DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Hoe is het hier?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Theedoosje schreef:Ow ik wil ff hard roepen> MAURAAAAAAAAAA!!! (maar die zal nog wel niet online zijn )
Rammelde daar iemand met de pispot?
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Ow ik wil ff hard roepen> MAURAAAAAAAAAA!!! (maar die zal nog wel niet online zijn )
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het werkte Had je nog aan je schoenen gedacht?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Ow ik wil ff hard roepen> MAURAAAAAAAAAA!!! (maar die zal nog wel niet online zijn )
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het werkte Had je nog aan je schoenen gedacht?
Ik zit nog in mijn nachtpon. Moet bekennen dat ik nog maar net mijn bed uit ben gekomen. Even wakker worden hoor.
Gast- Gast
Ik zit ook nog in nachtpon maar heb wel al wasjes gedaan en zo hehehe. Maar goed wordt maar lekker ff goed wakker
Gast- Gast
Ik ben wel aangekleed etc. maar ik ben erg lui!
Zo maar is een stuk wandelen denk ik...
Als F. zin heeft....
Zo maar is een stuk wandelen denk ik...
Als F. zin heeft....
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Luiaarden!
Bij mij komt het voort uit dat ik snotverkouden wakker werd met zere keel. En ben niet lui heb dus wel dingen gedaan
Gast- Gast
Pff, excuses TD!
Weet iemand hier waar ik tailleriemen (niet te smal het liefst) kan kopen voor dikkies?
Weet iemand hier waar ik tailleriemen (niet te smal het liefst) kan kopen voor dikkies?
Gast- Gast
Weet ikke niet Reev!
Burn- Lady Post-a-lot
Hmm, jammer.
Oeh ik krijg een smsje van mn ouders dat ze nieuwe Uggs hebben gekocht voor mij en mn zus
Oeh ik krijg een smsje van mn ouders dat ze nieuwe Uggs hebben gekocht voor mij en mn zus
Gast- Gast
Ikke ook@
BLughh.. Als je verveelt duurt wachten lang!
BLughh.. Als je verveelt duurt wachten lang!
Burn- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Waar vind je zulke ouders? Die wil ik ook!
Ze hebben mij gevonden!
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Waar vind je zulke ouders? Die wil ik ook!
Ze hebben mij gevonden!
Hoe laat ik mij vinden dan?
Het laatste cadeautje van mijn vader was een slot van tien euro. Hij hoefde het geld niet terug, want het was maar tien euro.
Gast- Gast
Hey Storm!
Hoe was je vakantie?
Hoe was je vakantie?
Burn- Lady Post-a-lot
luilakken nog in nachtjapon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik was 8 uur wakker en 12u na de sportschool 2 uurtjes!!!!!!
en net me nieuwe kleding gepast jurke en vestje van h_m en action rokjes en alles is goedgekeurd!!
inclusief een lekkere kont ole! ahum
ik was 8 uur wakker en 12u na de sportschool 2 uurtjes!!!!!!
en net me nieuwe kleding gepast jurke en vestje van h_m en action rokjes en alles is goedgekeurd!!
inclusief een lekkere kont ole! ahum
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Heul erg lekker!
Ben wel 2 kilo aangekomen in een week tijd maar dat fiets ik er hier wel weer af veel te veel lekker gegeten en aan het strand luieren doet geen wonder voor je figuur
Ben wel 2 kilo aangekomen in een week tijd maar dat fiets ik er hier wel weer af veel te veel lekker gegeten en aan het strand luieren doet geen wonder voor je figuur
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Waar vind je zulke ouders? Die wil ik ook!
Ze hebben mij gevonden!
Hoe laat ik mij vinden dan?
Het laatste cadeautje van mijn vader was een slot van tien euro. Hij hoefde het geld niet terug, want het was maar tien euro.
Das toch ook lief!
Gast- Gast
Hee Storm & Shy!
Shy, ik las je posts die je vanmorgen hier hebt geplaatst, wat ontzettend knap zeg en snel ook!
En dan nog een beetje een rare vraag maar heb jij ook last van losse huid? Het gaat me niks aan uiteraard, dus als je geen antwoord wil geven (of me wil uitschelden ) ook prima. Maar ik ben ZO geschrokken van die mensen bij Obese, dat ik de lol van het afvallen een beetje minder ben gaan zien (al ga ik wel door).
Shy, ik las je posts die je vanmorgen hier hebt geplaatst, wat ontzettend knap zeg en snel ook!
En dan nog een beetje een rare vraag maar heb jij ook last van losse huid? Het gaat me niks aan uiteraard, dus als je geen antwoord wil geven (of me wil uitschelden ) ook prima. Maar ik ben ZO geschrokken van die mensen bij Obese, dat ik de lol van het afvallen een beetje minder ben gaan zien (al ga ik wel door).
Gast- Gast
Reva schreef:Hee Storm & Shy!
nee ben superstrak mede dankzij fitness
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: