kwam vanmiddag thuis. Ik had zin om hem weer te zien, dus ging zodra hij thuis was gelijk heen.
We hebben hierna eerst een heel stuk gewandeld in het bos, want hij moest z'n verhaal kwijt van afgelopen dagen. Er waren wat dingetjes gebeurt..

Ik zag erg tegen dit weekend op, omdat F. dan S. weer terug zou zien, en daar heeft hij gevoelens vooe gehad.. Woensdag zei F. tegen me dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat ik de persoon was die hij wilde..

Tijdens de boswandeling vroeg ik me dan ook af hoe het weerzien met S. was geweest. Deze was best raar, omdat ze toch 2 speciale weken hadden gehad, en het was leuk dat ze elkaar weer spraken. Maar zijn gevoelens richting haar waren onveranderd..

In de auto terug stelde hij aan mij de vraag waarom wij nog niet iets officieels hadden. Ik zei dat ik dit ook niet wist. Hij dacht dat het kwam door twijfels. We hebben beide twijfels omdat we in de afgelopen weken alweer een paar keer woorden hadden gehad. En dat wilden we allebei niet meer.. Deze twijfels heb ik ook, en heb ik ook al eerder hardop naar hem uitgesproken!

F. was erg emotioneel en ging ff op bed liggen, ik ging bij hem liggen om ff te troosten en te kletsen.
Ik stelde hem de vraag: 'Als je nu moet kiezen, wat zou je dan doen? 1. Zo door gaan en we zien wel hoe het gaat.. 2. Knoop definitief doorhakken, we zijn een stel. 3. Knoop definitief doorhakken, en we zijn/worden geen stel. Hij koos voor 3.
Ik barste in huilen uit, en ben in de woonkamer gaan zitten. Na 5 min kwam hij bij me zitten..
Geknuffeld, gepraat..

Ik vroeg hem: 'Wil je een allerlaatste kans en er nog 1x samen voor vechten of wil je het hier bij laten?' antw: 'Ik wil het hier bij laten, ik wil wel vechten maar ik weet niet als ik dat kan.'

ik: 'Schatje, dit is echt het einde he?!' antw.. Ja!

Ik weet dat ik er de afgelopen weken keihard (alleen) voor heb gevochten, en dat het niet aan mij ligt! Maar dit, dit is het einde van mijn droom. Het einde van mijn lieffie!



Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:27

Dat is zo niet leuk! Maar misschien wel beter op dit punt. Jullie hadden immers twijfels en kennelijk ook alweer woorden. Ik vind het rot voor je en hoop dat je binnenkort een leukere man tegenkomt. Ook al heb je daar op dit moment niets aan. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 10:31

Klopt! En heeeeeeeeeeeel diep van binnen weet ik misschien ook wel dat dit het beste is.
Maar ik voel me gewoon gebruikt, een lustobject! Omdat hij 2 weken 'mooi weer' speelde, en zei dat ik weer bij hem kwam wonen, ons huisje, etc. etc. Terwijl hij toen al twijfelde.. En ik wist dit niet..
En mijn twijfels heb ik aan de kant gezet omdat ik dacht.. F. wil er de volle 100% procent voor gaan. Dan ga ik nu keihard vechten met mezelf om die twijfels weg te krijgen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:35

Dat snap ik wel. Maar zou hij je echt gebruikt hebben? Misschien was het een verwarrende tijd en je hebt hetzelf ook wel ietwat afgehouden, omdat je nog twijfelde aan jouw gevoelens voor hem. Misschien heeft het allemaal wel gewoon meegespeelt, ondanks dat je daar niet echt mee bezig was. Tja, je zult het nooit 100% zeker weten, maar ik denk niet dat je moet denken dat hij jou heeft gebruikt. Want dan doe je jezelf te kort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin zo 23 okt 2011 - 10:37

Jeetje Burn dat vind ik wel echt heel naar voor. maar beter dat je er nu uitkomt ipv later!
Dikke knuffel hug
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:38

Burn schreef:Klopt! En heeeeeeeeeeeel diep van binnen weet ik misschien ook wel dat dit het beste is.
Maar ik voel me gewoon gebruikt, een lustobject! Omdat hij 2 weken 'mooi weer' speelde, en zei dat ik weer bij hem kwam wonen, ons huisje, etc. etc. Terwijl hij toen al twijfelde.. En ik wist dit niet..
En mijn twijfels heb ik aan de kant gezet omdat ik dacht.. F. wil er de volle 100% procent voor gaan. Dan ga ik nu keihard vechten met mezelf om die twijfels weg te krijgen!

Burn, buiten het feit dat ik het heel rot voor je vind, wil ik wel even iets zeggen over dit stukje (als ik het later uit mijn bericht moet halen, hoor ik het wel). Je zegt dat jij je gebruikt voelt, omdat hij mooi weer speelde terwijl hij twijfelde. Je vindt dat hij iets had moeten zeggen. Anderzijds geef je ook toe dat jij twijfels had. Jij speelde net zo goed mooi weer, alleen noem jij het dan keihard vechten. Misschien was dat mooi weer spelen zijn manier van 'keihard vechten'. Volgens mij hebben jullie allebei hetzelfde gedaan en hoef jij je niet gebruikt te voelen. Jij hebt vast ook niet het gevoel dat je hem gebruikt hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 10:42

June, wat ik bedoel..
Hij wist van mijn twijfels af, en wist dat ik aan het vechten was voor een relatie zonder twijfels! Ik wist zij twijfels niet, en hij heeft vanavond toegegeven dat hij er ook niet echt voor heeft gevochten..
En wat betreft het ''gebruikte'' deel.. Ik voel me alsof ik alleen goed genoeg was om zijn saaie vrijdagavond mee op te vullen. Als hij opgewonden was dat ik de juiste persoon hier voor was..

Thnx Erin!

Maura, hij zegt wel dat hij me nooit heeft gebruikt..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:44

Oh oké sorry, ik begreep uit je stukje dat hij ook niet van jouw twijfels wist, doordat je zei dat jij je twijfels aan de kant had gezet smile. Sorry, miscommunicatie! Ik begrijp je, maar ik denk dat als het alleen daarom was gegaan, hij ook bij dat andere meisje had kunnen blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 10:51

Dat andere meisje is 9 jaar jonger en woont uurtje bij hem vandaan, en ik nog geen 5 min...

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin zo 23 okt 2011 - 10:52

Het is ook wel lastig voor je meisje. Maar ja als je steeds zo onzeker blijft en vaak twijfels blijft houden is ook niet het fijn. hug
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 10:55

Burn schreef:Dat andere meisje is 9 jaar jonger en woont uurtje bij hem vandaan, en ik nog geen 5 min...

Oké, ja ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dit zomaar heeft gedaan om je te gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin zo 23 okt 2011 - 10:56

9 jaar!! Hoe oud is hij dan?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 10:58

Erin, idd! Misschien is dit idd het beste! Ik denk het wel...
F. is 26..

June, hij zegt van niet! Dus dan moet ik hem daarin geloven..

Andere vraag.. Vinden jullie dat dit verder kan gaan in vriendschap?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 11:01

Ik weet het niet, maar ik zou daar sowieso pas ná Oostenrijk over na gaan denken smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin zo 23 okt 2011 - 11:03

Ik ben zelf geen held in vriendschappen onderhouden met exxen. Het is maar wat je zelf prettig vindt en of je er op zit te wachten....
Als ik jullie verhaal zo lees zou ik er persoonlijk moeite mee hebben om vrienden met hem te blijven.
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin zo 23 okt 2011 - 11:03

June schreef:Ik weet het niet, maar ik zou daar sowieso pas ná Oostenrijk over na gaan denken smile.

Ja dat ook!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 11:04

Klopt June! Dat moet ik ook doen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin zo 23 okt 2011 - 11:06

Hoe zien Oostenrijkse mannen er eigenlijk uit?? :shock:

ZIEN Erin ZIEN niet zijn :P


Laatst aangepast door .oOErinOo. op zo 23 okt 2011 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 11:09

.oOErinOo. schreef:Hoe zijn Oostenrijkse mannen er eigenlijk uit?? :shock:

Niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn zo 23 okt 2011 - 11:10

Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee!

Ik ga denk ik maar slapen. Het huilen heeft me moe gemaakt, en het wandelen was pijnlijk voor m'n rug?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 11:11

Brrrrrrr het is hier koud! Ik ga zo maar eens onder de dekens liggen. Net alsof ik niet net uit bed kom. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 11:12

Ik ben in dubio of ik de vuilniszakken nu buiten zal gaan zetten -9 stuks- of dat ik het morgenochtend vroeg zal doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum