Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voetenzak cabriofix

+3
Annie24
-Ieniemienie-
chipa
7 plaatsers

Ga naar beneden

voetenzak cabriofix  Empty voetenzak cabriofix

Bericht  chipa za 22 okt 2011 - 22:47

Ik zit een beetje te dubben of ik een voetenzak voor in de cabriofix (autostoeltje) zal kopen. Het wordt toch wel steeds kouder en een enkel vestje en dekentje begint nu toch wel wat fris te worden.
Maar vraag me af of het echt handig is zo'n zak. Dus wat zijn jullie ervaringen?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak cabriofix  Empty Re: voetenzak cabriofix

Bericht  -Ieniemienie- za 22 okt 2011 - 22:58

Ik lees even mee Very Happy.
Ook ik zit te twijfelen een zak te halen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 23:12

Bedoel je zo'n voetenzak voor in de maxi-cosi als hij bijv. in de kinderwagen zit of echt voor in de auto?

Ik heb het altijd met een dekentje gedaan. Ik vond zo'n zak echt zo onhandig ! S. verzoop er echt in en met een lekker dik dekentje kan je 'm ook gewoon lekker warm instoppen

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 22 okt 2011 - 23:14

Ik vond die voetenzak de allerbeste koop die we voor Y. gedaan hebben! Very Happy We hadden ook zo'n wikkeldeken, maar dat vond ik maar een onding. Die voetenzak vond ik ideaal: openritsen, Y. erin, dichtritsen en rijden maar. Als we bv gingen winkelen in een overdekt winkelcentrum ofzo sloeg ik hem open.

Kleine tip: bij de Prenatal heb je een voetenzak voor 20 euro. Niet het officiele MC merk, maar gewoon het eigenmerk. Perfect ding en het scheelt héél veel met die MC voetenzak.

Edit: Chipa; ik heb jou ook op hyves toch? Tussen de foto's van Y. staat een foto waarin hij in die voetenzak van de Prenatal ligt. Kan je even kijken Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Liadan za 22 okt 2011 - 23:21

Ik vind de voetenzak ook erg handig. Bij Yara hebben we 'm veel gebruikt en nu heb ik 'm weer in gebruik voor Kian.
Hij gaat er nu in als hij mee gaat in de bakfiets. En Kian is erg groot en past met een dikke jas aan al niet meer in de maxicosi dus nu krijgt hij een vestje aan en dan in de voetenzak.
Voor in de auto gebruik ik nu trouwens in de maxicosi nog gewoon een omslagdoek en de voetenzak ga ik gebruiken als het nog kouder is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  vickie za 22 okt 2011 - 23:25

Ik vond zo'n voetenzak niet mooi en heb een lodger gekocht voor de eerste maanden en toen mijn zoontje het niet meer leuk vond om zo ingesnoerd te liggen heb ik het met een dekentje gedaan en dat ging prima.
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose zo 23 okt 2011 - 0:08

Ik heb er geen gekocht en heb 'm vorig jaar ook niet gemist. Vond ze niet zo handig, dus heb even afgewacht of het zonder ook te doen was.

Ik had wel een babynomade (fleecewikkelwrap van Red Castle) en daar heeft ze ingelegen, dat kan ook in de MC. Als het echt heel koud was ging er nog wel een dekentje overheen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 0:18

Ik heb er vorige week 2 gekocht, van Prenatal eigen merk. Waren 20,00 maar op alles krijg je 15% korting.
Mijn jongens zitten met wandelen enz altijd in de maxi cosi, heb geen wagenbakken en voor de wandelwagen zijn ze nu nog veel te klein.
Dus denk dat ik ze veel zal gebruiken.

Doe het nu met een fleece voetenzak, ook van Prenatal, die zijn maar 4,99. Alleen als het graag vriezen wil ik toch wel iets dikker.

Had de fleece wikkeldekens van Bambino, met veel plezier gebruikt, maar daar lagen ze met opgetrokken benen in, beetje zielig.

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 23 okt 2011 - 0:22

Ik heb ook een Lodger shelter. Zo eentje die je eventueel ook als draagzak kunt gebruiken, al zal ik je dat afraden. (tenzij je 100 meter naar de buren gaat wandelen om op visite te gaan, dan is ie wel handig.

Ik vind op dit moment een deken of voetenzak of Lodger wel erg handig. Hup Pepijn daar lekker in met een vestje en dan kan hij zo bij mij in de draagdoek, zonder dat ik een jasje aan of uit moet doen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  chipa zo 23 okt 2011 - 21:35

Voor de meiden die een cabriofix voetenzak gebruikten: Tot wanneer kon jullie kindje erin? F is nu 4 maanden en vrij lang, maar in de autostoel zal hij nog wel een paar maanden zitten.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Annie24 zo 23 okt 2011 - 23:18

chipa schreef:Voor de meiden die een cabriofix voetenzak gebruikten: Tot wanneer kon jullie kindje erin? F is nu 4 maanden en vrij lang, maar in de autostoel zal hij nog wel een paar maanden zitten.

Y. is nu bijna 9 maanden 9,5 kilo en een cm of 73/74 schat ik en in die van de Prenatal past hij nu nog. Heb het toevallig afgelopen weekend geprobeerd omdat ik hem anders op marktplaats had gezet als hij er niet meer in kon.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  chipa ma 24 okt 2011 - 1:22

ok dan moeten de maanden nov t/m feb nog wel lukken.
Heb er een gevonden voor 10,- op mp dus die ga ik morgen even ophalen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud