Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 0:01

Ik denk aan een functie waarin je niet alles alles opgelegd krijgt maar ook zelf je inbreng hebt. Is directiesecretaresse niks voor je? Heeft veel uitdaging en verdient goed!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 0:02

Maura schreef:
Rush schreef:
Maura schreef:
Rush schreef:Ik word soms zo moe van sommige mensen. laughcry

Verklaar u nader!
Nou. Een vriendin van me is hier dus manusje van alles om het zo maar te zeggen.

Alleen, ze vergeet altijd iets, bijna altijd. En dat is zo irritant. Dan heeft ze de hele wc en alles schoongemaakt, vergeet ze het wc papier bij te vullen of de wasbak te doen.

Ik snap dat niet zo, geloof ik. :shock:

Het is in ieder geval niet handig. Je zou toch denken dat er een bepaald systeem in zit. Op het werk heb ik er niet echt last van om iets te vergeten. Maar thuis, dan heb ik geen systeem en doe ik maar wat. :P
Ja nou, ik heb er soms echt zo genoeg van. Ik ben eindverantwoordelijke dus krijg ook alle shit van m`n baas als het niet goed is. Je vind alleen niet zo snel iemand die dagelijks kan, voor mij kan invallen en wat schoonmaak klusjes wil doen. Ik moet haar wel houden, maar m`n baas was zonet zover dat hij zei; dan moet je haar ontslaan en een ander zoeken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:02

Storm schreef:
Theedoosje schreef:Nou lieve schat hier is binnenkort ook OV kaart en geen kaartje meer Sad In november ergens begint dat. Weet trouwens niet of de 3 euro kaartjes er ook uit gaan dan?
Oh echt? Sad dan moeten we even kijken hoe we dat gaan doen, desnoods vraag ik M of hij jou even oppikt!

Aah joh dat hoeft niet Embarassed Maar ik ga ff googlen over dat kaartje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:03

Storm schreef:
Maura schreef:Als jullie aan 'Maura' denken, aan welke functie denken jullie dan in het bedrijfsleven. En kom niet allemaal aan met callcenteragent, want in die functie wil ik dood nog niet gevonden worden. laughcry
He, je was eerst toch ook een callcenter medewerker? scratch

Toen ik bij mijn toenmalige werkgever begon was het gewoon een administratieve functie met als functienaam 'Agent'. De laatste maanden is het meer een callcenter geworden. Wat vanaf het begin ook stond te gebeuren hoor, dus ik wist waarvoor ik tekende, maar ik vind het werk aan de telefoon gewoon echt ontzettend en absoluut verschrikkelijk.

We kregen negen nieuwe collega's en deze collega's vertelden allemaal in welke callcenters ze hadden gewerkt en dat ze blij waren dat ze in 'ons' callcenter mochten werken. Heb ze toen gelijk even verteld dat het woord callcenter niet in de mond mochten nemen. laughcry

In dat opzicht ben ik ook blij dat de keuze voor mij is gemaakt om niet meer daar te werken. Want heb echt de schurft aan callcenters. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:05

Rush schreef:
Maura schreef:
Rush schreef:
Maura schreef:
Rush schreef:Ik word soms zo moe van sommige mensen. laughcry

Verklaar u nader!
Nou. Een vriendin van me is hier dus manusje van alles om het zo maar te zeggen.

Alleen, ze vergeet altijd iets, bijna altijd. En dat is zo irritant. Dan heeft ze de hele wc en alles schoongemaakt, vergeet ze het wc papier bij te vullen of de wasbak te doen.

Ik snap dat niet zo, geloof ik. :shock:

Het is in ieder geval niet handig. Je zou toch denken dat er een bepaald systeem in zit. Op het werk heb ik er niet echt last van om iets te vergeten. Maar thuis, dan heb ik geen systeem en doe ik maar wat. :P
Ja nou, ik heb er soms echt zo genoeg van. Ik ben eindverantwoordelijke dus krijg ook alle shit van m`n baas als het niet goed is. Je vind alleen niet zo snel iemand die dagelijks kan, voor mij kan invallen en wat schoonmaak klusjes wil doen. Ik moet haar wel houden, maar m`n baas was zonet zover dat hij zei; dan moet je haar ontslaan en een ander zoeken.

Oef, dat is wel een domper. Vooral omdat het een vriendin van je is. Maar ik kan je baas wel begrijpen. Als ze gewoon niet functioneert en frustreerd, dan is het misschien wel tijd om haar te laten gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:06

Lavendel schreef:Ik denk aan een functie waarin je niet alles alles opgelegd krijgt maar ook zelf je inbreng hebt. Is directiesecretaresse niks voor je? Heeft veel uitdaging en verdient goed!

Daar ben ik voor naar school geweest, maar ik ben er te lang uitgeweest om het echt te kunnen. Denk ik. Notuleren is sowieso mijn ding niet. En dat vind ik toch een vereiste voor de baan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:07

Morgen kan ik terecht bij de gyn. Vanmorgen weer bij de dokter geweest en er is spoed achter gezet aangezien ik niet meer goed wist wat voor en achter was ondertussen.
Ik hoop zo dat ze morgen een reden vinden waar mijn pijn vandaan komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:08

Storm> per 3 november geen strippenkaarten meer maar je kan nog wel kaartje in de bus kopen of zo iets? Zie niks meer staan over dat 3 euro kaartje Sad http://www.9292ov.nl/9292/asp/Tarief.asp?wat=T1&va=D&sn=-1&vrg=&pa=025~lierop~van+dongenstraat~0~treinstation~eindhoven~0~~~0~17550~38130~16143~38375~0~0~2011-10-24+13:00~%20{!cvv|~2~E:inetpub9292website9292pictogrammen~/9292/pictogrammen/~.gif~D~&pn=&pc=D&pnn=&pcn=&cv=zoek+anders&cn=treinstation&ci=


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 0:09

Maura schreef:
Lavendel schreef:Ik denk aan een functie waarin je niet alles alles opgelegd krijgt maar ook zelf je inbreng hebt. Is directiesecretaresse niks voor je? Heeft veel uitdaging en verdient goed!

Daar ben ik voor naar school geweest, maar ik ben er te lang uitgeweest om het echt te kunnen. Denk ik. Notuleren is sowieso mijn ding niet. En dat vind ik toch een vereiste voor de baan.

Maar wij kunnen nu ook wel zeggen wat we bij je vinden passen. Maar wat wil je zelf eigenlijk? Je weet in iedergeval goed wat je niet wil, maar ook wat je wel wil?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:12

Lavendel schreef:
Maura schreef:
Lavendel schreef:Ik denk aan een functie waarin je niet alles alles opgelegd krijgt maar ook zelf je inbreng hebt. Is directiesecretaresse niks voor je? Heeft veel uitdaging en verdient goed!

Daar ben ik voor naar school geweest, maar ik ben er te lang uitgeweest om het echt te kunnen. Denk ik. Notuleren is sowieso mijn ding niet. En dat vind ik toch een vereiste voor de baan.

Maar wij kunnen nu ook wel zeggen wat we bij je vinden passen. Maar wat wil je zelf eigenlijk? Je weet in iedergeval goed wat je niet wil, maar ook wat je wel wil?

Aan het dikgedrukte denk ik zelf ook. En ik heb ook daadwerkelijk gekeken naar bv een functie als directiesecretaresse. Ik wil niet meer werken in een callcenter en dat als ik dat wel wil, dan niet meer onder een teamleider, maar dan als teamleider zelf. :P

Maar heb heel snel het gevoel dat ik gek ben als ik ambitie heb, want ik kan het toch niet. Zit een beetje in het negatieve, zeg maar. Ik moet mezelf ook schoppen. Dat als ik iets echt wil, dat ik ervoor moet gaan. En dat niets onmogelijk is, dat als ik denk dat het onmogelijk is, ik er iets aan moet doen om het mogelijk te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:15

Maura, ik ken je voorgeschiedenis niet, maar ik zie dat je jezelf geen directiesecretaresse ziet zijn omdat je niet kunt notuleren. Waarom dan niet als gewoon secretaresse aan de slag gaan? Notuleren hoeft niet in steno, je schrijft gewoon op wat er gezegd wordt en je schrijft dat in de 3e persoon op. Daarna stuur je het door ter controle en dan hoor je vanzelf of er iets mist of niet?

Het is ook niet stom om ambitie te hebben. Waarom zou je het niet kunnen? Heb je al eens een capaciteitentest laten doen, bij het UWV ofzo? Misschien dat daar iets uit komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lavendel ma 24 okt 2011 - 0:16

Mijn tip dan: solliciteer op alles wat je dan ook maar enigzins leuk lijkt ongeacht gevraagde opleiding of ervaring of dat je denkt dat je het kunt of niet.
Als je uitgenodigd wordt op gesprek kun je jezelf laten zien zoals je bent en mocht je aangenomen worden dan hebben ze gewoon vertrouwen in je en blijk je het vast ook zeker te kunnen. Nu is het moment om iets uit te proberen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  luenca ma 24 okt 2011 - 0:16

ik wil ook weer gaan werken, secetaresse en administratie/financieel functies spreken mij ook wel aan...binnenkort met me trajectbegeleider afspraak op het ROC Very Happy bounce
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:18

Stuiterbal schreef:Morgen kan ik terecht bij de gyn. Vanmorgen weer bij de dokter geweest en er is spoed achter gezet aangezien ik niet meer goed wist wat voor en achter was ondertussen.
Ik hoop zo dat ze morgen een reden vinden waar mijn pijn vandaan komt.

Ik duim heel hard voor je. Fijn dat je zo snel al terecht kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:19

Hoi Oreo,

Voor de capaciteitstest wilde ik vanmiddag even gaan zitten. Lijkt me wel handig om te weten wat ik zoal kan en zeer zeker niet kan. Ik moet ook meer in mogelijkheden i.p.v. onmogelijkheden denken. Dank je trouwens voor het reageren. Ik vind het altijd fijn als iemand meedenkt. Want ik moet eigenlijk altijd voor mezelf denken, zonder correctie op mijn gedachten en dan kan ik nogal in doemdenken belanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 0:20

Maura schreef:

Oef, dat is wel een domper. Vooral omdat het een vriendin van je is. Maar ik kan je baas wel begrijpen. Als ze gewoon niet functioneert en frustreerd, dan is het misschien wel tijd om haar te laten gaan.
Ja, alleen het is vrijwel onmogelijk om een nieuwe te vinden, dus ik heb gezegd dat dit de laatste keer is dat ik haar dingen voorkauw.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:24

Rush schreef:
Maura schreef:

Oef, dat is wel een domper. Vooral omdat het een vriendin van je is. Maar ik kan je baas wel begrijpen. Als ze gewoon niet functioneert en frustreerd, dan is het misschien wel tijd om haar te laten gaan.
Ja, alleen het is vrijwel onmogelijk om een nieuwe te vinden, dus ik heb gezegd dat dit de laatste keer is dat ik haar dingen voorkauw.

Je hebt zoiets toch ook al eerder met haar gehad? (tenminste het klinkt me zo bekend...)
Het is erg lastig omdat het een vriendin van je is als dat niet zo was dan had je diegene allang ontslagen.
Heeft ze een nuluren contract of echt een aantal uur op papier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 0:26

Daisy schreef:
Rush schreef:
Maura schreef:

Oef, dat is wel een domper. Vooral omdat het een vriendin van je is. Maar ik kan je baas wel begrijpen. Als ze gewoon niet functioneert en frustreerd, dan is het misschien wel tijd om haar te laten gaan.
Ja, alleen het is vrijwel onmogelijk om een nieuwe te vinden, dus ik heb gezegd dat dit de laatste keer is dat ik haar dingen voorkauw.

Je hebt zoiets toch ook al eerder met haar gehad? (tenminste het klinkt me zo bekend...)
Het is erg lastig omdat het een vriendin van je is als dat niet zo was dan had je diegene allang ontslagen.
Heeft ze een nuluren contract of echt een aantal uur op papier?
Als ze geen vriendin was had ik haar ook niet ontslagen omdat er gewoonweg niemand is die dit werk zo wil doen. En inderdaad, ik heb wel vaker momenten dat ik me irriteer omdat ze iets vergeten is etc. En ik spreek haar er ook wel op aan, maar het kwartje lijkt niet te vallen ofzo.

Nou goed, ik heb tegen haar gezegd dat ze kan vertrekken als ik weer dingen moet voorkauwen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:30

Ben er heel ffies vandoor...ben er dadelijk weer .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:34

Heb trouwens net de capaciteitstest gedaan.

Wel verrassend trouwens. En volgens mij klopt het ook nog.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:39

Hoi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  luenca ma 24 okt 2011 - 0:39

Maura schreef:Heb trouwens net de capaciteitstest gedaan.

Wel verrassend trouwens. En volgens mij klopt het ook nog.


waar kan ik die vinden ? :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:41

shygirl87 schreef:
Maura schreef:Heb trouwens net de capaciteitstest gedaan.

Wel verrassend trouwens. En volgens mij klopt het ook nog.


waar kan ik die vinden ? :P

In de werkmap. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:42

Wat is er uitgekomen, Maura?
En inderdaad, wat je zegt, niet in onmogelijkheden denken! Bedenk wat je sterke punten zijn en wat je zwakke punten zijn. Daarna een lijstje proberen te maken met wat je wel wilt en wat je niet wilt (qua beroepen), of steekwoorden van beroepen die je niet aantrekkelijk lijken. Ook een lijstje dus met wat je wel aantrekkelijk lijst. Dan kan je daarna gaan strepen/vergelijken met je sterke punten. Daar moet echt wel iets uitrollen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:45

Alex schreef:Hoi.
Hoi Alex! Alles goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 14 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum