DagCafé
+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Je kan wel nog een paracetamol innemen hoor, daar blijf je niet wakker van als je normale paracetamol hebt.
Gast- Gast
Ik ben ook stom, ik zou de hele avond studeren en heb nog niks gedaan. Echt heel erg. En ik mag van mezelf pas slapen als ik mijn opdrachten af heb .
Gast- Gast
Laten zien hoe geweldig haar sociale leven is. Weet ik het?
Anousch plaatst ook dezelfde foto's tig keer. Dat begrijp ik ook nooit.
Gast- Gast
Ik ga uit van het goede van de mens. Ik denk dat ze 3 juli via een computer die foto wilde plaatsen, maar dat niet lukte niet, bleef hangen etc, dus toen op een andere pc gedaan. Vervolgens heeft ze vandaag alsnog per ongeluk op verzenden gedrukt.
Gast- Gast
Megara schreef:Laten zien hoe geweldig haar sociale leven is. Weet ik het?
Nee die kijkt gewoon altijd hetzelfde
Gast- Gast
Was ze vorige keer ook de linker? Dat we niet twee mensen op een account hebben of zo. Ja, ik zoek ook maar een verklaring.
Gast- Gast
Megara, 10 keer de zelfde foto plaatsen is wat anders dan erbij zetten dat het gisteravond was terwijl je drie maanden geleden ook zei dat het afgelopen vrijdag was.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Megara schreef:Was ze vorige keer ook de linker? Dat we niet twee mensen op een account hebben of zo. Ja, ik zoek ook maar een verklaring.
Jup, check mijn link in het topic (ik bespaar mensen graag wat zoekwerk).
Gast- Gast
Goeie theorie Reva. Jij bent vast een koning in smoesjes bedenken :p
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Megara, 10 keer de zelfde foto plaatsen is wat anders dan erbij zetten dat het gisteravond was terwijl je drie maanden geleden ook zei dat het afgelopen vrijdag was.
Dat is ook zeker iets anders. Desalniettemin vind ik beide acties een soort van irritant aandacht vragen.
Gast- Gast
Reva schreef:Je kan wel nog een paracetamol innemen hoor, daar blijf je niet wakker van als je normale paracetamol hebt.
Ik durf het niet meer aan. Het zijn gewoon paracetamolletjes van de Trekpleister. Niets bijzonders dus, maar de laatste keren dat ik ze heb geslikt sliep ik niet. Maar dat kan ook van de stress zijn geweest van de afgelopen weken.
Gast- Gast
June schreef:Megara schreef:Was ze vorige keer ook de linker? Dat we niet twee mensen op een account hebben of zo. Ja, ik zoek ook maar een verklaring.
Jup, check mijn link in het topic (ik bespaar mensen graag wat zoekwerk).
Nu mis ik de knielende emoticon. DANK U, DANK U, DANK U!
Gast- Gast
Dan zit er echt niks in hoor, Maura. Grote onzin dus dat het daar door komt .
Megara: het ene vind ik aandacht vragen, het andere liegen én aandacht vragen.
Megara: het ene vind ik aandacht vragen, het andere liegen én aandacht vragen.
Gast- Gast
Ik heb er lang op moeten wachten, maar volgens mij mag ik binnenkort deze smiley gaan gebruiken;
Gast- Gast
Nou ja, daar hou ik me verder neutraal in. Ik vind dat geen aanleiding tot roddelen.
Toet- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Ik heb er lang op moeten wachten, maar volgens mij mag ik binnenkort deze smiley gaan gebruiken;
Geniaal!
Gast- Gast
Ik ga me even abonneren op het onderwerp (fototopic) dan kan ik zo in alle rust naar bed en meteen kijken als er een reactie is.
Toet- Lady Post-a-lot
June schreef:Dan zit er echt niks in hoor, Maura. Grote onzin dus dat het daar door komt .
Dan vertrouw ik daar maar op. Logischerwijs begon ik verklaringen te zoeken voor het niet kunnen slapen. Maar dan zal het toch de stress zijn geweest.
Gast- Gast
Ja die! Nu Hyves zichzelf toch naar de ondergang helpt kunnen wij dat beestje wel adopteren.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: