DagCafé
+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
En ik weet nog steeds niet wie Kaas is
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Troost je, ik ook niet..oOErinOo. schreef:En ik weet nog steeds niet wie Kaas is
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend om te horen Alex, dat het vaak niet goed gaat met jeAlex schreef:Snoes, het gaat. Soms gaat het goed, vaker gaat het ronduit kut. En hoe gaat het met jou?
Ben de laatste tijd niet veel op het forum geweest, dus heb het hele gebeuren ook niet gevolgd hoe het met je therapie gaat. Maar ik hoop van harte dat het snel weer de goede richting uit mag gaan met jou
Met mij gaat het niet echt goed, maar daar kan ik hier niet verder over uitwijden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat vervelend, Snoes. Je mag me altijd een PM sturen als je je hart wil luchten.
Gast- Gast
Nou Marshmallows en Reva is een slechte combinatie Ik stop maar, straks gaat mn brandalarm af.
Wat stom dat je niet lekker bent, Erin!
Gast- Gast
Daar wil ik je verder niet mee lastig vallen meis, jij hebt het zelf al moeilijk genoeg, daar wil ik mijn problemen niet nog bovenop gooienAlex schreef:Wat vervelend, Snoes. Je mag me altijd een PM sturen als je je hart wil luchten.
Snoes- Lady Post-a-lot
Hoe het met jou en je man gaat nu. Als je niet wilt antwoorden omdat je moe bent is ook prima hoorMaple schreef:Nee, sorry, waar?Storm schreef:Heb je mijn vraag gelezen, Maple?Maple schreef:Jordana schreef:Lieverd, ik ga slapen morgen de wekken 04.45.. Uurtje eerder beginnen en nu ga ik echt slapen..
Truste!!!!!!
Slaap lekker!!!
Ik ben doodmoe, ga ook zo, denk ik.
Gast- Gast
JOEHOE!!! Weet iemand hoe ik een foto hier kan plaatsen vanaf het klote veranderde Hyves? Ik ga Hyves gewoon verwijderen, ik heb er zo ongelooflijk de pest aan als ik niet eens weet hoe het werkt.
Gast- Gast
Moet je Facebook nemen Alex, zoveel leuker!
Edit: ik heb dus geen idee, ik heb geen hyves (meer)
Edit: ik heb dus geen idee, ik heb geen hyves (meer)
Laatst aangepast door Snoes op ma 24 okt 2011 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Nou, dat gaat eigenlijk gewoon kut. Hij wil me niet kwijt maar ik merk in de verste verte niet dat hij voor me vecht. Maar hij vindt het tegelijkertijd ontzettend moeilijk. En ik natuurlijk ook. We knuffelen nog wel, meer omdat we allebei die knuffels gewn nodig hebben, als soort steun voor elkaar ofzo. Maar juist dat maakt het heel verwarrend.Storm schreef:Hoe het met jou en je man gaat nu. Als je niet wilt antwoorden omdat je moe bent is ook prima hoorMaple schreef:Nee, sorry, waar?Storm schreef:Heb je mijn vraag gelezen, Maple?Maple schreef:Jordana schreef:Lieverd, ik ga slapen morgen de wekken 04.45.. Uurtje eerder beginnen en nu ga ik echt slapen..
Truste!!!!!!
Slaap lekker!!!
Ik ben doodmoe, ga ook zo, denk ik.
Ik dnek in elk geval niet dat het nog goedkomt. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat we uit elkaar gaan en dat ik op ene gegeven moment zonder hem verder moet, dat idee benauwt me echt. Maar ik wilde met hem verder en had als voorwaarde relatietherapie gesteld, maar relatietherapie wil hij niet...
Gast- Gast
Ik heb geen hyves, dus kan je niet helpen. Maar photobucket werkt heel simpel en snel.
Gast- Gast
Inderdaad!Snoes schreef:Moet je Facebook nemen Alex, zoveel leuker!
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op ma 24 okt 2011 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
Reva schreef:Nou Marshmallows en Reva is een slechte combinatie Ik stop maar, straks gaat mn brandalarm af.
Dat moeten we niet hebben!
Ik ben gewoon bleek, kun je je dat voorstellen? Ben het totaal niet met deze verkoudheid eens! Koppijn, keelpijn, hoesten, eten niet binnen houden, nergens fut voor (behalve het forum), bah!
Erin- Ratel
Mag ik hier ff komen huilen/zeuren?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Ik heb geen hyves, dus kan je niet helpen. Maar photobucket werkt heel simpel en snel.
Ik weet dat dat heel snel en simpel werkt, maar ik heb voorheen altijd foto's geplaatst vanaf Hyves en nu werkt het dus niet meer. En ik kan niet tegen verandering, zelfs niet als het om een klotesite als Hyves gaat.
Gast- Gast
Onee niet huilen trouwens, want ik heb besloten dat ik dát niet meer doe.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Mag ik hier ff komen huilen/zeuren?
Altijd!
Erin- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Ik heb geen hyves, dus kan je niet helpen. Maar photobucket werkt heel simpel en snel.
Ik weet dat dat heel snel en simpel werkt, maar ik heb voorheen altijd foto's geplaatst vanaf Hyves en nu werkt het dus niet meer. En ik kan niet tegen verandering, zelfs niet als het om een klotesite als Hyves gaat.
Bij hyves kun je ook gewoone en foto openen, rechtermuisknop/eigenschappen en de url kopieëren. Bij mij werkt dat nog gewooon..
Toet- Lady Post-a-lot
Tuurlijk toetje! Wat is er?
Chocolate Cookie- Ratel
toetje_ schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ik heb geen hyves, dus kan je niet helpen. Maar photobucket werkt heel simpel en snel.
Bij hyves kun je ook gewoone en foto openen, rechtermuisknop/eigenschappen en de url kopieëren. Bij mij werkt dat nog gewooon..
Bij mij niet.
Gast- Gast
goeieavond ben er weeer!!!!!! waarom val ik nog steeds af maar zie ik geen verschil met 5 kilo ???
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Oh men ik word zo gek van mezelf en van mijn jaloezie. Ik heb gister gehoort dat mijn ex een nieuwe scharrel heeft (eentje die die al eerder alleen voor de seks heeft gehad) en ik kan er gewoon nog steeds zó slecht tegen. Mijn hart schoot gelijk in mijn keel en de tranen sprongen in mijn ogen. Terwijl ik het zo graag fijn wil vinden, eindelijk een opstapje naar echt van elkaar verlost zijn want wanneer we beide vrijgezel zijn blijven we maar om elkaar heen draaien. Ik kan het zo moeilijk accepteren. Vannacht al niet kunnen slapen en de hele dag voel ik me een wrak. Nou whatsappte hij vanmorgen ineens of ik zin heb om met hem uiteten te gaan? Zo raar en ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ben er vandoor dames!
Ga nog wat relaxen voor de tv en nog een film kijken met vriendlief
Fijne avond nog dames!
Ga nog wat relaxen voor de tv en nog een film kijken met vriendlief
Fijne avond nog dames!
Snoes- Lady Post-a-lot
*Test voor Alex*
-weg-
-weg-
Laatst aangepast door toetje_ op ma 24 okt 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: